نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۶
آبان

حتی برخی از موکت های پرز بلند به اندازه ای ضخامت داشته که می توان آن ها را جایگزین فرش ماشینی کرد. برای مشاهده محصولات به کار رفته در پروژه ، ماوس را به آرامی بر روی تصویر حرکت دهید. دکوراسیون طرح آذین نمایندگی رسمی پالاز موکت که انواع طرح موکت پالاز با قیمت مناسب در این مجموعه ارائه می گردد.

با درخواست شما یک بسته نمونه موکت شامل تمام طرح های موکت پالاز خدمت شما ارسال می شود. چاقوی موکت بری، نوار اندازه گیری(متر)، کاتر، چسب موکت و درزگیر.

خرید موکت

خرید موکت اداری این امکان را به شما داده تا با انتخاب تایل های متفاوت رنگ های مختلفی را برای دکوراسیون فضا استفاده کنید. در ادامه نیز به پرسش از کجا موکت خوب بخریم هم پاسخ داده خواهد موکت تایلی اداری شد. در واقع شما می توانید با توجه به نکات ذکر شده از فروشگاهی که قصد معرفی آن را داریم دست به خرید بزنید. پس با ما همراه باشید:

زیرا دیگر نیازی به انجام برش و تغییر در ساختار موکت نیست. پیشنهاد می شود مقاله ” کفپوش رولی چیست ” را مطالعه نمایید. پادری ها هم چون ما پخش کلی داریم با قیمت های مناسب تری ارائه می دیم.

2x3 متر 3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر

راش جلدی در محل تزریق، تهوع و استفراغ، خارش در محل‌های غیر از تزریق، درد عضلانی، درد مفاصل، خواب آلودگی و گیجی از عوارض ناشایع بعد از تزریق واکسن بوده است که حدودا بین یک در هزار تا یک درصد گیرندگان واکسن را شامل شده است. پیمان محمدی دهکردی برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید. حتی برخی از موکت های پرز بلند به اندازه ای ضخامت داشته که می توان آن ها را جایگزین فرش ماشینی کرد.

قیمت موکت اداری

مشخصات... قیمت هر متر مربع : تومان توضیحات و خرید پالاز موکت طرح نخل فرش پاتریسفرش زمرد مشهدفرش ساوینفرش شاهکار شفق تبریز (عرش)فرش کاشانفرش مشهد اردهالفرش نگین مشهد

عضویت چیدانه مجله لوازم و وسایل خرید موکت، با ترفندهای چیدانه درست انتخاب کنید! در ادامه نیز به پرسش از کجا موکت خوب بخریم هم پاسخ داده خواهد شد. در واقع شما می توانید با توجه به نکات ذکر شده از فروشگاهی که قصد معرفی آن را داریم دست به خرید بزنید. پس با ما همراه باشید:

شرکت گامان تزئین جاوید دارای شناسه ملی است و از این رو شما می توانید با خیالی آسوده از کیفیت موکت های آن دست به خرید بزنید. در حال حاضر نمایندگی ما بابت ارسال موکت بیش از ۲۴ متر در تهران و بیش از ۱۲ متر در سراسر ایران کرایه دریافت نمی کند.

در ادامه موکت ها را از نظر نوع الیافی که داشته مورد بررسی قرار خواهیم داد تا انتخاب مناسب تری را داشته باشید. امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.

  • نت سنتر
۲۵
آبان

کم باد بودن لاستیک به اندازه 6 psi (حدود 20 درصد فشار استاندارد) سایش لاستیک را نامنظم کرده و عمر آج را 25 درصد کاهش میدهد مصرف سوخت نیز 5 درصد افزایش مییابد. زمانبندی تنظیم فشار: بطور متوسط هر ماه psi 1 از فشار باد لاستیک کاسته می شود. 9. هر 10000 کیلومتر لاستیک های بایاس پلای به صورت ضربدری و لاستیک های رادیال به دلیل جهت دار بودن به صورت طولی جابه جا شوند. تنظیم باد لاستیک را زمانی انجام دهید که ماشین شما به مدت زمان چند ساعت حرکت نکرده باشد و همین عامل باعث می شود که لاستیک های شما به طور کامل سرد باشد. اگر فرمان ماشین شما بیش از اندازه بازی دارد یا به سختی میپیچید، باید مارپیچ فرمان و قطعات داخلی جعبه فرمان را چک کنید. عدد ۲۰ نشان دهنده اندازه رینگ خودرو می باشد برای مثال اندازه رینگ ماشین های شرکت پژو فرانسه همگی ۱۴ می باشد. این شرکت در حال حاضر اسپانسر و تامین کننده اصلی رقابت های F1 جهان از جمله مسابقات فرمول 1 سال 2019 بوده و حضوری فعال در عرصه تایرهای باری و لاستیک های مناسب خودروهای اسپرت با عملکرد بسیار بالا دارد.

به همین دلیل در مسابقات اتومبیل رانی لاستیک را بیشتر از حد معمول باد می کنند. ما برای لاستیک های محور فرمان، از خط تجاری میشلن، X Line Energy Z را پیشنهاد می کنیم. یکی از دلایل جذب شدن افراد به لاستیک های پهن، ظاهری بسیار زیبای آن میباشد که به خودرو می بخشد. اگر چه بسیاری از رانندگان و تعمیرکاران تا حدودی به این مسئله توجه می کنند اما بسیاری از افراد این نکته را فراموش کرده و آن را مهم نمی دانند. ممکن است شما پیرلی را عمدتاً بخاطر لاستیک های خودرو با عملکرد بالا بشناسید، اما لاستیک های کامیونی عالی را تولید می کند. در حال حاضر تعداد لاستیک های عالی و مقرون به صرفه افزایش یافته است که می توانند برای مدت طولانی دوام داشته باشند و همچنین باعث کاهش مصرف سوخت ناوگان شما می شوند. این لاستیکها بهدلیل نرمی بیشتری که دارند در سرعتهای بالا عملکرد خوبی برای پیچیدن ندارند.

لاستیک (تایر) به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشد که نقش مهمی را در کنترل موتورسیکلت بر عهده دارد؛ پس انتخاب لاستیک و نگهداری از آن از عوامل مهم برای عملکرد هرچه بهتر این عضو از سیستم خودرو محسوب می گردد. مطلب حائز اهمیت دیگری که غالبا آن را فراموش کرده و یا به آن اهمیتی نمی دهیم، میزان فشار باد مجاز لاستیک است. در روی بدنه لاستیک عبارت Max Inflation Pressure حک شده است که به معنی حداکثر فشار مجاز باد لاستیک می باشد. ۷ هیچ گاه از رینگ و لاستیک معیوب یا تعمیر شده استفاده نکنید. شرکت دنا ایران نیز که در سال 1355 خورشیدی آغاز کرد، از تکنولوژی این شرکت در محصولات سال های دور خود (که علیرغم پیشرفت تکنولوژی هنوز هم با همان ساختار تولید می شود) استفاده می کند. لاستیک های بدون تیوب توانایی بیشتری برای دریافت فشار و ضربه دارند و جدیدتر هستند. در آخر نیز پوشش و سرعت خوردگی لاستیک خودرو معیاری برای سنجش عمر آن است.

عکسبرداری مادون قرمز از لاستیکی با فشار باد کم که در سرعت بالا تست شده است، نشان می دهد که دمای مخرب آن بالا می رود. یکی از مهم ترین قطعات خودرو "تایر" می باشد که به صورت لاستیکی به دور چرخ خودرو قرار میگیرد. برای لاستیکهای محرک ، لاستیکی X Line Energy D را پیشنهاد می کنیم ، لاستیکی که نه تنها کفپوش خشک را بسیار عالی می گیرد ، بلکه روی سطوح بارانی و برفی نیز بسیار عالی عمل می کند. اگر میخواهید به حداکثر عمر مفید لاستیکتان برسید، سالی یک بار به مراکز مجاز برای بازدید سیستم جلوبندی، تنظیم بالانس و فرمان مراجعه کنید. سرعت مجاز هر لاستیک، حداکثر سرعتی است که لاستیک می تواند به مدت ۱۰ دقیقه تحمل کند. در صورت تغییر سایز لاستیک بدون تنظیم، مرکز کنترل الکترونیکی خودرو یا همان ECU باعث غیرفعال شدن سیستمهای فوق میشود. به علت قیمت بالا، معمولا برای خودروهای اسپرت که سایز محور عقب و جلوی آنها متفاوت است استفاده میشود. این نکته در کنار قرار گرفتن ریال در صدر جدول بی ارزش ترین ارزهای جهان در برابر دلار به عنوان یکی از با ارزش ترین واحدهای پولی جهان و حذف ارز نیمایی به همراه فساد گسترده در بالاترین سطوح مدیریت اقتصاد و ضعف در برنامه های اقتصادی دولت، موجب کمبود تایرهای وارداتی و در نتیجه افزایش قیمت چشگیر آنها شد.

منبع: تایر آنلاین شاپ

  • نت سنتر
۲۴
آبان

اگر شما سایت یا وبلاگ یا کانال تلگرامی دارید اکنون باید لینکهای مطالب سایت خود را توسط اپیزو کوتاه کرده و جایگزین کنید پس از اینکار ، همه بازدیدکنندگان شما لینکهای اپیزو را باز می کنند و پس از رد تبلیغ به لینک اصلی شما هدایت می شوند و به ازای هر بازدید مبلغی به عنوان درآمد برای شما ثبت می شود . ۴-اکنون به ازای هر بازدید که از لینک اپیزو ایجاد شده توسط شما شود مبلغی بین ۳۰ تا ۴۰ ریال و مجموعا از هر آی پی در یک روز تا سقف ۱۸۰ ریال به حساب شما اضافه میگردد . با کوتاه کردن لینک های بلند خود و اشتراک گذاری آنها و سپس بر مبنای هر بازدید مبلغی عاید شما خواهد شد که پس از رسیدن به حداقل 10 هزار تومان به صورت اتوماتیک و بدون ثبت درخواست برداشت درآمد در هر هفته پرداخت خواهد شد. ۵- درآمد شما پس از رسیدن به حداقل موجودی ۱۰ هزار تومان بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به ثبت درخواست در روزهای دوشنبه هر هفته ، واریز میگردد . در این روش شما با به اشتراک گذاری لینک و بنر زیرمجموعه گیری اپیزو که در پنل کاربری شما قرار دارد اقدام به جذب زیرمجموعه خواهید کرد و ۵% از درآمد هر زیرمجموعه را بدون کسر از وی دریافت می کنید .

کلیه آمار بازدیدهای لینکهای شما در پنل کاربری شما قابل مشاهده است در داشبورد می توانید درآمد خود را به تفکیک روزهای اخیر مشاهده نمایید و دربخش لینکهای من می توانید بازدید هر لینک را به تفکیک ببینید . پرداخت بصورت روزانه و از طریق پی پال قابل انجام است. البته این سرویس نیاز به یک برنامه افزودنی کروم دارد تا در یک برنامه وب در هر مرورگری کار کندو قابل دسترسی باشد. یکی دیگر از کاربردهای کوتاه کننده لینک این است که کاربر بیشتر ترغیب میشود تا این لینک را به اشتراک بگذارد. کسب درامد از سایت وان سی کوتاه کننده لینک. این سرویس Short URL از افزونه کوتاه کننده لینک در وردپرس، ربات کوتاه کننده لینک تلگرام و مدیریت حرفهای لینک پشتیبانی کرده و از کنترل پنل بسیار قدرتمندی برخوردار است. سایت ریزی امکانات مناسبی هم برای مدیریت لینک های کوتاه شده ی شما ارائه میدهد. این سایت به شما پنل مدیریتی برای مدیریت راحت تر لینک های کوتاه شده تان می دهد. با کوتاه کردن لینک های خود در سایت ما درامد کسب کنید.برای کسب درامد از قسمت ثبت نام در سایت عضو شود. کوتاه کننده لینک و کسب درآمد از آن و همچنین کوتاه کننده لینک ها با نام و اسم دلخواه و یا با لینک اختصاصی و یا کوتاه کننده لینک گروه تلگرام مواردیست که شاید شما به آن برخودره باشید.

ابزاری ایرانی که به طور رایگان لینک های مدنظر شما را کوتاه می کند. کسب درآمد از کوتاه کردن لینک ( ایرانی ) توسط مدیر سایت. یکی از بهترین مزیتهای لینکهای کوتاه استفاده از آنها به جای لینکهای فارسی است. همچنین شما میتوانید از لینک های کوتاه شده درآمد کسب کنید! لینکها را به اشتراک بگذارید به ازای هر بازدید درآمد کسب کنید. ام جی لینک یک سرویس کوتاه کننده لینک رایگان است که با آن میتوانید لینک های طولانی خود را به لینک کوتاه تبدیل کنید تا به راحتی آنها را به اشتراک بگذارید. تا به حال چندین سایت کوتاه کننده لینک در ایران فیلتر شدهاند که البته دلایل اینکار مشخص نیست. عمده کاربران این سرویس از کشور چین هستند و یکی از قدیمی ترین سایت های کوتاه کننده لینک است. کوتاه کننده لینک . بنابراین اگر به دنبال گزارشگیری و آنالیز کلیکهای لینکهای کوتاه شده خود هستید از این سایت استفاده نکنید. حال اگر شما لینکهایی را قبلاً در بیتلی ساختهاید و مثلاً در کانال تلگرامتان قرار دادهاید، این لینکها برای کاربران باز نمیشوند. مثلاً میتوانید در صفحه URL Click Counter که در پایین صفحه قرار دارد، لینکی که قبلاً کوتاه کردهاید را قرار دهید تا آمار تعداد کلیکهای انجام شده را به شما نشان دهد.

برخی از این سایتها هستند که حتی به شما اجازه میدهند تا URL آن را نیز ویرایش کنید و آن را اختصاصی کنید. بازدید های ربات یا بازدیدهای شخصی یک نفر از هزاران لینک تقلب محسوب می شود .درآمد اپیزو از کلیک روی تبلیغات بنری موجود در صفحات لینک هست لذا اگر بازدیدکننده واقعی به صفحات مراجعه نکند اپیزو توانایی ادامه فعالیت و پرداخت درآمد کاربران را نخواهد داشت لذا خواهشمندیم سعی کنید از روش صحیح ترافیک و بازدید جذب نمایید و با اینکار از ما حمایت کنید تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم . یک نشانک و یک قطعه کوچک جاوا اسکریپت را به صورت دلخواه اضافه می کند تا با یک کلیک ، لینک کوتاهی از یک صفحه وب ایجاد کنید. به شما اجازه میدهد تا کسب درآمد نمایید مشاهده جزئیات دقیق از بازدیدکنندگان لینک ها و درآمد. در این سایت برای مشاهده آمار کلیکها کافی است در انتهای آدرس لینک کوتاه شده عبارت /info را اضافه کنید تا آمار لحظه به لحظه لینک برایتان نمایش داده شود. ابزارهای این سرویس کمک می کند تا لینک های خود را سفارشی سازی کنید و امکانات دیگری را بر روی لینک های خود امتحان کنید.

منبع:

https://epsi.link

  • نت سنتر
۲۲
آبان

مقایسة اثر با دیگر جواهرنامهها علاوهبر دقت، جزئینگری و دستاولبودن برخی مطالب علمی اثر را نیز نمایان میکند؛ برای مثال، از منحصربهفردترین اطلاعاتی که در مناظرة گوهرها دیده میشود، مطالب نویسنده دربارة نیلم است. برای مثال اگر عدد 925 روی آن حک شده است، یعنی برای ساخت آن از 92/5 درصد طلای خالص به کار برده شده است. ماده ۷۸۰ - برای استیفاء طلب خود از قیمت رهن مرتهن بر هر طلبکار دیگری رجحان خواهد داشت. ماده ۶۱۶ - هر گاه رد مال ودیعه مطالبه شود و امین از رد آن امتناع کند از تاریخ امتناع احکام امین به او مترتب نشده و ضامن تلف و هر نقص یاعیبی است که در مال ودیعه حادث شود اگر چه آن عیب یا نقص مستند به فعل او نباشد. عددی که به دست میآید، میزان فلز گرانبهای به کار رفته در طلا و جواهر را نشان میدهد. کشتیآرای در خصوص پیشنهاد عرضه طلای ۱۴ عیار اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که این کار ایجاد میکند، استفاده بیشتر از طلای خارجی است و این موجب زیان فعالان صنعت طلا در کشور میشود. فروش آنلاین سرویس طلا - دستبند - زنجیر طلا - النگو سایت طلافروشان با بیش از 1500 مدل محصول متنوع در دسته بندی های مختلف شما می توانید محصول مورد نظر خود را از سایت انتخاب نموده و به نزدیک ترین طلافروشی محل سفارش دهید.

در این قرنها, در حکومت عثمانى نیز نظام دوپولى نبود و بر رابطه میان سکه هاى طلا و نقره, تأکید نشد کاهش عیار سکه در این دوره, آثار مهمى در نظام پولى نهاد که در واقع, پایین آمدن ارزش سکه, مهم ترین ویژگى نظام پولى عثمانى مى نمود. شاید بحث از لزوم پشتوانه براى اسکناس, زمانى پیش کشیده شد که مردم دریافتند: بر اثر زیاده روى در پخش اسکناس, پولهاى آنان به طلا و نقره, تبدیل نمى شود و در نتیجه, ارزش پولها کاسته شد. آن گاه, گروهى براى جلوگیرى از کاسته شدن ارزش پول, پنداشتند که با داشتن پشتوانه طلا و نقره, ارزش اسکناسها نیز کاهش نخواهد یافت, چنان زمانى که پول, فلز طلا و نقره بود و تورمهاى پولى به وجود نمى آمد. پیش از اختراع پول, ارزش کالاها, با هم سنجیده مى شد, اما پس از اختراع پول, ارزشهاى اقتصادى کالاها و خدمات, با پول سنجیده شد و پول, معیار و مقیاس ارزشهاى اقتصادى گردید.

چنانچه قصد خرید طلا دارید به سایت https://www.orogoldgallery.com/blog مراجعه کنید.

  • نت سنتر
۲۰
آبان

سیستمهای پارتیشن تک جداره و دو جداره چوب بسته به کار مورد نظر شما، در انواع مختلف از جمله چوب جامد یا روکشهای MDF ساخته میشوند. پارتیشن های شیشهای پنل های از جنس شیشه می باشند که کمک می کنند تا محیط کاری خود را به راحتی جداسازی کنید، اما همزمان احساس بسته بودن فضا به کارمندان و نیرویی کارتان دست ندهد. این پارتیشن ها نه تنها انعطاف پذیری خوبی در طراحی ایجاد می کنند ، بلکه ظاهر مدرن جدیدی به فضای داخلی می دهند و بی نظمی را از بین می برند. نگران هزینه های طراحی داخلی نباشید می توانید با استفاده از سایت های معتبری که وجود دارد ایده های ساده را در منزل تان ایجاد کنید. این شیشههای رنگی هوشمند در طیف وسیعی از رنگهای استاندارد موجود هستند و شما به راحتی میتوانید با استفاده از رنگ مورد نظر نقش رنگ را در دکوراسیون داخلی فضا به نمایش بگذارید. با پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از فناوری های روز دنیا بشر به دنبال ساخت شیشه های مقاوم و کاربردی برای حریم خصوصی بود که موفق به تولید شیشه های هوشمند شد. پارتیشنهای اداری هر نوع بهتر از ساخت دیوارهای کامل و دائمی هستند. پارتیشن اداری از نظر ظاهر به چهار دسته تقسیم می شوند. موارد بیشتر را در پارتیشن پرچین بخوانید.

یا بسیاری از مدیران تمایل دارند از پارتیشن تک جداره و دو جداره هنگام تقسیم اتاق ها استفاده کنند تا از فضای موجود بیشترین استفاده را ببرند. اگرچه برخی از مدیران معتقدند که انزوای اعضای تیم آنها می تواند توجه آنها را کاهش داده و در نتیجه بهره وری تیم را افزایش دهد، برخی دیگر معتقدند داشتن محیط کاری پر جنب و جوش و تعاملی برای افزایش بهره وری ضروری است. همانطور که از نام این پارتیشن شیشه ای مشخص است، پارتیشن با شیشه سکوریت یکی از مدلهای پارتیشن است که در آن از شیشه سکوریت استفاده میشود. پارتیشن با شیشه سکوریت در رنگهای مختلفی عرضه شده، و از آن بیشتر در فضاهای آزاد استفاده میشود. امروزه با توسعه مراحل ایجاد کرد شیشه و فعالیت های استقامت دی الکتریک آن مثل شیشه بری , فناوری های جالب و هیجان انگیزی برای اشنا خندا شیشه به کار گیری می شود . از شیشه های هوشمند برای جداسازی فضا استفاده می شود. شیشه هوشمند یا شیشه برقی ، شیشه ای است که از فن آوری های پیشرفته برای جلوگیری از عبور نور و عایق بندی استفاده می کند. 

شیشههای هوشمند و قابلیت کنترلی آنها به شدت در پروژههای IOT یا اینترنت اشیا و یا خانه ها و ساختمانهای هوشمند میتواند کاربرد داشته باشد. فضای بین شیشه های به کار رفته در این پارتیشن ها را می توان با استفاده از پرده های مخصوصی پوشاند تا در صورت نیاز محیط حالت شخصی تری به خود بگیرد. شک نکنید که فعالیت کارکنان با روحیه و انگیزه بالا به عنوان سود این کار توسط پارتیشن تک جداره و دو جداره به شما باز می گردد. پارتیشنها در ابعاد و رنگهای متنوعی ساخته میشوند تا شما به راحتی بتوانید دکوراسیون زیبایی خلق کنید. این پارتیشن ها را می توان با تغییر دکوراسیون و صندلی اداری به راحتی جابجا کرد و یا در صورت نیاز آن ها را باز و بسته کرد. مورد بعدی پارتیشن های فلزی است که از آهن، برنج، فولاد، آلومینیوم ساخته شده است که به دلیل اینکه این سبک پارتیشن ها قدیمی شده اند؛ دیگر از فلز استفاده نمی کنند. افرادی که به طراحی تلفیقی علاقه دارند بهتر است از پارتیشن تک جداره به همراه شیشه استفاده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این پارتیشن نوظهور بیشتر آشنا شوید. ضخامت پارتیشن های دو جداره ۱۳ سانتی متر بوده و ارتفاع آنها با توجه به سلیقه و تقاضای مشتریان به صورت کوتاه، نیمه بلند و بلند قابل اجرا می باشد با توجه به دوجداره بودن پارتیشن ها می توان از قابلیت ایستایی و مقاومت بی نظیر آن در مقایسه با پارتیشن های تک جداره استفاده نمود.

انواع خاصی از بافل ها عایق صدا را ارائه می دهند و برای چنین محیط هایی مناسب است. عوامل مهم در انتخاب "پارتیشن شیشهای" مناسب چیست؟ کابینت یکی از پارتیشن های اصلی است که بیشتر در محیط های کاری به صورت پارتیشن تک جداره و دو جداره مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است بدانید تمام پارتیشن های تکجداره با ضخامت ۸ سانتی متری ساخته می رود و در دسترس قرار می گیرد. پارتیشن اداری طرح های متفاوتی دارد ، شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. در سالهای اخیر ، با توسعه و ساخت انواع دیوارهای پارتیشن، استفاده از آنها در طراحی فضاهای اداری و تجاری بسیار رایج شده است. از آنجا که مردم بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانند ، محل کار باید نیازهای کارکنان را برآورده کند و ویزیتوردر عین حال به طور موثر بازدیدکنندگان جدیدی را به محل ساخت و ساز جذب کند. اگر در مورد بهترین راه حل مطمئن نیستید، کارشناسان ما با توجه به نظرسنجی در مورد الزامات خاص با شما بحث خواهند کرد. پارتیشن شیشه ای متحرک از تعدادی پنل شیشه ای تشکیل شده است که با استوپ هایی به کف زمین چفت میشود تا هر پنل از شیشه روی پاشنه به راحتی بچرخد.

منبع:

https://partitionparchin.com/office-single-wall-parity/
https://partitionparchin.com/double-wall-partition/
 

  • نت سنتر
۱۹
آبان

خرابی پکیج یکی از اتفاقاتی است که اغلب با آن سر کار داریم که ناشی از خرابی پمپ،  شیر برقی و ... است. یکی از شایع ترین دلایل خرابی پکیج ها آسیب دیدن برد پکیج است که اغلب به دلیل آسیب دیدن رله های نصب شده روی برد صورت می گیرد.

برد پکیج به عنوان قلب اصلی این محصول،  تمامی فرامین لازم برای عملکرد صحیح را به قسمت های مختلف ارسال می کند و آسیب دیدن این قطعه موجب از کار افتادن کامل پکیج می شود.

از دلایل شایع برای خراب شدن برد های این محصولات به دلیل قدیمی بودن پکیج ، جریان قوی تر از مقدار مجاز برد ، ورود گرد و غبار و آب را می توان نام برد.

در این مقاله سعی داریم به یکی از دلایل آسیب دیدگی برد پکیج که مربوط به رله است بپردازیم.

 

خرابی رله برد پکیج یکی از دلایل شایع خرابی این برد ها است که اغلب به دلیل پایان یافتن طول عمر و دلایل دیگر اتقاق می افتد . از دلایلی که نشان می هد رله برد آسیب دیده است، نشندین صدای قطع و وصل رله  که با یک ضربه اقدام به کار میک ند برد پکیج است . ( البته بهتر است قبل از تعویض از یک تعمیر کار متخصص بخواهید قطعه را چک کند.)

اجازه بدید قبل از پرداختن به مدل های رله با مفهوم خود رله و ویژگی های آن آشنا شویم.

رله در واقع یک کلید الکترونیکی است که با استفاه یک ولتاژ که به آن ولتاژ بوبین گفته می شود عملکرد قطع  وصل در مدار را انجام می دهد. در واقع با دریافت ولتاژ از مدار و ایجاد جریان القایی تعیغه های کنتاکت حرکت کرده و عملکرد قطع و وصل صورت می گیرد.

رله ها  براساس ولتاژ بوبین و کنتاکت دسته بندی می شود، ولتاژ هایی که از 3 الی 220 ولت شروع شده و عملکردی شامل یک باز تا 4 کنتاکت را می تواند شامل شود.

در رله های مورد استفاده برای پکیج این ولتاژ اغلب 12 یا 24 ولت و به صورت یک باز یا یک کنتاکت می باشد.

اگر مشکل از رله بود بایستی این محصول تعویض گردد بسته به نوع برند پکیج از رله های متفاوتی استفاده شده است در این قسمت به معرفی رله های پکیجی  مورد استفاده در برد می بپردازیم.

 

رله های 4 پایه

مرسوم ترین رله های استفاده شده در پکیج ها از این مدل رله ها هستند که در دو فرم رله های باریک و پهن تقسیم می شود این رله ها در ولتاژ های 5 الی 24 ولت و با جریان 5 امپری و عملکرد یک باز است. معمولا برای پکیج های بوتان و ایران رادیاتور از این مدل رله استفاده می شود.

شکل پایه های این رله به صورت L  شکل است  که مدل های باریک و پهن آن تنها در عرض رله متفاوت هستند .معروف ترین مدل از این رله های مدل ALDP124  پاناسونیک است.

این محصولات توسط برندهای مختلف تولید می شوند که در ادامه مدل و برند های آن را مشخص کند.

  • رله های سری ALDP  برند پاناسونیک
  • رله های سری G5NB برند امرون
  • رله های سری NT10  برند NHG
  • رله های سری NRP05E برند NCR

 

رله های 5 پایه

این رله ها در دسته یک کنتاکت (یک قطع و وصل) قرار دارد که در ولتاژ های 5 الی 24 ولت و با جریان کاری 10 آمپر (به استثنا مدل JZC-33F   (کار می کند. این مدل از رله های پکیجی نسبت به مدل 4 پایه استفاده کمتری در پکیج ها دارد اما در پکیج هایی با توان کاری بالا به دلیل استفاده از جریان بیشتر در مدار از این رله های 5 پایه استفاده شده است. از معروفترین مدل و سری های رله های 5 پایه برد پکیچ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رله های سری ALQ برند پاناسونیک
  • رله های سری G5Q برند امرون
  • رله های سری JZC-33F برند NHG

 

رله های 6 پایه

این دسته از رله ها دارای 6 پایه هستند که قادر به ایجاد عملکردی 2 باز در مدار هستند. این سری از رله ها در ولتاژ های 12 و24 ولت تولید می شود که اغلب مدل 24 ولت برای پکیج مورد استفاده قرار می گیرند. این رله برای جریان هایی در حدود 5 امپر مناسب هست و نسبت به سری های دیگر از مصرف کمتری برخوردار است. از سری رله های پکیجی 6 پایه می توان به مدل های زیر اشاره کرد.

  • سری ALA2PF برند پاناسونیک
  • سری G5PA-28 برند امرون

 

کدام برند بهتر است ؟

برای پاسخ به این سوال بایستی به این نکته اشاره کرد بعضی از برند ها به دلیل استفاده خود شرکت ها از یک برند مشخص از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است. رله های برند پاناسونیک جزء این محصولات هستند اگر چه این محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار هستند اما به دلیل همین محبوبیت از قیمت های بالاتری در بازار برخوردارند در حالی که برند های با کیفیت مشابه این برند و قیمت مناسب تر در بازار الکترونیک وجود دارد.

توصیه ما به انتخاب یکی از سه برند مطرح پاناسونیک ، امرون و NHG است که از کیفیت مناسبی برخوردار است.

از کجا رله خود را تهیه کنیم؟

انتخاب فروشگاه برای خرید رله الکترونیکی در بخش مالی پرداختی شما اهمیت دارد توصیه ما به خرید اینترنتی از سایت های تخصصی در حوزه الکترونیک است که نسبت به فروشگاه های اینترنتی دیگه از قیمت مناسب تری برخوردار است. و از طرف دیگر تنوع بیشتری برای انتخاب محصول مورد نظر شما دارد.

به این نکته توجه داشته باشید تعمیر و تعویض رله های برد پکیج یک کار تخصصی است ولازم است قبل از اقدام به تعویض از خرابی رله ها اطمینان حاصل نمایید.

 

  • نت سنتر