نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

چرا پوشک بیبی کینگ خوبه؟

يكشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۴۸ ب.ظ

سوالی که بسیاری از والدین با آن مواجه هستند این است که "چه پوشکی بخریم؟"، شاید سوال سختی به نظر بیاید اما باید ابتدا شرایط اقتصادی خانواده برای قیمت پوشک و سپس شرایط فیزیکی کودک در نظر گرفته شود تا با استفاده از چند برند مختلف، به یک انتخاب مناسب برسیم. حال سوال اینجاست که؛ چرا پوشک بیبی کینگ خوبه؟ با ما همراه باشید تا دلایل این انتخاب را با هم بررسی کنیم

چرا خرید پوشک بچه بیبی کینگ می تواند گزینه ایده آلی محسوب شود؟

برای بررسی این موضوع باید بر اساس سایز پوشک پیش برویم و از دوران شروع خرید پوشک تا زمانی که بچه از پوشک گرفته می شود را بررسی کنیم تا ببینیم آیا می شود به صورت کامل به این برند اعتماد کرد؟ یا فقط در یک یا چند برهه مناسب می باشد؟

  • در هر صورت، بیبی کینگ یکی از برندهای معتبر پوشک در ایران محسوب می شود و بسیار پرفروش است
  • بیبی کینگ یک برند اقتصادی محسوب می شود و می تواند هزینه های شما را تا 40 درصد پایین تر بیاورد
  • بیبی کینگ تمام ویزگی های یک پوشک کامل را دارا می باشد و در این مقاله بیشتر به جزئیات نگاه خواهیم داشت.

پوشک بیبی کینگ مشخصات تمام سایز ها

پوشک بیبی کینگ در سایز 1 خوب است؟

پوشک کامل بچه بیبی کینگ سایز یک شامل 20 عدد Diapers است و برای نوزادهای تازه متولد شده ی 2 تا 4.5 کیلوگرم استفاده می شود، هم اکنون این پوشک را می توان جزو ارزان ترین پوشک های سایز 1 در بازار ایران معرفی کرد، زیرا دیگر برند اقتصادی بازار یعنی ببم، اصلا سایز 1 تولید نمی کند. اما شرکت پارس حیات که تولید کننده ببم است، تولید کننده مولفیکس هم بوده و در حرکتی جالب، پوشک سایز 1 مولفیکس را ارزان تر از دیگر سایز هایش در بازار عرضه می کند تا والدین را برای شروع خرید پوشک ارزان اینترنتی، با برند اصلی خود همراه کند؛ کلک رشتی!

  • در حال حاضر مولفیکس سایز 1 ارزانتر از مای بیبی سایز 1 است اما ممکن است در قیمت گذاری های جدید بیبی کینگ ارززان تر باشد.

پوشک مای بیبی سایز 1

ضعف بیبی کینگ در سایز یک چیست؟

نقطه ضعف پوشک بیبی کینگ سایز 1 را می توان عدم تعبیه برای کش پشت کمر دانست، این کش که برای راحتی کودک و همچنین جلوگیری از پس زدگی بسیار مفید است، در بسیار از برندهای دیگر هم وجود ندارد، اما بیبی کینگ در تمام سایز های خود این کش را در پشت یا در کناره ها تعبیه کرده، تنها سایزی که کش پشت کمر ندارد، همین سایز 1 می باشد.

  • خبر خوب؛ شرکت آرمان سلولز یزد تصمیم دارد از اواسط تابستان 1401 روی تمام پوشک های بیبی کینگ تغییراتی ایجاد کند که یکی از آن ها تعبیه کش پست کمر برای تمام سایز ها می باشد.

قدرت جذب و چسب های مکانیکال این سایز تقریبا مناسب و متناسب همین قیمت بوده و می تواند انتخابی مناسب برای خانواده هایی که به دنبال پوشک های مقرون به صرفه می باشند محسوب می شود.

  • یوزمارت، بزرگترین فروشگاه اینترنتی رشت است که در بخش پوشک بچه و دستمال کاغذی به صورت فروش عمده فعالیت می کند؛ در صورت درخواست بار با پشتیبانی یوزمارت 09391058877 تماس حاصل فرمایید.

کیفیت پوشک بیبی کینگ در سایز 2 چگونه است؟

برای اینکه ارزش خرید این محصول را بررسی کنیم، باز هم باید ببینیم ابتدا قیمت پوشک بیبی کینگ سایز ۲ چگونه است و در مقایسه با دیگر برندها در چه رتبه ای قرار می گیرد، سایز 2 پوشک که برای نوزادهای با وزن 3 تا 6 کیلوگرم استفاده می شود، خیلی زود به سراغتان خواهد آمد و احتمالا زیر یک ماه باید برای خرید پوشک سایز 2 اقدام کنید؛ اما چرا بیبی کینگ؟
همانطور که در بالا اشاره کردیم، بیبی کینگ سایز 2 دارای کش دور کمر بوده و مزیت بزرگی را نسبت به دیگر برندها برای خود دست و پا کرده است، در مورد ایجاد حساسیت هم بحث بسیار است و شرایط برای هر کودک متفاوت خواهد بود؛ ممکن است نوزاد شما با استفاده از بیبی کینگ دچار حساسیت شود و حتی کش دور کمر هم باعث قرمزیِ پوست او شود، اما این امکان هم وجود دارد نوزاد بدون هیچ مشکلی با این برند سازگاری پیدا کند.

پوشک سایز 2 بیبی کنیگ

 

بی بی کینگ برای پوست های حساس خوب است؟

اگر کودک شما دارای پوستی بسیار حساس است، بهترین انتخاب برای شما، خرید پوشک های سری مهربان با پوست مای بیبی می باشد. پیشنهاد دوم هم می تواند پوشک های جدید هانیز باشد که فقط کمی گمنام است اما از نظر کیفیت حتی بالاتر از مای بیبی محسوب می شود.

بیبی کینگ پوشک های سایز 2 خود را در دو بسته نرمال و دوبل عرضه می کند که در حال حاضر هیچکدام جزو 3 محصول ارزان در این سایز محسوب نمی شوند و پوشک ببم از بهترین قیمت در سایز 2 برخوردار است؛ البته هنوز قیمت های جدید در بازار جا نیوفتاده و ممکن است در خرید های جدید، Baby King را جزو دو برند ارزان در این سایز مشاهده کنیم.

  • در مجموع می توان این محصول را نسبت به قیمتش کاملا به صرفه قلمداد کرد؛ مگر اینکه روی بدن کودک شما جواب ندهد!

آیا Baby King در سایز 3 مناسب است؟

همانند سایز 2، بسیار زود به سایز 3 خواهید رسید و در این سایز هم زیاد طول نمی کشد که به یک سایز بالاتر بروید اما مهم است که انتخابی مناسب برای پوشک سایز متوسط 4 تا 9 کیلوگرم داشته باشید و مسیری که طی کرده اید را به درستی ادامه دهید. پوشک بیبی کینگ سایز 3 در دو بسته نرمال و دوقلو یا اقتصادی عرضه می شود که در کنار پوشک ببم، ارزانترین پوشک های بازار محسوب می شوند.

پوشک بیبی کینگ سایز 3

 

سایز 3 کش پشت کمر دارد؟

در این سایز هم کش پشت کمر تعبیه شده و اجازه نشت مایعات را به راحتی نخواهد داد. پوشک کامل بچه بیبی کینگ سایز سه دارای لایه بیرونی بسیار نرم و لایه داخلی نرم و خشک می باشد. پودر جاذب قدرتمند این پوشک باعث می شود تا چند ساعت در بدن کودک به صورت خشک باقی بماند و قابل استفاده باشد.

  • در سطح اول لایه داخلی که نام آن TopSheet می باشد، خط های لوزی شکلی وجود دارد که باعث می شود ادرار در تمام سطح پد پخش شود و به لایه ADL برسد، این طراحی پیشرفته باعثِ بالا رفتن ساعت استفاده و عدم حساسیت های پوستی در کودک می شود.

پوشک بیبی کینگ سایز 4؛ مهمترین انتخاب!

پس از نزدیک به 6 ماه از تولدت کودک، به سایز 4 خواهید رسید و احتمالا یک سال را باید در این سایز مهم سپری کنید، سایز 4 برای کودک هایی با وزن 7 تا 18 کیلوگرم استفاده می شود و Baby King با دو محصول پوشک بیبی کینگ سایز 4 بسته 12 عددی و پوشک بیبی کینگ سایز 4 بسته 34 عددی در بازار حضور دارد.

  • پوشک سایز 4 بیبی کینگ، ارزان ترین پوشک این سایز محسوب می شود؛ حالا وقتشه که اقتصادی خرید کنی!

سایز 4 جاییست که کودک کم کم به نشستن رسیده و در حال یادگیری و تلاش برای حرکت کردن به طریق مختلف است. این یعنی نیاز دارید که پوشک بچه دارای خاصیت کشسانی عالی، چسب های مکانیکال قوی، نوار کشسان و لایه عمودی محافظ باشد که پوشک بیبی کینگ تمام این گزینه ها را دارا می باشد.

  • در سایز 4، کش در کنار کمر تعبیه شده و پشت کودک نمی باشد؛ البته همانطور که گفته شد، در سری جدید پوش های بیبی کینگ تمام سایزها دارای کش کمر خواهند بود.

ارزان ترین پوشک سایز 4

اگر می خواهید اقتصادی خرید کنید، جوابِ چرا پوشک بیبی کینگ خوبه؟ را در این سایز خواهید گرفت، زیرا با افزایش نرخ پوشک ها در سال 1401، حالا بیبی کینگ نزدیک به 65 هزار تومان از محصول مشابه در برند مای بیبی ارزان تر بوده و این رقم برای سایز 4 مولفیکس 34 عددی نزدیک به 50 هزار تومان خواهد بود.

  • حتی پوشک ببم هم در قیمت گذاری جدید خود، بسیار گران تر از بیبی کینگ بوده و هنوز شاهد افزایش قیمت در سایز 4 بیبی کینگ نبوده ایم؛ اردیبهشت 1401

پوشک بیبی کینگ تمام سایزها

بیبی کینگ چقدر در بدن کودک می ماند؟

مهمترین ایراد سایز 4 بیبی کینگ نسبت به برندی مثل مولفیکس این است که نهایتا 4 یا 5 ساعت در بدن کودک دوام می آورد و پس از گذشت این مدت باید تعویض شود. اگر مشکلی با این موضوع ندارید، بیبی کینگ بهترین انتخاب شما خواهد بود.

Baby King؛ پوشک مناسب برای سایز 5

در ادامه سایز 4، با همان ویژگی ها به سایز 5 خواهیم رسید. قطعا اگر دوره یا دوره های قبلی با با هر برندی طی کرده باشید، از اینجا به بعد را هم با همان بند طی خواهید کرد و چیزی نمی تواند شما را برای تغییر برند متقاوعد کند. اگر قرار است Baby King خریداری کنید، فروشگاه اینترنتی یوزمارت قیمت عمده پوشک بیبی کینگ را برای شما فراهم می کند!
یوزمارت نماینده این برند در استان گیلان است و هر تعدادی که بیبی کینگ بخواهید می توانید از طریق سایت یا تماس با پشتیبانی آن را تهیه نمایید.
پوشک سایز 5 بیبی کینگ احتمالا آخرین دوره ی مصرف کودکتان خواهد بود، کودکی که حالا بزرگ شده، راه می رود، حرف می زند و به زودی شما را برای همراهی تا توالت صدا خواهد زد؛ Baby King سایز 6 ندارد!

  • اختصاصی از مجله یوزمارت
  • نت سنتر