نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

آزمون تافل (TOEFL) چیست؟

آزمون تافل (TOEFL) که مخفف Test of English as a Foreign Language است، یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود. آزمون تافل برای اولین بار در سال 1964 میلادی برگزار شد.

هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا برای اهداف مختلفی به ویژه اپلای تحصیلی در این آزمون شرکت می کنند. مدرک آزمون تافل در بیش از 11 هزار دانشگاه در سطح جهان اعتبار دارد، به همین دلیل این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های جهان است و تقریبا در تمام کشورهای دنیا به رسمیت شناخته می شود.

انواع آزمون تافل

آزمون تافل اینترنتی یا تافل IBT

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition)

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT

در مشاوره رایگان تلفنی ، حضوری و آنلاین می تونی جواب همه سوالاتت رو درباره آزمون تافل تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا و سایر امور مهاجرتی از متخصصین ما بپرسی!

09120627820 – 09336267878 – 09336267676

چهار بخش آزمون تافل عبارتند از:

1- بخش درک مطلب (Reading)

2- بخش شنیداری (Listening)

3- بخش گفتاری (Speaking)

4- بخش نوشتاری (Writing)

مدت زمان برگزاری آزمون تافل حدوداً سه ساعت و نیم تا چهار ساعت است که بعد از دو ساعت از شروع آزمون و پس از اتمام بخش Listening به مدت ده دقیقه شرکت کنندگان در آزمون استراحت خواهند کرد.

آیا امکان شرکت مجدد در آزمون تافل وجود دارد؟

چنانچه داوطلب در آزمون تافل شرکت کند، اما موفق به کسب نمره قابل قبول نشود می تواند برای کسب نمره بالاتر دوباره در آزمون تافل شرکت کند. داوطلبان می توانند در صورت پایین بودن نمره آزمون خود بدون هیچ گونه محدودیتی، به تعداد دفعات مختلف و هر چند مرتبه که بخواهند هر 12 روز یک بار در آزمون تافل شرکت کنند و این یکی از مزایای آزمون تافل بشمار می آید.

آیا آزمون تافل در ایران برگزار می شود؟

اکنون در ایران از میان روش های مختلف برگزاری آزمون تافل، فرمت تافل IBT و تافل IBT هوم ادیشن برگزار می شود و امکان برگزاری آزمون تافل به صورت کاغذی در ایران وجود ندارد.

آزمون تافل در برخی شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، زنجان و غیره در مراکز رسمی برگزاری آزمون تافل که دارای مجوز رسمی از مرکز ETS هستند، برگزار می شود.

هزینه ی ثبت نام آزمون تافل در ایران چقدر است؟

هزینه ی شرکت در آزمون تافل در کشورهای مختلف با توجه به عواملی مانند میزان مالیات کشورها، تاخیر در ثبت نام و غیره متفاوت می باشد. مراکز برگزاری آزمون تافل در ایران، تاریخ‌ ها و هزینه‌ ها، بر روی وب سایت تافل قابل ‌مشاهده است. همچنین داوطلب برای هر بار شرکت در آزمون تافل باید هزینه آن را پرداخت نماید.

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا

⭕اخذ ویزا و اقامت ترکیه، اسپانیا، پرتقال، اتحادیه اروپا و کانادا و کشورهای حوزه خلیج فارس

⭕ بررسی امکان مهاجرت و دریافت ویزا برای کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی

⭕ مشاوره سرمایه گذاری بین المللی

⭕ ثبت شرکت در اروپا ، آمریکای شمالی و کشورهای حوزه خلیج فارس

⭕ اخذ نمایندگی از شرکت های تجاری

⭕ برگزاری دوره های خصوصی و فشرده آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی (آزمون OET تضمینی ، آزمون تافل تضمینی، آزمون آیلتس،  GRE تضمینی ...

⭕ معرفی فرصت های سرمایه گذاری و شغلی سایر کشورها

⭕ و خدمات مهاجرتی گسترده دیگری که در مشاوره رایگان به متقاضیان مهاجرت شغلی، تحصیلی ... ارائه می شود.

منبع : HOOMANVISA.COM

  • نت سنتر