نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۲
ارديبهشت

اگرچه نام آن بیمارستانی است اما امروزه بسیاری از آنها برای استفاده بیماران از عزیزان خود در منزل استفاده می‌کنند تخت بیمارستانی تختی است که جهت رفاه حال بیماران طراحی و ساخته می گردد یک تخت بیمارستانی حتماً می بایست ویژگی های  داشته باشد.

 

 دارای کنترل کننده هایی برای تنظیم اتوماتیک پارامترهای تخت

  • دارای ریلها و حفاظ از کناره های تخت برای باز و بسته شده تخت
  •  ارتفاع کلی تخت قسمت سریع تخت و قسمت‌های پایین تخت قابل تنظیم باشند
     

 

 تخت های بیمارستانی در منازل نیز مرسوم و مطلوب می باشند تا عزیزان ما در منزل نیز در راحتی کامل باشد در نظر گرفتن چند نکته در انتخاب تخت های بیمارستانی حائز اهمیت می باشد.

  1. اگر بیمار شما فردی سالخورده باشد که مدت زیادی را در طول روز بر روی تخت سپری خواهد کرد حتماً به شما توصیه می شود که از مدل های الکترونیکی سه شکن استفاده نمایید تختهای سه شکن تمامی حالت های دراز کش نشسته را برای بیمار فراهم می کند.
  2.  مدت زمانی که بیمار شما قرار است از تخت استفاده کند مهم است در واقع به شما توصیه می شود در صورتی که بیمار مدت زمانی طولانی از تحقق استفاده خواهد کرد حتماً بهترین مدل را در نظر بگیرید.
  3.  حتماً دقت فرمایید که باز و بسته کردن ریل های محافظ جانبی راحت و آسان باشد و آن را کنترل کنید.
  4.  بالا و پایین تخت بیش از اندازه بلند باشد تا بیمار به راحتی قادر به مشاهده محیط اطراف خود باشد و بتواند پا خود را متناسب به اندازه قدی به زمین بگذارد.


 

 انواع تخت های بیمارستانی

تخت های بیمارستانی نیمه الکترونیک: بهترین نوع تخت ها تنظیم ارتفاع تخت به صورت دستی است اما تنظیم سری و پای تحقیق به صورت برقی انجام می گیرد.

 

تخت های بیمارستانی مکانیکی: این طرح ها ساده ترین نوع تخت های بیمارستانی هستند و برای تنظیم ارتفاع و سراپای تخت می بایست به صورت دستی و به وسیله اهرم عمل کرد.

 

تخت های بیمارستانی الکترونیکی فول: تنظیم ارتفاع کلی طرح به همراه تنظیمات سر و پای تخته به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

 

انواع تخت های بیمارستانی الکترونیکی:

طرح های بیمارستانی الکترونیکی بر اساس زاویه تخت از چند قسمت قابل تغییر می باشند یا شکسته می شوند و به سه نوع تقسیم می شوند حالت های ایجاد شده برای بیمار و راحتی بیمار با افزایش تعداد شکن ها افزایش می یابد

  •  تخت های بیمارستانی سه شکن بهترین نوع تخت های بیمارستانی هستند و علاوه بر سر و پایتخت یک قسمت متحرک دیگر در ما بین این دو قرار دارد.
  •  تخت های بیمارستانی دو شکن در این تخت ها قسمت سر و پای تخت تغییر و زاویه دار می شود.
  • تخت های بیمارستانی تک شکن در این طرح ها فقط زاویه سر تغییر می کند.

 

نکات خرید تخت های بیمارستانی

تخت های مورد استفاده در بخش های مراقبت های ویژه و تخت های طراحی شده برای استفاده عمومی برای هر دو نوع تخت توصیه می‌شود که برخی از کنترل های بیمار و پرستار در دسترس باشد از جمله کنترل های پوزیشن دهی و احضار پرستار و همچنین قفل بیمار دکمه ها باید با علامت ها و کاملا واضح قابل شناسایی باشد تا برای بیمار قابل فهم باشد تخت ها برای مراقبت ویژه همچنین دارای کنترل باشند تا در صورت اورژانس بتوانند تخت را به سرعت به پوزیشن مسطح و پایدار برای انجام تغییرات جا به جا شود همچنین باید دارای پوزیشن قابلیت تنظیم تخت ها برای قطعی برق را نیز داشته باشد.

 

چرخ های تخت باید حداقل ۵ اینچ قطر داشته باشد تا حمل و نقل از درب ها و همچنین عبور از موانع کوچک که ممکن است در مسیر باشند را تسهیل کند چرخ ها باید قابل چرخش و در محور باشند و حداقل دو تا از آنها باید برای جلوگیری از حرکت ناخواسته قفل شوند.

 

 

https://pavan-teb.ir/i-9693/%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B2%D9%85-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C

  • نت سنتر
۲۱
ارديبهشت

حسین ابراهیمی مقدم روز سه شنبه در خصوص عوارض روحی و روانی کرونا (پس از بهبود) اظهار داشت: ابتلا به این بیماری به دلیل "وحشت از مرگ" و نگرانی نسبت به آینده از جمله ترس از عوارض ماندگار عارضه‌های تنفسی، می‌تواند سبب اضطراب شدید شود.

وی افزود: برخی از موقعیت‌های زمانی و مکانی نیز می‌تواند این ترس و وحشت را (پس از بهبود بیماری) تداعی کند؛ به عنوان مثال، مشاهده یک قاب عکس در اتاق قرنطینه در دوران بیماری می‌تواند پس از گذار از دوران نقاهت نیز یادآور خاطرات تلخ روزهای بیماری باشد.

ابراهیمی مقدم ادامه داد: تداوم این ترس و وحشت به تدریج می‌تواند ابتلاء به یکی از اختلالات اضطرابی را به دنبال داشته باشد و با کاهش امید و انگیزه و گاه اختلال در خواب خلق وخوی افسرده را برای بهبودیافته کرونا رقم بزند.

وی اضافه کرد: خواب در حقیقت شارژ روانی بدن است و اختلال در این نیاز انرژی و انگیزه را تحت تاثیر قرار داده و می‌تواند در درازمدت سبب افسردگی شود.

این متخصص روانشناسی یادآور شد: اختلال استرس پس از ضربه روانی نیز می‌تواند یکی از اختلالات بهبودیافتگان کرونا باشد. در این ضایعه تجارب گذشته پس از گذشت یک دوره زمانی برای شخص بازنمایی شده و روان او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

عضو انجمن ازدواج و خانواده کشور در ادامه تنش در پیوندهای خانوادگی را نیز یکی از تبعات روانی کرونا عنوان کرد و افزود: بیماران کووید-۱۹ در دوران قرنطینه احساس تنهایی می‌کنند، نیازمند حمایت‌های روانی، عاطفی و اجتماعی بوده و در صورت برآورده نشدن این توقعات، با عواطف و احساسات منفی روبه‌رو می‌شوند.

ابراهیمی مقدم گفت: براین اساس، تفکراتی همچون "اعضای خانواده من را دوست ندارند، تمام نزدیکانم رهایم کرده‌اند و دوستان و خویشاوندان در موقعیت بحران آدم را تنها می‌گذارند" باعث بروز عواطف منفی نسبت به اطرافیان و گاه اعضای خانواده خواهد شد و این مساله می‌تواند پیوندهای عاطفی را دچار تزلزل کند.

  • نت سنتر
۲۱
ارديبهشت

می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت مستقیم و با تخفیف ویژه زمستانه خریداری نمایید. برای خرید دسته لانس دقت نمایید که نوع با کیفیت آن را تهیه کنید چرا که نوع بی کیفیت آن ها سریع داغ می شود و همچنین سنگین هم هستند. شستشوی منظم تجهیزات و وسایل مختلف افزایش طول عمر آنها را نیز در پی دارد. البته نازل های سوزنی با زاویه صفر درجه نیز در دسترس هستند که کاربرد های تخصصی خود را دارند. استفاده کرد. شوینده فشار قوی یا واترجت غالبا دارای قابلیت تنظیم فشار آب می باشند، بنابراین در عملیات مختلف می توان فشار دستگاه را متناسب با مقاومت سطح تنظیم نمود تا ضمن حذف آلودگی، سطح دچار آسیب نگردد. نازل ها با زاویه بزرگ تر سطح بیشتری را پوشش داده و قدرت نظافتی کمتری دارند. اکثر کارواش صنعتی های موجود در بازار به حالت کارواش صنعتی آب سرد هستند، چرا که پمپ پیستونی مورد استفاده در کارواش صنعتی دمای آب تا حداکثر 30 تا 40 درجه سانتیگراد را ساپورت می کنند و در صورتی که آب با دمای بالاتری از این درجه وارد پمپ شود، سرامیک های پمپ پیستونی به مرور زمان دچار خوردگی خواهد شد، جهت رفع این مشکل از کارواش صنعتی آب گرم استفاده می کنند، طریقه ی کارکرد این نوع از واتر جت های صنعتی به این صورت است که فرآیند گرم کردن آب بعد از پمپاژ آب از درون پمپ و درون لوله های مارپیچ مانند انجام می شود تا پمپ پیستونی کارواش صنعتی دچار مشکل نشود.

واترجت آب سرد توانایی بالایی در جرم زدایی و شستشوی سطوح مختلف مانند نمای ساختمان، کف پارکینگ، استخر، ماشین آلات صنعتی داشته و کاربرد آن در بسیاری از عملیات نظافت صنعتی، کیفیت و نتیجه مطلوب را به همراه دارد. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش آن هستیم که بتوانیم با ارائه ی محصولات و سیستم هایی با کارایی عالی، رضایت کامل شما را به دست آوریم. عوامل اثرگذار در کارایی سیستم مه پاش مرغداری به چند دسته تقسیم می شوند که مهمترین آن ها شامل پمپ، لوله و اتصالات و نازل مه پاش می باشد. تایمر آبیاری آکوا تک خروجی یک از تایمر های ساده ولی با کارایی خوب می باشد. همچنین آبیاری بیشتر از نیاز گیاه انجام نمی دهید. دمای محیط بیشتر از 30 درجه مدام اتفاق می افتد و اگر دمای هوا در محیط پرندگان به این حد برسد، پرندگان در معرض خطر قابل توجه استرس گرما قرار می گیرند و باید با دقت کنترل شوند. این تجهیزات نظافتی کارآمد از لحاظ نوع کاربرد به دو دسته اصلی خانگی (کارواش خانگی) و صنعتی (لوازم کارواش صنعتی) تقسیم بندی می شوند.

همچنین در صورت دسترسی به پریز برق یا امکان تهیه مولد برق، استفاده از واتر جت صنعتی الکتریکی ترجیح داده می شود زیرا انرژی لازم برای این دستگاه ها با اتصال به برق بصورت پیوسته تامین شده و نگرانی پیرامون وقفه در کار به دلیل اتمام سوخت وجود ندارد. دارای 6 نازل رنگی برای مدل هایی که از دو طرف خروجی آب دارند. ضمن آنکه از هر نوع مواد شوینده ای نیز نمی توان استفاده نمود چرا که باعث صدمه زدن به پمپ دستگاه می شود. ضمن آنکه از این دستگاه برای شستشوی خودروهای سواری نیز استفاده میشود. دستگاه های صنعتی دارای فشار کاری بالا برای امور سخت صنعتی کاربردی هستند و نسبت به کارواش های دارای فشار کاری پایین تر و یا کارواش خانگی قیمت بیشتری دارند. مدل های مختلف دستگاه واترجت براساس فشار کاری کدامند؟ از واتر جت صنعتی به منظور افزایش سرعت شستشو و بالا بردن راندمان کاری نیز استفاده می شود. نظافت در این روش بدون استفاده از مواد شوینده نیز به خوبی صورت می گیرد؛ این در حالی است که استفاده از مواد شوینده در واتر جت ها به منظور شستشو و نظافت بهتر میسر می باشد. 

از مزایای استفاده از واتر جت می توان به کاهش مصرف آب، سازگاری با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از مواد شوینده یا استفاده حداقلی از آنها، افزایش کارایی،کیفیت و سرعت در عملیات نظافت و شستشو اشاره کرد. انتخاب نادرست این دستگاه باعث عدم موفقیت در اجرای عملیات مورد نظر شده و حتی ممکن است باعث آسیب دیدن دستگاه یا سطح تحت پاشش گردد. واتر جت آب سرد بدون ایجاد تغییر چندان در دمای آب ورودی، تنها موجب افزایش فشار آب شده و جریانی پرفشار آب را بر سطح مورد نظر پاشش می نماید. واترجت ، یک تجهیز نظافتی است که بوسیله یک پمپ، آب را با فشار بالا به سطح پاشش می کند. این نوع نازل بخار آب را به صورت نقطه ای پخش می کند در نتیجه موجب افزایش قدرت بخار می گردد ولی سطح کمتری را پوشش می دهد، در نتیجه از این نوع نازل برای از بین بردن آلودگی های عمیق و کم مساحت استفاده می شود. قابلیت اتصال به سنسورهای مختلفی مثل سنسور باران و یا رطوبت خاک را دارد. این دستگاه صنعتی با اتصال به یک منبع آب، خروجی بسیار پر فشاری تولید می نماید که در نظافت نمای ساختمان، نظافت انواع سطوح داخلی و خارجی، شستشوی خودرو و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

  • نت سنتر
۱۸
ارديبهشت

اگر به فکر تغییر چشمگیر در آشپزخانه منزل خود هستید بشتابید که “دستگیره کابینت ممبران” با ظاهر لوکس و دلبرای خود قطعاً مورد پسند شما قرار می گیرد. بانوان خوش سلیقه ایرانی امتیاز کامل را به دستگیره کابینت ممبران داده اند! تصمیم با شماست. 

 

دستگیره کابینت ممبران، چشم گیر و مسحور کننده

نیازی نیست هزینه زیادی کنید و کل کابینت خود را تعویض کنید، “دستگیره کابینت” ممبران یک انتخاب ویژه و خاص پسند است و آشپزخانه منزل شما را نونوار می کند.

دستگیره کابینت ممبران مدل های متنوعی دارد پس دست شما در انتخاب باز است. دستگیره کابینت استیل یکی از متریال های بی نظیر در گروه ممبران است. استیل به هیچ عنوان زنگ نمی زند و مقاومت خوبی دارد. میزان خط و خط نیز روی این دستگیره ها بسیار کم است.

در صنعت کابینت سازی در زمینه دستگیره های ممبران طراحی های بی نظیری وجود دارد به طوری که می توان آن را با هر سبک آشپزخانه ای ست کرد.

نوع دیگری از دستگیره کابینتی وجود دارد که از جنس سرامیکی است. ظاهر کلاسیک و سلطنتی این دستگیره ها به فضای منزل شما ابهت می بخشد. بخش سرامیکی که روی دستگیره اعمال می شود با طرح های متنوعی همراه است. اگر دوست دارید می توانید به سراغ طرح های رنگارنگ بروید و یا نقشه های بزرگ و درشت را انتخاب کنید.

 

مشهورترین دستگیره کابینت ممبران

در بین انواع دستگیره کابینت لوکس، نوع ممبران سفید رنگ جایگاه ویژه ای دارد. دستگیره های سفید صدفی با جلوه بی نظیر خود در آشپزخانه منزل شما می درخشند. این مدل از دستگیره ها معمولاً یک انتخاب هوشمندانه برای خانه های کلاسیک است. معمولاً طرح به کار رفته برای دستگیره های سفید صدفی بسیار ساده است و با منحنی های جذابی همراه است. شما می توانید این سبک از دستگیره ها را در سایزهای مختلفی سفارش دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

البته قابل ذکر هست که انتخاب یراق کابینت کاملا بر اساس سلیقه است.

 

مدل های مختلف دستگیره کابینت ممبران

یکی از مدل های بسیار جذاب از دستگیره کابینت ممبران، مدل دکمه ای است. این مدل از دستگیره ها مثل یک دکمه روی درب کابینت ظاهر می شوند. شکل های کروی، بیضی و مربعی و نیم دایره ای برای آن طراحی شده است. اگر به دنبال ر ارزان قیمت هستید، دکمه ای بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود.

نوع دیگری با عنوان خطی یا میله ای موجود است که مشابه با خطوط کوتاه یا بلند است و بر اساس سلیقه مشتری در سبک های افقی یا عمودی اجرا می شود. می توانید از سبک های مستطیل به صورت تخت یا محدب سفارش دهید و یا از سبک های مستطیلی فرو رفته استفاده کنید. هر ظاهر مدرنی که مدنظر شما است قابل اجرا خواهد بود.

 

نکات مهم در انتخاب رنگ دستگیره کابینت ممبران

دستگیره ای که انتخاب می کنید باید با شرایط کلی منزل شما سازگار باشد اما اصلی ترین هماهنگی باید بین دستگیره و خود کابینت صورت بگیرد.

مثلاً اگر کابینت شما روشن است می توانید از دستگیره هایی با رنگ تیره استفاده کنید. همینطور اجرای دستگیره هایی با نمای چوبی روی کابینت هایی که به رنگ سفید هستند بسیار جذاب خواهد بود. در صورتی که کابینت شما مات است از دستگیره های براق استفاده کنید. این پارادوکس فضای منزل شما لوکس تر می کند و جلوه ویژه ای به آشپزخانه می دهد. اگر به دنبال رنگ های شاد هستید بهتر است آن را با سایر اعضای منزل مثل پرده ها، مبل ها و ... سازگار کنید. در هر صورت اجرای کابینت ها به واسطه دستگیره هایی که دارند قابل قبول خواهند بود کافیست ایده هایی که در ذهن خود دارید به ما بگویید.

 

ظاهر بسیار مهم است!

در خرید دستگیره کابینت ممبران یا هر جنس دیگری، ظاهر اهمیت زیادی دارد. مثلاً اگر روی کابینت شما یک سری خطوط و نقش و نگارهای صاف دیده می شود می توانید از سبک های کلاسیک استفاده کنید. دستگیره هایی که به شکل کلاسیک هستند بهترین فضا را فراهم می سازند. دستگیره های منحنی که به ظاهر نرم به نظر می رسند نیز گزینه بسیار خوبی است. در هر صورت مدل های خطی و شکسته یک هارمونی جذاب در فضا ایجاد می کند و سبب می شود که فضای آشپزخانه شما مدرن شود. در انتخاب دستگیره یک سبک را برای کل درب ها اجرا کنید به این ترتیب هارمونی خوبی در فضا اعمال می شود.

 

با تشکر از یراق دات کام / yaragh 

  • نت سنتر
۰۲
ارديبهشت

تعمیرات انواع آیفون تصویری با برند های مختلف ایرانی و خارجی توسط تهران ایمن انجام می گردد. برخی از این برند ها عبارت اند از : آیفون تصویری کوماکس- آیفون تصویری سیماران - آیفون تصویری تابا الکترونیک - پاناسونیک - سوزوکی - تکنما  - سامسونگ - اف اف تکنولوژی - کالیوز - کامکث - کوکوم  - آلدو – فرمکس – هیوندای

به عنوان یک مشتری انتظار دارید که مشکل آیفون تصویری تان در کمترین زمان ممکن حل شود و همچنین با هزینه ای به صرفه انجام گیرد. ما نیز نیاز مشتریان مان را درک می کنیم و به شما این تضمین را می دهیم که تعمیرکاران تهران ایمن ما در زمینه عیب یابی و تعمیر آیفون های تصویری مختلف حرفه ای هستند و بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. تمامی خدمات تهران ایمن دارای گارانتی کتبی 9 ماهه می باشد . برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت تهران ایمن به ادرس   tehranimen.com مراجعه کنید .

خدمات نصب و آیفون تصویری شامل موارد زیر است:

تعویض و تعمیر قطعات برد

تعویض و تعمیر پنل آیفون

تعویض و تعمیر لامپ تصویر

اصلاح در سیم کشی و برطرف کردن مشکل قطعی

برطرف کردن مشکل صدای ممتد زنگ آیفون

برطرف کردن صدای ناهنجار در آیفون

برطرف کردن مشکل پرش تصویر و یا تصویر برفکی

  • نت سنتر