نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

لینک های خود را کوتاه کنید

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۱۶ ب.ظ

اگر شما سایت یا وبلاگ یا کانال تلگرامی دارید اکنون باید لینکهای مطالب سایت خود را توسط اپیزو کوتاه کرده و جایگزین کنید پس از اینکار ، همه بازدیدکنندگان شما لینکهای اپیزو را باز می کنند و پس از رد تبلیغ به لینک اصلی شما هدایت می شوند و به ازای هر بازدید مبلغی به عنوان درآمد برای شما ثبت می شود . ۴-اکنون به ازای هر بازدید که از لینک اپیزو ایجاد شده توسط شما شود مبلغی بین ۳۰ تا ۴۰ ریال و مجموعا از هر آی پی در یک روز تا سقف ۱۸۰ ریال به حساب شما اضافه میگردد . با کوتاه کردن لینک های بلند خود و اشتراک گذاری آنها و سپس بر مبنای هر بازدید مبلغی عاید شما خواهد شد که پس از رسیدن به حداقل 10 هزار تومان به صورت اتوماتیک و بدون ثبت درخواست برداشت درآمد در هر هفته پرداخت خواهد شد. ۵- درآمد شما پس از رسیدن به حداقل موجودی ۱۰ هزار تومان بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به ثبت درخواست در روزهای دوشنبه هر هفته ، واریز میگردد . در این روش شما با به اشتراک گذاری لینک و بنر زیرمجموعه گیری اپیزو که در پنل کاربری شما قرار دارد اقدام به جذب زیرمجموعه خواهید کرد و ۵% از درآمد هر زیرمجموعه را بدون کسر از وی دریافت می کنید .

کلیه آمار بازدیدهای لینکهای شما در پنل کاربری شما قابل مشاهده است در داشبورد می توانید درآمد خود را به تفکیک روزهای اخیر مشاهده نمایید و دربخش لینکهای من می توانید بازدید هر لینک را به تفکیک ببینید . پرداخت بصورت روزانه و از طریق پی پال قابل انجام است. البته این سرویس نیاز به یک برنامه افزودنی کروم دارد تا در یک برنامه وب در هر مرورگری کار کندو قابل دسترسی باشد. یکی دیگر از کاربردهای کوتاه کننده لینک این است که کاربر بیشتر ترغیب میشود تا این لینک را به اشتراک بگذارد. کسب درامد از سایت وان سی کوتاه کننده لینک. این سرویس Short URL از افزونه کوتاه کننده لینک در وردپرس، ربات کوتاه کننده لینک تلگرام و مدیریت حرفهای لینک پشتیبانی کرده و از کنترل پنل بسیار قدرتمندی برخوردار است. سایت ریزی امکانات مناسبی هم برای مدیریت لینک های کوتاه شده ی شما ارائه میدهد. این سایت به شما پنل مدیریتی برای مدیریت راحت تر لینک های کوتاه شده تان می دهد. با کوتاه کردن لینک های خود در سایت ما درامد کسب کنید.برای کسب درامد از قسمت ثبت نام در سایت عضو شود. کوتاه کننده لینک و کسب درآمد از آن و همچنین کوتاه کننده لینک ها با نام و اسم دلخواه و یا با لینک اختصاصی و یا کوتاه کننده لینک گروه تلگرام مواردیست که شاید شما به آن برخودره باشید.

ابزاری ایرانی که به طور رایگان لینک های مدنظر شما را کوتاه می کند. کسب درآمد از کوتاه کردن لینک ( ایرانی ) توسط مدیر سایت. یکی از بهترین مزیتهای لینکهای کوتاه استفاده از آنها به جای لینکهای فارسی است. همچنین شما میتوانید از لینک های کوتاه شده درآمد کسب کنید! لینکها را به اشتراک بگذارید به ازای هر بازدید درآمد کسب کنید. ام جی لینک یک سرویس کوتاه کننده لینک رایگان است که با آن میتوانید لینک های طولانی خود را به لینک کوتاه تبدیل کنید تا به راحتی آنها را به اشتراک بگذارید. تا به حال چندین سایت کوتاه کننده لینک در ایران فیلتر شدهاند که البته دلایل اینکار مشخص نیست. عمده کاربران این سرویس از کشور چین هستند و یکی از قدیمی ترین سایت های کوتاه کننده لینک است. کوتاه کننده لینک . بنابراین اگر به دنبال گزارشگیری و آنالیز کلیکهای لینکهای کوتاه شده خود هستید از این سایت استفاده نکنید. حال اگر شما لینکهایی را قبلاً در بیتلی ساختهاید و مثلاً در کانال تلگرامتان قرار دادهاید، این لینکها برای کاربران باز نمیشوند. مثلاً میتوانید در صفحه URL Click Counter که در پایین صفحه قرار دارد، لینکی که قبلاً کوتاه کردهاید را قرار دهید تا آمار تعداد کلیکهای انجام شده را به شما نشان دهد.

برخی از این سایتها هستند که حتی به شما اجازه میدهند تا URL آن را نیز ویرایش کنید و آن را اختصاصی کنید. بازدید های ربات یا بازدیدهای شخصی یک نفر از هزاران لینک تقلب محسوب می شود .درآمد اپیزو از کلیک روی تبلیغات بنری موجود در صفحات لینک هست لذا اگر بازدیدکننده واقعی به صفحات مراجعه نکند اپیزو توانایی ادامه فعالیت و پرداخت درآمد کاربران را نخواهد داشت لذا خواهشمندیم سعی کنید از روش صحیح ترافیک و بازدید جذب نمایید و با اینکار از ما حمایت کنید تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم . یک نشانک و یک قطعه کوچک جاوا اسکریپت را به صورت دلخواه اضافه می کند تا با یک کلیک ، لینک کوتاهی از یک صفحه وب ایجاد کنید. به شما اجازه میدهد تا کسب درآمد نمایید مشاهده جزئیات دقیق از بازدیدکنندگان لینک ها و درآمد. در این سایت برای مشاهده آمار کلیکها کافی است در انتهای آدرس لینک کوتاه شده عبارت /info را اضافه کنید تا آمار لحظه به لحظه لینک برایتان نمایش داده شود. ابزارهای این سرویس کمک می کند تا لینک های خود را سفارشی سازی کنید و امکانات دیگری را بر روی لینک های خود امتحان کنید.

منبع:

https://epsi.link

  • نت سنتر