نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۱۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۹
تیر

گردو گران‌ می‌شود...

«به‌نظر می‌رسد به‌دلیل کم‌شدن بار نسبت به سال پیش به دلیل سرما، به‌ویژه در تویسرکان، و سرمازدگی در بیشتر مناطق و کم‌آبی و گرمای فراوان کنونی، کیفیت گردو دچار افت نسبی خواهد شد. بنابراین، گردوی مرغوب یا در حد متوسط برای ارائه در بازار، کمتر از قبل خواهد شد. باتوجه‌به نیاز بازار و تقاضای خریداران، قیمت گردو گران‌تر از سال قبل می‌شود؛ چون بازار با کمبود عرضه مواجه است و پاسخگوی نیاز متقاضیان نیست.»

اما نه به اندازه سال پیش !

«همچنین پیش‌بینی می‌شود گردوی سبز بین ۱۷ تا ۲۴ هزار تومان، گردوی با پوست بین ۱۰۵ تا ۱۴۰ هزار تومان، مغز گردو بین ۲۴۰ تا ۲۸۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ تغییر قیمت پیدا کند. این قیمت‌ها در مقایسه با سال ۹۹، حدود پنج تا ده درصد افزایش قیمت داشته است در حالی که در سال گذشته قیمت گردو حدود ۱۰۰ درصد نسبت به سال قبلش افزایش داشته است.»

  • نت سنتر
۲۹
تیر

جدیدترین و لوکس ترین طراحی داخلی منزل _ شرکت بازسازی و طراحی داخلی ساختمان در تهران

طراحی داخلی منزل چیست؟ اغلب مردم از تفاوت‌های مهم و جزئی دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل آگاهی ندارند و این دو شغل را یکسان در نظر می‌گیرند. در ابتدا به بررسی تفاوت‌های دکوراسیون و طراحی داخلی می‌پردازیم تا با شناخت کافی و نسبت به نیاز خود به سراغ دکوراتورها و یا طراحان داخلی بروید و سپس جدیدترین و لوکس ترین طراحی‌های داخلی منازل را به شما معرفی می‌کنیم.

دکوراسیون داخلی (interior decoration)  چیست؟

دکوراسیون داخلی به معنای هماهنگ سازی از پیش طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، مبلمان، اثاثیه و... در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه است. در واقع دکوراسیون داخلی به علم و هنر مربوط است و به ایجاد یک فضا که از نظر زیبایی خوشایند و به لحاظ کاربری مفید باشد کمک می‌کند.

دکوراتورها در ساخت و ساز ساختمان‌ها دخیل نیستند؛ رابطه‌ای با معماران و پیمانکاران ندارند و فعالیت آن‌ها زمانی آغاز می‌شود که فعالیت‌های ساختمانی به پایان رسیده باشد و بیشتر با سازندگان مبلمان، مجسمه سازان و متخصصین صنایع دیگر در ارتباط هستند. طراحی داخلی منزل در مواردی که در ادامه گفته می‌شود توسط دکوراتورها انجام می‌گیرد.

دکوراتورها با دوره‌ها و آموزش‌هایی که در زمینه‌ی سبک ساختمان‌ها، سبک مبلمان، طراحی اتاق و... می‌بینند می‌توانند مراجعین را در انتخاب تم مناسب برای فضای مورد نظر و همچنین در انتخاب و خرید وسایلی همچون مبلمان، پرده، کاغذدیواری، اکسسوری و... راهنمایی کنند که این کار به دور از قواعد مهندسی و طراحی معماری است.

طراحی داخلی (interior design) چیست؟

طراحی داخلی یکی از شاخه‌های طراحی معماری است و اصولا طراح داخلی سر پروژه‌ی ساخت یا بازسازی ساختمان حاضر می‌شود و تسلط کامل بر پروسه‌ی طراحی معماری دارد. طراحی داخلی به تحصیلات آکادمیک و فعالیت‌های عملی نیاز دارد و دروسی را درباره‌ی رنگ و پارچه، طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، نقاشی، برنامه ریزی فضا، طراحی مبلمان، معماری و... می‌گذرانند. طراحی داخلی منزل در این زمینه بخشی از کار می‌باشد.

در شکل استاندارد یک پروسه‌ی مهندسی، از ابتدای پروژه، طراح داخلی و معمار تا پایان پروژه با یکدیگر در ارتباط‌اند. از دیگر وظایف یک طراح داخلی می‌توان به تایید متریال مورد استفاده اشاره کرد که آیا متریال مورد نظر برای عایق بندی صدا، گرما و... مناسب است یا خیر.

با توجه به نکات گفته شده، هنگامی که به تغییرات ساختاری مانند برداشتن یا گذاشتن، نصب پارتیشن، افزودن در و پنجره و ... در خانه یا محل کار خود نیاز دارید بهتر است به سراغ طراحان داخلی بروید و هنگامی که فقط قصد تغییر در چیدمان خانه یا انتخاب وسایل سازگار و مناسب با محیط مورد نظرتان را دارید به سراغ یک دکوراتور حرفه‌ای بروید.

همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که یک طراح داخلی منزل می‌تواند کار دکوراتور نیز انجام دهد اما عکس آن صادق نیست؛ زیرا همانطور که گفته شد طراحی داخلی نیازمند آموزش‌های تخصصی است.

طراحی داخلی مدرن (modern interior design)

طراحی مدرن تجسم‌ها و تعریف‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد؛ به همین دلیل تعریف قطعی ندارد؛ اما میتوان گفت طراحی داخلی مدرن به انعکاس حرکت هنر مدرن در فضای داخلی خانه اشاره دارد و چندین ویژگی اصلی طراحی به طور همزمان در طول طراحی مدرن دیده می‌شود. می‌توان گفت مدرنیسم طرد شکوفایی سبک‌هایی از طراحی مانند گوتیک، رنسانس و ویکتوریا بود.

طراحی داخلی منزل در سبک مدرن تضادی از طراحی‌هایی بود که در آن‌ها از بافت‌های سنگین، کنده‌کاری‌ها و رنگ‌های چوبی در خانه استفاده میشد؛ زیرا بیشتر اجزای طراحی مدرن، از مبلمان و وسایل گرفته تا شکل و شمایل اتاق‌ها، شامل خطوط تمیز و مستقیم، کاشی‌های بزرگ با لبه‌های اصلاح شده، قفسه‌های تعبیه شده درون دیوار، عدم قالب گیری برای اصلاح پنجره‌ها، دیوارها، درها، استفاده از رنگ‌های خنثی به جای رنگ‌های جیغ، استفاده از اشکال هندسی با زوایایی منحنی شکل، نقاشی‌های ساده و آینه‌های اغلب بدون فریم و... می‌باشد.

همچنین مینیمالیسم نقشی جدایی ناپذیر در طراحی مدرن و معاصر دارد. اصول مینیمالیسم به این معناست که هیچ جزئیات اضافه‌ای مانند ستون، تزیینات کابینت، استفاده‌ی‌‌ بیش از حد از رنگ یا استفاده‌ی بیش از حد از منسوجات قابل توجیه نیست.

و در نهایت می‌توان گفت امروزه محبوبیت طراحی داخلی مدرن، به دلیل سادگی، زیبایی، راحتی و چشم‌نواز بودنش است و طرفداران زیادی دارد.

طراحی داخلی کلاسیک (classic interior design)

می‌توان گفت سبک کلاسیک در طراحی داخلی منزل از مد خارج نشده و هیچگاه قدیمی نمی‌شود. بلکه همواره لوکس به نظر می‌رسد و اغلب فضای مجلل و سلطنتی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل کسانی که معماری و طراحی کلاسیک را انتخاب می‌کنند اغلب ثروتمندان و افرادی هستند که به سنت و فرهنگ گذشته بیشتر از مدرنیسم اهمیت می‌دهند و به اصالت خود پایبند هستند.

از ویژگی‌های سبک کلاسیک می‌توان به نظم، تعادل، ظرافت، تقارن، تجمل گرایی، استفاده از رنگ و متریال طبیعی، ارتفاع زیاد سقف، ستون‌های بلند، پرده‌های سرتاسری و مجلل، مجسمه‌های برنزی، پتینه کاری و گچ‌بری سقف یا دیوارها و... اشاره کرد. همچنین در این سبک از رنگ‌های ملایم و گرم مثل طلایی، بژ، خاکستری، کرم، قرمز، زرد، صورتی مات و... استفاده می‌شود.

در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل به سبک کلاسیک، از مبلمان چوبی و طرحدار، مصالح طبیعی مانند سنگ، مرمر، چوب و همچنین پارچه‌هایی از جنس پنبه، کتان، مخمل و ابریشم استفاده می‌شود.

طراحی داخلی منزل کوچک

امروزه خانه‌های بزرگ و ویلایی جای خود را به آپارتمان‌های کوچک داده‌اند و چگونگی استفاده از این فضا به بهترین نحو برای چیدمان وسایل به دغدغه‌های اغلب مردم اضافه شده است. این تفکر نادرست وجود دارد که اگر منزل ما فضای کوچکی داشته باشد نمیتوان چیدمان خوبی انجام داد و دلگیر و شلوغ به نظر می‌رسد، اما اینطور نیست. میتوان با یک طراحی مناسب و نهایت استفاده از فضا، خانه‌ای لوکس و دلباز داشت و چیدمان دکوراسیون را به بهترین شکل انجام داد.

پیش از این به بررسی دکوراسیون و طراحی داخلی منزل در دو سبک مدرن و کلاسیک پرداختیم. اگر مایلید دکوراسیون منزل خود را به کلی تغییر دهید و نمی‌دانید کدام سبک را انتخاب کنید باید گفت برای منازل کوچک و آپارتمانی و متراژهای زیر ۱۰۰ متر، سبک مدرن بهترین انتخاب برای شماست. زیرا وسایل مورد استفاده در سبک کلاسیک معمولا بزرگ، سنگین و جاگیر هستند  و با قرارگیری در خانه‌های کوچک سبب بی نظمی و شلوغی می‌شوند.

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های منزل شماست. پس اگر قصد بازسازی و طراحی داخلی منزل خود را دارید باید توجه کنید که هنگام بازسازی آشپزخانه، تعداد کابینت‌ها را به گونه‌ای کاربردی افزایش دهید و بهتر است از رنگ‌های روشن، سرد در نورپردازی و رنگ کابینت‌‌ها استفاده کنید. زیرا رنگ‌های تیره بیشتر باعث می‌شود فضای شما کوچک به نظر برسد و برای خانه‌هایی که متراژ پایینی دارند مناسب نخواهد بود.

 هنگام طراحی اتاق پذیرایی و نشیمن و یا حتی آشپزخانه و اتاق خواب می‌توانید روی دیوارها قفسه، شلف و باکس نصب کنید و وسایل ضروری خود را در آنها قرار دهید. همچنین در طراحی این فضا بهتر است از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده کنید و رنگ‌های روشن مثل سفید، کرم و... را انتخاب کنید تا فضای شما بزرگتر به نظر برسد.

 

بهترین شرکت طراحی و بازسازی ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک شرکت طراحی و بازسازی ساختمان برای اینکه یک طراحی داخلی منزل عالی و دکوراسیونی بی نقص داشته باشد نکاتی که در ادامه آورده‌ایم را رعایت می‌کند:  

برنامه ریزی در طراحی و دکوراسیون داخلی

برنامه ریزی مهم‌ترین بخش برای شروع هر کاریست. برنامه ریزی در طراحی و دکوراسیون داخلی یعنی نیاز مشتری را بسنجید، برای آن هدف‌گذاری کنید و پس از بررسی شرایط مالی شروع به کار کنید. همچنین بدست آوردن اطلاعات در خصوص فهمیدن سلیقه‌ی مشتری در زمینه‌ی انتخاب متریال، اثاثیه و ... را می‌توان در این برنامه‌ریزی جای داد.

در نظر گرفتن خواسته‌ی مشتری

طراحان داخلی و دکوراتورها باید در وهله‌ی اول به شرایط مالی مشتری، فضای مورد نظر، سبک زندگی و زمان بندی مد نظر مشتری توجه کنند تا خروجی کار، مطلوب هر دو طرف باشد. طراحی داخلی منزل بایستی تماما طبق نظر مشتری در سایه نظریات کارشناسی مهندسین و شرکت پیمانکار انجام شود.

تعیین سبک دکوراسیون

سبک، تعیین کننده‌ی ماهیت اصلی دکوراسیون است و تنوع زیادی دارد. مدرن، مینیمال، صنعتی، اسکاندیناوی، فرانسوی، هالیوودی، شرقی، همپتون و ... از جمله سبک‌های دکوراسیون است که باید همان ابتدا، متناسب با فضا و سلیقه‌ی مشتری تعیین گردد.

نورپردازی در دکوراسیون داخلی

نورپردازی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر فضا و روحیه‌ و نشاط افراد است. نورپردازی باعث کوچک به نظر رسیدن فضا یا بزرگ به نظر رسیدن آن می‌شود. پس باید توجه کرد که در فضاهای بزرگ از نورهای متمرکز استفاده کنید و در فضاهای کوچک با توزیع یکنواخت نور از دلگیر شدن و کوچک به نظر رسیدن فضا جلوگیری کنید.

کیفیت مواد اولیه

طراح داخلی باید به متریال و مصالح ساختمانی هنگام ساخت یا بازسازی منازل و یا حتی هنگام انتخاب وسایل مورد نظر، توجه کند تا از کیفیت مقبولی برخوردار باشند. طراحی داخلی منزل با استفاده از متریال مناسب منجر به رضایت مشتری می‌شود؛ چرا که بودجه مشتری همیشه اولویت بر همه چیز دارد.

تاثیر رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی

انتخاب رنگ‌ها نباید تنها بر اساس سلیقه و علاقه دکوراتور و طراح انتخاب شوند. بلکه باید با روانشناسی رنگ‌ها آشنا باشند و متناسب با روحیه‌ی افراد رنگ اتاق‌ها را تعیین کند.

توجه به اصول دکوراسیون

اصول طراحی دکوراسیون شامل تناسب بین اجزا، تعادل، الگو، تاکید و هارمونی می‌باشد. برای اینکه در پایان، خروجی کار رضایت‌بخش باشد؛ باید به این اصول توجه کرد. در نظر داشته باشید که به کارگیری این اصول برای هر سبک متفاوت است اما ماهیت کلی آن یکسان می‌باشد.

در این مطلب سعی بر این بود شما را با اصول طراحی داخلی منزل و دکوراسیون داخلی و تفاوت‌های آن‌ها آشنا کنیم تا برای دیزاین و دکوراسیون منازل خود از آن بهره کافی را ببرید.

 

  • نت سنتر
۲۷
تیر

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین چالش‌های صد روز نخست دولت سیزدهم چیست، اظهار کرد: اگر بخواهیم قید زمان برای دولت سیزدهم قرار دهیم و از صد روز سخن بگوییم، باید منتظر معجزه باشیم! در صد روز شرایط فعلی را چقدر می‌توان تغییر داد؟ آیا می‌توان تورم را در این مدت کاهش داد؟ آیا می‌توان گرانی را سامان بخشید؟

وی یادآور شد: آقای رئیسی دولتی را تحویل می‌گیرد که دارای مشکلات فراوان است و نباید قید زمان برای حل آن مشکلات قائل شد. البته از فردای شروع به کار دولت دیگر نباید شاهد فساد باشیم چون خودشان این را گفتند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما در صد روز توقع داریم که هیچ اتفاق ویژه‌ای در امر بروز فساد نیفتد. تا اعضای دولت انتخاب شوند و تا وزیر کشور بیاید و معاونان خود را مشخص کند، زمانی بیش از صد روز را نیازمند خواهیم بود تا بتوان به سمت حل مشکلات حرکت کرد.

حقیقت‌پور ادامه داد: ما منتظریم که دولت آقای رئیسی بیاید و یک حمله ساختاری و همه‌جانبه نسبت به فساد انجام دهد و ساختارهای معیوب و آسیب‌زای کنونی را کنار بزند. این یکی از مهمترین اقداماتی است که انجام آن از دولت سیزدهم انتظار می‌رود.

وی با اشاره به مهمترین چالش‌های دولت سیزدهم یادآور شد: چالش‌های اقتصادی و وضعیت معیشت مردم و گرانی کالاها از مهمترین چالش‌های دولت سیزدهم است. حتماً آقای رئیسی و دولت وی باید اوضاع بورس و بانک و گرانی و تورم را سروسامان دهند و ارزش واقعی پول ملی ما را سر جای خود بیاورند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از مهترین مشکلات دولت‌های یازدهم و دوازدهم تصریح کرد: امری که ما کمتر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم شاهد بودیم کارآمدی است. امیدوارم در دولت سیزدهم شاهد آن نباشیم. اینکه وزیر نیروی دولت پیش‌بینی تامین برق کشور را در ماه‌های گرم سال نکند و در تابستان شاهد قطعی باشیم از ناکارآمدی است. اینکه سه وزیر دولت نتوانند باهم مشکل تخم‌مرغ در کشور را حل کنند از ناکارآمدی است. دولت سیزدهم باید برای این مشکلات و رفع ناکارآمدی اقدام کند.

  • نت سنتر
۲۳
تیر

مهمترین مزیت این شیرآلات این است که در برابر لکه مقاوم هستند و روکش آنها مقاومت بالایی دارد. توجه به طراحی و استفاده از تکنولوژی و مواد مرغوب باعث تولید شیرآلات مقاوم و در عین حال زیبا گردیده است. برای رفع این موضوع، شرکت دانش بنیان بلندا از مدارات میکرو مبتنی بر سیستم عملکردی On&Off برای شیرالات هوشمند ظرفشویی آشپزخانه استفاده کرده است. با توجه به نیاز مشتریان و تعدد شرکت های فعال در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی، این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. شودر در سال 1377 گواهینامه فعالیت تولید و استاندارد ملی را دریافت کرد. همچنین رنگ های طلایی و استیل جزو پرفروش ترین شیر ها در بازار میباشند اما باید به کیفیت آبکاری آن بسیار توجه کرد. سفید به عنوان یک رنگ روشن و زیبا و مشکی به عنوان یک رنگ خاص و جذاب توجه ها را به سمت خود جلب میکنند. با ظهور آبکاری های جدید، امکان عرضه شیرآلات سفید و مشکی، شیرآلات زیتونی آنیتک و شیرآلات استیل در بازار پدید آمده است. مهمترین عیب این شیرآلات در روکش طلایی زیبای آنهاست. مهمترین مزیت این شیرآلات زیبایی منحصر به فرد آنهاست. نکته بسیار مهم: مهمترین موضوع مورد توجه در انتخاب شیرالات هوشمند بطورکلی ، بحث گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش فوری در محل نصب است.

شیرآلات بهفر

قابلیت سفارشی سازی محصول، بنا به تغییرات مورد نیاز مشتری گرامی، تنها در فروشگاه اینترنتی راندماکس. شیر های آشپزخانه نقش مهمی در تامین بهداشت مواد غذایی و نهایتا سلامتی خانواده دارد. سنسور همان چشم الکترونیکی حساس است که بهعنوان فرستنده و گیرندهی امواج است و رادار سادهای دارد. حال تصور کنید که کاربر بخواهد میوه، سبزیجات، گوشت و سایر موارد و یا حتی ظروف را با این سیستم سنسور لحظه ای شیر هوشمند شستشو دهد. بدلیل خارج شدن پی در پی دست ها و اقلام و ظروف در حال شسشتو از دامنه سنسورهای چشمی، آب بطور پی در پی قطع میشود و این موضوع تنها آزردگی و خستگی کاربر از شیر هوشمند نامتناسب با فضا را بوجود می آورد. سیستم عملکردی معمول در شیرهای هوشمند چشمی روشویی، مبتنی بر سیستم لحظه ای یا momentary system است؛ یعنی تا لحظه ای که دست یا هر مانعی در دامنه حساسیت سنسور قرار داشته باشد، جریان آب برقرار است و به محض خارج شدن دست یا مانع، آب قطع میشود. با اینکه برای ایجاد روکش طلایی از بالاترین تکنولوژی ها روز استفاده میشود، به دلیل ماهیت رنگ طلایی و براق بودنش هرگونه لکه و خشی به سرعت روی آنها نمایان میشود. با این حال شیرآلاتی به رنگ های دیگر نیز در بازار موجود هستند.

جریان آب اتفاق می افتد و دیگر قطع نمیشود تا اینکه پس از اتمام شسشتو، کاربر مجدد دست خود را در فاصله بسیار نزدیک از سنسور قرار میدهد تا جریان آب قطع شود. استفاده از شیرآلات مدل دو فلکه ای سخت تر از مدل اهرمی است و نصب آن نیز مشکل تر است .شیر آلات اهرمی قابلیت تنظیم راحت آب را دارند و هم چنین به علت اینکه راحت تر باز و بسته می شوند کاهنده مصرف آب است و از لحاظ بهداشتی نیز بهتر از مدل دو فلکه است .شیر آلات سنسور دار نوع جدید شیرآلات است که از لحاظ قیمتی بالا بوده اما کاهنده واقعی در مصرف آب است و همچنین کاملا بهداشتی است زیرا هیچ گونه تماسی با دسته شیر رخ نمی دهد. به هر دلیلی ( مثلا فراموش کردن قطع کردن آب و یا قرار گرفتن یک ظرف یا جسم روبروی سنسور و غیره) اگر آب پس از مدت زمان مشخصی که از قبل در مدار تنظیم شده است قطع نشود، مدار متوجه اشکال احتمالی شده و با دستور به شیر برقی یا سلنوئید ولو، آب را قطع میکند.

هر چقدر تعداد شیرآلات بیشتر باشد میتوان گفت که دستمزد نصب آن تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکند. جا صابون و یا جای اسکاچ هایسپر از پلاستیک با مواد درجه یک ساخته شده است و دارای پایه قابل تنظیم است که بسته به محل استفاده میتوان تنظیم نمود که آب به راحتی خارج شود . بنابراین استفاده از این اسیدها برای باز کردن لوله ی توالت، مضرات خود را دارد. یکی از مزیت هایی که این شیر نسبت به انواع شیرآلات دیگر دارد این است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و تعمیرات آن بسیار کمتر می باشد. با این وجود برخی از تولیدکنندگان به خاطر کیفیت بسیار ممتاز و قیمت مناسب نه تنها دچار کمبود مشتری نیستند، بلکه با افزایش ساعات کاری تلاش میکنند تا پاسخگوی تعداد بالای مشتریان باشند. مایع ریز اتوماتیک در مدل ها و برند های گوناگونی در بازار وجود دارد. این شیرآلات توالت بیشتر به رنگ رزگلد و یا زیتونی دیده میشوند و در طراحی آن ها انحنا و پیچ و تاب زیادی وجود دارد که همین امر زیبایی آن ها را دوچندان می کند. رنگ بیشتر آنها زرد یا سفید بود و با چرخش یک فلکه، آب باز و بسته می شد. 

منبع: شیرآلات بهفر

  • نت سنتر
۱۸
تیر

تاخیر در مراجعه بیماران به مراکز درمانی، مهمترین عامل افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: در این همه‌گیری، ویروس تهاجمی‌تر شده، رفتار آن تغییر پیدا کرده و گروه‌های سنی پایین‌تر را درگیر می‌کند و متاسفانه شدت علائم و میزان بستری رو به افزایش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با بیان اینکه الگوی مرگ و میر کرونا در سیستان و بلوچستان تغییر کرده است افزود: خیلی از مرگ و میرهای ناشی از کرونا با مراجعه به موقع بیماران به مراکز درمانی قابل کنترل است.

وی با بیان اینکه افراد مبتلا در صورت دچار تنگی نفس و علائم شدید بیماری به مراکز درمانی مراجعه کنند گفت:۵۰ درصد فوتی‌های کرونا در سیستان وبلوچستان افراد دیابتی هستند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: برای اینکه میزان مرگ و میر ناشی از این کرونا را کاهش دهیم افراد پرخطر مانند بیماران دیابتی، بیماران قلبی عروقی، افراد مزمن تنفسی، سالمندان و مادران باردار از حضور در تجمعات خودداری کنند و اصول قرنطینه معکوس را رعایت کنند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت؛ با افزوده شدن یک‌هزار و ۲۹۸ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۶۶هزارو۳۵۴ نفر رسید.

محمد هاشمی شهری اظهارداشت: همچنین با فوت۲۴ مورد جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۷۷۱ رسید.

وی با بیان اینکه ۷۵۹ بیمار حاد تنفسی و ۴۱۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

  • نت سنتر
۱۸
تیر

بازاریابی از طریق اینترنت و برقراری ارتباط با افرادی که خود را در سایت ها و کانال ها معرفی می کرده اند و عرضه محصولات و خدماتتان به آن ها، یکی از مسیرهای مطمئن برای رسیدن به سود و درآمد بالاست. آیا محصول مذکور ارزش خاصی را در اختیار مشتری قرار می دهد؟ برای نمونه، یافتههای مطالعات Venezia & Jaeger (2013) در ایالات متحده حاکی از آن است که 75 درصد از دانشجویان سال اول دانشگاهها، آماده و واجدالشرایط تحصیل در دانشگاه نیستند.2016) ) Tong & Ahmad، نتیجه­گیری میکنند که درصد قابل توجهی از دانشجویان سال اول در ایالات متحده، استرالیا و بریتانیا؛ برای ورود به دانشگاه و موفقیت در آن آماده نیستند. پس از همه، این بخش خلاصه ای از هر چیز دیگری است که در مورد آن بنویسید. شما می توانید خلاصه اجرایی را امتحان کنید یا به میزان قابل توجهی آن را در دامنه محدوده کاهش دهید اگر یک طرح توجیهی داخلی بنویسید که صرفا یک راهنمای راهبردی برای شرکت شما است. 

خدماتی که آنها ارائه می کنند بیشتر شامل همکاری در تعیین بودجه ها و همچنین توسعه طرح های گسترده مدیریت کسب و کار می شود. این گروه از افراد درآمدی بالا تر از دسته قبل و کمتر از 100 میلیون تومان در ماه را دارند و نیرو های کار آنها نیز کمتر از 500 نفر می باشد. در این خصوص تصمیم گیران ، سیاستگذران و مشاوران اقتصادی نمی توانند از رفتار فرصت طلبانه و رانت جویان استفاده کنند زیرا رشد اقتصادی بر اساس این نظریه برستون های روابط بلند مدت و اعتماد در شبکه های تجاری و اجتماعی اتفاق می افتد و تعامل بدون مشارکت موثر نیست در تحلیل هزینه وفایده عقلانیت پیش رو است . آشنایی با مفاهیم کارآفرینی، کارآفرینی دانشگاهی، یافتن فرصت و انگیزه برای کارآفرینی، ویژگی های یک کارآفرین موفق، مهارت های مدیریت کارآفرینانه و بسترهای اجرای کارآفرینی از دیگر مطالب مفیدی است که در این دوره به آن ها پرداخته شده است. همان طور که گفتیم هدف نهایی مشاوره کسب و کار، افزایش اعتبار، ثبات و توسعه یک برند با استفاده از راهکارهای مناسب و عملیاتی است.

دانشکدهها و مدارس همچنین میتوانند به شناسایی دانشآموزان دارای مشکل پرداخته و برای حل مشکلات آنها، از برنامههای مشاورهای و حمایتی استفاده نمایند. Matoba Shibata & Sarkar Arani (2007) معتقد هستند که در مدارس ژاپن به مدیران اجازه داده میشود تا از کارشناسان و متخصصان دانشگاهی برای حضور در مدارس جهت انجام تحقیقات و پشتیبانی از معلمان و کارکنان استفاده نمایند. دانشآموزان را به لحاظ شناختی، روانی و عاطفی، فرهنگی و مهارتی؛ برای ورود و تحصیل در دانشگاه آماده نمایند. این جنبهها اشاره به چهار کلیدی دارد که دانشآموزان برای موفقیت در دانشگاه بدان نیاز دارند: استراتژیهای شناختی، دانش محتوایی، مهارتها و فنون یادگیری، و دانش و مهارتهای قابل انتقال. برای موفقیت در دانشگاه، دانشآموزان باید از آمادگیهای فرهنگی، شناختی، روانی، عاطفی و مهارتی لازم برخوردار باشند. بررسی پیشینه پژوهش نشان میدهد که عدم آمادگی دانشجویان، مشکلات تحصیلی، روحی و روانی، و پیامدهای این مشکلات؛ از دلایل اصلی توجه صاحبنظران و محققان به موضوع آمادهسازی دانشآموزان برای ورود و تحصیل در دانشگاه است. به طوری که بسیاری از صاحبنظران، محققان و نویسندگان این حوزه؛ آن را مورد توجه قرار دادهاند. زمانی که به واسطه جلسات مشاوره کسب و کار ایده هایتان پخته و اجرایی شود، قدر این اکسیر موفقیت در بازار رقابتی را بهتر خواهید دانست.

قبل از اینکه شما حتی در مورد نوشتن طرح بازاریابی خود فکر کنید، باید بازار هدف خود را به خوبی تعریف کرده و شخصیت خریدار خود را اصلاح کنید. شما برای موفقیت در تجارت آنلاین نیاز دارید تاکتیک های بازاریابی آنلاین را بشناسید و آنها را اجرا کنید، به همین دلیل ما اینجاییم تا شما را در این مسیر همراهی کنیم و به درآمدهای بالا برسانیم. ارائه مدارکی که مطالعات فعالیت تجاری در آن مسیر انجام گردیده است. صاحبنظران و متخصصان تعلیم و تربیت معتقدند که هر گونه فعالیت و سرمایهگذاری در آموزش و پرورش، میبایست در راستای کمک و خدمترسانی به دانشآموزان انجام گیرد. حمایت و پشتیبانی میتواند هم از دانشآموزان مستعد و نخبه، و هم از دانشآموزان ضعیف و دارای مشکل انجام گیرد. در مطالعه حاضر، بسیاری از دستاندرکاران و صاحبنطران دانشگاهی و آموزش و پرورش (مصاحبهشوندگان) بر این باور هستند که مدارس و دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی میتوانند در زمینه حمایت و پشتیبانی از معلمان و کارکنان مدرسه، با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند. یافتههای مطالعه حاضر نشان داد که مدارس و دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی میتوانند در 10 زمینه در حوزه آمادهسازی دانشآموزان برای ورود به دانشگاه، با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند. 

مشاوره کسب و کار:

https://planetofbusiness.com/امکان-سنجی-طرح-توجیهی/

  • نت سنتر