نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

۳۱
خرداد

برای خرید و رهن خانه وقت زیادی صرف می شود. مراجعه به مشاور املاک ها کاری بسیار خسته کننده است. افراد برای خرید و رهن خانه، زمان زیادی می گذارند تا بتوانند خانه دلخواه خود را از بین چندین خانه انتخاب کنند. مشکل این است که هر مشاور املاک فقط در یک بازه محدود عمل می کند. POSTMELK سایتی است که تمام خانه های خالی را با امکانات و موقعیت های خاص آن ها، در دسترس مشتری ها قرار می دهد. در این سایت  تنها با کلیک کردن روی ملک مد نظر خود می توانید آن را با تمام امکانات و همچنین نمای داخلی خانه مشاهده کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید. این سایت تمام مشکلات حول محور خرید و اجاره خانه را برای مشتری ها حل کرده است.

 

بررسی سایت پست ملک

در سایت POSTMELK واحدهای مسکونی متفاوتی برای مشاهده وجود دارد. با مشاهده خانه ها می توان خانه ای متناسب با بودجه و ملاک هایی که دارید، پیدا و خریداری نمایید. سایت POSTMELK یک سایت تحت وب است و هر لحظه آپدیت می‌شود و هیچ اطلاعات قدیمی به مشتری ها ارائه نمی شود. با استفاده از سایت POSTMELK نیازی به طی کردن مسیر های طولانی برای بازدید از خانه ‌ها نخواهید داشت. در این سایت می توان نمای بیرونی و نمای داخلی خانه ها و تمام امکانات آن ها، را مشاهده کرد و برای خرید یا اجاره تصمیم گیری کرد.

یک گزینه مهم که باعث علاقه خیلی از افراد به سایت POSTMELK شده این است که در سایت قیمت ‌ها کاملاً شفاف است. هیچ گونه تورم یا درصد گیری مشاوران املاک در سایت وجود ندارد. در این سایت خریدار و مشتری با هم رابطه ای دو طرفه و مستقیم برقرار می کنند و در واقع قیمت واقعی از فروشنده به خریدار داده می شود.

 

خصوصیات POSTMELK

اولین و مهم ترین ویژگی سایت https://postmelk.ir امنیت آن برای همه افرادی است که در سایت ثبت نام کرده اند.  سایت POSTMELK دارای گواهینامه SSl است که از معتبر ترین مدارک در حوزه امنیت است. به خاطر اینکه این سایت فیلترینگ دارد، مشتری بدون کوچک ترین مشکلی و در کمترین زمان با وارد کردن ملاک های خانه ای که در نظر دارد مثل قیمت و متراژ می تواند تمام خانه های موجود با آن ملاک ها را مشاهده نماید و از بین آن ها انتخاب کند.

با ثبت نام مشاوران املاک در سایت POSTMELK، افراد مختلف می توانند از مشاوره آن ها استفاده کنند و دیگر هیچ نیازی به صرف هزینه ‌های اضافه نیست. در این سایت فایلی خیلی جامع در اختیار مشتری ها قرار می‌ گیرد، که از واحد های منطقه هر مشتری و واحد های مجاور تشکیل شده است. این سایت ۲۴ساعته فعال است و سرعت خیلی بالایی دارد و همچنین تمامی اطلاعات آن به روز می باشند.

نتیجه گیری

سایت POSTMELK یکی از بهترین سایت ها در زمینه ارائه خدمات ملکی به مشتری ها به شمار می آید. این سایت امکانات زیادی در اختیار مشتری ها قرار می‌ دهد. در این سایت  فیلتر هایی  وجود دارد که باعث می‌شود مشتری بهترین خانه را برای خرید یا اجاره انتخاب کند. خانه ها در این سایت به صورت دسته بندی شده وجود دارند.

مشاوران در سایت POSTMELK برای پیدا کردن خانه، مطلوب مشاوره های لازم را به مشتری ها ارائه خواهند داد. این سایت، به صورت کاملاً رایگان در اختیار مشتری ها قرار می‌ گیرد و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای برای ثبت نام در آن نیست. با مراجعه به این سایت و مشاهده خانه های موجود در آن، می توان گزینه مناسبی با قیمت و متراژ مناسب و امکانات کامل انتخاب و خرید کرد. خانه های خالی در این سایت وارد شده و برای همه قابل دسترسی هستند.

  • نت سنتر
۲۶
خرداد

فرم فکتور یا شکل ظاهری در دوربین‌های مداربسته در بازار از تنوع زیادی برخوردار است. هر یک از این فرم فکتورها برای کاربری خاصی طراحی شده است و مزایا، معایب و نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. در این مطلب شما را با انواع دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و فیزیکی آنها آشنا میکنیم.

 

به طور کلی دوربین های مداربسته در سه نوع رایج دام (گنبدی)، بولت (گلوله‌ای) و تارت تقسیم میشوند.

 

دوربین دام dome

طبق بررسی‌های اخیر در صنعت دوربین‌ مداربسته، دوربین‌های Dome محبوب‌ترین فرم فاکتور در سیستم‌های نظارتی به حساب می‌آیند.

دوربین‌های دام، خود دوربین و لنز آن را زیر یک پوسته محافظ از پلاستیک شفاف از جنس پلی کربنات، محافظت میکنند. کل قسمت دوربین بر روی یک مکانسیم مفصلی شکل به نام گیمبال نصب می‌شود و این امکان را میدهد تا شیب و زاویه دوربین را تنظیم کرد.

دوربین های دام خودشان نیز به دو دسته کلی: مینی دام، میکرو دام و فول سایز دسته بندی می‌شوند.

دوربین های مینی و میکرو دام معمولا دارای لنزهای ثابت هستند و فاقد صدا و ورودی-خروجی صدا و همچنین ویژگی IR (دید در شب) هستند. اما دوربین دام فول سایز معمولا همه این آپشن ها را داراست.

 

مزایا و معایب Dome

چندین مزیت استفاده از دوربین دام به جای تارت و بالت وجود دارد که در ادامه میگوییم.

۱- زیبایی شناسی بهتر نسبت به سایر فرم فکتورها:

استفاده از دوربین دام روی سقف و دیوار از نظر زیبایی شناسی بهتر از دوربین تارت و بولت عمل میکند. معمولا این دوربین کمتر به چشم می‌آیند و برای محیط هایی مانند هتل ها و مکان های لوکس بهترین فرم فکتور هستند.

۲-دارای استانداردهای بالاتر در برابر خرابکاری:

بسیاری از دوربین های دام دارای استاندارد IK10 در برابر ضربه هستند. در حالی که دوربین های بالت استانداردIK08  یا پایین‌تر دارند.

۳- امکانات بیشتر در فضای باز:

برای دوربین‌های مناسب برای فضای باز، دام گزینه‌های بیشتری را ارائه می‌دهد، از جمله مقاومت در برابر خرابکاری، مقاومت دربرابر گردوغبار و رطوبت، نصب آسان تر و ...

 

با این حال، دوربین های دام نیز مشکلات و معایب خاص خود را دارند که عبارتند از:

محدودیت در اندازه لنز:

دوربین‌های دام معمولا لنزهای با فاصله کانونی بلند (بالاتر از 18 میلی‌متر) را پشتیبانی نمی‌کنند. اگر به لنزهای تله فوتو نیاز دارید، دوربین‌های بولت امکانات بیشتری ارائه میدهد.

کاهش عملکرد مادون قرمز:

محدوده نور IR دوربین‌های گنبدی اغلب کوتاه‌تر از مدل‌های گلوله‌ای است و مشکلات بازتاب نور در دوربین های دام بیشتر از سایر دوربین هاست.

کثیف شدن حفاظ یا گنبد شفاف:

اگر حفاظ شیشه‌ای دوربین دام به طور منظم تمیز نشود، ممکن است مشکلات قابل توجهی در کیفیت تصویر و بازتاب نور ایجاد شود.

 

دوربین های تارت turret

دوربین‌های تارت زیرمجموعه‌ای نسبتا جدید از دوربین های دام هستند. این دوربین معمولا از یک گیمبال کروی حاوی لنز و روشن‌کننده (های) IR استفاده می‌کنند که به‌جای ورود کابل‌ها به داخل محفظه مانند گنبدهای معمولی، در کارخانه مهر و موم شده است.

 

مزایا و معایب تارت

سه مزیت کلیدی برای استفاده از دوربین های تارت به جای گنبد وجود دارد:

۱- تابش نور کاهش یافته:

دوربین های تارت نسبت به بعضی از دوربین های گنبدی مشکل کمتری با تابش نور مادون قرمز دارند، زیرا LED ها به طور فیزیکی از لنز دوربین جدا شده اند.

۲- مقاومت بهتر در برابر رطوبت:

از آنجایی که دوربین های تارت معمولا در کارخانه مهر و موم شده اند، ممکن است مشکلات کمتری در رابطه با رطوبت و رطوبت نسبت به محفظه های گنبدی  دام داشته باشند.

۳- مقاومت در برابر خاک/خراش:

به دلیل افزایش سطح گنبدها، کثیفی و خراش احتمال بیشتری نسبت به تارت ها دارند.

 

عیب و اشکال اصلی دوربین تارت این است که جهت لنز و دوربین به راحتی قابل تشخیص است و مهاجم می‌تواند راحت جهت آن را متوجه شود. اما در دوربین های دام این کار بسیار سخت است، زیرا محافظ شفاف اجازه تشخیص مسیر پوشش دوربین را نمی‌دهد.

 

دوربین های بولت یا Bullet

دوربین های گلوله را می توان به عنوان یک شکل تخصصی از دوربین های جعبه ای در نظر گرفت. اکثریت قریب به اتفاق بولت ها دارای رتبه بندی در فضای باز IP66 یا بالاتر هستند.

دوربین های بولت هم مانند دوربین‌های Dome در هر دو مدل کامپکت (معمولا لنز ثابت) و مدل‌های سایز کامل با لنزهای موتوری، برد IR افزایش یافته، ورودی/خروجی، صدا و سایر ویژگی‌ها موجود هستند.

 

مزایا و معایب دوربین بالت

مزایای کلیدی و اصلی دوربین بولت به شرح زیر است:

۱- برد مادون قرمز بیشتر:

دوربین‌های گلوله معمولا برد IR بیشتری نسبت به مدل‌های گنبدی یا تارت ارائه می‌دهند.

۲-ظاهر آشکارتر:

ظاهر آشکار و در چشم بودن این نوع دوربین باعث می‌شود تا مزاحمان و مهاجمان را ورود بدون اجازه باز دارد. از نظر قدرت بازدارندگی، این دوربین از دام و تارت بهتر عمل میکند.

 

با این حال، دوربین بولت معایبی هم دارد که عبارتند از:

۱- مشکل زیبایی شناسی:

اگرچه ممکن است یک مزیت برای اهداف بازدارنده باشد، دوربین های بولت معمولا حجیم و در چشم هستند و همین مورد باعث کاهش زیباشناسی محیط میشود. برای محیط های لوکس گزینه خوبی نیست.

۲-تشخیص آسان زاویه پوشش دوربین:

با توجه به ساختار آنها، تشخیص اینکه دوربین های گلوله به چه سمتی هدایت می شوند، آسان تر از دام و تارت هست، زیرا تمام بدنه دوربین باید در جهتی باشد که هدف قرار گرفته است.

۳-استانداردهای پایین تر:

دوربین های گلوله‌ای با رتبه IK10 بسیار کمتر از مدل دام در بازار رایج هستند. معمولا دوربین های بولتی با استانداردهای IK07 و IK08 رایج تر هستند.

در صورتی که میخواهید با تمام انواع دوربین مداربسته آشنا شوید، پیشنهاد میکنم مطلب انواع دوربین مداربسته چیست را مطالعه کنید.

 

حرف آخر

انتخاب نوع دوربین مناسب برای هر کاربری بر اساس نوع دوربین، مواردی مانند قدرت بازدارندگی، درجه محافظت در برابر خرابکاری و گرد و غبار و زیبایی شناسی میتواند انجام شود. پس در انتخاب بهترین دوربین بر اساس فرم فکتور (شکل ظاهری) به همه این موارد توجه کنید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

  • نت سنتر
۲۶
خرداد

همونطور که میدونید، مای اسکیپ اولین و تنها لیکیشن رزرو آنلاین اتاق فرار میباشد و شما میتوانید از طریق این پلتفرم، بهترین اتاق فرارهای ایران رو با تخفیف رزرو کنید.

اتاق فرارهای ایران ، در مای اسکیپ موجود هستند و در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید ...

  1. اتاق فرار مرداب

اتاق فرار مرداب یکی از اتاق فرار های مجموعه اتاق فرار بارکد اسکیپ در شهر تهران میباشد .

این اتاق فرار در ژانر ترسناک و دلهره است .

داستان اتاق فرار مرداب :

زندگی یه مردابه

فقط باید قوی باشیم تا بتونیم خودمون رو نجات بدیم، بازنده ها همیشه حذف میشن ...

دنیا در حال تغیره، شاید انتخاب بعدی تو باشی !

اطلاعات اتاق فرار مرداب را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

تعداد نفرات بازی : از 4 تا 8 نفر

مدت زمان بازی : 70

  1. اتاق فرار خاموشی

اتاق فرار خاموشی یکی از اتاق فرار های مجموعه اتاق فرار لوکو اسکیپ در شهر تهران میباشد .

این اتاق فرار در ژانر ترسناک و دلهره است .

داستان اتاق فرار خاموشی :

«G-Virus»محل شیوع «Raccoon city»:

طبق گزارشات به دست آمده بیماری خطرناک و مسری کل شهر رو فراگرفته و دولت دستور تخلیه فوری شهر رو داده است.

اما ۲۴ ساعت پیش آخرین هلیکوپتر نجات شهروندان از فرودگاه جنوبی شهر خارج شده و

شما گروهی از افراد هستید که از هلیکوپتر جا موندید و برای بقا قصد خروج از شهر رو دار

اطلاعات اتاق فرار خاموشی را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

تعداد نفرات بازی : از 4 تا 12 نفر

مدت زمان بازی : 90

  1. اتاق فرار تالار مرگ

اتاق فرار تالار مرگ یکی از اتاق فرار های مجموعه اتاق فرار مگا اسکیپ در شهر تهران میباشد .

این اتاق فرار در ژانر ترسناک و دلهره است .

داستان اتاق فرار تالار مرگ :

گروهی برای تعطیلت نوروزی ۱۳۹۸به روستایی دور افتاده سفر می‌کنند. سیل های فروردین ماه مسافران را غافلگیر کرده و چادر و ماشین آنها را آب برده است، مجبور می شوند به بالاترین خانه روستا روی تپه پناه بیاورند. خانه ای که ... صاحب آن خانه کیست؟

اطلاعات اتاق فرار تالار مرگ را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

تعداد نفرات بازی : از 4 تا 8 نفر

مدت زمان بازی : 60

  1. اتاق فرار مستاجر

اتاق فرار مستاجر یکی از اتاق فرار های مجموعه اتاق فرار Elf Escape در شهر تهران میباشد .

این اتاق فرار در ژانر ترسناک و دلهره است .

داستان اتاق فرار مستاجر :

حمید یه مرد درشت هیکل بود که تو خونه پدری زندگی میکرد...

حمید رسولی خیلی گرم و صمیمی بود

تو محل زیاد میومد و با همه گرم می گرفت تا زمانی که تو خونه ای که بهش ارث رسیده بود یه مستأجر تو طبقه پایینی اومد...

بعد از اون دیگه ما حمید رو تو محل نمیدیدیم ...

نصف شبا با مستاجرشون که ظاهرا اسمش غلامرضا بود میرفت بیرون...

بعضی وقتا از پشت بوم خونه یه صداهایی میومد...

متوجه شدیم مأمورا غلامرضا رو‌ به جرم قتل های زنجیره ای دستگیر کردن ...

غلامرضا خوشرو (ملقب به خفاش شب) رو چند سال پیش به جرم جاسوسی روسیه گرفتنش و چون مدرک نداشتن آزادش کردن ...

اخبار میگفت اون همیشه توی قتل هاش همدست داشته و مسافر ها رو میبرده خونه و می سوزوندشون ...

باور نمیکردیم ولی فهمیدیم حتما حمید همدستشه...

ما تمام تلاشمون رو کردیم که حمید رو از خونه فراریش بدیم تا دیگه به این قتل ها ادامه نده...

ولی نشد...

اطلاعات اتاق فرار مستاجر را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

تعداد نفرات بازی : از 4 تا 6 نفر

مدت زمان بازی : 90

  • نت سنتر
۲۳
خرداد

یکی از ویژگی های اصلی سیستم فایلینگ پست ملک، طراحی حرفه ای می باشد. همه اصول و قواعد مربوط به طراحی سایت مدرن برای سایت پست ملک رعایت شده اند. این موضوع باعث شده تا کاربرانی که به سایت پست ملک مراجعه می کنند، رضایت کامل داشته باشند. رابط کاربری بسیار مناسب باعث شده تا همه افراد با هر سطح اطلاعاتی بتوانند ملک خود را در این سیستم ثبت کنند و یا برای پیدا کردن ملک مد نظر جستجو کنند.

معرفی پست ملک

سرعت بسیار مناسب از دیگر ویژگی های سایت پست ملک به شمار می رود. این ویژگی باعث می شود تا افراد مختلف بتوانند به راحتی امور مربوط به ثبت ملک و یا جستجو برای املاک را انجام دهند. ویژگی بعدی که می توان به آن اشاره کرد، آنلاین بودن سیستم فایلینگ پست ملک است. این قابلیت باعث می شود تا بر خلاف سایر سیستم های فایلینگ بتوان در هر جایی با استفاده از گوشی هوشمند از این سیستم استفاده کرد. در واقع پست ملک را می توان یک سیستم فایلینگ همراه دانست. ارائه این سیستم فایلینگ با این قابلیت ها به صورت رایگان باعث شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این سیستم داشته باشند.

ثبت اطلاعات املاک موجود در سیستم فایلینگ کمک می کند تا در صورت وجود متقاضی، بتوان از اطلاعات وارد شده برای مشتری استفاده کرد. معمولا باید یک سری سوالات را از مشتری خود بپرسید تا بتوانید یک یا چند ملک را مطابق با خواسته هایش به او پیشنهاد دهید. قبل از هر چیزی باید بودجه ای که مشتری در اختیار دارد را بدانید. برای مثال اگر مشتری شما در حال حاضر حداکثر بودجه ای که در اختیار دارد 6 میلیارد است، معرفی املاک بالای 6 میلیارد بی فایده است.

پس از این که مشخص شد بودجه مشتری چقدر است، حال باید شهر یا منطقه مورد نظر مشتری را نیز بپرسید. سیستم فایلینگ پست ملک این قابلیت را دارد که بر اساس هر منطقه، فایل ها را دسته بندی کند. بدین ترتیب افرادی که علاقه به یک منطقه خاص دارند، می توانند راحت تر املاک موجود را مشاهده کنند. ثبت اطلاعات املاک و متقاضیان هم برای خرید و فروش و هم برای رهن و اجاره مشابه بوده و تفاوت زیادی ندارد. اگر به سایت پست ملک مراجعه کنید به راحتی می توانید همه فیلدهای مربوطه را مشاهده و بعد از پر کردن آنها می توانید متقاضی و یا املاک مورد نظر را ثبت کنید.

  • نت سنتر
۱۶
خرداد

خرید فالوور خوب در اینستاگرام بدون از دست دادن اینستاگرام بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای افزایش فالوور فیک و واقعی اینستاگرام است. سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام به شما این امکان را داده است که به دلخواه و نیاز خود تابلوی فالوور اینستاگرام را خریداری کرده و در اسرع وقت فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید.

پنل افزودن فالوور وب سایت خرید فالوور اینستاگرام توسط بالاترین و ارزان ترین فالوورهای موجود راه اندازی و آماده شده است. برای خرید فالوورهای درخواستی کافیست از پنل مفید زیر پیام دهید.

اغلب، وقتی نوبت به خرید فالوور ارزان می‌رسد، همه مراقب هستند زیرا فالورهای ارزان را همان فالوورهای تقلبی می‌دانند. اما حقیقت بیشتر است.
فالوورهای جعلی در واقع اکانت های اینستاگرام هستند که توسط تعداد زیادی کامپیوتر ایجاد شده اند و هیچکس از آنها استفاده نمی کند. اما فالوورهای ارزان ترکیبی از فالوورهای تقلبی و واقعی هستند که هر چند ساعت یک بار مثل هر سه یا چهار روز یک بار آنلاین می شوند و پست های ارسال شده در اینستاگرام را می بینند.

شاید تعجب کنید که چرا به آنها ارزان می گویند و چرا نسبت به سایر انواع فالوور ارزان تر هستند. سوال خیلی خوبیه
گفتنی است این نوع تریلر هر 3 یا 4 روز آنلاین می شود و در اینستاگرام کار می کند در حالی که فالوورهای فعال ایرانی و خارجی هر روز در اینستاگرام کار می کنند و این به دلیل تفاوت قیمت است.

البته هیچ اجباری برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان جی وجود ندارد اما در هر صورت دلیل این کار را توضیح خواهیم داد. در واقع بسته های متعددی برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد که یکی از آنها Cheap Followers است.

اگر یک کسب و کار تازه کار و نوپا هستید که هنوز پایه درآمد قابل توجهی ندارید و باید تعداد فالوورهای صفحه خود را افزایش دهید، فالوورهای ارزان بهترین گزینه برای شما هستند. این نوع مشتریان به دلیل هزینه کم مورد توجه افراد کم هزینه هستند. به خاطر داشته باشید که فالوورهای ارزان اینستاگرام بدون سقوط یک دروغ بزرگ است. اگر شما هم در حال خرید فالوور واقعی اینستاگرام هستید، این احتمال وجود دارد که برخی از فالوورهای شما صفحه شما را لایک نکنند و فالوورهای خود را از دست بدهند.

این پکیج ترکیبی از فالوورهای واقعی ایرانی و فالوورهای دروغین است. به همین دلیل است که نباید توسط اینستاگرام تنبیه شوید. زیرا این وب سایت ها مکانیزم بسیار قدرتمندی برای تشخیص فالوورهای کاذب دارند.

باید بدانید که فقط فالوورهای تقلبی در اینستاگرام افت آنها صفر است. بنابراین اگر کسی به شما قول صفر پایین می‌دهد، مطمئن شوید که تریلرهایش جعلی هستند. طرفداران ارزان قیمت مانند هواداران ایرانی و خارجی از 5 تا 20 درصد تخفیف برخوردار هستند و میزان این تخفیف با محتوا و موضوع صفحه اینستاگرام شما ارتباط مستقیم دارد. اما اگر از دست دادن فالوور اینستاگرام پس از خرید شما بیش از 20 درصد است، باید به کارکنان سایت خرید اینستاگرام اینستاگرام اطلاع دهید تا در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند.

 

منبع: خرید فالوور ارزان ایرانی

  • نت سنتر
۱۲
خرداد

نماشویی؛ این یک انتخاب عالی برای افرادی است که از خندیدن به ساختمان خود خسته شده اند و به دنبال راهی جدید برای تمیز کردن آن هستند. اگر با این روش ایده آل و محبوب آشنایی ندارید، این مقاله برای شما مناسب است. با ما از صفر بیاموزید!

شکی نیست که تمیزی بیرونی سازه ها به شکل قابل توجهی به ظاهر و زیبایی آن ها کمک می کند. همه ما می دانیم که هر چه ساختمان تمیزتر باشد، زیباتر به نظر می رسد! اما اینکه گذر زمان و آلودگی های ناشی از عوامل محیطی به تدریج چهره سازه ها را می دزدد واقعیتی تلخ است. این گونه است که زیبایی و جذابیت اصلی باقی می ماند، اما نه یک ساختمان تاریک و نه چندان چشمگیر!

راه حل کدام است؟ چه باید بکنیم ما نمی توانیم از آلودگی هوا جلوگیری کنیم و نمی توانیم دود کارخانه ها، ماشین ها و موتورها را متوقف کنیم. اما غیرممکن است که دست هایمان را روی هم بگذاریم و شاهد زیبایی و زیبایی ساختمان هایی باشیم که این همه هزینه دارند!

زیبایی نمای بیرونی سازه ها به کنار. حذف آلودگی های مختلف در نمای ساختمان و نفوذ آنها به لایه های زیرین منجر به تخریب این سازه ها می شود. پس باید برای پایان دادن به این مشکلات آزاردهنده چاره ای اساسی بیندیشیم. چه راه حلی بهتر و گسترده تر از نمایش؟!

نمایش دادن؛ مجموعه ای از اقدامات و ترفندها که به وسیله آن تمام کثیفی ها و کثیفی های روی ساختمان از بین می رود. بنابراین علاوه بر تمیزی و ظاهر سازه، دوام و دوام آن نیز تضمین شده است.

در حال حاضر شستشو که جدیدترین روش حذف کثیفی و کثیفی های خارجی ساختمان می باشد، یکی از الزامات کلیدی در واحد خدمات ساختمانی می باشد. اگر فکر می کنید این کار آسانی است و نیاز به تجربه یا دانش خاصی ندارد، در صورت اشتباه باید در خدمت شما باشیم! چرا می پرسی ؟!
نمایشگاه ها یکی از فرآیندهایی است که نیاز به حضور کارشناسان و متخصصان مواد غذایی و تخصصی دارد. پس صابون خود را بردارید و خیال افتادن روی سنگی در خانه و پاک کردن آن را از خود دور کنید. انجام این کار نه تنها نتایج قابل قبولی نمی دهد، بلکه وضعیت را بدتر می کند.

این عمل شما دقیقا شبیه به قول قدیمی قوز بالای قوز است! بنابراین، عقب نشینی کنید و کارهای حرفه ای در این زمینه را رها کنید. فقط تماشا کنید و از نتیجه لذت ببرید!

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از چه سیستمی برای تمیز کردن فضای بیرونی خانه استفاده می شود؟ ما همچنان به این سوال و سوالات دیگر در ذهن شما پاسخ خواهیم داد. با ما بمان.

واترجت سیستمی است که برای نمایش سازه ها استفاده می شود. نتایج تحقیقات نشان می دهد که شستشوی نمای ساختمان با این سیستم در دنیای امروز بسیار رایج شده است. نظافت نما با واتر جت به این صورت است که آب با فشار زیادی روی سطوحی که آلاینده ها بر روی آنها رسوب کرده اند پاشیده می شود. فشار بالای آب این لکه ها و کثیفی ها را از بین می برد و سطحی تمیز را فراهم می کند.

طراحی خانه با واترجت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. در زیر به معرفی هر یک از این روش ها و بررسی اجمالی آن ها می پردازیم.
داربست روشی عالی برای شستشوی نمای ساختمان های بلند است. همانطور که می دانید شستن ساختمان های بلند در عین حال سخت و ترسناک است. بالا رفتن از این ساختمان و نظافت نما اگر بدون تجربه و مهارت کافی انجام می شد یک چالش بود. بنابراین، توصیه می شود که نظافت خارجی چنین ساختمان هایی را به متخصصانی که در زمینه ایده های ساخت و ساز کار می کنند، بسپارید. آنها این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند، در حالی که به دنبال نکات ایمنی هستند و از داربست استفاده می کنند.

منبع: نماشویی در اهورا طناب

  • نت سنتر