نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۷ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۷
آذر

«وام ازدواج در بودجه سال آینده حذف شد» این خبری بود که با ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ از سوی رئیس جمهور به مجلس و مطالعه جزئیات آن مشخص شد.

 محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع و حواشی و نگرانی‌هایی که بین مردم ایجاد شده گفت: در تبصره  ۱۶ در بند یک مبلغی را به بانک‌ها تکلیف کرده بودیم که به زوج‌ها مبلغ ۷۰ میلیون و به زوج‌هایی که زیر ۲۴ سال سن دارند مبلغ ۱۰۰ میلیون وام بدهند. مابقی تبصره‌های ۱۶ هم به همین ترتیب تکلیف کرده بود که چه مبالغی برای تولید یا وام و ... تخصیص داده شود.  

هرساله در بودجه پیشنهادی دولت بند مشخص و شفافی به همراه رقم وام ازدواج جوانان پیش‌بینی می‌شد که برای سال آینده وضعیت آن مشخص نیست. در بودجه سال جاری وام ازدواج جوانان ۷۰ و ۱۰۰ میلیون تومان مصوب شده است.  بند مشخص و رقم وام ازدواج جوانان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ حذف شده است، چون ظاهرا دولت اختیار کلی برای تعیین آن در هیات وزیران با هماهنگی دستگاه‌ها درخواست کرده است.

به گفته‌ زنگنه، دولت در لایحه پیشنهادی برای کل تبصره ۱۶ یک بند گذاشته که بانک‌ها از محل ۱۰۰ درصد سپرده‌های قرض الحسنه و حداکثر تا ۵۰ درصد سپرده‌های جاری به تمام مواردی که در قوانین بالا دستی و همچنین قانون برنامه ششم توسعه است ترتیب اثر بدهند.  

براساس تبصره ۱۶ ماده واحده لایحه بودجه سال آینده که مروبط به تسهیلات تکلیفی است عنوان شد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک‌های دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری غیر بانکی مکلف به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از محل صد در صد (۱۰۰) مانده سپرده‌های قرض الحسنه و پنجاه درصد (۵۰) سپرده‌های جاری شبکه بانکی پس از کسر سپرده قانونی به موارد مندرج در قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی از جمله قانون برنامه ششم توسعه است.

«بر اساس بودجه ۱۴۰۱ تقدیمی دولت وام ۷۰ و ۱۰۰ میلیونی ازدواج حذف شد» این جمله را زنگنه می‌گوید و ادامه می‌دهد: آن چیزی که در قانون برنامه ششم توسعه است یعنی ۵۰ میلیون وام و در سقف سپرده‌های قرض الحسنه از سوی بانک‌ها وام ازدواج پرداخت خواهد شد. هم اکنون این مسئله در بودجه برداشته شده تا از این پس وزارت اقتصاد آئین نامه اجرایی آن را بنویسد.  

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تشریح بیشتر این اقدام می‌گوید: بر این اساس اختیار به بانک‌ها داده می‌شود که خودشان تعیین می‌کنند چه میزان وام به ازدواج بدهند چقدر به تولید و ... بدهند. علاوه بر این هر بانک بر اساس سقف سپرده‌های قرض الحسنه خودش وام می‌دهد به این معنی که مبلغ وام ازدواج بر اساس قوانین بالا دستی مشخص شده، ولی دیگر برای بانک‌ها پرداخت این وام تکلیفی نیست بلکه بر اساس سپرده‌های وام و در حد توان بانک‌ها وام ازدواج پرداخت می‌شود.  

وحید یامین‌پور، معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در این رابطه گفته دولت در بند ب تبصره ۱۷ به اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت اشاره کرده که ماده ۶۸ آن قانون مربوط به تکلیف بانک مرکزی به پرداخت تسهیلات ازدواج است. در واقع متن تبصره‌ها تغییر یافته و به قانون مربوطه ارجاع داده شده است. ضمن اینکه اساسا تبصره ۱۶ تسهیلات را حذف نکرده بلکه فقط درخواست اختیار کرده تا آیین نامه موضوع تسهیلات و ذینفعان و میزان و دوره بازپرداخت وام‌ها را توسط سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی تنظیم کند.

زنگنه تاکید می‌کند که البته این مسئله فقط برای واج ازدواج نیست بلکه شامل سایر وام‌های قرض الحسنه مثل خانه، بیماری، تولید نیز می‌شود.  

  • نت سنتر
۲۷
آذر

مسلما لاستیکهای خارجی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و دوام و مقاومت بالایی دارند؛ اما در کنار این موارد، هزینه های بسیار بالایی نیز برای این لاستیکها در نظر گرفته شده و از همین جهت بسیاری از افراد توانایی خرید چنین لاستیکهایی را نخواهند داشت. با نت سنتر همراه باشید.

خطر واژگونی و برخورد با جان پناه و سایر خودرو های اطراف شما در چنین شرایطی زیاد است. اعتقاد به امکان پرورش خلاقیت و سایر خصوصیت های فرد، نگرش ما را نسبت به توانایی های عظیم انسانی، در جهت مثبت تغییر می دهد و ما را به جستجوی شیوه های مناسب برای رشد و شکوفایی آنها وا می دارد.

خرید لاستیک ایرانی

ما معتقدیم که آنها شایسته یک مجموعه لاستیک ایمن و مطمئن هستند. و دوره پیش دبستانی فرصت ارزشمندی را برای یادگیری، رشد و استفاده از مزایای علمی و از بین بردن شکاف سطوح فرهنگی فراهم می کند که در سالهای بالاتر دشوار است. با نظر به درصدهای بالا نتیجه گرفته می شود که حدود 62/99 از افراد در مورد الگوی بهینه برنامه درسی نظر خیلی زیاد، زیاد، متوسط داشته اند. یک تایر با الگوی نامتقارن دارای دو طرح آج جداگانه است ، یکی در نیمه داخلی و دیگری در نیمه بیرونی تایر. طرح چهار خط: منظور از خط، همان شیارهای روی تایر است و طرح چهار خط، حکایت از چهار شیار بر روی آن دارد. تولید و تقاضای این کالا از همان سالها به شدت افزایش یافت تا در سال 1930، از لاستیکها برای در وسایل نقلیه و هواپیماها استفاده شد. تامین رفاه و به وجود آوردن اطمینان و امنیت شغلی برای همه مربیان.

خرید لاستیک خارجی

ساماندهی به وضعیت تامین بیمه، بهداشت و سلامت روحی و روانی مربیان. عباسی،ع(1382)، طراحی الگوی برنامه درسی بهینه برای دوره کودکستان، نقد و بررسی وضعیت این دوره در مقایسه با آن الگو،پایان نامه دوره دکترا دانشگاه تربیت مدرس. این لاستیکها طوری طراحی شدهاند که با جادههای برفی چسبندگی بهتری ایجاد میکنند و تا حدودی میتوان آن را با لاستیکهای زمستانی مقایسه کرد. تحقیقات روانشناسی و تجربیات انجام شده، تا حدودی نشان داده اند که می توان خلاقیت را پرورش داد. تحصیلات و تجربه برای مدیر مرکز پیش دبستانی از موارد مهمی است که باید به آن اهمیت داده شود تحصیلات مدیر مهدکودک در حد کارشناسی، کارشناسی ارشد،دکتری مرتبط در رشته های روانشناسی- علوم تربیتی- علوم اجتماعی و رشته های مرتبط با پیش دبستانی می باشد علاوه بر آن مدیر مهدکودک قبل از تاسیس مرکز باید تجربه و تبحر لازم در این زمینه را داشته باشد. نظر به اینکه پیشنهاد برای ارائه یک الگوی بهینه نیاز به تایید از طرف افراد یا سازمانهای متخصص در این زمینه دارد، لازم بود که این الگو توسط صاحب نظران اعتباریابی گردد. الگوی طراحی شده از چه اعتباری برخوردار است؟ منابع انگلیسی : از منابع زیر صرفا برای مطالعه در مورد طراحی الگو استفاده شده است.

فروشگاه اینترنتی خرید لاستیک

با تمام تفاسیر بالا همچنان ممکن است این سؤال را از خود بپرسید که حال با توجه به این که از مشخصات انواع لاستیک مطلع هستیم، کدام لاستیک را باید برای خود تهیه کنیم؟ تجارب سالهای اولیه هر کودک در رشد همه جانبه وی از جمله شکل گیری شخصیت او بسیار موثر است. فقط داشتن مدرک تحصیلی برای مربی کافی نیست باید برای استخدام مربی از تست های رغبت سنج و شخصیت سنج نیز استفاده شود. برای هزینههای تعویض تایر خودرو چه کنیم؟ برخی از انواع سیلیکات نیز به ترکیب اضافه می شود؛ برای ویسکوزیته بالاتر، گیاهی و روغن های مصنوعیو نشاسته دوام تایر با افزودنی ها اضافه می شود. منظور از طوقه ها حلقه هایی از جنس فولاد هستند که به صورت رشته ای بر روی پوششی از لاستیک قرار دارند. به مسائل تربیت بدنی به صورت عملی که بازی گونه نیز داشته باشد بیشتر توجه شود. در این سنین کودکان باید بیشتر به بازی و فعالیتهای بدنی مشغول باشند. شایعات منفی که در خصوص پروتز سینه وجود دارد ناشی از ان است که تولیدکنندگان مواد سیلیکونی پیشنهاد می کنند که محصولات آنها نباید بیش از ۲۸ روز مورد استفاده قرار گیرند.

بهترین فروشگاه برای خرید لاستیک اینترنتی https://tireonlineshop.com می باشد.

  • نت سنتر
۲۷
آذر

برای ثبت برند پس از ورود به سامانه ی گفته شده می بایست با کلیک روی لینک ثبت نام تمامی مراحل را طی کنید. چرا شرکت سهامی خاص ثبت می کنیم؟ چرا؟ چون در رقابت هستند و می خواهند به اعتبار برندشان اضافه کنند. بسیاری از اشخاص حقیقی یا حقوقی برای آن که بتوانند کسب و کار خود را رونق ببخشند به دنبال برندسازی در کشورهای دیگر هستند. در این حین تعداد کثیری از افراد و صاحبین کسب و کار که به امر تجارت مشغول اند استفاده از یک برند را ریسک می پندارند و حتی به ثبت برندهای مختلف و متعدد می پردازند تا بتوانند موارد و نقاط بیشتری از بازار را از آن خود کنند. در حوزه تجارت شخصیت هایی وجود دارند که به آن ها اشخاص حقیقی و حقوقی گفته می شود.

ثبت شرکت

همچنین در قانون تجارت ماده ۱۱۷ و ۱۱۶ آورده شده که: درصورتی که اسم شرکت، مشتمل بر اسامی تمام شرکا نباشد باید بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده است عبارتی از قبیل « و شرکا » و یا « و برادران قید شود». ثبت برند باعث می شود قانون از حق و حقوق شما دفاع کند. هزینه های ثبت شرکت نسب به شرکتی که قصد ثبت آن را دارید می تواند بسیار متفاوتی داشته باشد، زیرا به نسب انواع شرکت ها که می خواهید ثبت کنید (مثلا شرکت مسئولیت محدود یا سهامی خاص یا حتی سهامی عام) هزینه های قانونی که میبایست پرداخت کنید ، هزینه تمبر های ثبتی یا مالیاتی می تواند بسیار متفاوت باشد و هزینه ثابتی ندارد، لذا پیشنهاد می کنیم، جهت استعلام هزینه نهایی ثبت شرکت تان و را هنمایی در مورد مراحل ثبت شرکت و توضیحات تکمیلی در مورد انواع شرکت ها با کارشناسان خانه ثبت تماس بگیرید. هزینه ثبت برند : در سامانه که این هزینه با توجه به شرایطی از جمله این که اظهارنامه به نام شخص حقیقی و حقوقی، تعداد طبقاتی که برند را در آن طبقات ثبت می کنید و همچنین لوگوی رنگی و سیاه و سفید در میزان هزینه اظهارنامه تاثیر دارد.

ثبت برند

بسته به این که شما شخص حقیقی یا حقوقی هستید مدارک مورد نیاز متفاوت است. در قوانین ایران چیزی به نام برند وجود ندارد در واقع برند اصطلاح رایجی است که در کسب و کار و در بین بازاریان وجود دارد و از نظر حقوقی جایگاهی ندارد. مرجع دریافت کننده تقاضا، مکلف است چنانچه تقاضای واصله با قوانین و مقررات منطبق بوده و مدارک و مستندات ارسالی کامل باشد، جهت تولید پیش نویس سند ، احراز هویت و اخذ امضای متقاضی ثبت اقدام نماید. در کل می توان گفت برای ثبت هر برندی شما باید از ارگان های مربوطه مجوز دریافت کنید. از زمان ارسال اظهارنامه به مرکز مالکیت معنوی تا زمان دریافت گواهینامه ثبت برند نهایتاً سه ماه طول میکشد. میتوانید جهت پیگیری وضعیت پرونده ی خود از طریق کد رهگیری که در ثبت نام اینترنتی به شما داده شد به سامانه مراجعه و وضعیت خود را مشاهده نمایید. وقتی کسب و کارتان بزرگ می شود و می خواهید از طریق اعطای نمایندگی به گسترش بیشتر ان هم کمک کنید داشتن برند باعث می شود در گسترش کارتان موفق تر عمل کنید.

راه روشن

به همین دلیل اظهارنامه به عنوان مدرکی فوق العاده ارزشمند محسوب می شود که در زمان های خاص به سهامداران کمک خواهد کرد. نظر اطرافیان تان می تواند به شما کمک کند و حتی می تواند ایده های خوبی به شما بدهد. این در واقع از مهم ترین رسالت های برند است. یک نام خوب باید منحصر بفرد بوده و به آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری در آینده شود.برخی از کارشناسان معتقدند که اسامی انتزاعی بهترین اسامی هستند، برخی دیگر اعتقاد دارند که اسامی خبری که به مشتریان می گویند که کسب و کار شما دقیقاً چیست بهترین اسامی هستند حال آنکه برخی دیگر به این باورند که اسامی ابداعی بیشتر در اذهان می مانند در حالی که برخی معتقدند که این اسامی سریعتر به فراموشی سپرده می شوند. منظور از برند چیست؟ در حال حاضر با توجه به تعدد درخواست ها جهت ثبت برند و علامت تجاری در اداره مالکیت معنوی و همچنین بسته به نوع و طبقات انتخابی زمان رسیدگی به درخواست های ثبت برند طولانی تر شده است که به صورت میانگین زمان کلی ثبت شرکت و علامت تجاری از زمان ثبت اظهارنامه تا زمان صدور گواهی برند زمانی بین 4 تا 6 ماه زمان نیاز دارد.

منبع:

https://www.sabterahroshan.com/

  • نت سنتر
۲۴
آذر

به نظر شما ما انسان ها چه چیزی را در ورزش دوست نداریم؟ افزایش اندورفین؟ کالری سوزانده شده؟ احساس عجیبی که ریه‌ها در حال نفس گیری شدید هستند، پاها می‌ریزند و در انبوهی از عرق بدبو غرق می‌شویم؟

 

افرادی که از تمرینات خود لذت می برند، علاوه بر تبدیل تمرینات روزانه به یک روال همیشگی، از مزایای ذهنی ورزش نیز بهره مند می شوند؛ از جمله سطح استرس پایین تر و کاهش خطر افسردگی. برای مثال شما می توانید با خرید یک میز پینگ پنگ اصفهان ورزش و سرگرمی را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کنید. در اینجا شش راه برای فریب دادن خود جهت لذت بردن از ورزش آورده شده است:

 

  1. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید

مطمئناً چیزی به نام رقابت سالم وجود دارد اما بسیاری از افراد برای سنجش تناسب اندام خود، از مقایسه استفاده می کنند. ما این کار را در محل کار، خانه و باشگاه انجام می دهیم. نمونه ای از این خودگویی های منفی مانند: "او از من خیلی لاغرتر است" می باشد. در یک مطالعه ژورنال ورزشی که روی 261 زن که در کلاس ورزش شرکت می کردند انجام شد، کسانی که سعی می کردند در کلاس «بهترین» باشند، کم تر از آن لذت می بردند.

 

  1. با دوستان خود ورزش کنید

بسیاری از افرادی که در گذشته ورزش کردن را سرگرم‌کننده نمی‌دانستند متوجه می‌شوند که ورزش کردن با دیگران می‌تواند آن را شبیه به یک شب بیرون رفتن دوستانه کند. در یک مطالعه روی قایقرانان دانشگاه آکسفورد، زمانی که اعضای تیم با هم ورزش می کردند، بدن آن ها اندورفین بسیار بیش تری را نسبت به زمانی که به تنهایی تمرین می کردند ترشح می کرد. به طور مثال شما می توانید با خرید یک فوتبال دستی اصفهان و بازی با دوستان خود، هم ورزش کنید و هم سرگرم شوید.

 

  1. شخصیت تمرینی خود را پیدا کنید

بسیاری از مردم می‌گویند که از ورزش کردن متنفرند، زیرا برنامه‌ای را پیدا نکرده‌اند که با سبک شخصیتی آن ها مطابقت داشته باشد. فهرستی از موارد مورد پسند و ناپسند خود را بنویسید: آیا دوست دارید تمرینات شما اجتماعی باشد یا واقعاً می خواهید زمانی برای تنهایی داشته باشید؟ در مورد تمرینات سریع چطور؟ آیا در زندگی خود به قدرت بدنی بیش تری نیاز دارید؟ فضای باشگاه را ترجیح می دهید یا فضای باز؟ از پاسخ ها برای تعیین نوع تمرینات بعدی خود استفاده کنید. تنها راه برای فهمیدن آنچه دوست دارید این است که انعطاف پذیر باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید.

 

  1. از نقاط قوت خود بهره ببرید

اکثر مردم چه در خانه باشند، چه در محل کار یا باشگاه، معمولاً دوست دارند کارهایی را انجام دهند که در آن ها خوب هستند و نسبت به هر چیزی که (حداقل به طور طبیعی) به آن نمی رسد ابراز تنفر می کنند. یک بررسی منتشر شده در یک ژورنال ورزشی نشان می‌دهد که اعتماد افراد به توانایی ورزش خود بالاترین پیش‌بینی‌کننده تعداد دفعات ورزش است. بنابراین اگر هماهنگی چشم و دست شما دقیقاً صفر است، شاید پیوستن به تیم هندبال مدرسه خود، پیشنهاد خوبی برای سرگرمی شما نباشد. حتی ممکن است شما در ورزش های انفرادی مانند دو خوب باشید. پس می توانید با خرید یک تردمیل اصفهان به ورزش در خانه بپردازید.

 

  1. یک چیزی را که در مورد ورزش دوست دارید نام ببرید

بر اساس مطالعه ای که در دانشگاه نیوهمپشایر در سال 2015 انجام شد، یادآوری یک خاطره ورزشی مثبت می تواند به میزان قابل توجهی، میل شما را برای انجام تمرینات بعدی افزایش دهد. فقط مطمئن شوید که خاطره مثبت شما به فرآیند ورزش کردن مربوط می‌شود ( مانند خندیدن هنگام دویدن یا احساس قدرت در طول یک بازی ورزشی در دبیرستان) نه به نتایج تمرین. لازم است که افراد در حین ورزش، دغدغه‌ خود را در مورد موفقیت رها کنند تا به وضعیتی از جریان تمرین در بدن خود دست یابند. اصطلاح دیگری برای آن لحظات «زمان می گذرد، زمانی که شما سرگرم می شوید» می باشد. جریان زمانی رخ می دهد که نواحی قشر جلویی و پیشانی مغز خود را ساکت کنید؛ مناطقی که مسئول صحبت های درونی هستند.

 

  1. ورزش را به عنوان یک پاداش در نظر بگیرید

اگر ورزش را به‌عنوان تنبیهی برای بستنی ای که خورده اید می‌بینید، خود را آماده کرده‌اید تا با احساس گناه و ناامیدی به ورزش بپردازید. به همین دلیل است که یک مجله روانشناسی سلامت از مطالعه بر روی 100 زن دریافت که، هر چه بیش تر از بدن خود ناراضی باشند، کم تر احتمال دارد ورزش کنند. به طور برعکس، اگر ورزش را به‌عنوان پاداشی برای یک روز سخت کاری یا زمانی برای کاهش استرس در نظر بگیرید، شروع به ساختن طرز فکری برای لذت بردن بهینه از آن می‌کنید. این یک مورد تمرین می خواهد اما ارزشش را دارد.

 

  1. صدای آهنگ را بلند کنید

گرگ جاستیس، فیزیولوژیست ورزشی و نویسنده کتاب می‌گوید: این ممکن است ساده‌ترین راه برای فزایش فوری لذت از تمرین باشد. به عنوان مثال، در یک مطالعه در دانشگاه مک مستر در سال 2015 که در آن ورزشکاران موظف بودند تمرینات سرعتی اینتروال را هم با موسیقی و هم بدون موسیقی انجام دهند، 95 درصد از آن ها گفتند که در طول تمرینات همراه با موسیقی، لذت بیش تری بردند. در حالی که باید موسیقی را دوست داشته باشید، تحقیقات نشان می دهد که موسیقی سریع (140 تا 160 ضربه در دقیقه) اغلب برای تقویت خلق و خو، انرژی و تمرین بهترین است. «160 bpm» را در Spotify جستجو کنید تا آهنگ‌هایی را بیابید که متناسب با این موضوع هستند. او می‌گوید، یا اگر می‌خواهید موسیقی خود را هنگام دویدن پخش کنید، سرعت آن‌ را تا ۱۸۰ ضربه در دقیقه برسانید.

 

  1. ورزش های جدید را امتحان و ترکیب کنید

حتی پس از این که تمرینی را پیدا کردید که از آن لذت می‌برید، همچنان مهم است که مرتباً آن را تغییر دهید تا مطمئن شوید که آن را دوست دارید. چه به معنای شرکت در یک کلاس رقص باشد یا فقط تمرینات قدرتی معمولی خود را به صورت دایره ای انجام دهید، به جلوگیری از تداوم یکنواختی کمک می کند. به عنوان مثال، در یک مطالعه در سال 2014، محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا از 367 بزرگسال در طول شش هفته نظرسنجی کردند. کسانی که احساس می کردند تمریناتشان دارای بیش ترین تنوع است، گزارش دادند که از تمرینات خود لذت بیش تری می برند.

  • نت سنتر
۱۶
آذر

امروزه اخذ اقامت و سرمایه گذاری در ترکیه بیشتر از سال های قبل رونق گرفته است. از این رو سرمایه گذاری به عنوان یکی از راه های دریافت اقامت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دریافت اقامت با تاسیس شرکت در ترکیه، با سرمایه های کمتر نسبت به بسیاری از کشورها امکان پذیر است.

 

دریافت اقامت با تاسیس شرکت در ترکیه

 

 مزایای ثبت شرکت و دریافت اقامت در ترکیه به صورت زیر است.

  • یک مرکز استراتژیک تجارت بین آسیا و اروپا
  •  موقعیت استراتژیک ژئوپلیتیک
  •  اقتصاد پایدار و سیستم بانکی به خوبی توسعه یافته
  • نیروی کار پر انرژی و رقابتی
  •  یارانه های دولتی و مزایای منطقه آزاد تجاری
  •  بازار داخلی بسیار پر تقاضا
  • مقررات یکپارچه با اتحادیه اروپا
  • دسترسی آسان تر به هر دو بازار آفریقا و خاورمیانه

 

بررسی مزایای دریافت اقامت و ثبت شرکت در ترکیه

 

با در نظر گرفتن شرایط کشور ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکا می توان گفت که این کشور مالیات کمتری از اتباع خارجی دریافت می کند؛ بنابراین؛ ثبت شرکت در این کشور با هزینه های جانبی کمتری همراه است. نکته دیگر پیشرفت و امکان ترقی در بیزینس های مختلف است. هزینه های دریافت اقامت با تاسیس شرکت در ترکیه باید با دقت محاسبه و پیش بینی شوند. برای تاسیس یک شرکت در ترکیه حداقل باید ۱۰ هزار لیر سرمایه لازم است. البته این تنها هزینه لازم برای تاسیس شرکت و دریافت نیست. هزینه هایی اعم از دفتر رسمی شرکت، لوازم و وسایل و موارد دیگر هم هست.

 

در این کشور می‌توان هر نوع شرکتی را ثبت کرد؛ بنابراین برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در کشورهای خارجی را دارند، ترکیه گزینه بسیار مناسبی است که همراه با ثبت شرکت می توان اقامت دائم ترکیه را دریافت کرد. همچنین افراد قادر خواهند بود تا با سرمایه‌گذاری محدود در عرصه های بین المللی تاثیر گذار باشند. بعد از ثبت شرکت می توان به راحتی معاملات بانکی را انجام داده و از کلیه امکانات استفاده کرد اما نکته مهم دیگر در مورد دریافت اقامت با تاسیس شرکت در ترکیه، مراحل طولانی تر آن نسبت به سایر روش های اخذ اقامت است.

 

شرایط لازم برای دریافت اقامت با تاسیس شرکت در ترکیه

 

برای ثبت شرکت باید فاکتورهایی رعایت شود. اول از همه باید برخی از پرسنل شرکت از شهروندان ترک باشند. در این شرکت باید تمامی قوانین کار کشور ترکیه رعایت شود. از این رو کارکنان باید بیمه شوند. در ضمن باید کارت بازرگانی و مجوز دریافت شده باشد.

انواع مختلف شرکت ها تحت کد بازرگانی ترکیه به شماره 6102 شناخته می شوند. برای دریافت اقامت با تاسیس شرکت در ترکیه می توان انواع شرکت ها را تاسیس کرد. شرکت های با مسئولیت محدود، شرکت های سهامی، شرکت های جمعی، شرکت های تعاونی، شرکت های فرماندهی در ترکیه، شناخته شده ترین ساختارهای شرکت های سهامی (AS) هستند. توجه به این نکته ضروری است که شرکت های خارجی امکان ایجاد شعبه را دارند.

 

نتیجه گیری

دریافت اقامت در ترکیه و سرمایه گذاری راحت تر از سایر کشورها امکان پذیر است؛ بنابراین؛ ترکیه به عنوان گزینه مناسبی برای دریافت اقامت با تاسیس شرکت در ترکیه به شمار می رود.

 

 

  • نت سنتر
۱۴
آذر

کاربرد این دستگاه تنها محدود به سری دوازده اپل نیست و میتوانید همه ی محصولات اپل را با آن شارژ نمایید. موردی که مشخص نیست دلیل محدود کردن کاربران به استفاده از شارژر Magsafe است. این کلگی شارژر برای گوشی های موبایل اپل آیفون از iPhone 12 mini تا iPhone 12 Pro Max مناسب است. 12 mini, iphone 12, iphone 12 pro, iphone 12 pro max و پک جدید iphone 11 از جمله تولیدات جدید شرکت اپل هستند که اپل به بهانه ی حفاظت از محیط زیست آداپتور را از محتویات جعبه ی آنها حذف کرده است و باید هنگام خرید این گوشی ها حتما یک آداپتور شارژر اورجینال تهیه نمایید. برای مثال میتوان به گوشی iPhone SE 2020 اشاره کرد که اپل تصمیم گرفت که باتری این دستگاه را به ظرفیت ۱۸۲۱ میلی آمپر ساعتی مجهز کند. این گجت نیز دارای توان آداپتور مشابهی با گلکسی اس 21 اولترا است اما باتری آن از ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره میبرد. بدیهی است که هر کاربری قبل از خرید به دنبال جواب این سوال است که آیا می تواند گوشی خود را با شارژر غیر از آیفون شارژ نمایید؟ این شارژر نیز مانند PowerStation Plus Mini، دارای یک اتصال لاتنینگ برای شارژ کردن باتری دستگاه های ios است. شارژی با توان 30 واتی یا بیشتر برای آیفون 13 پرو مکس، توان 20 وات برای آیفون 13 معمولی که امکان شارژ بدون افزایش زمان را به شما میدهد و در نهایت برای آیفون 13 مینی یک شارژر 18واتی ایده آل است. کاربران باید شارژر را جدا خریداری میکردند اما در عوض شارژر مورد نظر آنها، شارژر سریع آیفون بود که یک شارژر 20 وات و یا در نسخهای دیگر ۱۸ وات محسوب میشدند و چهرهی آن هم با دیگر شارژرهای اپل متفاوت بود. تکنولوژی Magsafe به کمک نیروی مغناطیسی شارژ وایرلس را سریعتر کرده و استفاده از لوازم جانبی مثل قاب و کیف را آسانتر میکند.اپل روز سه شنبه به همراه معرفی چهار مدل جدید از گوشیهای سری آیفون 12 از شارژرهای Magsafe هم رونمایی کرد که از از نوع بیسیم هستند و برای امنیت بیشتر و سرعت بالاتر از مکانیزم مغناطیسی استفاده خواهند کرد. حالا گوشیهای جدید آیفون از شارژ بیسیم Qi با قدرت 7.5 و شارژ Magsafe با قدرت 15 وات پشتیبانی خواهند کرد. برای استفاده از شارژ بیسیم 15 واتی در آیفون 12 باید از شارژرهای Magsafe و یا شارژهای جانبی که با Magsafe سازگاری دارند استفاده کنید. یک از مهمترین لوازم جانبی شارزر هست که اگر کیفیت خوبی نداشته باشد به موبایل در دراز مدت آسیب رسانده و باعث خسارت خواهد شد به همین دلیل کاربران بایستی دقت نمایند نسبت به تهیه شارژر اصلی اپل متناسب اقدام نمایند. این شارژر جهت انجام شارژ دستگاههایی که دارای کانکتور با درگاه ورودی میکرو، لایتنینگ و … البته توجه داشته باشید که این سه شاخه با پریز برق در ایران سازگاری ندارد و شما برای استفاده از آن باید از یک تبدیل 3 به 2 استفاده کنید. این آداپتور ۲۰ وات که جایگزین آداپتور شارژ ۱۸ وات قبلی است در دستگاه های مجهز به سوکت شارژ نوع C سازگاری دارد و قابل استفاده می باشد. لازم به ذکر می باشد که پورت این محصول Type-C بوده و کاربر باید از طریق کابل تایپ سی به لایتنینگ گوشی خود را شارژ کند. کاربر نیز به راحتی میتواند آن را با خود حمل کند. این گجت به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است که شارژر ۲۵ واتی میتواند در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۵۶ درصد باتری این پرچمدار را شارژ کند. یکی از کاربردیترین آنها وایرلس شارژ مگ سیف دوگانه است که میتواند گوشی آیفون و اپل واچ را به صورت همزمان شارژ کند. آداپتور یا کله شارژر 20واتی آیفون محصولی از خود شرکت اپل میباشد و از تولیدات اصلی و اورجینال خود کمپانی است.شارژر 20 وات اپل در اصل برای شارژ دستگاههای جدید تولید شده ی این شرکت که فاقد کله شارژر داخل جعبه بودند، به بازار عرضه شد. فرقی ندارد که در منزل هستید یا سر کار یا در حال سفر، این شارژر با ابعاد مناسب خود می تواند به همراه همیشگی شما تبدیل شود. بسیاری از گوشی ها در حین کار باتری خالی می کنند و نیاز به پاور بانک دارند. ابتدا همه تصور میکردند که نبود آداپتور در جعبه گوشیهای اپل شایعهای بیش نیست، اما حالا دیگر همه مطمئن شدند که اپل این کار را کرد تا کاربران را مجبور کند تا شارژر 20 وات را به صورت جداگانه خریداری کنند و همین باعث شد تا این کمپانی میلیونها دلار سود کند. به عنوان مثال میتوانید نیم نگاهی به شارژر آیفون ۷ و یا شارژر آیفون ۸ بیاندازید تا از ابعاد جمع و جور و طراحی مینیمال آن آگاهی پیدا کنید.

 منابع: 

https://www.apple.com/shop/product/MHJA3AM/A/20w-usb-c-power-adapter

 https://bit.ly/3rIj8a6

 

  • نت سنتر