نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۹
مرداد

باید گفت از نگاه اقتصادی و همچنین ناظر بازار، مدیریت نرخ ارز و نوسانات آن باید روند تدریجی و منطقی داشته باشد. به‌عبارت دیگر نمی‌توان با افت یا افزایش یک باره ارز به اقتصاد شوک وارد کرد. براین اساس نرخ ارز باید در یک فرآیند زمانی قابل قبول به سمت اهداف مشخص شده سیاستگذار هدایت شود.

در سال 1397 نیز که نرخ دلار به بیش از 18 هزار تومان افزایش یافت، مدیریت و نزول آن در یک فرآیند شش ماهه رخ داد. از مهرماه که نرخ ارز رو به کاهش گذاشت بتدریج و با نوسانات اندک رو به کاهش گذاشت و تا کانال 13 هزار تومان رسید.

در سال 1393 نیز تجربه متفاوتی دراین زمینه داریم، درحالی که در پایان دولت دهم نرخ دلار به 3 هزار و 900 تومان رسیده بود، جو روانی مثبت ابتدای دولت یازدهم باعث کاهش قیمت ارز شد و دلار حتی به 2 هزار و 900 تومان رسید که بازارساز به تدریج برای جلوگیری از شوک اقتصادی این رقم را به سمت کانال منطقی و بالاتر هدایت کرد. علاوه بر این بانک مرکزی به‌عنوان بازارساز اهداف دیگری را نیز باید دنبال کند که یکی از آنها خارج کردن دلالان و سفته بازان و کاهش سودآوری آنان است. بنابراین دربرخی از دوره‌ها، بانک مرکزی برای اینکه فاصله نرخ ارز رسمی با آزاد را کاهش دهد اقدام به افزایش نرخ ارز صرافی‌ها می‌کند.
این درحالی است که درکنار عوامل اقتصادی، تحولات سیاسی و چشم‌انداز این تحولات نیز در مسیری که بازار ارز طی می‌کند تأثیر بسیار زیادی دارد.

بنابراین اگر تنها با نگاه اقتصادی به بازار ارز بنگریم، بانک مرکزی توان اینکه نرخ ارز را به اهداف تعیین شده خود هدایت کند، دارد، اما همانگونه که اشاره شد دراین بازار عوامل سیاسی و اخبار مختلف نیز تأثیر زیادی دارند.

دراین راستا برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری در امریکا و برنده احتمالی این کارزار یکی از چشم اندازهای سیاسی است که بر نرخ ارز مؤثر است. از سوی دیگر تحولات بازار سرمایه نیز تأثیر فراوانی خواهد داشت. طی ماه‌های اخیر بخصوص در سال‌جاری بازار سهام به مأمنی برای جذب نقدینگی تبدیل شده است به‌طوری که متوسط ارزش معاملات به بیش از 22 هزار میلیارد تومان می‌رسد با این حال ریزش‌های اخیر شاخص بورس تا حدودی تازه واردان به این بازار را نگران کرده است. براین مبنا در صورتی که دولت بتواند بازار سرمایه را مدیریت و نوسانات روانی و هیجانی را از این بازار دور کند، رشد نرخ ارز نیز تا حدودی مدیریت خواهد شد. اما اگر شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که نقدینگی از این بازار خارج شود، به سوی سایر بازارها هدایت می‌شود که یکی از مهم‌ترین آنها بازار ارز است.

طی ماه‌های اخیر بخشی از نقدینگی به سمت بازارمسکن حرکت کرده است و اگر ثبات و میزان بازدهی بازار سرمایه افت کند بخشی از سرمایه‌گذاران وارد بازار ارز می‌شوند که این ورود به معنای چشم‌انداز صعودی قیمت‌ها دراین بازار است.
با وجود این با توجه به اینکه بازار ارز دلار 26 هزار تومانی را درحافظه خود دارد، این فرصت خوبی برای بازارساز ایجاد می‌کند تا نرخ ارز را درمحدوده‌ای پایین‌تر از اوج تاریخی مدیریت کند.

  • نت سنتر
۲۹
مرداد

خرید پنل پیامک یا همان خرید پنل اس ام اس و خدمات مبتنی بر پنل‌های پیامکی، سامانه ای می باشد که می توانید از طریق آن به ارسال پیامک های تبلیغاتی برای خود و مشتریانتان، آن هم به صورت انبوه و هدفمند ارسال کنید.

ما همواره خرید و فعالسازی پنل SMS را به مشتریان سئوسل توصیه می کنیم.

برای اینکه مشتریان بتوانند از این خدمات به راحتی استفاده کنند، سئوسل آن‌ها را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین بازه زمانی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

هدف از ایجاد پنل اس ام اس سئوسل دقیقا این است که بتواند شرایطی را برای مشتری فراهم کند به طوری که حجم عظیمی از پیامک را یکجا ارسال کند و به جذب مشتری و تبلیغات پیامکی با کمترین هزینه بپردازد. پیامک هایی که می توانند در یک شهر خاص، منطقه خاص و برای صنف خاصی و یا حتی سن یا جنسیت خاصی و در یک نقشه خاصی ارسال شوند و از این رو کاملا هدفمند باشند.

برای اینکه با خدمات مبتنی بر پنل sms آشنا شوید باید با محتوا، قابلیت ها و عملکرد این پنل آشنا شوید. در ادامه به طور کامل این سامانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم ابتدا در سامانه عضو شده تا گام به گام با توضیحاتی که در ادامه می آید همراه شوید و آن را فرا بگیرید.

کار با این سامانه بسیار آسان است. چنانچه پس از ثبت نام و فعال سازی پنل، در استفاده از آن سوالی برایتان مطرح بود، می توانید توضیحات این صفحه را مطالعه نمایید تا بتوانید یک پنل اس ام اس قوی داشته باشید.

اطلاعات بیشتر: https://seocell.ir/sms/

  • نت سنتر
۰۵
مرداد

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (یکشنبه، ۵ مرداد) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۱ هزار و ۱۷۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۵۳ هزار و ۲۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافتند یا از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.  ۳۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تا کنون دو میلیون و ۳۲۷ هزار و ۸۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

او ادامه داد: همانند روز‌های گذشته استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

  • نت سنتر
۰۵
مرداد

حذف دائمی اکانت تلگرام و پیج اینستاگرام از جمله مواردی هست که از طریق گزینه ها و تنظیمات داخلی اپلیکیشن ها قابل انجام نیست. به همین خاطر هست که ما مجبوریم برای پاک کردن کامل اکانت از روش های دیگه ای که در ادامه به طور کامل و تصویری آموزش دادم استفاده کنیم.

جهت مطالعه تمامی توضیحات کافیست به صفحه حذف اکانت تلگرام و اینستاگرام میلاد صادقیان مراجعه نمائید.

دلیل این که این قابلیت درون اپلیکیشن قرار داده نشده به این خاطر هست که پس از انجام حذف اکانت تلگرام و پیج اینستاگرام، امکان بازگردانی اون اکانت تحت هیچ شرایطی وجود نداره و به عبارتی اکانت تلگرام و پیج اینستاگرام شما از ریشه و به طور کامل حذف و پاک میشه. 

افرادی ممکن هست از روی احساسات آنی و یا تصمیمات بدون فکر و یا از روی هیجان اقدام به حذف اکانت خودشون کنند و بعد از انجام این کار پشیمون هم بشن اما مساله اینه که بعد از طی کردن مراحل حذف امکان بازگردانی اکانت وجود نداره. بنابراین در این مورد دقت لازم رو داشته باشید.

با حذف اکانت تلگرام و پیج اینستاگرام دسترسی به تمامی داده های شما همچون کانال ها و گروههایی که در اون ها عضو بودید و تمامی پست هایی که داخل پیج اینستاگرامتون منتشر کردید و افرادی رو که فالو کردید یا باهاشون در ارتباط بودید و همچنین تمامی گفتگوها و چت های شما با دوستانتون و بقیه موارد به طور کامل و همیشگی برای شما که صاحب اون کانال ها یا گروه ها بودید، غیرقابل دسترس و به طور کامل حذف میشه. 

برای حذف اکانت اینستاگرام هم میتونید به وب سایت میلاد صادقیان مراجعه نمائید.

مختصری از نحوه انجام کار به این صورت است:

  • پس از کلیک روی لینک بالا، صفحه ای مشابه تصویر زیر رو خواهید دید که لازم هست از بخش Why are you deleting your account گزینه Something else رو انتخاب کرده و بعد در کادر To continue, please re-enter your password کلمه عبور یا پسوورد پیج  خودتون رو مجددا وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه Permanently delete my account که قرمز رنگ هست کلیک کنید. این کار اکانت شما رو برای همیشه حذف می کنه (در صورتیکه مطمئن هستید اقدام به انتخاب این گزینه کنید).
حذف و دیلیت اکانت و پاک کردن همیشگی اکانت و پیج اینستاگرام توسط میلاد صادقیان
حذف و دیلیت اکانت و پاک کردن همیشگی اکانت یا پیج اینستاگرام
  • با انتخاب این گزینه، صفحه ای رو مشاهده خواهیم کرد که پیغام Your account has been removed. We’re sorry to see you go رو به ما نمایش میده. این پیغام داره میگه: اکانت شما حذف شده. متاسفیم که نمی تونیم از این پس شما رو ببینیم. با مشاهده این پیغام می تونید مطمئن بشید که اکانت شما به طور کامل حذف شده و دیگه قابل بازیابی هم نیست.

به همین سادگی می تونید اقدام به حذف دائمی و همیشگی اکانت ها کنید.

برای مشاهده کامل آموزش به لینک زیر مراجعه نمائید:

https://miladsadeghian.ir/permanent-removal-of-telegram-and-instagram/

  • نت سنتر