نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۹
مرداد

به طور کلی برای تقویت سیستم ایمنی بدن چندین فاکتور لازم است. تغذیه، اصلاح عادت‌های غلط، سبک زندگی سالم و ورزش از بهترین راه‌های مقابله با ویروس هاست.

مصرف پروبیوتیک‌ها و پروبیوتیک ها از جمله مواد غذایی هستند که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند که شامل موارد زیر می‌شوند:

۱- قارچ
قارچ از جمله مواد مغذی مفید و حاوی مواد معدنی، سلنیوم و آنتی اکسیدان است. کمبود سلنیوم می‌تواند باعث بروز سرماخوردگی‌های شدید شود؛ همچنین در قارچ ریبوفلاوین، ویتامین B و نیاسین نیز یافت شده است که نقشی مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارند. در تحقیقاتی که روی حیوانات انجام گرفت مشخص شد قارچ‌ها ضد باکتری، ضد ویروس و ضد تومور نیز هستند.

۲- هندوانه
هندوانه رسیده دارای مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی و گلوتاتیون است. این ماده غذایی به تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عفونت‌ها کمک می‌کند. گلوتاتیون در قسمت قرمز هندوانه و نزدیک به پوست آن قرار دارد.

۳- کلم
کلم از منابع تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و حاوی گلوتامین است. این خوراکی امروزه تقریبا در تمام فصول یافت می‌شود. به غذا‌های خود کلم اضافه کنید یا مقداری از آن را به صورت سالاد مصرف کنید. نوع کلم مهم نیست (کلم قرمز، سفید و یا چینی) هرکدام که بیشتر دوست دارید، مصرف کنید.

۴- بادام
یک مشت بادام می‌تواند سیستم ایمنی بدن را از آسیب‌های استرس اکسیداتیو محفوظ نگه دارد. یک چهارم فنجان بادام نیمی از نیاز بدن به ویتامین E را تامین و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند؛ همچنین بادام دارای ریبوفلاوین، نیاسین و ویتامین B است که خاصیت ضد استرس دارد.

۵- گریپ فروت
گریپ فروت دارای مقادیر قابل توجهی ویتامین C است؛ اما محققان هنوز در اینکه آیا می‌توان تنها با خوردن غذا‌ها میزان لازم ویتامین C برای مبارزه با سرماخوردگی و تب را تامین کرد یا مصرف قرص هم لازم است، تردید دارند. گریپ فروت حاوی فلاونوئید نیز هست. یک ماده شیمیایی طبیعی که به فعال سازی سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. اگر از گریپ فروت خوشتان نمی‌آید، پرتقال و نارنگی را امتحان کنید.

۶- جوانه گندم
جوانه گندم بخشی از دانه‌ گندم است که گندم از آن تغذیه می‌کند. به همین دلیل این قسمت سرشار از مواد مغذی همچون روی، آنتی اکسیدان، ویتامین B، دیگر ویتامین و املاح معدنی است. جوانه‌ گندم ترکیبی از فیبر، پروتئین و چربی‌های مفید است که می‌توان آرد آن را جایگزین بخشی از آرد در پخت غذا کرد.

۷- ماست کم چرب
روزانه یک فنجان ماست چکیده می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. ماست کم چرب میزان کلسیم بیشتری نیز به بدن می‌رساند. می‌توانید ماست کم چرب غنی شده با ویتامین D استفاده کنید.

۸- سیر
سیر دارای چندین نوع آنتی اکسیدان است که با دشمنان سیستم ایمنی مبارزه می‌کند. این ماده‌ تند دارای خواص ضد سرطانی است.

برای استفاده از سیر در غذا‌ها ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قبل از پخت سیر را پوست بکنید وخرد کنید تا زمان پخت، آنزیم‌های کمک کننده به ایمنی بدن آن فعال شود.

۹- اسفناج
اسفناج را به عنوان یک سوپر غذا می‌شناسند. اسفناج سرشار از مواد مغذی همچون فولات است که به بدن کمک می‌کند سلول‌های جدید بسازد و DNA را ترمیم کند؛ همچنین به افزایش فیبر و آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین C کمک می‌کند. برای اینکه بیشتر از مزایای اسفناج برخوردار شوید آن را خام یا نیمه پخته مصرف کنید.

۱۰- چای چای سبز یا سیاه؟
فرقی نمی‌کند هر دو سرشار از پلی فنول و فلاونوئید هستند. این آنتی اکسیدان‌ها سلول‌های آسیب زننده به بدن را شناسایی و نابود می‌کنند. چای کافئین دار و بدون کافئین هر دو در این خاصیت یکسان هستند.

۱۱- سیب زمینی شیرین
سیب زمینی شیرین هم مانند هویج دارای آنتی اکسیدان بتا کاروتن است که با رادیکال‌های آزاد آسیب زننده به بدن مبارزه می‌کند. سیب زمینی شیرین دارای ویتامین A نیز است که باعث تاخیر در پیری و جلوگیری از انواع سرطان می‌شود.

۱۲- بروکلی
بروکلی را به راحتی می‌توانید در میوه و سبزی فروشی‌ها پیدا کنید. می‌توانید آن را با غذا‌ها ترکیب کرده و از خواص آن بهره ببرید. بروکلی دارای ویتامین A ویتامین C و گلوتاتیون است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

  • نت سنتر
۲۶
مرداد

شامپو ضدریزش مو یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از ریزش مو می‌باشد. اما این شامپو دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ آیا می‌توانیم بهترین شامپو ضدریزش مو را پیدا کنیم؟ در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم توضیح دهیم که شامپو ضدریزش مو چیست و بهترین آن چه ویژگی‌هایی دارد؟ با ما تا انتها همراه باشید.

شامپو ضدریزش مو چیست؟

همانطور که می‌دانید زیبایی یکی از بهترین نعمت هایی است که خداوند به انسان‌ها عطا کرده است. زیبایی کاملا نسبی است و تعاریف متفاوتی برای زیبایی صورت و چهره بین افراد وجود دارد. اما تعاریف کلی برای زیبایی وجود دارد که همگان با آن موافق هستند. مانند داشتن پوستی صاف و شفاف و موهایی پرپشت و سالم! یعنی موی سالم و پرپشت از دید همه زیبا می‌باشد. اما در جزئیات ممکن است یکی رنگ روشن را جزو موی زیبا بداند و دیگری رنگ تیره!

این پرپشتی برای همه‌ی افراد صدق می‌کند و موضوعی است که همگان را درگیر خود کرده است. یعنی موی پرپشت هم برای خانم ها و هم آقایان از مسائل چالش برانگیز می باشد. هر خانم یا آقایی به دنبال این است که موی خود را سالم نگه دارد و از ریزش آن جلوگیری کند.

اما دلایل ریزش مو در هر فردی ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد. به صورت کلی دلایلی که برای ریزش مو در بین افراد وجود دارد به صورت زیر می باشد:

  • کم خوابی و استرس. این موضوع کاملا جدی و مهم است و باید آن را کنترل کنید. زیرا علاوه بر ریزش مو منجر به بروز بیماری های دیگری هم در بین شما می شود. سعی کنید با ورزش کردن و خوردن دمنوش های آرامش خواب خود را تنظیم کنید. وقتی خواب تنظیم شود به مرور زمان استرس هم کم میَ شود.
  • بارداری و شیردهی. این موضوع شایع ترین دلیل ریز مو در بین خانم ها می باشد که کاملا طبیعی است و اگر جلوی آن را بگیرید قابل حل می باشد. برای جلوگیری از ریزش مو باید از شامپو ضدریزش مو استفاده کنید و همچنین ویتامین های بدن خود را تامین کنید.
  • مشکلات هورمونی. اگر هورمون های بدن شما به اندازه و سرجای خود نباشد قطعا به مشکل برخورد خواهید کرد. برای اینکه بدانید هورمون های شما چه سطحی می‌باشد باید حتما آزمایش خون بدهید. برای آزمایش خون هم می‌توانید با پزشک مشورت کنید. بعد از اینکه آزمایش خون دادید و سطح هورمون ها را متوجه شدید اگر در حالت تعادل قرار نداشت می‌توانید از قرص هایی استفاده کنید تا این هورمون های شما را تنظیم کند. در غیر این صورت ممکن است همیشه موی شما ریزش داشته باشد.
  • مشکلات تیروئیدی.  تیروئید یک غده ی مهم در بدن است که باید همیشه به طور منظم ترشح شود. اگر این میزان کم یا زیاد شود منجر به ریزش مو، لاغری یا چاقی بیش از حد و مشکلات گوارشی متعددی می‌شود به همین دلیل بسیاری از ریزش های موی افراد به دلیل درست کار نکردن این غده می‌باشد. وضعیت این غده هم طبق آزمایش هایی مشخص شده و می‌توانید با خوردن دارو آن را رفع کنید.
  • استفاده از شامپوهای نامناسب. شامپویی که شما برای موی سر خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم م ضروری می‌باشد. این شامپو باید از جنس خوبی باشد. زیرا باید ویتامین های مهم را به موی سر شما برساند. بسیاری از افراد هستند که با تعویض شامپو و تبدیل آن به یک شامپوی مناسب و اصل ریزش موی‌ سر خود را متوقف کرده اند. همچنین باعث رشد مجدد موهای ریخته شده، شده اند.

در واقع شامپو ضدریزش مو باعث می‌شود که ویتامین های ضروری و مورد نیاز مو به آن برسد و ریشه هایش قوی شود.

مو هم مانند همه‌ی سلول های زنده بدن نیاز به این دارد که تغذیه شود. از خوردن آب کافی هم در کنار ویتامین های ضرروی برای مو غافل نشوید.

اگر دارای موهایی حساس و خشک هستید حتما از شامپو بدون سولفات استفاده کنید. زیرا این شامپو چربی سالم موی سر را حفظ می‌کند. کسانی موی سر آن ها خشک است اگر از شامپوهای معمولی استفاده کنند قطعا منجر به خشک تر شدن موی خود می‌شوند زیرا کفی که شامپوهای معمولی دارند حاوی سدیم می‌باشد که برای مو مضر است. بنابراین پیشنهاد ما به افرادی با موی خشک استفاده از شامپو بدون سولفات می‌باشد. بعد از چندین بار استفاده می‌توانید تفاوت را در موی خود حس کنید.

نکات مهم در انتخاب شامپو ضدریزش مو

یک سری نکات در انتخاب شامپو وجود دارد که قبل از استفاده از آن می‌توانید تشخیص دهید:

  • شامپو حتما باید اصل و اورجینال باشد. برای اینکه شامپوی اصل را خریداری کنید می‌توانید از نمایندگی های رسمی و یا داروخانه های معتبر خریداری کنید. این نکته را فراموش نکنید که جنس فیک موی شما را بدتر از حالت قبل هم می‌کند.
  • قیمت مقرون به صرفه. شامپویی که اصل است قطعا قیمت ارزانی نخواهد داشت. اما صرفا گران بودن یک شامپو دلیل بر اصل بودن آن نیست. پس سعی کنید شامپویی را خریداری کنید که قیمت معقول و مقرون به صرفه ای را داشته باشد.
  • حاوی مواد گیاهی و غیرشیمیایی. بهترین شامپو ضدریزش مو شامپویی می‌باشد که در آن ذره ای از مواد شیمیایی به کار رفته نشده باشد. زیرا مواد شیمیایی برای موی سر مضر است و به مرور زمان باعث ایجاد بیماری در سر می‌شود. استفاده از مواد گیاهی همیشه دیرتر جواب می‌دهد اما بهترین نتیجه را دارد و از طرفی به هیچ عنوان آسیبی به مو نمی‌رساند. معمولا در پشت محصولات شامپویی مواد تشکیل دهنده قید شده است. قبل از خرید می‌توانید آن را مطالعه کنید و در صورت وجود موادی مانند پارفن و... از خرید آن جدا خودداری فرمایید.
  • خاصیت ضدریزش . قطعا شامپو ضدریزش مو باید خاصیت ضدریزش داشته باشد و بعد از چند بار استفاده جلوی ریزموی شما را بگیرد.
  • خاصیت رشد مجدد مو. این شامپو باید خاصیت این را داشته باشد که بتواند به رشد مجدد موهای ریخته شده هم کمک کند.
  • حاوی ویتامین.  بهترین شامپو ضدریزش مو باید حاوی انواع ویتامین ها باشد که غذای کامل مو را تامین کند.

انتخاب بهترین شامپو ضدریزش مو را باید جدی بگیرید و آن را جزو روتین مو و مراقبت های روتین موی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که مو هم مانند پوست نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. پس برای آن هزینه کنید و سعی کنید وقت کافی را برای سلامت موی خود در طول روز بگذارید.

شامپو ضدریزش مو فقط برای موهایی که شروع به ریزش کرده اند مناسب نیست بلکه همه‌ی شما می‌توانید از شامپو ضد ریزش موی اورلین استفاده کنید زیرا می‌تواند جلوی ریزش مو را هم بگیرد و ریشه‌ی آن را تقویت کند.

  • نت سنتر
۲۵
مرداد

مواد افزودنی بتن به شکل پودر یا مایع به بتن اضافه می شوند تا خواص بتن مشخص شود.
برای ساخت بتن های خاص در شرایط خاص ، استفاده از افزودنی های بتن مختلف ضروری است. پس از ظهور مواد افزودنی حباب هوا در دهه 1940 ، استفاده از این ماده در هوای سرد و در مناطقی که دمای هوا به زیر صفر می رسد و آب بتن منجمد می شود ، رونق گرفت. این ماده امروزه یکی از پرکاربردترین افزودنیها در مناطق سردسیر مانند آمریکای شمالی ، کانادا و برخی از کشورهای اروپایی است. ساخت فوق روان کننده ها ، ابتدا نفتالن فرمالدئید در دهه 1960 در ژاپن و سپس ملامین بعداً در آلمان ، ممکن است نقطه عطفی در صنعت افزودنی بتن باشد. در ابتدا از این مواد برای کاهش آب و دستیابی به عملکرد ثابت استفاده شد و چند سال بعد ، با ظهور بتن های با مقاومت بالا ، نقش این افزودنی اهمیت بیشتری پیدا کرد. امروزه بتن های گوناگونی با این مواد برای اهداف و خواص خاص و همچنین برای استفاده در شرایط خاص ساخته می شود که در این بین بتن های با مقاومت بالا ، بتن های مقاوم و بتن های پوزولانی بالا (سرباره) ساخته می شوند. ذوب کوره های آهنی و خاکستر بادی) ، بتن با کارایی بالا ، بتن الیافی و بتن زیر آب و ضد شستشو را می توان نام برد.
مواد افزودنی بتن به شکل پودر یا مایع به بتن اضافه می شوند تا خواص بتن مشخص شود. در این مقاله سعی داریم انواع مواد افزودنی های بتن و کاربردهای آنها را بررسی کنیم.
برای ساخت بتن های خاص در شرایط خاص ، استفاده از افزودنی های بتن مختلف ضروری است. پس از ظهور مواد افزودنی حباب هوا در دهه 1940 ، استفاده از این ماده در هوای سرد و در مناطقی که دمای هوا به زیر صفر می رسد و آب بتن منجمد می شود ، رونق گرفت. این ماده امروزه یکی از پرکاربردترین افزودنیها در مناطق سردسیر مانند آمریکای شمالی ، کانادا و برخی از کشورهای اروپایی است. ساخت فوق روان کننده ها ، ابتدا نفتالن فرمالدئید در دهه 1960 در ژاپن و سپس ملامین بعداً در آلمان ، ممکن است نقطه عطفی در صنعت افزودنی بتن باشد. در ابتدا از این مواد برای کاهش آب و دستیابی به عملکرد ثابت استفاده شد و چند سال بعد ، با ظهور بتن های با مقاومت بالا ، نقش این افزودنی اهمیت بیشتری پیدا کرد. امروزه بتن های گوناگونی با این مواد برای اهداف و خواص خاص و همچنین برای استفاده در شرایط خاص ساخته می شود که در این بین بتن های با مقاومت بالا ، بتن های مقاوم و بتن های پوزولانی بالا (سرباره) ساخته می شوند. ذوب کوره های آهنی و خاکستر بادی) ، بتن با کارایی بالا ، بتن الیافی و بتن زیر آب و ضد شستشو را می توان نام برد.

بتن با کارایی بالا که چندین سال است در سراسر جهان وجود ندارد و اولین بار در ژاپن نیست ، صنعت ساختمان سازی بتن را متحول کرد. این بتن ، که نیازی به ارتعاش و فشردن خود ندارد ، مشکل ارتعاش در قالب ها با تقویت عظیم و مکان های دشوار برای ایجاد تراکم را حل کرده است. این بتن با وجود راندمان بالا ، خطر جداسازی سنگدانه ها و خمیر بتن را ندارد و در حالی که عملکرد و افت آن برای مدت طولانی ثابت است ، می تواند بتن با مقاومت بالا ، دوام و مقاومت مناسب ایجاد کند. در طرح اختلاط این بتن باید نسبت های خاصی را رعایت کرد. به عنوان مثال ماسه حدود 50٪ حجم جامدات بتن و ماسه حدود 40٪ حجم ملات را تشکیل می دهد. نسبت آب به مواد ریز و پودر بر اساس خواص مواد ریز بین 9/0 تا 1 است. نسبت دقیق آب به سیمان و میزان فوق روان کننده مخصوص مواد مختلف با روش آزمایش و خطا تعیین می شود. این بتن در زیر آب با استفاده از افزودنی دیگری که ویسکوزیته بتن را افزایش می دهد مورد استفاده قرار می گیرد. در موارد مختلف استفاده و نگهداری بتن در سازه ها یا شرایط خاص آب و هوایی و محیطی ، نیاز به طرح اختلاط خاصی است که استفاده از افزودنی های بتن را ممکن می سازد. افزودنی های بتن در محیط هایی استفاده می شود که نیاز به بتن ریزی سریع و یا مقابله با سرما و یخبندان و همچنین تماس مستقیم سازه با آب و مقابله با عواملی که باعث ریزش بتن می شود ، دارد. در موارد مختلف می توان نوع استفاده از این افزودنی ها و میزان ترکیب آن را تغییر داد.
این ماده غیر از سیمان پرتلند ، سنگدانه ها و آب است که به صورت پودر یا مایع به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهنده بتن به بتن اضافه می شود تا کمی قبل از اختلاط یا در حین اختلاط خواص بتن را بهبود بخشد.
اشتباه در مورد میزان افزودنی های افزودنی بتن می تواند عواقب نامطلوبی بر بتن تازه یا سخت شده داشته باشد.
مواد افزودنی به دو گروه شیمیایی و معدنی تقسیم می شوند.
- مواد اضافی

منبع: https://www.bprofix.com

  • نت سنتر
۲۴
مرداد

این روزها در پی افزایش تعداد مرگ و میر هم‌وطنانمان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و شیوع گسترده این بیماری در تمام کشور و همچنین نابسامانی در زدن واکسن به مردم، برخی هنرمندان و انجمن‌های صنفی فرهنگی و هنری طی بیانیه و یاداشت‌هایی بر وضع موجود اعتزاض کردند و از مسئولان کشور خواستند تا جان مردم را بازیچه مسایل سیاسی نکنند و هرچه زودتر روند واکسیناسیون را تندتر کنند.

در این راستان محمدرضا شفیعی کدکنی نویسنده، شاعر و پژوهشگر معاصر در واکنش به اتفاقات اخیر شعری در صفحات مجازی خود منتشر کرد که در زیر می‌خوانیم:

«هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین

در خون و اشک غوطه‌ور،

ای مامِ زنج‌ها!

ای میهنی که در تو به خواری

مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم

زین گونه زیستیم و هِق‌هِق گریستیم.»

  • نت سنتر
۲۴
مرداد

در افزایش رتبه سایت به صورت سالانه ما سعی میکنیم که جستجو بر اساس برند را نیز در سبد کارهایی قرار دهیم که انجام دادن آنها اجباری است با اینکار ما به گوگل میفهمانیم که کم کم وب سایت ما در این زمینه مشهورتر میشود به نوعی که افراد و کاربران نام برند ما را برای رسیدن به سایتمان جستجو مینمایند. استفاده از محتوای غیرمتنی یکی از روشهای رایج در زمینه افزایش جذابیت محتوا برای مخاطب است. یکی از مهمترین تاثیرات رپورتاژ بر سئو ، جلوگیری از اثرگذاری تغییر سیاستها بر روی رتبه سایت شما است. لازم به ذکر است، به دلیل اینکه رپورتاژ در قالب یک خبر در اختیار مخاطبان قرار میگیرد، نسبت به سایر متنهایی که به شکل کاملا تبلیغاتی تهیه میشوند، جذابتر خواهد بود. رپورتاژ خبری بر خلاف سایر روشهای تبلیغاتی بهصورت همیشگی در سایت باقی میماند. در مقاله قبلی از سری مقالات آموزش رپورتاژ آگهی ( چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم )، به تفصیل در مورد ساختار متن گزارش خبری صحبت شد. وقتی برند شما تعداد زیادی لینک از سایت های معتبر داشته باشد، اما از طریق سوشال ها سیگنالی دریافت نکند، گوگل نسبت به این موضوع مشکوک خواهد شد. 

برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه های خود و همچنین دریافت مشاوره برای انتخاب نوع تبلیغات ، از طریق بخش “تماس با ما” با ما در ارتباط باشید. هنگام نوشتن محتوا اصلی باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که به صورت کامل محصول و یا خدمات خود را معرفی کنید. توجه داشته باشید که گوگل قبلاً بدین صورت عمل کرد تا بفهمد معنی افراد از کلماتی که وارد میکنند دقیقاً چه چیزی است یعنی زمانی که مثلاً مینویسند کوچکترین اپل منظور کوچکترین گوشی اپل میباشد یا کوچکترین سیب! بر همین اساس برای اثرگذاری هر چه بیشتر این روش، باید با سازوکار انجام آن به خوبی آشنا باشید. علاوه بر این باید توجه داشت که در برخی موارد، نگارش تخصصی رپورتاژ خبری به عنوان یک مزیت در نظر گرفته می شود. به طور کلی می توان گفت رپورتاژ آگهی با آگهی های معمولی تفاوت زیادی دارد، زیرا توجه این نوع از آگهی ها بر روی محتوا است که بیشتر به معرفی محصولات و کسب کار شما میپردازد، در مقابل بنرهای تبلیغاتی که هیچ گونه توضیحی در مورد محصول شما ارائه نمی دهند در فضاهای مجازی و وب سایت ها بسیار زیاد شده اند و معمولاً به چشم مخاطبان نمی آیند و برای مشاهده این آگهی ها ترغیب نمی شوند اما رپوتاژ آگهی در بست فارسی به دلیل اینکه به شکل خبری منتشر می شود و توضیح مناسبی برای محصولات ارائه می دهد در وب سایت های خبری مورد توجه زیادی از مخاطبان قرار می گیرد.

این لحن با توجه به پرسونای مخاطبان هدف و موضوع گزارش خبری انتخاب میشود. زندگی این افراد از زمانی که ایده به ذهنشان خطور میکند تا شروع فیزیکی کار و ادامه آن، معمولاً پر از چالشهای مختلف است که برای مخاطبان و خوانندگان دارای جذابیتهای زیادی است. نگارش رپورتاژ آگهی با محوریت سبک زندگی و چالشهای صاحبان کسب و کار، میتواند برای مخاطبان جذاب باشد. معرفی صاحبان کسب و کار از طریق مصاحبه و نوشتن زندگینامه آنها یکی از سوژههای داغ گزارش خبری است. از دیدگاه مخاطبان، گزارش خبری سرگرم کننده و آموزنده است، اما از دیدگاه صاحبان کسب و کار، گزارش خبری ابزاری قدرتمند برای سودآوری بیشتر کسب و کار است. اما باید به این نکته نیز دقت کرد که محتوا را باید به گونهای نوشت که خوانندگان مختلف در فهم مطلب دچار مشکل نشوند. تیتر باید با محتوای مطلب مرتبط باشد. به کار بردن کلمات کلیدی در این تگ ها می تواند نشانه کوچک و ضعیفی از مرتبط بودن سایت با کلمه کلیدی انتخابی باشد باشد. همانطور که در الگوریتم اصلی گوگل نیز توضیح داده شده است: متون لینک ها اغلب توضیح دقیقی از صفحات سایت نسبت به خود صفحات ارائه می دهند.

همانطور که در مقالات قبلی از سری مقالات آشنایی با رپورتاژ آگهی گفتیم، رپورتاژ آگهی یا گزارش خبری گونه­ای از تبلیغات در مورد محصولات و خدمات کسب و کار است. 4. رپورتاژ آگهی، حاوی پیوندهای برگشتی (Backlinks) به وبسایت برند تبلیغ کننده میباشد که اثرات مثبت آن بر سئو و رتبه وبسایت تبلیغ کننده، بر کسی پوشیده نیست. شما هنگامی میتوانید تیتری جذاب بنویسید که هم به خوبی پرسونای مخاطب خود را بشناسید و هم بر آنچه قصد انتقال آن را دارید تسلط داشته باشید. با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزش های بیشتری باشید. اما سوال اساسی در این مقاله این است که چگونه میتوان بهترین رپورتاژ آگهی را نوشت؟ معمولاً بک لینکهای شما در رپورتاژ آگهی از نوع فالو هستند و بنابراین اعتبار کاملی به سایت شما منتقل خواهند کرد. رپورتاژ آگهی به عنوان یک ابزار بازاریابی کاری فراتر از حد وظایفش برای ما انجام میدهد؛ به عبارت دیگر نه تنها با لینکهای درون خود تونلی به سمت سایتمان باز میکند، بلکه با بهبود رتبه سایت به بهتر دیده شدنمان در نتایج جستجوی طبیعی گوگل کمک خواهد کرد. این کار علاوه بر اینکه خواندن متن را برای خواننده آسان میکند، مانع از خستگی او نیز میشود.

صفحه خرید رپورتاژ: https://www.tesmino.com/reportage/

  • نت سنتر
۱۵
مرداد

موج شدیدی از سرما آمریکای جنوبی را فراگرفته است. آثار شدید این سرما به خوبی در برزیل محسوس است. شدت سرما در مناطقی از برزیل به حدی زیاد است که به کشتزار‌های قهوه به شدت آسیب رسانده است.

به گفته کارشناسان، این سرما در طول چند دهه گذشته در برزیل بی سابقه است. برزیل بزرگترین تولیدکننده قهوه در جهان است. شماری از افراد مسن در برزیل در این روز‌ها برای نخستین بار شاهد بارش برف در کشورشان هستند! همین بارش نابهنگام برف به روشنی گویای میزان تغییرات اقلیمی و آثار آن در کشوری همانند برزیل است.

کشاورزی برزیل به شدت در معرض تهدید قرار گرفته است و سایه سرد این موج بر مزارع کشت قهوه و نیشکر و باغات مرکبات این کشور آمریکای لاتین سایه افکنده است. آسیب دیدن کشتزار‌های قهوه در برزیل که بزرگترین صادرکننده این محصول نیز است، سبب شده است قیمت قهوه در کشور‌های وارد کننده قهوه برزیل تحت تاثیر قرار بگیرد. قرار گرفتن قیمت قهوه در کشوری همانند آمریکا در بالاترین سطح از سال دو هزار و چهارده تاکنون به روشنی همین نکته را نشان می‌دهد.

کارشناسان سازمان هواشناسی درباره ادامه این موج هوا در برزیل و آثار سوء آن برای کشاورزی این کشور به شدت هشدار داده اند. موج شدید خشکسالی در برزیل و سرمای شدید پس از آن که تاکنون بی سابقه بوده است، باعث آسیب دیدن درختان و حتی از بین رفتن گیاهان کوچک در مزارع بزرگ جنوب شرق کشور شده است. این در حالی است که هفتاد درصد قهوه برزیل در این مزارع تولید می‌شود.

  • نت سنتر