نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

خرید رپورتاژ از تسمینو

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ق.ظ

در افزایش رتبه سایت به صورت سالانه ما سعی میکنیم که جستجو بر اساس برند را نیز در سبد کارهایی قرار دهیم که انجام دادن آنها اجباری است با اینکار ما به گوگل میفهمانیم که کم کم وب سایت ما در این زمینه مشهورتر میشود به نوعی که افراد و کاربران نام برند ما را برای رسیدن به سایتمان جستجو مینمایند. استفاده از محتوای غیرمتنی یکی از روشهای رایج در زمینه افزایش جذابیت محتوا برای مخاطب است. یکی از مهمترین تاثیرات رپورتاژ بر سئو ، جلوگیری از اثرگذاری تغییر سیاستها بر روی رتبه سایت شما است. لازم به ذکر است، به دلیل اینکه رپورتاژ در قالب یک خبر در اختیار مخاطبان قرار میگیرد، نسبت به سایر متنهایی که به شکل کاملا تبلیغاتی تهیه میشوند، جذابتر خواهد بود. رپورتاژ خبری بر خلاف سایر روشهای تبلیغاتی بهصورت همیشگی در سایت باقی میماند. در مقاله قبلی از سری مقالات آموزش رپورتاژ آگهی ( چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم )، به تفصیل در مورد ساختار متن گزارش خبری صحبت شد. وقتی برند شما تعداد زیادی لینک از سایت های معتبر داشته باشد، اما از طریق سوشال ها سیگنالی دریافت نکند، گوگل نسبت به این موضوع مشکوک خواهد شد. 

برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه های خود و همچنین دریافت مشاوره برای انتخاب نوع تبلیغات ، از طریق بخش “تماس با ما” با ما در ارتباط باشید. هنگام نوشتن محتوا اصلی باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که به صورت کامل محصول و یا خدمات خود را معرفی کنید. توجه داشته باشید که گوگل قبلاً بدین صورت عمل کرد تا بفهمد معنی افراد از کلماتی که وارد میکنند دقیقاً چه چیزی است یعنی زمانی که مثلاً مینویسند کوچکترین اپل منظور کوچکترین گوشی اپل میباشد یا کوچکترین سیب! بر همین اساس برای اثرگذاری هر چه بیشتر این روش، باید با سازوکار انجام آن به خوبی آشنا باشید. علاوه بر این باید توجه داشت که در برخی موارد، نگارش تخصصی رپورتاژ خبری به عنوان یک مزیت در نظر گرفته می شود. به طور کلی می توان گفت رپورتاژ آگهی با آگهی های معمولی تفاوت زیادی دارد، زیرا توجه این نوع از آگهی ها بر روی محتوا است که بیشتر به معرفی محصولات و کسب کار شما میپردازد، در مقابل بنرهای تبلیغاتی که هیچ گونه توضیحی در مورد محصول شما ارائه نمی دهند در فضاهای مجازی و وب سایت ها بسیار زیاد شده اند و معمولاً به چشم مخاطبان نمی آیند و برای مشاهده این آگهی ها ترغیب نمی شوند اما رپوتاژ آگهی در بست فارسی به دلیل اینکه به شکل خبری منتشر می شود و توضیح مناسبی برای محصولات ارائه می دهد در وب سایت های خبری مورد توجه زیادی از مخاطبان قرار می گیرد.

این لحن با توجه به پرسونای مخاطبان هدف و موضوع گزارش خبری انتخاب میشود. زندگی این افراد از زمانی که ایده به ذهنشان خطور میکند تا شروع فیزیکی کار و ادامه آن، معمولاً پر از چالشهای مختلف است که برای مخاطبان و خوانندگان دارای جذابیتهای زیادی است. نگارش رپورتاژ آگهی با محوریت سبک زندگی و چالشهای صاحبان کسب و کار، میتواند برای مخاطبان جذاب باشد. معرفی صاحبان کسب و کار از طریق مصاحبه و نوشتن زندگینامه آنها یکی از سوژههای داغ گزارش خبری است. از دیدگاه مخاطبان، گزارش خبری سرگرم کننده و آموزنده است، اما از دیدگاه صاحبان کسب و کار، گزارش خبری ابزاری قدرتمند برای سودآوری بیشتر کسب و کار است. اما باید به این نکته نیز دقت کرد که محتوا را باید به گونهای نوشت که خوانندگان مختلف در فهم مطلب دچار مشکل نشوند. تیتر باید با محتوای مطلب مرتبط باشد. به کار بردن کلمات کلیدی در این تگ ها می تواند نشانه کوچک و ضعیفی از مرتبط بودن سایت با کلمه کلیدی انتخابی باشد باشد. همانطور که در الگوریتم اصلی گوگل نیز توضیح داده شده است: متون لینک ها اغلب توضیح دقیقی از صفحات سایت نسبت به خود صفحات ارائه می دهند.

همانطور که در مقالات قبلی از سری مقالات آشنایی با رپورتاژ آگهی گفتیم، رپورتاژ آگهی یا گزارش خبری گونه­ای از تبلیغات در مورد محصولات و خدمات کسب و کار است. 4. رپورتاژ آگهی، حاوی پیوندهای برگشتی (Backlinks) به وبسایت برند تبلیغ کننده میباشد که اثرات مثبت آن بر سئو و رتبه وبسایت تبلیغ کننده، بر کسی پوشیده نیست. شما هنگامی میتوانید تیتری جذاب بنویسید که هم به خوبی پرسونای مخاطب خود را بشناسید و هم بر آنچه قصد انتقال آن را دارید تسلط داشته باشید. با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزش های بیشتری باشید. اما سوال اساسی در این مقاله این است که چگونه میتوان بهترین رپورتاژ آگهی را نوشت؟ معمولاً بک لینکهای شما در رپورتاژ آگهی از نوع فالو هستند و بنابراین اعتبار کاملی به سایت شما منتقل خواهند کرد. رپورتاژ آگهی به عنوان یک ابزار بازاریابی کاری فراتر از حد وظایفش برای ما انجام میدهد؛ به عبارت دیگر نه تنها با لینکهای درون خود تونلی به سمت سایتمان باز میکند، بلکه با بهبود رتبه سایت به بهتر دیده شدنمان در نتایج جستجوی طبیعی گوگل کمک خواهد کرد. این کار علاوه بر اینکه خواندن متن را برای خواننده آسان میکند، مانع از خستگی او نیز میشود.

صفحه خرید رپورتاژ: https://www.tesmino.com/reportage/

  • نت سنتر