نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی

آشنایی با شیرآلات بهفر

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰ ب.ظ

مهمترین مزیت این شیرآلات این است که در برابر لکه مقاوم هستند و روکش آنها مقاومت بالایی دارد. توجه به طراحی و استفاده از تکنولوژی و مواد مرغوب باعث تولید شیرآلات مقاوم و در عین حال زیبا گردیده است. برای رفع این موضوع، شرکت دانش بنیان بلندا از مدارات میکرو مبتنی بر سیستم عملکردی On&Off برای شیرالات هوشمند ظرفشویی آشپزخانه استفاده کرده است. با توجه به نیاز مشتریان و تعدد شرکت های فعال در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی، این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. شودر در سال 1377 گواهینامه فعالیت تولید و استاندارد ملی را دریافت کرد. همچنین رنگ های طلایی و استیل جزو پرفروش ترین شیر ها در بازار میباشند اما باید به کیفیت آبکاری آن بسیار توجه کرد. سفید به عنوان یک رنگ روشن و زیبا و مشکی به عنوان یک رنگ خاص و جذاب توجه ها را به سمت خود جلب میکنند. با ظهور آبکاری های جدید، امکان عرضه شیرآلات سفید و مشکی، شیرآلات زیتونی آنیتک و شیرآلات استیل در بازار پدید آمده است. مهمترین عیب این شیرآلات در روکش طلایی زیبای آنهاست. مهمترین مزیت این شیرآلات زیبایی منحصر به فرد آنهاست. نکته بسیار مهم: مهمترین موضوع مورد توجه در انتخاب شیرالات هوشمند بطورکلی ، بحث گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش فوری در محل نصب است.

شیرآلات بهفر

قابلیت سفارشی سازی محصول، بنا به تغییرات مورد نیاز مشتری گرامی، تنها در فروشگاه اینترنتی راندماکس. شیر های آشپزخانه نقش مهمی در تامین بهداشت مواد غذایی و نهایتا سلامتی خانواده دارد. سنسور همان چشم الکترونیکی حساس است که بهعنوان فرستنده و گیرندهی امواج است و رادار سادهای دارد. حال تصور کنید که کاربر بخواهد میوه، سبزیجات، گوشت و سایر موارد و یا حتی ظروف را با این سیستم سنسور لحظه ای شیر هوشمند شستشو دهد. بدلیل خارج شدن پی در پی دست ها و اقلام و ظروف در حال شسشتو از دامنه سنسورهای چشمی، آب بطور پی در پی قطع میشود و این موضوع تنها آزردگی و خستگی کاربر از شیر هوشمند نامتناسب با فضا را بوجود می آورد. سیستم عملکردی معمول در شیرهای هوشمند چشمی روشویی، مبتنی بر سیستم لحظه ای یا momentary system است؛ یعنی تا لحظه ای که دست یا هر مانعی در دامنه حساسیت سنسور قرار داشته باشد، جریان آب برقرار است و به محض خارج شدن دست یا مانع، آب قطع میشود. با اینکه برای ایجاد روکش طلایی از بالاترین تکنولوژی ها روز استفاده میشود، به دلیل ماهیت رنگ طلایی و براق بودنش هرگونه لکه و خشی به سرعت روی آنها نمایان میشود. با این حال شیرآلاتی به رنگ های دیگر نیز در بازار موجود هستند.

جریان آب اتفاق می افتد و دیگر قطع نمیشود تا اینکه پس از اتمام شسشتو، کاربر مجدد دست خود را در فاصله بسیار نزدیک از سنسور قرار میدهد تا جریان آب قطع شود. استفاده از شیرآلات مدل دو فلکه ای سخت تر از مدل اهرمی است و نصب آن نیز مشکل تر است .شیر آلات اهرمی قابلیت تنظیم راحت آب را دارند و هم چنین به علت اینکه راحت تر باز و بسته می شوند کاهنده مصرف آب است و از لحاظ بهداشتی نیز بهتر از مدل دو فلکه است .شیر آلات سنسور دار نوع جدید شیرآلات است که از لحاظ قیمتی بالا بوده اما کاهنده واقعی در مصرف آب است و همچنین کاملا بهداشتی است زیرا هیچ گونه تماسی با دسته شیر رخ نمی دهد. به هر دلیلی ( مثلا فراموش کردن قطع کردن آب و یا قرار گرفتن یک ظرف یا جسم روبروی سنسور و غیره) اگر آب پس از مدت زمان مشخصی که از قبل در مدار تنظیم شده است قطع نشود، مدار متوجه اشکال احتمالی شده و با دستور به شیر برقی یا سلنوئید ولو، آب را قطع میکند.

هر چقدر تعداد شیرآلات بیشتر باشد میتوان گفت که دستمزد نصب آن تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکند. جا صابون و یا جای اسکاچ هایسپر از پلاستیک با مواد درجه یک ساخته شده است و دارای پایه قابل تنظیم است که بسته به محل استفاده میتوان تنظیم نمود که آب به راحتی خارج شود . بنابراین استفاده از این اسیدها برای باز کردن لوله ی توالت، مضرات خود را دارد. یکی از مزیت هایی که این شیر نسبت به انواع شیرآلات دیگر دارد این است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و تعمیرات آن بسیار کمتر می باشد. با این وجود برخی از تولیدکنندگان به خاطر کیفیت بسیار ممتاز و قیمت مناسب نه تنها دچار کمبود مشتری نیستند، بلکه با افزایش ساعات کاری تلاش میکنند تا پاسخگوی تعداد بالای مشتریان باشند. مایع ریز اتوماتیک در مدل ها و برند های گوناگونی در بازار وجود دارد. این شیرآلات توالت بیشتر به رنگ رزگلد و یا زیتونی دیده میشوند و در طراحی آن ها انحنا و پیچ و تاب زیادی وجود دارد که همین امر زیبایی آن ها را دوچندان می کند. رنگ بیشتر آنها زرد یا سفید بود و با چرخش یک فلکه، آب باز و بسته می شد. 

منبع: شیرآلات بهفر

  • نت سنتر