نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
شهریور

کسب درآمد از اینترنت,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد در منزل
امروزه، شغل از اهمیت ویژه‌ای در زندگی افراد برخوردار بوده و از طرفی با رشد تکنولوژی، نحوه انجام کارها تغییر کرده و به سمت مدرنیته شدن و مجازی شدن پیش می‌رود. در این مجموعه، هدف نت سنتر تحقیق، بررسی و در نتیجه گردآوری فرصت‌های مهم کسب‌وکار اینترنتی بوده و بیش از ۳۰ فرصت کسب‌وکار را در این مجموعه خدمتتان معرفی خواهیم نمود.
این کتاب شامل ۶۱ صفحه بوده و شما را با مشاغلی آشنا می‌نماید که بلافاصله پس از مطالعه این کتاب بتوانید کار خود را آغاز و کسب درآمد اینترنتی خود را شروع کنید. حتما بسیاری از شما عزیزان خواهید گفت که این روشها را بارها به کار گرفته و نتیجه نگرفته اید. باید بگوییم که روشهای گفته شده در این مجموعه برای اولین بار از طریق نت سنتر منتشر گردیده است و به طور مکرر در حال بروزرسانیست.
روشهایی که در این مجموعه در مورد آن صحبت خواهیم کرد را خودمان نیز تجربه کرده و هم اکنون در حال بکارگیری آن هستیم. بنابراین در صورت رعایت مواردی که در ادامه می‌آید، می توانید یک کسب و کار کاملا آنلاین برای خود ایجاد نمایید و کسب درآمد کنید و لذت ببرید.

این کتاب برای چه کسانی مفید خواهد بود ؟

کسانی که قصد ایجاد یک شغل پایدار و با درآمد مناسب برای خود دارند. کسانی که تلاشگر، خلاق و اهل کوشش باشند. کسانی که به مشاغل مجازی و آنلاین (اینترنتی) علاقمند باشند. کسانی که به شغل های آسان و پردرآمد علاقمندند. و…

اشتغال اینترنتی چقدر درآمد خواهد داشت؟

با توجه به اینکه، در این مجموعه مشاغلی معرفی گردیده‌اند که در صورت تداوم اجرا می‌توانند روزانه به طور میانگین تا ۸۰۰۰۰ تومان و بیشتر باعث کسب درآمد شما شوند. همه‌چیز بستگی به خودتان، تلاشتان و اینکه چه کاری انتخاب می‌کنید و به آن مشغول می‌شوید دارد و از همه مهمتر نحوه اجرای آن است. اینگونه نباشد که در روزهای آغازین فعالیت از اجرای آن خسته شوید.
رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود
مشاغلی را انتخاب نمایید که بدان علاقمندید تا در آینده از آنها خسته نشوید.

در صورت مطالعه و فراگیری این مجموعه، چه امکاناتی برای شروع کار باید در اختیار داشته باشم؟

در اختیار داشتن رایانه یا تبلت یا گوشی هوشمند داشتن مهارت نسبی در زمینه کار با رایانه (با توجه به شغل انتخابی) دسترسی دائم به اینترنت به منظور انجام دستورالعمل های ارائه شده دارا بودن حساب بانکی و یکی از کارت های بانکی عضو شتاب (جهت دریافت دستمزدها)

آیا این مجموعه پشتیبانی پس از خرید نیز دارد؟

بله شما عزیزان می توانید قبل و بعد از خرید سوالات و ابهامات خود را از طریق پشتیبانی آنلاین با ما در میان بگذارید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ بخش پشتیبانی برایتان ارسال خواهد شد.

چگونه عملکرد این مجموعه را ضمانت می کنید؟

ضمانت این مجموعه چیزی بهتر از این نیست که بگوییم خودمان نیز از این راهها برای کسب درآمد استفاده کرده ایم و نتایج مثبتی گرفته ایم. با پذیرش موارد فوق، شما آماده برای مطالعه این مجموعه هستید تا یک یا چند کسب و کار اینترنتی با درآمد بسیار عالی برای خود ایجاد کنید.

  • نت سنتر
۳۱
شهریور

ارسال خودکار و زمان بندی شده مطالب در ایستاگرام و تلگرام
آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که مطالبی از پیش آماده شده در اختیار داشته باشید و بخواهید این مطالب را بصورت خودکار و زمان بندی شده در صفحه اینستاگرامتان و یا تلگرامتان منتشر کنید؟
بهترین راه ، استفاده از سیستم مدیریت کاملا شخصی محتواست که هم دارای امنیت بسیار بالاییست و هم کار با آن بسیار ساده بوده و کلیه شخصی‌سازی‌ها در اختیار خود شماست.
در واقع، این شما هستید که تعیین می‌کنید چه محتوایی و چگونه در صفحه اینستاگرام و یا کانال تلگرامتان منتشر شود. ارسال خودکار محتوا در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، تلگرام و… جزو نیازهای امروزه بسیاری از موسسات، صاحبان مشاغل، مدیران صفحات اجتماعی و… می‌باشد.
ما آموزشی برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید خودتان یک سیستم ارسال خودکار برای خود ایجاد نمائید. این سیستم ها از API شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند و شما را قادر می‌سازد مدیریت پیج خود را به صورت کاملا اتوماتیک درآورید و دارای امنیت بسیار بالایی هستند. از ویژگی های بارز این سیستم ها می‌توان موارد زیر را نام برد:
– ارسال خودکار مطالب
– ارسال مطالب در زمان های مشخص شده توسط کاربر
– ارسال فرم کاملا شخصی‌سازی شده‌ی مطالب
– ارسال مطالب بصورت آنی
– قابلیت ارسال عکس از طریق مطالب
– قابلیت درج لینک و…
– قابلیت درج هشتگ ها و…
– محیط کاربری بسیار ساده
– و…


جهت خرید این محصول آموشی به وبسایت رسمی نت سنتر (اینجا کلیک کنید) مراجعه نمائید.
  • نت سنتر
۳۱
شهریور
روش اصلی فروشندگان فالوور,روش سرور اصلی فروش فالوور,فالوور ایرانی,فعال,واقعی,ارزان,لایک,بازدید

بسیاری از افراد به دنبال این موضوع هستند که روش‌های افزایش فالوور فروشندگان فالوور اینستاگرام را بیابند و خود اقدام به راه اندازی یک فروشگاه مرتبط با این حوزه نمایند.

اگر در این زمینه در گوگل جستجو کرده باشید، حتما در جریان هستید که پکیج‌های بسیار زیاد و متفاوتی وجود دارند که در فضاهای گوناگون (که معلوم هم نیست قابل اطمینان باشند یا خیر) تبلیغ شده‌اند و اتفاقا همه آنها هم به شما تضمین می‌دهند که روش اصلی فروش فالوور را خواهید آموخت. این موضوع بسیار جالب است. اما چرا؟ چون هیچکس در کسب و کار برای خود رقیب ایجاد نمی‌کند.

اضافه شدن هر رقیب به بازار، طبیعتاً به معنای کم شدن سهم فروش شماست. اما بد نیست این پکیج ها و محتوایی که درون آنهاست را با هم مرور کنیم:

آنها به احتمال زیاد از شما میخواهند که نرم افزار خاصی را بر روی رایانه یا تلفن همراه خود نصب نموده تا از طریق افزایش سکه و … بتوانید فالوور خریداری نمائید. اما آیا این روش برای یک فروشنده فالوور می‌تواند روش عقلانی باشد؟ قطعا خیر !! ما در نت سنتر روزانه مشتریان زیادی داشته و در صورت استفاده از این روش به هیچ وجه پاسخگوی این مشتریان نخواهیم بود. بنابراین، این روش یک روش گمراه کننده و نامناسب است.

فراموش نکنید :

تنها به توضیحات آن پکیج‌ها قانع نشوید. بسیاری از معایب آن پکیج‌ها بیان نشده‌اند و مشتری پس از خرید متوجه آنها خواهد شد.

روش بعدی که در پکیج‌های فوق وجود دارند از شما میخواهند با عنوان “همکار در فروش” با آنها همکاری نمائید و درصدی از فروش از آن شما باشد. اما نکته جالب اینجاست که درصد تعلق گرفته به همکاران فروش را آنقدر پایین در نظر می‌گیرند که گویا هیچ سهی ندارند و این نهایت بی انصافی است. البته ناگفته نماند که همکاری در فروش آنها بصورت غیر مستقیم و معمولا غیرمستند بوده و به هیچ وجه قابل اطمینان نیست.

تقریبا ۹۰ درصد آن پکیج‌ها توسط افراد و یا سایتهایی فروخته می‌شوند که هیچ نام و نشانی ندارند که پس از خرید بتوانید پیگیر خرید خود شوید. فکر می‌کنیم مواردی که در بالا عنوان کردیم دلایل موجهی برای این تصمیم باشد که سراغ این پکیج‌ها نروید. اما چرا؟ زیرا فروشندگان فالوور (یا علاقمندان به فروش فالوور) فقط و فقط به یکی از دو روش زیر می‌توانند در زمینه فروش فالوور فعالیت داشته باشند و روش‌های دیگر (حداقل تا زمان نگارش این مطلب) یک روش گمراه کننده محسوب می‌گردند:

  • همانند نت سنتر ، سرور اصلی افزایش فالوور را در اختیار داشته باشند.

قطعا در اختیار داشتن سرور اصلی فروش فالوور ، می‌تواند یکی از نیرو محرکه‌هایی باشد که علاقمندان به این کسب و کار را وادار به فعالیت در این زمینه نماید. اما آیا سرور اصلی می‌تواند در اختیار همه قرار گیرد؟ متاسفانه باید بگوییم خیر. هیچ فروشنده‌ای اقدام به در اختیار قرار دادن سرور خود به دیگران نخواهد کرد. چون این سرورها معمولا به صورت کاملا اختصاصی طراحی، برنامه نویسی و یا خریداری می‌گردند و به دلایلی که قبلا عرض شد هرگز فروخته و یا در اختیار دیگران قرار نخواهند گرفت.

  • با فروشندگان معتبر همانند نت سنتر ، در زمینه فروش همکاری داشته باشند.

اشتباه نکنید، این همکاری در فروش همانی نیست که در آن پکیج‌ها وجود دارد. در همکاری در فروش نت سنتر، ما سهم مناسبی را برای همکاران ما در بخش فروش در نظر خواهیم گرفت و قطعا هرچه میزان همکاری و کیفیت همکاری آنها در فروش بیشتر باشد، سهم متغیری را برای آنها در نظر خواهیم گرفت. قطعا این روند برای همکاران ما سیر صعودی خواهد داشت و رضایت آنها را جلب خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید از شرایط همکاری در فروش نت سنتر آگاه شوید، به بخش همکاری در فروش مراجعه نمائید.

در نتیجه همواره باید در خاطرمان باشد که به هیچ وجه نباید در دام کلاهبرداران و سودجویان افتاد و این موضوع بارها و بارها توسط نت سنتر اعلام گردیده و تاکید شده است و این شما عزیزان هستید که می‌بایست بهترین شیوه را تشخیص و دنبال نمائید.

  • نت سنتر
۲۹
شهریور
نت سنتر با عنوان مرجع خدمات آنلاین و با هدف ارایه خدمات آنلاین که شرح آن در بخش های مربوطه سایت رسمی به آدرس http://net3nter.ir درج گردیده است مشغول به فعالیت می باشد.
نت سنتر با نگرشی نو پا به عرصه ارائه خدمات آنلاین گذاشته است و کارشناسان نت سنتر و بخش مدیریت همواره پاسخگوی شما بوده و قدم به قدم با مشتریان تا اتمام یک پروژه همراه خواهند بود تا مشتری با خیالی آسوده سفارشات خود را ارسال و بهترین نتیجه را دریافت نماید. بدون شک هدف اصلی گروه نت سنتر جلب اعتماد مشتری از طریق ارائه خدمات با کیفیت بالا و هزینه پایین می‌باشد. در واقع رویکرد اصلی این گروه به وجود آوردن یک اعتماد دو جانبه بوده و خواهد بود. امید است خدمات سایت بتواند پاسخگوی نیازهای تمامی عزیزان در این عرصه ها باشد.
برخی از سوالات رایجی که ممکن است برای شما عزیزان مطرح گردد در این صفحه آورده شده است. در صورتی که سوال دیگری دارید، با پشتیبانی آنلاین سایت تماس حاصل نمایید.
  • نت سنتر