نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۱
مرداد

نرم افزار نت ساینا به شما کمک می کند تا زمان بندی، برنامه ریزی، سازمان دهی و رهگیری تعمیرات در جهت تسهیل و خودکار سازی درخواست ها و سایر امور روزانه انجام می شود به نحوی که شما می توانید بر روی کارهای با اولویت بیشتر تمرکز نمایید. برای اینکه یک شرکت بتواند یک برنامه نگهداری و تعمیرات موفقی داشته باشد، باید چالشهای پیش رو را شناسایی کرده و در اولویت کاری خود قرار دهد. شما میتوانید هر قسمت از مجموعه خود را در نرم افزار تعریف کرده و مکان های دیگر را به صورت زیر مجموعه قرار دهید. در قسمت PM هم میتوانید فعالیتهای هر رسته کاری را جدا کرده و چکلیست مخصوص آن (مثلاً همه فعالیتهای مکانیکی یا الکتریکی) را جداگانه پرینت و در اختیار تیم مربوطه قرار دهید. ما اگر برنامه ریزی را بر اساس کارکرد داشته باشیم و به نحوی این کارکرد را در نرم افزار بتوانیم تعریف کنیم، نرم افزار به طور خودکار بحث برنامه ریزی تعمیرات را برای آن تجهیز انجام می دهد که این کارکرد می تواند بر اساس زمان، ساعت و یا تعداد تولید و موارد دیگر باشد.

https://pmworks.ir/

اصولاً فرمت کاربری سیستم های مکانیزه نت، اپراتوری است و اگر سازمانی این امر را به عهده کارشناسان خود بگذارد در اصل در نفر ساعت کار کارشناسی خود اتلاف بیهوده کرده است. می توانید با خیال راحت تعمیرات خود را در این مرکز بسپارید. هنگام بحث دربارهٔ طراحی تجهیزات، مهم است که در مورد مواردی چون سهولت تمیزکاری و روغنکاری، در دسترس بودن قطعات، کنترلپذیری ارگونومیک، به طریقی که کنترل آن برای اپراتور راحت باشد، نحوهٔ دگرگونیهای کامل (Changeovers) و ویژگیهای ایمنی آن صحبت شود. در قسمت آخر، شما بحث رخدادها یا event ها را دارید که اگر رخدادهایی برای این گروه از تجهیزات تعریف کرده باشید، رخدادهایی مثل دما، فشار و موارد دیگر، که مثلا زمانی که دمای یک تجهیز به مقدار خاصی رسید، چه دستور کاری ایجاد شود، چه اتفاقی بیافتد و حتی می توانید مشخص کنید دستور کار به چه شخصی ارجاع داده شود. نرم افزار بصـورت تک کاربره ( تحت سیستم عامل Windows 98 و یا 2000 و یا XP ) و یا شبکه ( تحت سیستم عاملهای Windows NT و یا2000 و یا XP ) قابلاجرا می باشد . نمونه ای از گزارشات تحلیل ریشه ای خرابی ها را می توانید در این فیلم مشاهده کنید.

برای پایان هم دو حالت دارید یا این که آن را بدون پایان و باز بگذارید یا یک تاریخ معین برای پایان آن هم مشخص کنید. در نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات تیمیار، امکان تنظیم برنامه سرویس و نت، براساس زمان (روز، هفته، ماه، سال) و براساس کارکرد دستگاه یا ماشین، امکانپذیر است. چالش اصلی در تمام انواع حمل ونقل، سالم بودن تجهیزات و کارکردن ناوگان حمل ونقل جهت جابجایی بار و مسافر در زمان مقرر و کیفیت قابل رقابت با سایر رقیبان است. اگرسراغ بهترین نرم افزار های نگهداری و تعمیرات بروید مشاهده میکنید که طیف گستردهای از یکپارچه سازی در سازمان را پوشش میدهند و در نتیجه استفاده از آنها برای استفاده ترکیبی با سایر برنامههای سازمان ساده بوده و تجربه شیرینی را بوجود میآورد. صدور گواهینامه و تجزیه و تحلیل: سوابق کامل دارایی ها و عملکرد می تواند به مدیران در تجزیه و تحلیل مصرف انرژی و برنامه ریزی هزینه های نگهداری کمک کند. در نتیجه شما علاوه بر اینکه میتوانید آمار یک خرابی را به دست آورید، عللی که منجر به آن خرابی میشوند را هم تحلیل کنید. نرم افزار PMWorks به صورت پیشفرض گردشکارهایی را در داخل خود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.

https://pmworks.ir/دمو-نرم-افزار-نگهداری-و-تعمیرات/

چگونه مدیر خود را متقاعد کنیم که به نرم افزار نگهداری و تعمیرات نیاز داریم؟ شما در ابتدا تجهیز را به عنوان لایه اول تعریف کرده و سپس اقدام به تعریف زیرسیستم ها تا رده قطعات یدکی میکنید. ۹-۲- تکسونومی و درخت تجهیز تا چه حد قابل تعریف شدن است؟ در نرمافزار PMWorks امکان تعریف درخت تجهیز بدون محدودیت وجود دارد. در نرمافزار PMWorks این مسئله مهم در ۲ بخش بررسی میشود. برخی از نکات مهم کارشناسی مدیریت نگهداری و تعمیرات از جمله، چالش های رایج در مدیریت و نگهداری و تعمیرات، فرم های نگهداری و تعمیرات، برنامه تعمیرات و نگهداری تحت اکسل را در این بخش بررسی خواهیم کرد. با پیشرفت تکنولوژی، هر روز بر پیچیدگی آن افزوده می شود و استفاده از آن باید همراه با آموزش و مهارت باشد تا به قسمت های مختلف آن آسیبی وارد نشود. به عنوان مثال من در اینجا بازدید ماهیانه جرثقیل سقفی را انتخاب می کنم و وارد پرونده این کارت فعالیت می شوم.

  • نت سنتر
۰۵
مرداد

در طراحی وب، ناوبری پس از محتوا در رتبه دوم قرار دارد. شما برای فروش ایده های خود به محتوای خوب نیاز دارید، اما اگر کاربران شما نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، این محتوا اهمیت زیادی نخواهد داشت.
               سفارش طراحی سایت در فریلنس پروژه

البته، زمانی که تازه شروع به کار کردم، همه اینها از دستم رفت. من خودآموز بودم، که در مورد چیزهای دردناکی که در چند پاراگراف بعدی خواهید خواند، چیزهای زیادی توضیح خواهد داد.

همانطور که من می دانستم پیمایش به این معنی بود که شما به یک دکمه "صفحه اصلی"، یک دکمه "درباره ما" و یک "دکمه تماس" نیاز دارید. ممکن است بسته به سایت دکمه های بیشتری وجود داشته باشد یا ممکن است وجود نداشته باشد. البته از همه مهمتر این بود که آن دکمه ها باید خوب به نظر می رسیدند.

 

یادگیری طراحی وب را در دوره اول فتوشاپ شروع کردم. آن روزها روزهای خوب قدیم بود که، همانطور که متوجه شدم، تنها چیزی که برای یادگیری طراحی وب نیاز داشتید، چند آموزش و دانش کاری در مورد برش دادن PSD ها بود. تعداد زیادی HTML بد تولید شده، چند آی فریم و استفاده آزادانه از فلش وجود داشت. اوه بله فلش. به جهنم سئو.

 

DreamWeaver و Frontpage طرح‌بندی‌های فتوشاپ من را به درستی نمایش نمی‌دهند و منوهای HTML و جاوا اسکریپت آن‌ها باعث می‌شود که همه جداول خراب شوند. اگر می‌خواستم جلوه‌های شناور من در همه مرورگرها کار کند، باید منوهای خود را فقط منوها، ذهن، در فلش می‌سازم. من برای مدتی این عادت بد را انجام دادم، حتی زمانی که CSS را یاد گرفتم، زیرا فکر می کردم:hover در آن زمان در همه جا کار نمی کرد. من از این واقعیت که حرفه‌ای‌ها خیلی بهتر عمل نمی‌کردند، اندکی دلداری می‌دهم.

طراحی لوگو با بهترین طراحان لوگو

به یاد داشته باشید که جوکی های فتوشاپ اغلب از دکمه های مبتنی بر تصویر استفاده می کردند، حتی اگر از فلش استفاده نمی کردند. سپس شرکت‌هایی بودند که قطعاً باید پیوندهای ناوبری خود را در مدار لوگوی خود قرار می‌دادند. من حتی قصد ندارم شروع به لیست کردن موارد زشت ایجاد شده در روزهای سایت مبتنی بر فلش کنم.

ناوبری یک جنگل بود.

 

اوه، لیست ها را به خاطر دارید؟ منظورم لیست طولانی و طولانی از لینک هایی است که مردم برای پیمایش در سایت های بسیار بزرگ استفاده می کردند. آنها معمولاً در سمت چپ صفحه قرار می‌گرفتند و به تک تک مطالب بازاریابی که بخش بازاریابی می‌توانست فکر کند، پیوند داده می‌شد. ایده «استراتژی وب» عملاً وجود نداشت، بنابراین شرکت‌ها فقط هر چیزی را که می‌توانستند روی یک سایت انداختند تا ببینند چه چیزی باقی می‌ماند.

 

این منجر به لیست بسیار بسیار طولانی پیوندها شد. وقتی اوضاع خیلی بد می‌شد، به فهرست‌های درختی متوسل می‌شدند. این الگو حداقل برای برخی آشنا بود، زیرا اساساً از برخی از مدیران فایل آن زمان برداشته شد، اما حداقل می‌توان گفت که هنوز ناکارآمد بود.

               فریلنس پروژه سایت فریلنسری و دورکاری

و سپس نقشه های سایت وجود داشت. قبل از روزهای جستجو، قبل از روزهای ناوبری متنی و ناوبری مبتنی بر طبقه بندی، نقشه های سایت وجود داشت. برای جوانان، اینها صفحات کاملی بودند که به فهرست بندی اختصاص داده شده بودند و اگر خوش شانس بودید، تک تک پیوندهای داخلی سایت را دسته بندی می کردند. برخی از سایت‌ها هنوز آن‌ها را دارند، اگرچه اکنون معمولاً برای خزیدن محتوای شما برای موتورهای جستجو استفاده می‌شوند.

 

ناوبری راه درازی را پیموده است، اما هنوز مشکلی است که باید حل شود. در واقع، این مشکلی است که برای هر وب سایت ایجاد شده باید دوباره حل شود و ملاحظات پیچیده تر شده اند.

اوضاع عوض میشود.

 

تکامل تنها ثابت واقعی در دنیای فناوری است. برای اینکه بفهمیم از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم، باید بررسی کنیم که چرا ناوبری تکامل یافته است. پیاده سازی استاندارد ناوبری به سه دلیل عمده تغییر کرده است:

1. سایت ها کوچکتر شده اند. و بزرگتر. پیچیده است

 

خوب، بنابراین از یک طرف، میانگین سایت بروشور شما (بخش بسیار بزرگی از وب و نان و کره بسیاری از آژانس ها) کوچکتر می شود. بسیاری از کسب‌وکارها به بیش از یک سایت یک صفحه‌ای (که ممکن است اصلاً شکل کلاسیک ناوبری داشته باشد یا نداشته باشد) برای رساندن نظر خود نیاز ندارند، بنابراین این همان چیزی است که دارند. اما، حتی اگر استاندارد پنج صفحه ای قدیمی را حفظ کنند، مردم دیگر در صفحه درباره ما مقاله نمی نویسند. مشتریان برای آن وقت ندارند، مشتریان برای آن وقت ندارند و طراحان مطمئناً زمانی برای آن ندارند.

 

مقدار متن در این نوع صفحات مستقیماً رو به کاهش است. خدا را شکر. منظورم این است که تنها چیزی که باید بدانیم این است که شما چه چیزی را می فروشید، کجا آن را می فروشید و شاید محدوده قیمتی را به ما بدهید. فقط اطلاعات تماس و پیوندهای رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید. خودشه. به این ترتیب کاربران آنچه را که می خواهند سریعتر پیدا می کنند.

 

از سوی دیگر، ظهور CMS های کاربرپسند (عمدتا) به کاربران نهایی این امکان را داده است که به تنهایی سایت های عظیم بسازند. وبلاگ های بزرگ فقط با وردپرس و یک موضوع ساخته می شوند. ویکی برای هر مالکیت معنوی قابل تصور یک چیز است.

 

در سطح سازمانی، ما فیس بوک و سایر برنامه های وب عظیم را داریم. پیمایش این موارد اساساً در سراسر صفحه پخش می شود، زیرا هیچ منوی واحدی وجود ندارد که بتواند شما را به هر جایی که نیاز دارید ببرد.

  • نت سنتر
۰۵
مرداد

اگر یک خرگوش خانگی دارید، طبیعتا می خواهید بدانید که چه چیزی می توانید و چه چیزی نمی توانید به آنها بدهید. برنج یکی از غذاهایی است که در رژیم غذایی ایرانی ها زیاد استفاده می‌شود و به خاطر همین ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که: آیا میتوانم برنج به خرگوشم بدهند یا خیر؟ در این مطلب جواب این سوال شما را با ذکر دلیل علمی و از زبان متخصصان تغذیه خرگوش میدهیم.  

آیا خرگوش می‌تواند برنج بخورد؟

پاسخ این سوال قطعا نه است. خرگوش ها هرگز نباید با برنج، چه پخته و چه نپخته تغذیه شوند. این به دلیل کمبود فیبر، محتوای نشاسته بالا و ارزش غذایی کم آن برای خرگوش است. در حالی که برنج در بسیاری از کشورها غذای اصلی برای انسان به حساب می‌آید، اما برای خرگوش ها مضر است. در ادامه نگاهی دقیق تر و علمی تر به این موضوع می‌اندازیم که بدانید چرا نباید به خرگوش خود برنج بدهید.  

چرا برنج برای خرگوش ها مضر است؟

شاید برنج نسبت به سایر غذاهای دیگر بیشتر برای خرگوش در دسترس باشد، اما باید بدانید که نسبت به یونجه و غذاهای مفید دیگر برای خرگوش، برنج هیچ ارزش غذایی برای خرگوش ندارد. در حالی که خرگوش ها می توانند از غذاهای مختلف زیادی لذت ببرند، برنج را نباید به هیچ وجه به خرگوش خود بدهید. برنج به صورت خام، پخته، بخار پز، برنج سفید و قهوه‌ای و ... برای خرگوش ممنوع است.

نقاط منفی انواع برنج برای خرگوش

برنج سفید: مهمترین عامل در برنج سفید این است که فاقد فیبر است. فیبر برای خرگوش ها بسیار مهم است. وجود کالری و کربوهیدرات بالا در برنج باعث می‌شود تا سطح انسولین در خرگوش ها بالا برود و بدن خرگوش نمی‌تواند این افزایش ناگهانی انسولین در بدنش را هندل کند. برنج قهوه ای:حتما میدانید که برنج قهوه‌ای نسبت به برنج سفید فیبر بالاتری دارد. شاید به نظرتان گزینه خوبی برای تغذیه خرگوش باشد، اما اینطوری نیست. برنج قهوه‌ای هم برای خرگوش مضر است. برنج قهوه‌ای حاوی فیبر و اجزای دیگری است که هضم آن را برای خرگوش سخت‌تر میکند.   به طور کلی خرگوش ها نباید غلات بخورند. خوردن غلات باعث بسیاری از مشکلات گوارشی و ناراحتی می شود که نادیده گرفتن آنها دشوار خواهد بود. عوارض ناشی از خوردن برنج در خرگوش احتمالا به صورت معده درد، انسداد روده و نفخ خودش را نشان می‌دهد که همه آنها قابل تشخیص نیستند و ممکن است فکر کنید خرگوش شما مشکلی با خوردن برنج ندارد. که کاملا غلط است.

مضرات برنج پخته شده برای خرگوش

نکته دیگر این است که برنج به ندرت به صورت ساده پخته می شود. ما ایرانی ها تمایل داریم غذاهای برنجی خود را با انواع ادویه ها، گیاهان و چاشنی‌های مختلف ترکیب کنیم. ادویه غذایی نیست که سیستم گوارش خرگوش بتواند آن را هضم کند. حتی اگر برنج را هم بشویید باز هم ممکن است مقداری از ادویه و نمک روی آن باقی مانده باشد.   سازمان غذا و داروی آمریکا FDA در غذاهای انسان سطح بالایی از فلز سنگین آرسنیک را مشاهده کرده است که بخش اعظم آن در برنج وجود دارد.  

آیا خرگوش ها می توانند برنج نپخته بخورند؟

باید توجه داشته باشید که هیچ برنجی برای خرگوش بی خطر نیست. حتی اگر نپخته باشد، غذای مناسبی نیستند. برنج مقدار بسیار زیادی آب را جذب می کند و می تواند سه برابر اندازه خودش از نظر وزن و حجم بزرگ شود. اگر خرگوش شما برنج مصرف کند، در معده خرگوش با آب معده تماس پیدا می‌کند و بزرگ می‌شود و این در حجم زیاد بسیار خطرناک است.  

چه غذاهای دیگری برای خرگوش ها خطرناک است؟

برنج تنها چیزی نیست که باید از دادن آن به خرگوش خود اجتناب کنید. غذاها، میوه‌ها و سبزیجات مضر و ممنوعه زیادی وجود دارند که نباید به خرگوش خود بدهید. می‌توانید اگر با این غذاها آشنایی ندارید این مقاله را بخوانید: غذاهای ممنوع و مضر برای خرگوش‌ها را می‌شناسید؟ با خواندن این مقاله می‌توانید با مضرترین و خطرناک‌ترین غذاها برای خرگوش آشنا شوید. اما در ادامه به صورت لیست وار بعضی از آنها را معرفی کردیم. غذای های مضر برای خرگوش: نان: انواع نان، نان سبوس دار، بیسکوئیت و حتی پاستا برای خرگوش ها مضر است. گوشت: خرگوش ها گیاهخوار هستند و هرگز نباید فرآورده های گوشتی به آنها داد. دستگاه گوارش آنها برای هضم غذاهای گوشتی و پروتئینی ساخته نشده است. سیب زمینی: سیب زمینی نیز به هیچ شکلی برای خرگوش مناسب نیست. فرقی نمیکند سیب زمینی پخته باشد یا خام یا پوره، در کل مضر است. کوکی ها: معمولا از هر چیزی که قند بالایی دارد (از جمله آب نبات و انواع کیک‌ها) باید اجتناب شود. آووکادو: آووکادو ممکن است یک غذای فوق العاده برای انسان‌ها باشد، اما برای خرگوش ها سمی است. آووکادو حتی به صورت خام نیز یک میان وعده عالی برای خرگوش نیستند. پیاز: پیاز غذایی است که به طور کلی برای بسیاری از حیوانات خانگی سمی است. مطمئن شوید که پیاز را از دسترس خرگوش، سگ و گربه خانگی خود دور نگه داشته باشید. شکلات: مانند سگ و گربه، شکلات نیز برای خرگوش ها مضر و خطرناک است. انواع آجیل: خوردن انواع آجیل برای خرگوش ممنوع است.  

اگر خرگوش برنج خورد چه کاری کنیم؟

اگر خرگوش شما چند دانه کوچک از برنج خورد جای نگرانی نیست. احتمالا اتفاق بدی برای خرگوش نمی‌افتد و جای نگرانی نیست. اما در صورتی که خرگوش شما مقدار زیادی برنج خورد یا به او دادید، ممکن است با مشکلاتی مانند درد معده، اتساع معده مواجه شود. بهتر است بلافاصله خرگوش را نزد دامپزشک ببرید تا او را معاینه کند. بهتر است برای اطمینان بیشتر، برنج و سایر غلات مضر برای خرگوش را از دسترس آنها دور نگه دارید. تا خطر خوردن غذاهای مضر کم تر شود.

  • نت سنتر
۰۳
مرداد


چون پزشکان و کادر کلینیک ضمن انجام اصول حرفه ای خود، با مراجعین خود مهربان و رفتاری دوستانه دارند و این باعث دلگرمی شما می گردد. به صاحبان سگها توصیه میشود که بدون توجه به وضعیت عقیم سازی حیوان خانگی خود، برای جلوگیری از چاقی، مقدار مناسب غذا را مشخص کرده و حیوان را به ورزش کردن تشویق کنند. گاهی برای درمان عصبی بودن یا پرخاشگری ناشی از ترس، عقیم کردن را توصیه میکنند که البته این کار درمان مناسب نیست. در هنگام عقیم کردن سگ بخشی از بدن حیوان که وظیفه باروری را برعهده دارد، جدا میشود. در این درمانگاه انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی جراحی، اورتوپدی، پیوند بافت، ترمیم بافت های آسیب دیده و از بین رفته با استفاده از داربست های دو و سه بعدی، سلول های بنیادی و مواد محرک ترمیم بافت، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، رادیولوژی عادی و رنگی دیجیتال، سونوگرافی معمولی و داپلر (رنگی) و سه بعدی، فیزیوتراپی و تحریک الکتریکی جهت بهبود ضعف عملکردی اعضای آسیب دیده، بیهوشی و تنفس مصنوعی، الکتروسرجری، درمان بیماری های قارچی، انگل های خارجی و داخلی، درمان انواع عفونت ها و اسهال و استفراغ، نارسایی های تنفسی به ویژه آسم و آلرژی، نارسایی های قلبی، نوار قلب و هالتر مونیتورینگ، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، درمان نفخ، باد معده، ورم معده، اتساع و انسداد های حاد و مزمن روده ها، انواع فتق ها، عقیم سازی، سخت زایی، مامایی، تشخیصی آبستنی و سزارین، درمان تخصصی انواع زخم های حاد و مزمن و عفونی و دیابتی و قانقاریایی و میازی (کرم زده)، انواع خدمات فوق تخصصی ترمیم انواع شکستگی های مفصل، استخوان، تاندون و لیگامنت، جایگزینی تاندون ها و لیگامنت ها و استخوان های از دست رفته با داربست هایی که تبدیل به بافت های خود بدن می شوند، سلول درمانی، پی آر پی درمانی، تجویز جیره غذایی، درمان های روانپزشکی ویژه حیوانات خانگی به خصوص درمان پارس کردن و رفتار های خشونت آمیز حیوانات، انواع مشاوره های تربیتی و آموزشی، و نیز انواع مشاوره ها در زمینه بیماری های مشترک ارایه می گردد.

 

پلیس شیلی امیدوار است با تکمیل فرایند آموزش این سگ ها، روند تشخیص و شناسایی افراد مبتلا سرعت بیشتری یافته و در نتیجه اقدامات پزشکی در خصوص آنها نیز با سرعت بیشتری انجام شود تا در نهایت از پیشرفت ویروس کرونا در این کشور جلوگیری شود. در این مجموعه سعی شده است تا از برترین فناوری های روز دنیا مانند سلول درمانی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی و پیوند جهت درمان های جراحی استفاده شود. عبارت - گفتگوهای بلدیه: محمد زرودی شهردار تنکابن در گفتگو با عبارت در خصوص فعالیت های شهرداری این شهر در راستای حمایت از حیوانات و محیط زیست با اشاره به پراکندگی سگ های بلاصاحب در شهر گفت: تنکابن دومین شهرداری در کشور است که به موضوع عقیم سازی سگ های بلا صاحب پرداخته است. وی افزود: در سل 96 وقتی من شهردار شدم، شنیدم که برای کشتن هر قلاده سگ 50 هزار تومان به میرشکار داده می شد، من در همان زمان گفتم که 100 هزار تومان می دهم تا به جای کشتن عقیم سازی گربه را اجرا کنند.

 

البته این نکته را باید بدانید که در کنار این که این کار مزیت هایی دارد، عواقبی نیز دارند، چرا که متعاقب هر عمل جراحی طبیعتاً خطراتی نیز وجود خواهد شد. انقراض یکی از فجیع ترین حالت هایی است که می توان تصور کرد و تبعات جبران ناپذیری را در پی دارد. افزایش DJD در حیوانات عقیم شده با در نظر گرفتن موارد CCL بسیار مهم است و تئوری فرضی این است که عقیم سازی قبل از بسته شدن صفحه رشد و بلوغ اسکلتی این فرآیند را به تاخیر می اندازد. محمدجعفر فلسفی دیگر عضو شورا نیز با اشاره به اینکه آمار گزش شهروندان توسط سگ ها بیش از ۲هزار مورد در سال است افزود: یکی از مشکلات کنونی شهر اهواز وجود تعداد بیشمار سگ ها است که نارضایتی زیادی را به دنبال داشته است، این روند کند عقیم سازی مشکلی را حل نمی کند. بسیاری از افراد بر این عقیده اند که عقیم سازی سگ های ماده می تواند سلامت او را در بزرگسالی تضمین کند. چون در مرکز تخصصی ما دامپزشکان وقت زیادی در تشخیص و سپس درمان حیوان بیمار شما انجام می دهند و بنابراین تشخیص های دامپزشکان ما با درصد موفیقت بسیار بالایی درست است.

 

 

اگر این عمل قبل از اولین فحلی انجام شود احتمال ایجاد تومور های پستانی در آینده به درصد بسیار پایینی در حد کمی بالاتر از صفر می رسد. جلوگیری از حاملگی ناخواسته; کم شدن احتمال ابتلا به سرطان سینه تا ۱۰ برابر در صورت عقیمسازی سگ قبل از ۲.۵ سالگی; جلوگیری از ابتلا به عفونت رحم و هزینههای سنگین جراحی مربوط به اون. و در نهایت، چون پزشکان ما عاشق کار دامپزشکی، نجات حیوانات و عاشق حیوانات بوده و رفتاری مهربانانه و دلسوزانه با حیوان شما دارند. لازم به توضیح است در این سوپرکلینیک تخصصی، مرگ سبز تنها پس از معاینه دقیق بیمار و تشخیص غیر قابل علاج بودن بیماری حیوان قابل انجام است و ما این کار را به بهترین وجه ممکن به صورتی انجام می دهیم تا حیوان بیمار که تاکنون زجر می کشیده است، هیچ گونه درد و آلامی را حس نکند. و دست از شایعه سازی که : وای سم دادن و کشتن و لت و پار کردن و غیره …

  • نت سنتر
۰۱
مرداد
ادبیات فارسی همیشه در آزمون های متعدد از جمله آزمون های استخدامی و یا کنکور سراسری و همچنین دوره های دبیرستان قابل توجه و محل طرح سوال بوده است. .لذا در این آموزش به صورت فشرده در زمانی حدود 3 ساعت . 36 دقیقه به معرفی مهم ترین مباحث این درس پرداخته  می شود. علاوه بر این دو جزوه مکمل نیز برای آمادگی بیشتر در نظر گرفته شده است. یکی از این جزوات مربوط به حل برخی تست های آزمون استخدامی و کنکور  است. سرفصل های این دوره در لیست زیر قابل مشاهده است. . این مجموعه بر اساس منابع و سرفصل های ارائه شده توسط مراجع برگزاری آزمون استخدامی تهیه شده است. 
 
خلاصه ارائه ها
املاء

خلاصه تاریخ ادبیات

ساختمان فعل

ساختمان واژه

قالب های شعری

قرابت معنایی

معنی واژگان

نقش واژه و ساختار جمله

ویرایش و نگارش

فایل پی دی اف خلاصه تاریخ ادبیات

فایل پی دی اف حل تست

مدرس : کارشناس ارشد ادبیات معاصر - مشاور کنکور - پژوهشگر برتر در زمینه سبک شناسی شعر معاصر

 

آموزش تصویری  ادبیات فارسی مناسب برای آزمون استخدامی و کنکورآموزش تصویری  ادبیات فارسی مناسب برای آزمون استخدامی و کنکورآموزش تصویری  ادبیات فارسی مناسب برای آزمون استخدامی و کنکورآموزش تصویری  ادبیات فارسی مناسب برای آزمون استخدامی و کنکورآموزش تصویری  ادبیات فارسی مناسب برای آزمون استخدامی و کنکورآموزش تصویری  ادبیات فارسی مناسب برای آزمون استخدامی و کنکور

 

آموزش تصویری اطلاعات عمومی ویژه آزمون استخدامی  (مطالب مناسب برای اطلاعات عمومی آزمون استخدام آموزش پرورش)
اطلاعات عمومی یکی از مطالب امتیاز آور و مهم در آزمون های استخدامی محسوب می شود بر این اساس از دست دادن آن میتواند نمره زیادی را از داوطلبان کسر کند. بسیاری از کاربران زمان زیادی را صرف پیدا کردن مطالب مناسب و یا خرید کتاب های مربوط به این آزمون می کنند. در این مجموعه اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در این بخش از آزمون های استخدامی به صورت خلاصه و به قیمت حتی کمتر از یک کتاب برای شما به صورت تصویری تهیه شده است که به راحتی بتوانید در سفر، تاکسی و یا غیره نیز مطالعه نمایید. مطالب این مجموعه شامل موارد زیر میگردد.

انقلاب اسلامی ایران

تاریخ ادبیات

توافق هسته ای

جغرافیا

قانون اساسی 4 بخش

پیمان ها

جنگ جهانی

سازمان های بین المللی

جنگ ایران و عراق

آژانس انرژی اتمی

مدرس دوره : سرکار خانم حیدری مدرس دروس معارف، عربی و ادبیات

زمان آموزش : 5 ساعت و 20 دقیقه

نمونه آموزش : مشاهده

آموزش تصویری اطلاعات عمومی ویژه آزمون استخدامی  (مطالب مناسب برای اطلاعات عمومی آزمون استخدامی)

منابع آزمون استخدامی - اطلاعات عمومی - آزمون آموزش پرورش - آزمون دولت - استخدام بانک ها

 

آموزش تصویری حل سوالات هوش آزمون های استخدامی 
(آموزش های مرتبط با این آموزش در پایین همین صفحه قابل مشاهده است)
سایت علم امداد با توجه به اینکه آموزشی بصورت تصویری برای حل سوالات تست هوش وجود نداشت اقدامی کرد که فایل آموزش تصویری حل سوالات هوش آزمون های استخدامی را آماده کند و افراد متقاضی استخدامی ها با کمترین زمان بیشترین بهره را از یادگیری نحوه حل سوالات تست هوش ببرند، در این آموزش روش یادگیری در قالب مثال آورده شده و افراد میتوانند ضمن اینکه سوال حل میکنن روش حل را هم فرابگیرند و با حل سوالات جذاب تست هوش میتوانید به راحتی هرنوع تست هوشی را حل کنید. در واقع سایت علم امداد نحوه فکر کردن به سوالات تست هوش را به شما یاد می دهد تا اینکه یک روش خاص را به شما یاد دهد، آموزش ویدئویی تست هوش با کمترین قیمت ممکن در اختیار دوستان گذاشته میشود و همچنین امیدواریم بتوانیم قدمی در جهت رفع نیاز های افرادی که برای استخدامی ها شرکت میکنند برداشته شود، در بسته آموزشی سعی شده که به روزترین تست هوش را در آزمون های استخدامی حل شده باشد و با روشی نوین تست هوش تصویری را حل و توضیح دهیم

در فایل معرفی آموزش حل سوالات تست هوش کلیاتی در باره نحوه سوالات و روش حل سوالات تست گفته می شود و امید است تحقیقات و بررسی های سایت علم امداد در راستای رفع نیاز و مشکلات حل سوالات تست هوش مفید باشد

بررسی سوالات تا ابتدای سال 1398 صورت گرفته است

برای  دانلود فایل معرفی آموزش حل سوالات تست هوش می توان بصورت رایگان از لینک زیر اقدام کرد

مشاهده ویدیو معرفی


زمان آموزش : حدود 40 دقیقه

مدرس : مهندس فناوری اطلاعات - رتبه قبولی در آزمون استخدامی

  • نت سنتر