نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

لباس فرم مدرسه پسرانه و واحدهای آموزشی و موسسات آموزشی بسیار مهم است و به نوعی اعتبار این موسسات را نشان می دهد. گوچی همواره سعی کرده از بهترین مواد اولیه از جمله پارچه، دکمه و ... برای محصولات خود استفاده کند. استفاده از طراحان مجرب با رنگ لباس فرم مدرسه و استفاده از طرح های مدرن و ابزارآلات مدرن و همچنین طراحی و تولید مدل های ایرانی و خارجی باعث شده است که گروه تولیدی یکنواخت گاچی به اولین برند تولید کننده انواع لباس اداری در کشور تبدیل شود. علاوه بر مدل های موجود گروه تولیدی گچی، قابلیت تولید بر اساس سفارش مشتری را نیز دارد.

توضیحات لباس فرم مدرسه پسرانه

اندازه یکنواخت: با اندازه.
رنگ یکنواخت: در رنگ های مختلف.
ویژگی های لباس مدرسه پسرانه:
با استفاده از بهترین پارچه و تجهیزات.
از طرح های منحصر به فرد و خلاقانه استفاده کنید.
استانداردهای بالا در نظر گرفته شده است.
از مثال های خاص و علمی استفاده کنید.
دوخت با کیفیت و استاندارد.
نظارت بر فرآیند تولید برای بهبود کیفیت.
استفاده از چرخ های صنعتی پیشرفته در تولید
اندازه لباس طبق استانداردهای اتحادیه.
چاپ حرارتی اولیه بسیار بادوام.
ارائه خدمات پس از فروش.

کمد لباس و یونیفرم از جمله الزاماتی است که کارفرمایان در شروع هر نوع کسب و کاری برای استانداردسازی لباس کارمندان و سازماندهی محیط کار به آن توجه می کنند. لباس کار در مکان های مختلفی مانند کارخانه ها، مشاغل و موسسات خدماتی، رستوران ها، کارگاه ها و مراکز صنعتی، مدارس، مغازه ها و غیره و در انواع مختلف مانند لباس کار دو تکه (کت و شلوار)، لباس کار یک تکه استفاده می شود. (خلبانان)، پیش بند، لباس رستوران، لباس اداری و کارکنان، لباس مدرسه، لباس بیمارستان، لباس پزشکی و پرستاری و غیره. تولید و عرضه می شود. حتی می توانید لباس های بازی های کودکانه نیز خریداری نمائید.

  • نت سنتر