نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

گلیم دستباف یکی از قدیمی ترین وسایلی است که هنوز هم کاربردهای زیادی دارد. قالی نوعی گلیم است که در تزئینات مختلف به ویژه آنهایی که مضمون نوستالژیک دارند استفاده می شود.
این گلیم ها طرح های مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به دکوراسیونی که قرار است اجرا کنید و در دکوراسیون خود از آن استفاده کنید، مدل گلیم سنتی خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دکوراسیون خانه سنتی با گلیم دستبافت جمع آوری کنید; توصیه می کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید و در انتهای این مقاله در وبسایت ما بمانید.

https://mahurshop.ir/product-tag/گلیم-سنتی/
از گلیم های سنتی برای تزئین خانه خود استفاده کنید
گلیم ها انواع مختلفی دارند و هر نوع آن را می توان در قسمت های مختلف خانه استفاده کرد. به عنوان مثال گلیم پادری پشم یکی از گلیم های قابل استفاده در منزل می باشد. همانطور که از نام این گلیم پیداست، در جلوی در استفاده می شود، بنابراین وقتی شخصی وارد اتاق می شود، ابتدا پاهای خود را می گذارد و سپس گلیم را.
این گلیم تماما پشمی است و هر جا که پا بگذاری زیر پایت پشم است. اما برخی از گلیم ها از پشم کامل ساخته نمی شوند. به عنوان مثال گلیم کنار پشمی یکی از انواع قالی است که تماماً از پشم ساخته نمی شود و فقط یک طرف گلیم پشمی است.
از گلیم های سنتی در کجا استفاده می شود؟
امروزه با وجود اینکه تمام دکوراسیون های مورد استفاده در خانه مدرن هستند، ممکن است فکر کنید که هنوز از این گلیم ها استفاده می شود؟ پاسخ این سوال را باید به شما بگوییم، از این گلیم های سنتی هنوز هم برای تزیین خانه ها با تم سنتی استفاده می شود.

https://mahurshop.ir/product-category/handmade-kilim/wool-door-kilim/
علاوه بر منازل، مکان های دیگری مانند کافی شاپ ها و همچنین رستوران ها یا کافه هایی با تم قدیمی از گلیم های سنتی با طرح های متنوع استفاده می کنند تا حس وینتیج بهتری به مشتریان القا کنند. این کار بازدیدکنندگان زیادی را به رستوران و کافه می آورد.
روش های مختلف دکوراسیون منزل سنتی با گلیم دستبافت
بسیاری از افراد تصور می کنند تنها یک راه برای استفاده از گلیم در دکوراسیون وجود دارد و آن استفاده از گلیم در کف اتاق است. اما این اشتباه است و راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
دیوان:
یکی دیگر از راه های تزئین خانه استفاده از گلیم است. روی کاناپه پهن کنید. شاید قبلاً دیده باشید که در برخی از هتل ها گلیم های مختلفی روی مبل پهن می کنند و این باعث راحتی بیشتر اتاق می شود.
سفره رومیزی:
شاید این الگو را برای استفاده از گلیم دیده باشید. در این نوع استفاده از گلیم، گلیم را روی میز پهن می کنند و از آن به عنوان سفره استفاده می کنند.
اخرین حرف
در این مقاله با دکور سنتی خانه با گلیم دستباف آشنا شدید و همچنین می توانید کاربردهای مختلف گلیم را بیاموزید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

https://mahurshop.ir/product-category/handmade-kilim/wool-side-kilim/

  • نت سنتر