نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

چقدرطول می کشد تا در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ صفحات سایت شما باید بر روی تمامی دستگاه ها، با سرعت هرچه تمام، بارگذاری شوند. پایین بودن سرعت صفحه سایت می تواند اثر منفی بر روی رنک وب سایت شما داشته باشد. کلمات کلیدی را انتخاب کنید که می خواهید رتبه بالاتری داشته باشند. هرچه محتوای سایت شما مناسب باشد، شانس دریافت لینک های خارجی به سایت شما بیشتر خواهد بود.  طبیعتا برای اینکه بخواهید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید قبل از هرچیزی، مشکلاتی که سد راه شما شده اند را شناسایی کرده و تک به تک آن ها را برطرف کنید.
به همین دلیل ضروری است که همیشه کلمات کلیدی دارای ارزش تجاری را اولویت بندی کنید. چقدر؟ گفتن آن دشوار است. با این حال ، مطالعه دو میلیون کلمه کلیدی  ، نشلن می دهد که تلاش ۹۵٪ ازصفحات برای به دست آوردن ۱۰ رتبه برتر صفحه اول گوگل بیش از یک سال طول کشیده است. 
همانطور که همه شما به طور مکرر شنیده اید، بک لینک به صفحه شما اعتبار می بخشد و هر صفحه ای که اعتبار بالاتری داشته باشد، به صورت راحت تر می تواند در گوگل بالا بیاید.نکته ای که باید بدانید این است که بدون استثنا تمامی فعالان و متخصصین https://www.tesmino.com/reportage/  جهت اجرای کمپین رپورتاژ و سئو سایت، بر این مسئله اتفاق نظر دارند و اعتقاد دارند که برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بک لینک ها می توانند گزینه خوبی برای انتخاب باشند.
علاوه بر این، سعی کنید خودتان باشید؛ برخلاف افراد دیگر، به دنبال شوآف نبوده و سعی کنید که خودتان را همسطح کاربرانتان قرار دهید. چجوری میتونیم بفهمیم که سایت ما، در کدوم صفحه نتایج گوگل هست؟ با تحت پوشش قراردادن همه موضوعات برای کسانی که در گوگل جستجو می کنند ،می خواهند بدانند و انتظار دارند که ببینند.

منبع مقاله: https://tesmino.com

  • نت سنتر