نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی

4 نکته مهم برای بازنویسی محتوای قبلی وب سایت

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ


به روز رسانی مقالات با موضوع سئو و بهینه سازی بسیار ارزشمند است. به عنوان مثال، اگر در ماه های گذشته مقاله یا صفحه ای در سایت خود ایجاد کرده اید که بازدیدکننده زیادی دارد، اما از نظر محتوا فاقد آن است، به روز رسانی یا بازنویسی مطالب قبلی می تواند تاثیر بسیار خوبی بر موقعیت شما داشته باشد و آن را افزایش دهد. .

لینک های داخلی و خارجی را در محتوا در نظر بگیرید

اگر چیزی در مورد سئو می دانید، می دانید که لینک های داخلی و خارجی موضوع بسیار مهمی در سئو هستند و می توانند نتایج خوبی برای وب سایت شما به همراه داشته باشند. به یاد داشته باشید که پیوند دادن باید به گونه ای انجام شود که کاملا طبیعی به نظر برسد، به عنوان مثال سعی کنید از لینک های داخلی در مقاله خود استفاده کنید و همیشه در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد از لینک های داخلی و خارجی می تواند به سئوی مکان شما آسیب برساند. .

علی بلاغی با بیش از 7 سال تجربه در زمینه توسعه وب سایت به این نتیجه رسیده است که لینک سازی اولیه بسیار مهم است و هر چه تعداد لینک های بیشتری را در انتها قرار دهید، احتمال کلیک روی آنها کمتر می شود. و ارزش آن کاهش می یابد.

به سبک محتوا فکر کنید

یک بررسی واحد از محتوا یا مقاله شما می‌تواند بر نحوه مشاهده آن توسط کاربران تأثیر بگذارد و هر چه کاربران نسبت به محتوای شما مثبت‌تر باشند، تأثیر بیشتری بر رتبه‌بندی می‌گذارد. بنابراین همیشه سعی کنید محتوایی ایجاد کنید که ارزش خوبی برای کاربران ایجاد کند و همیشه همان روند نوشتن محتوا را برای مقالات قدیمی دنبال کنید.

به عنوان مثال ساده نویسی یکی از مشکلاتی است که می توان به آن اشاره کرد زیرا استفاده از جملات بیش از حد پیچیده باعث فرار کاربر می شود و این به سئو آسیب می زند.

تعداد کلمات بر بازنویسی تأثیر می گذارد

نکته مهمی که بسیاری از افراد هنگام به روز رسانی مقالات قدیمی متوجه آن نمی شوند، نگاه نکردن به تعداد کلمات است و این نتیجه معکوس خواهد داشت و باعث افت رتبه می شود.

به عنوان مثال اگر مقاله ای که قبلا تولید کرده اید 1000 کلمه است، باید در زمان به روز رسانی محتوا حدود 300 کلمه به آن اضافه کنید و این باید به گونه ای باشد که تراکم کلمات کلیدی آسیب نبیند.

این بدان معنا نیست که طول عمر چیز خوبی است، زیرا بسیاری از مردم هنگام ایجاد محتوای جدید یا به روز رسانی محتوای موجود، به طول عمر اهمیت می دهند. اما این اشتباه است، کیفیت باید خوب باشد، بی کیفیت ارزش ندارد، بی کیفیت ارزش ندارد. هیچ فایده ای نخواهد داشت.

از مطالب دیگر استفاده کنید

هنگام بازنویسی مطالب قدیمی یا قبلی در وب سایت خود، همیشه سعی کنید محتوای بهتری نسبت به رقبا منتشر کنید و این کار با تأیید محتوای رقبا انجام می شود. با مطالعه محتوای رقبای خود، می توانید محتوای بهتر و بهتری را در اختیار گوگل و کاربران خود قرار دهید و در صورت انجام صحیح، گوگل رتبه سایت شما را بهتر می کند و می تواند تاثیر بگذارد این عدد، شماره سایت شماست.

مزایای بازنویسی محتوا برای منحصر به فرد کردن آن

اگرچه در مورد بازنویسی محتوا و نحوه انجام آن صحبت کرده ایم، اما اکثر شما دوستان عزیز از مزایای بازنویسی محتوا اطلاعی ندارید. پس در این بخش با من همراه باشید تا با مزایای بازنویسی محتوا آشنا شوید.

زمان کمتر، محتوای بیشتر با بازنویسی محتوا

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید در مدت زمان کوتاهی محتوای بیشتری تولید کنید، روش بازنویسی محتوا می تواند گزینه خوبی در نظر گرفته شود. در بازنویسی محتوا، شما با مطالعه مقالات سایر وب سایت ها محتوا تولید می کنید، بنابراین این مورد به شما امکان می دهد بدون هیچ تجربه یا تخصص در این زمینه محتوا ایجاد کنید.

افزایش دانش در زمینه های مختلف

استفاده از روش بازنویسی محتوا در کنار عناصر ذکر شده به شما امکان می دهد در بسیاری از زمینه ها بینش کسب کنید. زیرا بازنویسی محتوا به معنای تحقیق و نوشتن است و این کار شما را روز به روز نسبت به بسیاری از زمینه ها بیشتر آگاه می کند و به مرور زمان بر تجربه و مهارت شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

آیا بازنویسی محتوا تاثیر منفی بر سئو دارد؟

این جمله ای است که معمولا شنیده می شود زیرا برخی افراد بر این باورند که محتوای بازنویسی شده به دلایلی می تواند تأثیر منفی بر سئو داشته باشد، اما این نوع تفکر منبعی در هیچ کجای دنیا ندارد و همه مطالب منتشر شده در وب سایت ها هستند. جهان قابل بازنویسی است

پس نتیجه می گیریم که اگر محتوای بازنویسی شده از کیفیت خوبی برخوردار باشد، تاثیر منفی بر سئو نخواهد داشت.
 

  • نت سنتر