نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

۳۰
آبان

یکی از سئوالاتی که دائما با آن مواجه هستند این است که چگونه می توانیم یک کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات شویم و یا اینکه چگونه یک هکر شویم و سئوالاتی از این قبیل که در نهایت یک مفهوم از همگی آنها برداشت می شود ، است. در این مقاله بنده به عنوان شخصی که چندین سال در زمینه امنیت اطلاعات و ارتباطات فعالیت داشته ام سعی می کنم تجارب خودم در این زمینه را با دوستان به اشتراک بگذارم و نظر آنها را نیز در این خصوص جویا بشوم .

البته دنیای امنیت دنیای بزرگی است و زمانیکه صحبت از امنیت می شود تقریبا همه چیز را می توان در آن درگیر کرد. در ابتدا امر باید به این موضوع اشاره کنیم که ما در خصوص کارشناس امنیت شبکه ، کارشناس امنیت اطلاعات ، کارشناس امنیت برنامه نویسی ، کارشناس امنیت وب ، کارشناس امنیت فیزیک و ... نمی خواهیم صحبت کنیم ، می خواهیم در خصوص کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات صحبت کنیم که خواسته یا ناخواسته همگی این موارد را در بر می گیرد.

چگونه کارشناس امنیت شبکه بشویم ؟

همانطور که احتمالا متوجه شدید واژه امنیت اطلاعات و ارتباطات بسیار گسترده است و هیچ شخصی نمی تواند ادعا کند که در همگی حوزه های امنیت اطلاعات و ارتباطات حرفه ای است و همه چیز را می داند ، همانطور که امنیت نسبی است ، دانش امنیت اطلاعات و ارتباطات نیز یک دانش نسبی است . هر کسی که در حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کند در حوزه تخصصی بصورت ویژه کار کرده است و در کنار آن با فناوری های امنیتی دیگر نیز آشنایی نسبی دارد ، امروز می خواهیم یک کارشناس جامع در حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات را با هم تحلیل کنیم که باید در چه حوزه هایی تخصص داشته باشد چه بصورت نسبی و چه بصورت عمقی ، بهترین راهکار برای تحلیل این موضوع از نظر من بررسی کردن تخصصی های یک کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات توسط لایه های هفت گانه مدل مرجع OSI است که براحتی امکان تحلیل این مسئله را به ما می دهد ، بنابراین تا انتهای مطلب با ما باشید :

لایه Physical

اگر در درک لایه های شبکه مشکل دارید حتما دوره آموزشی نتورک پلاس را یاد بگیرید. شما هر چقدر هم که سیستم امنی از نظر خودتان داشته باشید ، برای آن فایروال قوی نصب کنید ، آنتی ویروس اصلی نصب کنید و هر روی آن را بروز کنید ، آخرین بسته های امنیتی را بر روی سیستم نصب کنید و از الگوریتم های رمزنگاری بسیار قوی هم استفاده کرده باشید تا به شما نفوذ نشود فقط یک کار ساده می تواند باعث هک شدن شما شود !! کامپیوتر شما بصورت فیزیکی سرقت شود !! اولین مرحله از امنیت لایه بندی شده امنیتی فیزیکی است که در وهله اول قرار می گیرد. قرار دادن دستگاه های سخت افزاری در محیط های امن از نظر فیزیکی ، داشتن نگهبان ، دوربین های مدار بسته ، سیستم های تهویه هوا و کنترل رطوبت ، سیستم های اطفاء و اعلام حریق ئ و ... از عوامل مهم در امنیت اطلاعات هستند.

 

یک ضرب المثل ساده است که می گوید When I Can Touch Your Computer ; It Is Hacked !! به معنی اینکه اگر من بتوانم بصورت فیزیکی به کامپیوتر شما نزدیک شوم کامپیوتر خود را هک شده بدانید. به عنوان یک کارشناس امنیت شما بهتر است از انواع و اقسام تکنیک های امنیت فیزیکی اعم از انواع نگهبان ، درب های ضد سرقت ، دوربین های مدار بسته ، سگ های نگهبان ، فنس های فلزی ، کپسول های آتش نشانی و سیستم های احراز هویت فیزیکی و اطلاع داشته باشید تا در صورت نیاز به عنوان یک کارشناس از این موارد دید داشته باشید .

 

حتی بعضا انواع کابل مورد استفاده و رسانه های مورد استفاده در این حوزه در قالب امنیتی فیزیکی یا امنیت لایه یکی باید در نظر گرفته شوند ، تا اینجای کار اگر هکر بتواند شما را دور بزند و بخواهد به شبکه شما ورود کند کار سختی را از نظر فیزیکی خواهد داشت ، اما فرض را بر این می گذاریم که هکر ما توانسته است از لایه های امنیتی فیزیکی لایه اول عبور کند و به لایه بعدی می رسد. حالا من در زیر خلاصه ای از مشکلاتی که از نظر امنیتی در لایه فیزیکی داریم رو با ذکر راهکار عنوان می کنم :

 

  • از بین رفتن منبع انرژی ( برق ، گاز و ... )
  • از بین رفتن کنترل های حفاظت فیزیکی محیط ( دوربین ، درب و پنجره و ... )
  • سرقت فیزیکی اطلاعات و سخت افزارها
  • تخریب فیزیکی اطلاعات و سخت افزارها
  • تغییرات غیرمجاز در محیط عملیاتی ( لینک های ارتباطی ، وسایل ذخیره سازی قابل حمل و ... )
  • قطع کردن و تخریب لینک های ارتباطی فیزیکی
  • استفاده از ابزارهای لاگ برداری فیزیکی

 

اما راهکارها یا بهتر بگیم کنترل های امنیتی که برای مقابله با مشکلات امنیتی لایه فیزیکی یک کارشناس امنیت باید بدونه :

 

  • ایجاد محیط فیزیکی محصور شده و مطمئن
  • استفاده از مکانیزم های لاگ برداری و ضبط تصاویر و صدا در مکانهای مناسب
  • استفاده از قفل های فیزیکی رمزدار و PIN دار
  • استفاده از مکانیزمهای احراز هویت فیزیکی بیومتریک
  • استفاده از انواع حفاظ های فیزیکی محیطی و ...

 

لایه Data Link

 

شما به عنوان کارشناس یک کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات باید در لایه دوم مدل OSI نیز تبهر داشته باشید ، این لایه در واقع جایی است که آدرس MAC و دستگاه هایی که با این آدرس کار می کنند وجود دارند که مهمترین دستگاه شناخته شده در این زمینه سویچ شبکه است. شما باید بدانید که چه نوع حملاتی می تواند در لایه دوم به سویچ های لایه شبکه انجام شود ، شما باید به خوبی درک کنید که ساختار کاری یک سویچ به چه شکل است ، پروتکل هایی که در یک سویچ کار می کنند چه هستند و نقاط ضعف امنیتی آنها چیست .

 

در نهایت باید با توجه به دانشی که دارید در این لایه از مکانیزم های امنیتی استفاده کنید ، برای مثال در سویچ های شرکت سیسکو شما می توانید از مکانیزمهای امنیتی مثل Port Security برای جلوگیری از دسترسی پیدا کردن کامپیوترهای غیرمجاز به شبکه استفاده کنید و یا از ساختار VLAN برای تفکیک کردن کامپیوترهای مختلف در شبکه استفاده کنید و ... اینجاست که برای مثال دوره هایی مثل دوره Switching از سری دوره های شرکت سیسکو می تواند به شدت برای شما مفید باشد ، البته این فقط در بستر کابلی نیست و همین مکانیزم ها بعضا در بسترهای بیسیم یا وایرلس نیست وجود دارد ، بد نیست نگاهی به انواع تهدیدات و روش های مقابله با آنها به عنوان یک کارشناس امنیت در لایه دوم از مدل OSI داشته باشیم :

 

  • جعل کردن آدرس MAC یا Mac Spoofing
  • مسموم کردن آدرس کش شده Mac یا ARP Cache Poisoning ( به ترجمش گیر ندید خودم میدونم )
  • دور زدن پروتکل Spanning Tree و بروز خطا در این پروتکل
  • Flood کردن یا اشباع کردن آدرس Mac Table سویچ ها
  • الگوریتم های رمزنگاری ضعیف در اتصال به وایرلس

 

اما راهکارها یا بهتر بگیم کنترل های امنیتی که برای مقابله با مشکلات لایه پیوند داده یک کارشناس امنیت باید بدونه :

 

  • استفاده از مکانیزمهای فیلترینگ آدرس Mac
  • ایزوله کردن شبکه ها و طراحی ساختار VLAN و ...

 

لایه Network

 

لایه شبکه یا Network همان لایه ای است که آدرس دهی منطقی یا Logical Addressing ما را با آدرس IP انجام می دهد و از طرفی وظیفه مسیریابی در شبکه های مختلف و وصل کردن شبکه های مختلف به همدیگر نیز یکی دیگر از وظایف مهم این لایه است ، حالا فرض کنید که شخصی بتواند آدرس IP خودش را به جای آدرس IP یک نفر دیگر جا بزند و یا در بسته اطلاعاتی ارسالی مسیر مبدا و مقصد اطلاعات را تغییر دهد .

 

همه اینها از مواردی است که در لایه سوم مدل OSI ممکن است پیش بیاید و به عنوان یک کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات شما باید با نحوه عملکرد پروتکل های این لایه به خوبی آشنایی پیدا کنید و برای هر کدام از این مشکلات راهکار ارائه کنید ، یکی از مهمترین و بهترین دوره های آموزشی که ویژه لایه سوم مدل OSI طراحی شده است دوره Routing از سری دوره های شرکت سیسکو می باشد ، بصورت کلی تهدیدات لایه سوم را به همراه راهکارهای امنیتی آن می توانید در ادامه مشاهده کنید :

 

  • جعل کردن آدرس IP یا IP Spoofing
  • جعل کردن مسیر یا Route Spoofing
  • تغییر و جعل محتوای بسته اطلاعاتی

 

اما راهکارهایی نیز برای امن کردن اطلاعات در لایه سوم وجود دارند که به عنوان کارشناس امنیت اطلاعات بایستی با آنها آشنا باشید :

 

  • استفاده از Route Policy Control برای جلوگیری از Spoofing
  • استفاده از فایروال با قابلیت فیلترینگ IP و عدم امکان جعل آدرس
  • استفاده از نرم افزارهای مانیتورینگ 

 

لایه Transport

مهمترین وظیفه لایه چهارم از مدل OSI که به عنوان لایه انتقال یا Transport معروف است تعریف کردن پروتکل های ارتباطی بین طرفیت است . تعیین کردن اتصال گرا بودن یا Connection Oriented بودن و یا عدم اتصالگر بودن یا ConnectionLess بودن مهمترین وظیفه این لایه است. یکی از مهمترین مباحث در امنیت اطلاعات integrity یا صحت و تمامیت داده های انتقالی است که با استفاده از پروتکل های Connection Oriented می توانیم تا حدود زیادی از درست و سلامت بودن داده های انتقالی خود با توجه به دریافت شدن بسته اطلاعاتی Acknowledge برای تایید دریافت شدن بسته های اطلاعاتی اطمینان حاصل کنیم ، اما بصورت کلی شما باید به عنوان کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات در سطح این لایه نیز تهدیدها و راهکارهای امنیتی را بشناسید که از مهمترین های آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

 

  • افشا شدن اطلاعات و انجام عملیات Fingerprinting توسط مهاجمین
    • Overload شدن مکانیزم های انتقال
  • جعل شدن بسته های اطلاعات و شنود اطلاعات

 

اما راهکارهایی نیز برای امن کردن اطلاعات در لایه چهارم وجود دارند که شما به عنوان کارشناس امنیت اطلاعات بایستی به آنها آشنا باشید:

 

  • تعریف کردن Rule های دقیق و محدود کننده توسط فایروال به ویژه تعریف کردن پروتکل از نوع UDP یا TCP
  • استفاده از فایروال های Stateful برای شناسایی ترافیک های غیرعادی شبکه
  • استفاده از مکانیزم های جلوگیری از افشا و لو رفتن و جعل کردن Session ارتباطی

 

لایه Session

وظیفه اصلی لایه نشست یا Session ایجاد کردن ، نگهداری کردن و پایان بخشیدن به یک Session ارتباطی است اما در همه موارد از جمله ایجاد کردن ، مدیریت کردن و اتمام یک Session اطلاعاتی امکان شنود ، جعل و ... وجود دارد .اگر از مکانیزم های احراز هویت ضعیفی در این لایه استفاده شود امکان شنود شدن و بدست آوردن اطلاعات هویتی طرفیت بسیار ممکن است ، تصور کنید که نام کاربری و رمز عبور شما در هنگام برقراری ارتباط با یک وب سرور بصورت رمزنگاری نشده یا Clear Text رد و بدل شود و همین امر ممکن است کل Session شما را تحت تاثیر قرار دهد. حملات Brute Force و MITM از جمله دیگر حملاتی هستند که در این لایه انجام می شود ، از جمله تهدیدات و راهکارهای مقابله ای که در حوزه امنیت اطلاعات می توان در این لایه متصور بود می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

 

  • استفاده از مکانیزم های احراز هویت ضعیف یا عدم استفاده از مکانیزم های احراز هویت
  • ارسال اطلاعات هویتی بصورت رمزنگاری نشده یا Clear Text
  • شناسایی شدن Session ارتباطی و Hijack شدن Session
  • امکان بروز حملات Brute Force و MITM

 

اما شما به عنوان یک کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات بایستی موارد زیر را برای جلوگیری از بروز چنین حملاتی در نظر داشته باشید :

 

  • استفاده و ذخیره سازی رمزنگاری شده رمزهای عبور
  • استفاده از ساختار Ticketing و زمانبندی برای منقضی شدن Session ها
  • محدود کردن زمان و تعداد Session و رمزنگاری Session ارتباطی

 

لایه Presentation

وظیفه اصلی لایه نمایش یا Presentation قالب بندی داده ها است . قالب بندی همان تعریف کردن روش رمزنگاری و فشرده سازی اطلاعات می باشد. شما به عنوان یک کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات بایستی با الگوریتم های مختلف رمزنگاری آشنایی داشته باشید. باید نقاط ضعف هر الگوریتم و محل استفاده هر یک از الگوریتم ها را به خوبی بشناسید تا بتوانید در مقابل حملاتی که در این لایه انجام می شود مقابله کنید. در این لایه است که معمولا کارشناسانی که بصورت آکادمیک فعالیت کرده اند بیشتر احساس راحتی می کنند زیرا همه چیز در خصوص رمزنگاری و ریاضیات است و این دقیقا چیزی است که در رشته امنیت اطلاعات در دانشگاه ها تدریس می شود . هر چند دانستن این الگوریتم ها خوب است اما باید بدانید که چگونه و در کجا از آنها استفاده کنید.

لایه Application

 

لایه هفتم که لایه کاربردی یا Application نام دارد از نظر من و بسیاری دیگر از کارشناسان امنیت اطلاعات و ارتباطات سخت ترین لایه برای بحث امنیت اطلاعات است. این لایه وظیفه ارتباط با کاربران را بر عهده دارد و تقریبا همه نرم افزارهایی که کاربران قادر به مشاهده آن هستند در این لایه قرار می گیرند. برنامه نویس ها معمولا در این لایه بهترین کارشناسان امنیت می شوند زیرا دیدگاه آنها نرم افزار است و این لایه نیز در خصوص نرم افزارها صحبت می کند. معمولا بیشترین نقاط ضعف امنیتی که در دنیا وجود دارد در این لایه استقرار پیدا کرده است .

 

انواع و اقسام نرم افزارها و تنوع زیاد آنها و بعضا سهل انگاری هایی که در تولید و پشتیبانی آنها می شود باعث می شود که سخت ترین لایه برای کارشناسان امنیت لایه هفتم باشد. شما به عنوان یک کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات باید تا حدودی با ساختار برنامه نویسی ، نقاط ضعف یک نرم افزار که می تواند باعث نفوذ به نرم افزار شود ، الگوریتم ها و روش های مختلف و استاندارد برنامه نویسی امن و ... آشنایی داشته باشید. این حداقل کاری است که شما می توانید در این لایه به عنوان یک کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات انجام دهید. اگر درک درستی از آموزش شبکه داشته باشید ، قطعا در تبدیل شدن به یک متخصص امنیت شبکه موفق تر خواهید بود. امیدوارم مورد توجه شما قرار گرفته باشد امیدوارم بتوانم در ادامه از تجربیات شما دوستان نیز استفاده کنم.

  • نت سنتر
۲۷
آبان

کترینگ حضرتی در بهار سال 1400 تاسیس شد. اولین شعبه کترینگ حضرتی، در شهرک اکباتان تهران، در فضایی به مساحت 180 مترمربع با امکان تولید روزانه 1٫۰۰۰ وعده غذایی شروع به کار کرده است. زیر ساخت های کترینگ حضرتی بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی و ایجاد شده است. طراحی اسلامی نمای بیرونی ساختمان کترینگ حضرتی، به گونه ای است که به فضای شهرک روحی تازه بخشیده است. مدیران این کترینگ، تمام بخش های اجرایی، تامین و پشتیبانی، طبخ و سرویس دهی را تحت کنترل و نظارت مستمر دارند.
هدف اصلی از تاسیس کترینگ حضرتی، طبخ غذاهای ایرانی (بویژه غذاهای کبابی) منطبق بر ذائقه و سلیقه ایرانی است.

www.hazratifood.ir

  • نت سنتر
۱۹
آبان

میسلار واتر میسلار واتر
اگر بتوانم فلسفه همه برنامه‌ها و روتین‌های مراقبت از پوست را در یک جمله خلاصه کنم، می‌توانم بگویم که راز داشتن پوستی سالم، پاکیزگی است.
شما نمی دانید یک پاک کننده آرایش روزانه که حتی در هنگام خواب هم پاک نمی شود، با پوست شما چه می کند. به این فکر کنید که آن پوست چگونه باید نفس بکشد و خود را تجدید کند؟
یکی از موثرترین محصولات در زمینه پاک کردن آرایش میسلار واتر است. محصولی مقرون به صرفه و با کیفیت. من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله به معرفی آب میسلار می پردازم. ما همچنین به تفاوت بین مایسلار و تونرها خواهیم پرداخت.
عنوان اصلی این صفحه نمایش
میسلار واتر چیست؟
میسلار واتر در واقع یک پاک کننده صورت است که به حذف چربی و آلودگی اضافی از روی پوست کمک می کند و پوست را صاف و زیبا می کند. آب میسلار از میسل یا ذرات روغن تشکیل شده است. میسل ها آلودگی ها و آلودگی ها را جذب کرده و از سطح پوست پاک می کنند. میسلار واتر فوق العاده قوی تمام مواد آرایشی را از کرم پودر گرفته تا آرایش چشم و ریمل و همچنین عرق و چربی اضافی را پاک می کند. مراقبت از پوست و پاک کردن آرایش اغلب به دو محصول جداگانه نیاز دارد. نکته مهم در مورد میسلار واتر این است که این محصول ساده و کاربردی هر دو را انجام می دهد.
ترکیب آب میسلار چیست؟
میسل های آب از میسل تشکیل شده اند، یعنی. تصفیه ذرات لیپیدی معلق در آب. به دلیل وجود ترکیبات لیپیدی خالص، میسل ها دارای خواص آبگریز و آب دوست هستند. این بدان معنی است که آنها می توانند آلودگی، کثیفی و آرایش را پاک کنند. از آنجایی که ته میسل آب است، شبیه آب شفاف است. اما در صورت تماس با پوست متوجه خواهید شد که این محصول دارای ترکیبات بسیار پیچیده ای است. میسل های موجود در آب میسلار عملکردهای متفاوتی دارند. از جمله کمک به پاک کردن آرایش، پاکسازی صورت و مرطوب کردن پوست. میسل‌ها مانند آهن‌ربا، آلودگی، چربی و آرایش را از روی پوست پاک می‌کنند، بدون اینکه پوست را تمیز کنند، پوست را بدون خشک کردن بیش از حد تمیز و مرطوب می‌کنند. انجام دادن. Micelles آنقدر خوب است که می تواند آرایش دائمی مانند ریمل ضد آب را پاک کند.
تونرها چیست؟
بسیاری از مردم تفاوت بین تونر و میسلار واتر را نمی دانند. پس بهتر است در مورد تونرها توضیح مختصری به شما بدهم.
همچنین بخوانید: راه اندازی یک مرکز مراقبت از پوست (برای دانستن مراحل شروع از صفر تا صد)
تونرها محصولاتی هستند که برای تنظیم PH پوست پس از شستشو و پاکسازی (قبل از مرطوب کردن و محافظت در برابر آفتاب) استفاده می شوند. این محصولات حالت دهنده که به صورت مایع یا ژل موجود هستند، سطح پوست را می پوشانند و آن را شاداب، صاف و هیدراته نگه می دارند. اگر پوست چرب یا مختلط دارید، استفاده از تونر مناسب چربی اضافی و عوامل مسدود کننده منافذ را کاهش می دهد. از سوی دیگر، استفاده از تونرها برای پوست های خشک، حساس و معمولی به کاهش قرمزی و التهاب و همچنین مشکلاتی مانند لایه برداری پوست کمک می کند.
از فواید تونر می توان به بازکردن منافذ پوست، بستن آنها، تنظیم PH پوست، محافظت در برابر آلودگی، آبرسانی و کمک به آبرسانی پوست اشاره کرد. تونرها بسته به فرمول خود می توانند اثرات متفاوتی بر روی پوست داشته باشند. به عنوان مثال، جوهر ویتامین C شفاف و زنده است و جوهر چای سبز نیز دارای خواص ضد آکنه و ضد آکنه است.
تفاوت مایسلار واتر و تونر
همانطور که گفتم تونیک ها محصولاتی هستند که باعث تقویت و محافظت از پوست می شوند و با فرمولاسیون های خاصی از آن حمایت می کنند. اما آب‌های مایسلار به دلیل خاصیت پاک‌کنندگی بسیار بالایی که دارند، اغلب در روتین پوست قرار می‌گیرند، زیرا درجه پاک‌سازی تونیک‌ها بسیار کمتر از آب‌های میسلار است و توانایی پاک‌سازی عمیق منافذ پوست را دارد.
مزایای میسل نسبت به سایر پاک کننده های صورت چیست؟
میسلار واتر نوعی پاک کننده صورت است. اما این محصول در مقایسه با محصولات شستشوی صورت که در گذشته استفاده می کردید چگونه است؟ برخلاف فوم ها یا لوسیون های پاک کننده، آب میسلار مانند آب است و نیازی به شستشو یا لوازم جانبی ندارد. به جای اینکه این محصول را مستقیماً روی صورت خود بمالید، آن را روی یک پد پنبه ای بکشید و آن را روی صورت خود بمالید. خواهید دید که چگونه تمام آرایش اضافی و کثیفی روی پنبه ظاهر می شود. اکنون که می دانید میسلار واتر چیست، خوب است به یاد داشته باشید که میسلار واتر فرمول ملایمی است و برای پوست مضر نیست. پوست
همچنین بخوانید : چرا پوست من تیره و کدر است؟
همچنین این محصول به راحتی در دسترس است و از آنجایی که قیمت مناسبی دارد این روزها به یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی تبدیل شده است.
میسلار واتر برای چه نوع پوستی قابل استفاده است؟
میسلار واتر نه تنها برای پوست های حساس به اندازه کافی ملایم است، بلکه نیازی به شستشوی خشن نیز ندارد. به همین دلیل برای تمیز کردن نواحی حساس پوست مانند زیر چشم مناسب است. مهمتر از همه، میسل برای همه مناسب است. حتی کسانی که پوست حساسی دارند. اگر پوست حساسی هم دارید. باید بدانید که بافت ملایم میسل های پاک کننده به آبرسانی و تغذیه پوست شما کمک می کند.
چگونه از آب میسلار استفاده کنیم؟
یک تکه پنبه را به پاک کننده آغشته کرده و روی صورت خود بمالید. این کار را تا جایی ادامه دهید که هیچ نقطه ای روی سینی باقی نماند. برای پاک کردن آرایش چشم ابتدا پد را به طور کامل در پاک کننده آغشته کنید.
بنابراین، قبل از پاک کردن آن، حصیر را به آرامی روی چشم خود فشار دهید و آن را برای چند ثانیه نگه دارید. خیس کردن پنبه و نگه داشتن آن در آرایش به میسل ها کمک می کند تا آرایش، کثیفی و چربی را مانند آهنربا از پوست بیرون بکشند.
معایب استفاده از میسلار واتر چیست؟
همانطور که گفتیم میسلار نوعی پاک کننده صورت است که ساختاری شبیه آب دارد و پس از پاکسازی صورت نیازی به شستشو ندارد. میسلار واتر فرمولاسیون ساده ای دارد و تاکنون هیچ تحقیقی هیچ ضرری را در این فرمول ثابت نکرده است. در حالی که برخی از پاک کننده ها می توانند رطوبت پوست شما را از بین ببرند، آب میسلار می تواند به مرطوب، پاکسازی و آبرسانی پوست شما کمک کند.
همچنین بخوانید: بهترین آموزشگاه زیبایی تهران کجاست و چه ویژگی هایی دارد؟
اما به یاد داشته باشید که هر ماده شیمیایی می تواند در برخی از پوست ها حساسیت ایجاد کند. بنابراین بهتر است قبل از شروع مصرف آن را روی قسمت داخلی ساعد تست کنید و در صورت عدم حساسیت بعد از 24 ساعت به صورت بمالید.
نکته بعدی این است که در صورت تماس با چشم باید مراقب شستن چشم ها بود تا این ماده به چشم سرایت نکند.
برای پوست های خشک استفاده از مایسل روی پوست توصیه می شود و بعد از دوش گرفتن حتما از ماسک پوستی استفاده کنید.
در صورت بروز حساسیت پوستی، بثورات، قرمزی، سوزش یا خارش، مصرف محصول را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید.
 

میسلار واتر چیست؟ (مزایا، معایب و تفاوت مایسلار واتر و تونر)
 

  • نت سنتر
۱۸
آبان

هدف پت شاپ آنلاین کینگز پت از تأسیس این وب‌سایت چیست؟

اولین هدف و اصلی‌ترین هدف از تأسیس پت شاپ آنلاین کینگز پت افزایش سطح دانش عمومی افراد در رابطه با نحوه صحیح نگهداری، تربیت و سلامتی حیوانات است. در این ‌رابطه وبلاگی ساختیم برای شما دوستداران حیوانات که مطالبی از نوع مقاله، ویدئو و همچنین پادکست به شما ارائه بدهیم.

دومین هدف ما این بود که همیشه محصولات و خدمات مورد نیاز برای نگهداری، آموزش و سلامتی پت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما صاحبان پت، حامیان پت و پرورش‌دهنده‌ها برسانیم.

در این زمینه یک فروشگاه آنلاین ملزومات حیوانات خانگی یا همان پت‌شاپ آنلاین برای شما راه‌اندازی کردیم.

شما در این پت‌شاپ آنلاین می‌توانید از هرکجای ایران در 24 ساعته شبانه‌روز محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

پت شاپ آنلاین کینگز پت در رابطه با کدام حیوانات محتوا ارائه می‌دهد؟

ما تمام حیوانات زمین را بیش از اندازه دوست داریم و می‌خواهیم در رابطه ‌با تمام حیوانات برای شمایی که مثل ما هستید محتواهایی بسازیم که بیشتر با دنیای حیوانات آشنا شوید.

ما به‌صورت تخصصی در رابطه با کدام دسته از حیوانات محتوا می‌سازیم؟

ما به‌صورت تخصصی در رابطه با انواع نژاد سگ مثل: انواع سگ نگهبان و سگ آپارتمانی، سگ ژرمن، سگ ژرمن شپرد، سگ ژرمن سیاه یا بلک، سگ هاسکی، سگ پامرانین، سگ شیتزو، سگ تریر، سگ چی‌واوا یا شی‌واوا، سگ پیکینیز، سگ چاو چاو یا چائو چائو، سگ مالتیز، سگ بولداگ و بولداگ فرانسوی، سگ پاگ، سگ پودل، سگ روتوایلر، سگ گلدن رتریور، سگ لابرادور رتریور، سگ آمریکن بولی، سگ کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل، سگ داکسهوند یا داشهوند، سگ هاوانس یا هاوانیز، سگ دوبرمن، سگ پیت بول، سگ یورکشایر تریر، سگ جک راسل تریر، سگ باکسر، سگ شیبا اینو، سگ آکیتا، سگ ساموید، سگ تازی افغان و باقی نژادهای محبوب سگ همیشه در حال ساخت محتواهای آموزشی و ارزشمند هستیم.

همچنین ما در رابطه با انواع نژاد گربه مثل: گربه اسکاتیش، گربه پرشین، گربه بریتیش یا گربه موکوتاه، گربه سیامی و باقی نژادهای گربه به‌صورت تخصصی مقاله، ویدئو و پادکست برای شما دوستداران انواع گربه می‌سازیم و در وبلاگ تخصصی کینگز پت منتشر می‌کنیم.

سومین دسته از حیواناتی که ما به‌صورت تخصصی و پیشرفته همواره در حال نوشتن مقاله، ساخت ویدئو و ضبط پادکست هستیم، پرندگانی مثل: طوطی برزیلی، عروس هلندی، طوطی ملنگو یا طوطی سبز، طوطی کاسکو، طوطی کاکادو و سایر پرنده‌های زینتی هستند.

آخرین دسته از حیواناتی که ما به‌صورت تخصصی درباره آنها محتوای ویدئویی، مقاله و پادکست تولید می‌کنیم، دستهٔ جوندگان مثل: خرگوش لوپ هلندی و خرگوش مینی لوپ، خوکچه هندی، همستر سوری و همستر روبروفسکی هستند.

پت شاپ ما چه محصولاتی دارد؟

کینگز پت یک پت‌شاپ کامل است و تمام ملزومات مربوط به سگ‌ها، گربه‌ها، پرندگان و جوندگان را در فروشگاه خود جای‌داده، شما 7 روز هفته در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید محصول موردنظرتان را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را در تمام شهرهای ایران درب منزل تحویل بگیرید.

خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش کینگز پت تا چه زمانی ادامه دارد؟

تیم پشتیبانی و خدمات‌ پس از فروش ما به‌صورت 24 ساعته و تا هر زمان که شما نیاز به ما داشته باشید ادامه خواهد داشت.

سخن پایانی تیم کینگز پت

ما هم مثل شما زندگی خودمان را با زندگی حیوانات آمیخته‌ایم و از صمیم قلب از این بابت خوشحالیم، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شما و پت‌های دوست‌داشتنی‌تان را با خدمات و محصولاتمان خوشحال نگه داریم.

 

 

مشاهده پت شاپ آنلاین کینگز پت

 

  • نت سنتر
۰۲
آبان

کفش صندل ها رفیق روزهای گرم سال هستند که می توانید آنها را از طریق وب سایت های فروشگاهی معتبر تهیه کنید. خرید اینترنتی کفش صندل برای زنان خانه دار و حتی شاغل بهترین گزینه هستند. تصورش را بکنید در حالی که بعد از یک روز کاری پر مشغله تصمیم به استراحت دارید تلفن همراه خود را بر می دارید و پاپوش های مورد علاقه خود را از فروشگاه اینترنتی کفش صندل سفارش می دهید.این یکی از شگفتی های امکانات دنیای مجازی است که بشریت به آن دست یافته است. در چند سال اخیر زمانی که هنوز وب سایت های فروشگاهی طراحی نشده بودند ناچار بودید برای هر خرید ساعت ها در هوای گرم و سرد در بازار ها بگردید. اما حالا دیگر نیازی به وقت تلف کردن نیست شما می توانید محصولات مورد علاقه خود را در سایت بیابید و سفارش دهید.

تاریخچه کفش صندل چه بوده

در مناطق گرمسیری مردم برای در امان ماندن پای خود از آسیب ها،صندل های از جنس نخل و شاخ و برگ گیاهان می ساختند.اما در مناطق سردسیر پوست حیوانات را پاپوش خود می کردند. بااین حال با گذشت هزاران سال از اختراع کفش صندل، هنوز هم این نوع پوشش پا طرفداران بسیاری دارد. در مصر ، یونان و روم نیز صندل ها به وفور استفاده می شدند به طوری که بقایای آن در غار ها کشف شده است.  مجسمه ها و نقاشی ها نیز سندی از استفاده آنها از صندل بوده است. به طور کلی می توان گفت که صندل پیشینه طولانی در کل تاریخ دارد،تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

صندل های لژدار مناسب کمردرد

صندل های لژ دار برای کمردرد و پا درد بسیار مناسب هستند چرا که به صورت استاندارد طراحی شده اند. پاشنه سر تا سری این صندل ها بسیار مناسب برای مشکلاتی مثل آرتروز ،رماتیسم و واریس هستند. این پاپوش ها برای افراد سن بالا بسیار مناسب می باشند. برای خرید کفش صندل دقت داشته باشید، هرچه صندل از لحاظ کیفی و  مواد سازنده مرغوب تر باشد برای بدن نیز بهتر است. پزشکان معمولا برای سلامت بدن هر نوع صندلی را توصیه نمی کنند اما محصولات ما از لحاظ طبی بودن در سطح خوبی قرار دارد و می توانید با خیال راحت آن ها را استفاده کنید.

 

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

مشخصات کلی یک صندل عالی و درجه یک

خانم ها معمولا به کفش صندل های پاشنه بلند علاقه زیادی دارند اما توصیه می کنیم که از انواع پاشنه پر استفاده کنند که دچار مشکل نشوند. اگر برای موقعیت های رسمی به دنبال صندل مناسب هستید بهتر است از مدل های که جلوی آنها نسبت به سایر مدل ها  بسته تر و پاشنه کلفت تری دارند استفاده کنید. در هنگام خرید کفش صندل زنانه بهتر است صندل های لا انگشتی به علت آسیبی که به ستون فقرات می زنند با احتیاط  استفاده شوند. زیره آن باید مناسب باشد یعنی نباید بیش از حد سفت و یا نرم باشد فراموش نکنید که باید جنس محکمی داشته باشد تا گرمای زمین را به پا منتقل نکند. مواد به کار رفته در آن باید مرغوب باشد تا با چند ساعت پیاده روی فرسوده و پاره نشود این ها نکات اساسی در خرید کفش صندل محسوب می شود.

 

سخن آخر

همانطور که مشاهده کردید خرید کفش صندل مردانه  نباید کورکورانه انجام بشود و باید در خرید آن دقت کافی را به خرج دهید. از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید و فریب صندل های ارزان قیمت را نخورید چرا که باعث پشیمانی شما خواهد شد. امروزه با توسعه علم تجارت الکترونیک و توسعه فروشگاه های آنلاین میتوان خرید اینترنتی را یک انتخاب خوب و معقول دانست. کفش جز مواردی است که هرچقدر هم بابت آن هزینه کنید ارزشش را دارد چراکه پا قلب دوم انسان محسوب می شود. ناگفته نماند که کفش صندل ها باید پوشش محافظتی مناسبی برای پا باشند به این منظور که اگر تماما پارچه ای باشد پا در آن احساس راحتی نخواهد کرد.از همراهی شما متشکریم و شما را به خدای مهربان می سپاریم.

فروشگاه اینترنتی خرید کفش صندل زنانه نیک مد

بلاگ منتخب :

دانستنی های خرید صندل زنانه         |      خرید صندل ایرانی ارزان

 

  • نت سنتر