نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

طراحی گرافیک چیست؟

جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۲:۲۰ ب.ظ

طراحی گرافیک چیست؟

برای رسیدن به جواب سوال بالا، تنها خواندن این مطلب تمام جوانب مختلف این حوزه هنری را برای شما آشکار نمی‌کند چون مبحث بسیار گسترده‌ای است ولی می‌توانید یک دیدگاه کلی به دست آورید؛ یعنی با بعد کوچکی از دنیای گرافیک به خوبی آشنا شوید. رسیدن به نتایج و بررسی‌های بیشتر درباره این موضوع، نیازمند مطالعات کافی و تحقیق یا حتی تمرین در این حوزه است. در ابتدا، باید یک تعریف مناسب درباره گرافیک داشته باشید. واژه گرافیک در اصل از یک کلمه یونانی به نام گرافیکوس به دست آمده و براساس معنی این کلمه یونانی؛ گرافیک، نمایشی از محتوای بصری روی یک سطح است. این سطح می‌تواند هر چیزی باشد مانند دیوار، کاغذ، صفحه نمایش کامپیوتر یا حتی سنگ و دیواره غارها که در گذشته انسان نخستین روی آن طراحی می‌کرد. بنابراین، نقاشی‌های انسان‌های اولیه روی دیوار غارها از اولین نمونه‌های طراحی گرافیک به شمار می‌رود. در آن زمان، مردم به کمک نمادها و خطوط مختلف در صدد انتقال پیام و روایت یک داستان بودند و امروزه هم براساس چنین هدفی از طراحی گرافیک یا Graphic Design استفاده می‌شود.

چرا گرافیک آرا؟

گرافیک آرا وب سایت در زمینه طراحی امور گرافیکی به صورت حرفه ای می باشد که در سال 1398 تاسیس شده است و ما هدفمون از طراحی این وب سایت این هست که بتوانیم طراحی امور گرافیکی را با قیمت مناسب خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.    از جمله خدماتی که ما ارائه میدهیم طراحی بنر گیف،طراحی لوگو،طراحی کارت ویزیت، طراحی تراکت،طراحی پوستر و... می باشد که تمامی این طراحی ها با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت در اسرع وقت انجام می شود . در نتیجه هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد پس اگر برای کسب و کار خود ارزش قائل هستید و قصد دارید به بهترین جاها برسید گرافیک آرا را به شما عزیزان پیشنهاد میکنم

طراحی بنر چیه ؟

بنر نوعی ابزار تبلیغی  برای انتقال پیام  به دیگر افراد هست که شامل تصویر و متن هست که یک پیغام یا رویداد رو  به بینندگان منتقل می کنه .

بنر اینستاگرام

در دنیای امروز کمتر کسی پیدا می‌شود که با شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنایی نداشته باشد. استقبال بی‌نظیر کاربران از این فضا، موجب رشد قابل توجه تبلیغات در آن شده است. تبلیغات در این اپلیکیشن، عموماً به صورت طراحی بنر اینستاگرام و طراحی کاور پست می‌باشد. البته طراحی استوری، استوری موشن، کاورهای هایلایت و غیره که ترکیبی از گرافیک و محتوای تبلیغاتی می‌باشند نیز انجام می‌شود. به گونه‌ای که بسیاری از شرکت‌ها تلاش می‌کنند تبلیغات خود را برای بازدهی بیشتر، به پیج‌های متمرکز بر موضوع بسپارند.

بنر تبلیغاتی محیطی

به تبلیغاتی که در خارج از محیط اصلی خرید مشتری، در معرض دید افراد جامعه قرار می‌گیرد، تبلیغات محیطی می‌گویند.استفاده از بنر تبلیغاتی محیطی یکی از قدیمی‌ترین گام‌های شناساندن یک کسب و کار جدید به مخاطب می‌باشد.در واقع طراحی پوستر تبلیغاتی محیطی، با قرارگیری در محیط اطرافمان، ما را وادار به دیدن می‌کند.

چرا طراحی بنر مهمه ؟

طراحی بنر روشی موثر و کارآمد برای تبلیغات کار شماست. معمولا در محیط های پر رفت و آمد نصب میشه  و در معرض دید شمار زیادی از افراد قرار میگیره و نحوه ی طراحی و ارسال پیام به گونه ای انجام میشه که مخاطبان جذب کسب و کار شما میشن و مشتریان زیادی خواهید داشت.

 

 

  • نت سنتر