نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

خرید سبزی خورشتی ترش واش گیلان

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۴۶ ب.ظ

سبزی ترش واش چیست؟

سبزی ترش واش گیلان نوعی سبزی خورشتی است که در گیلان و غالباً در مناطق همجوار گیلان شرقی پرورش می یابد. این سبزی معطر یا خشن است. فلفل های پخته شده در سبزیجات ترش که برای شستشو در نظر گرفته شده اند. این سبزیجات در خودروهای مختلف و اشکال مختلف کشت تهیه می شود ، جایی که فرم های کشت از نظر انواع خودرو از دیدگاه های مختلف غنی و سودمند هستند. شستن سبزیجات بسیار دشوار است و می توان گفت تعداد کمی از افراد قادر به رشد و برداشت محصول هستند. این محصول غالباً در قسمت شرقی گیگان ، مرکز اصلی کشت ، تولید و فروش کالم کالام از لاگجو در استان گیلان پرورش می یابد. گالش کلام یک منطقه ساحلی و توریستی است و شامل محصولاتی مانند برنج ، پرتقال ، پرتقال ، کرم است. شستن سبزیجات یخ زده نیز یکی از محصولات اصلی منطقه است و منطقه یکی از بزرگترین مراکز کاشت است و اسید پاک کننده ها نیز شناخته می شوند.

خرید سبزی خورشتی ترش واش گیلان

همه ما می دانیم که در هر فعالیت کشاورزی و در کشت محصول ، مراحل مختلفی برای نگهداری آن محصول وجود دارد. پاک کردن سبزیجات فقط یک استثناء از این قاعده نیست ، بلکه رشد ، نگهداری و نگهداری بسیار دشوار است که همه نمی توانند آن را به درستی انجام دهند. از اواخر زمستان زمین های کشاورزی آماده اسیدیته است و کلیه مراحل کاشت ، نگهداری و برداشت محصول و همچنین تکمیل محصول معمولاً شش تا هفت ماه طول می کشد. ماه اول پاییز در حقیقت ، مهر ، ماه برداشت ترش ورشو است و از آن زمان این محصول فقط در زمان های مختلف سال فقط توسط تولید کنندگان عمده قابل ارائه است. یکی از مراحل بسیار خواستار و دشوار برای حفظ شستشوی اسید ، آبیاری روزانه است. این سبزیجات خورشیده شده باید دو یا سه بار در روز به مدت طولانی و در مقادیر کافی آب شوند. اگر چند ساعت دیگر آن را آب کنید ، ممکن است گیاه خشک شود و بمیرد. میزان آبیاری نیز به مقدار کاشته شده توسط اسید بستگی دارد. آب مورد استفاده برای شستن اسید لباسشویی و سایر سبزیجات باید تمیز و بدون آلودگی باشد. به همین دلیل ، پرورش دهندگان ماهی مرکب محلی از آب آشامیدنی تمیز از موز برای آبیاری گیاه استفاده می کنند. مقدار آب مورد استفاده برای آبیاری سبزیجات اسیدی بسیار زیاد است ، بنابراین برای نگهداری این گیاه هزینه های زیادی وجود دارد. با توجه به هزینه های زیاد برای رشد ، نگهداری و برداشت سبزیجات ترشی ، مصرف کنندگان عزیز می توانید سبزیجات ترشی را با قیمت بسیار مناسب و مستقیم از تولید کنندگان عمده و پرورش دهندگان خریداری کنید.

منبع:

سایت خرید و فروش سبزی خورشتی ترش واش گیلان و شمال (https://torshvash.ir)

 

  • نت سنتر