نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

راههای ورود به اینستاگرام

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ق.ظ

ورود به اینستاگرام از مقدماتی ترین کارهاییست که یک کاربر اینستاگرام می بایست بلد باشه. اما خب به دلایل گوناگون مثل آشنایی جدید و یا به طور کل نا آشنا بودن با اینستاگرام، ممکن هست گاها در ورود به این دنیای مجازی عکس و فیلم دچار مشکل بشید که تصمیم گرفتم در این نوشته به توضیح این مطلب بپردازم که چه خطاهایی ممکن هست در حین ورود مشاهده کنید و چه راههایی برای ورود وجود داره.

پیش از هر چیزی لازم می دونم که مورد مهمی رو خدمت شما توضیح بدم. اون هم ثبت کردن ایمیل و شماره همراه معتبر در حین ساخت پیج اینستاگرام هست. چنانچه در حین ساخت پیج شماره و ایمیل معتبری رو ثبت کردید که مشکلی وجود نداره اما چنانچه هنوز ایمیل یا شماره ای در تنظیمات اینستاگرام وارد نکردید، پیشنهاد می کنم حتما هر دو مورد رو در پیج خودتون ثبت کنید. این دو گزینه مهمترین شناسه برای پیج شما هستند و در شناسایی و یا بازیابی رمز پیج اینستاگرام شما نقش مهمی دارن.

مشکل ورود به اینستاگرام
بعضی مواقع برای ورود به اینستاگرام با اخطار there was a problem with your request رو به رو می شیم که در خیلی از مواقع به علت وجود مشکل از سمت سرورهای اینستاگرام هست. اما نکته ای که لازمه حتما از اون مطلع باشید اینه که به احتمال خیلی زیاد، چنانچه ورود رو از طریق وب سایت اینستاگرام (یعنی تحت وب) انجام بدید مشکل اخطار ورود برطرف می شه. بنابراین در صورتی که از طریق اپلیکیشن اینستاگرام قصد ورود دارید و با این چنین خطاهایی رو به رو شدید، کافیه مطابق با توضیحاتی که در ادامه نوشته شده، از طریق صفحه ورود سایت اینستاگرام اقدام به ورود کنید.
https://miladsadeghian.ir

مشاهده مطلب در کانال

  • نت سنتر