نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۰
آبان

چقدرطول می کشد تا در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ صفحات سایت شما باید بر روی تمامی دستگاه ها، با سرعت هرچه تمام، بارگذاری شوند. پایین بودن سرعت صفحه سایت می تواند اثر منفی بر روی رنک وب سایت شما داشته باشد. کلمات کلیدی را انتخاب کنید که می خواهید رتبه بالاتری داشته باشند. هرچه محتوای سایت شما مناسب باشد، شانس دریافت لینک های خارجی به سایت شما بیشتر خواهد بود.  طبیعتا برای اینکه بخواهید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید قبل از هرچیزی، مشکلاتی که سد راه شما شده اند را شناسایی کرده و تک به تک آن ها را برطرف کنید.
به همین دلیل ضروری است که همیشه کلمات کلیدی دارای ارزش تجاری را اولویت بندی کنید. چقدر؟ گفتن آن دشوار است. با این حال ، مطالعه دو میلیون کلمه کلیدی  ، نشلن می دهد که تلاش ۹۵٪ ازصفحات برای به دست آوردن ۱۰ رتبه برتر صفحه اول گوگل بیش از یک سال طول کشیده است. 
همانطور که همه شما به طور مکرر شنیده اید، بک لینک به صفحه شما اعتبار می بخشد و هر صفحه ای که اعتبار بالاتری داشته باشد، به صورت راحت تر می تواند در گوگل بالا بیاید.نکته ای که باید بدانید این است که بدون استثنا تمامی فعالان و متخصصین https://www.tesmino.com/reportage/  جهت اجرای کمپین رپورتاژ و سئو سایت، بر این مسئله اتفاق نظر دارند و اعتقاد دارند که برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بک لینک ها می توانند گزینه خوبی برای انتخاب باشند.
علاوه بر این، سعی کنید خودتان باشید؛ برخلاف افراد دیگر، به دنبال شوآف نبوده و سعی کنید که خودتان را همسطح کاربرانتان قرار دهید. چجوری میتونیم بفهمیم که سایت ما، در کدوم صفحه نتایج گوگل هست؟ با تحت پوشش قراردادن همه موضوعات برای کسانی که در گوگل جستجو می کنند ،می خواهند بدانند و انتظار دارند که ببینند.

منبع مقاله: https://tesmino.com

  • نت سنتر
۰۸
آبان

بهترین سایت ها برای خرید بک لینک سایتهایی هستند که در این نوشته نام برده شده اند. همینطور میتوانید در وردپرس به بخش تنظیمات و سپس نوشتن بروید، آنجا میتوانید تعیین کنید که هر مطلب پس از انتشار به سرویس های بروز رسانی اطلاع داده شود.

۹۰ درصد آنها فقط صفحه اول را میبینند، پس چنانچه در صفحه اول گوگل نباشید بخش بسیار زیادی از مشتریان و مخاطبان خودرا از دست میدهید. لینک های داخلی در واقع لینک های هستند که باعث اتصال داخلی صحفات مرتبط سایت به یکدیگر می شوند. به نوعی آن ها را نوعی بک لینک به حساب می آورند اما بک لینک داخلی. نکته ای که باید در آن ها در نظر بگیرید، این است انکر تکست لینک های داخلی باید کلمه کلیدی صفحه مورد نظر باشد و همچنین ارتباط محتوایی بین صفحات ارتباط داده شده باشد.

خرید بک لینک از blackhatlinks.com

استفاده از کلمات کلیدی در یک مطلب https://www.blackhatlinks.com نباید بیشتر از ۲.۵ درصد کل نوشته شود. صفحات زامبی را از بین ببرید. اگر با آنها آشنا نیستید به مقاله صفحات زامبی چه هستند و چگونه سئوی شما را نابود میکنند مراجعه کنید. من برای نوشتن این مطلب ۱۹ ساعت زمان در طی ۴ روز صرف کردم.( بدون در نظر گرفتن ساعاتی که برای بررسی، ویرایش و گزارش دهی بعد از آن صرف کردم). سه مقاله کامل به زبان انگلیسی را که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود مرور کرده و تغییرات جدید گوگل را بررسی کردم. بیش از ۱۷ رقیب را آنالیز کردم تا مقاله ای بسیار کامل تر از آنها برایتان تهیه کنم و به ابعاد مختلف حضور در صفحه اول گوگل بپردازم.

خرید بک لینک از backlinks.com

در معرفی سایت https://www.backlinks.com همین بس که لینک سازی داخلی با رعایت استانداردهای آنکرتکست ها بسیار تاثیر گذار است. هرگز سعی نکنید یک صفحه غیر مرتبط با عبارت جستجو شده را به صفحه اول گوگل برسانید زیرا حتما شکست خواهید خورد. لینک هایی هستند که شما به دیگر سایت ها می دهید یا از دیگر سایت ها دریافت می کنید. تاثیر این لینک ها برای صفحه اول گوگل به مراتب خیلی مهمتر از لینک های داخلی است، مخصوصا اینکه اگر از شبکه های اجتماعی باشد. با عبارت چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟ در صفحات ۵-۷ گوگل نمایش داده شد.

خرید بک لینک از seocell.ir

نه کاملا و صد در صد کپی و نه کاملا منحصر به فرد و یکتا. البته پر واضح هست که چنانچه بتوانید تصاویر انحصاری خود را داشته باشید و آنها را مخصوص سایت خودتان طراحی کنید، همین الان از ۷۰ درصد رقبایتان جلوتر هستید. اگر در گذشته مطلبی نوشته اید و با پیشرفت تکنولوژی اطلاعاتی در آن زمینه بروز شد، سعی کنید مطلب قبلی را ویرایش و بروزرسانی کنید. محتوایی که در سایت قرار میگیرد باید بازدید از آن آغاز شود. وقتی مقاله تکمیل شد، از مقالات دیگر نیز به آن لینک دهید. این لینکها بسیار حائز اهمیت بوده و تا آنجا که ممکن هست از کلماتی در مقاله دیگر برای لینک دادن استفاده کنید که در این مقاله عبارت کلیدی محسوب میشود.

  • نت سنتر