نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

روز جمعه ، مقامات در شمال ایتالیا دستور دادند تعطیلی مدارس ، کافه ها و سایر اماکن عمومی در 10 شهر پس از یک سری موارد HIV.

مقامات در یک کنفرانس مطبوعاتی گفتند که پس از تردید در همان نوار و جمعی از دوستان ، دو پزشک و ده نفر دیگر از نظر ویروس در لومباردی آزمایش مثبت کرده اند ، و این دو نوار دیگر در ونتو وجود داشته است.

از بیش از 50،000 نفر خواسته شد تا در مناطق مورد نظر در خانه های خود بمانند ، در حالی که کلیه فعالیت های عمومی مانند جشن های کارناوال ، طرفداران کلیسا و رویدادهای ورزشی تا یک هفته ممنوع اعلام شده است.

جوزپه کنته نخست وزیر ایتالیا گفت: “همه چیز تحت کنترل است ، با تأکید بر اینکه دولت” سطح بسیار بالایی از ذخایر “را حفظ می کند.

خیابان های شهرها متروک بودند ، فقط تعداد معدودی از مردم در بیرون ظاهر شدند و علائم نشانگر فضاهای عمومی بسته بود.

در کاسپالسترلنگو ، یک بیلبورد الکترونیکی بزرگ در خارج از سالن شهر نوشت: “Corona Virus: از ساکنان دعوت شده است که به عنوان احتیاط در خانه های خود بمانند.”

Codogno اولین شهر بود که با 15،000 نفر جمعیت بسته شد و سه نفر تایید کردند که به این ویروس آلوده شده اند ، از جمله یک مرد 38 ساله و همسر باردار هشتمین ماه او.

سه نفر دیگر آزمایش مثبت برای اولین آزمایش ویروس کرونا هستند و منتظر نتایج نهایی آن هستند.

شهردار Codogno Francesco Passerini گفت: اخبار این پرونده ها “باعث نگرانی” در سراسر شهر جنوب میلان شد.

این 38 ساله که برای یونیلور در لودی کار می کند ، در مراقبت های ویژه از نظر جدی روبرو بود.

رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که اوایل ماه جاری میلادی با مردی که در ژانویه به چین سفر کرده بود خورده و بعداً علائم شبه آنفلوانزا را نشان داده اما پس از آن آزمایش ویروس منفی شده است.

یک دوست فوتبالی که فرزند یک صاحب میخانه در Codogno است نیز به همراه سه بازیکن در این نوار نتایج مثبت نشان داده است.

هر سه نفر بازنشسته در شهر کوچک Castiglione Dida هستند. شهردار آنجا گفت که مردم محلی از شیوع بیماری کشنده بسیار نگران هستند.

براساس اعلام منطقه لومباردی ، حدود 250 نفر پس از تماس با موارد جدید در انزوا قرار گرفتند و 60 کارگر یونیلور از نظر ویروس مورد آزمایش قرار گرفتند.

راه آهن منطقه ای ترنورد گفت که قطارهای آن در سه ایستگاه در منطقه آسیب دیده متوقف نمی شوند.

لوکا زایا ، رئیس منطقه ونتو ، اظهار داشت: یک پسر 78 ساله ، از روستای فو اوگانو ، در پای یوجین هیلز در نزدیکی پادوا ، آزمایش ویروس را مثبت کرده است.

وی گفت: با بسته شدن فضاهای عمومی ، در اطراف روستا “مهر بهداشتی” ایجاد می شود.

سه مورد دیگر از این ویروس به طور جداگانه در ایتالیا در موسسه Spalanzani در رم درمان می شود.

شیوع بیماری به اصطلاح COVID-19 که از ماه دسامبر آغاز شد ، باعث کشته شدن بیش از 2،200 نفر و زخمی شدن بیش از 75.500 نفر در چین شد.

براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، بیش از 1150 نفر زخمی شده اند و 8 نفر در 26 کشور دیگر جان باخته اند.

منبع: وبلاگ سلامت