نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

10 راه برای مراقبت از کفش

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱ ب.ظ

"کفش خوب نیاز به مراقبت بهتری دارد."

کف پاها هیچ تفاوتی با روح ندارند و هر چه بهتر از آنها مراقبت کنید، در مواقع سخت با سخت شدن جاده ها بهتر در کنار شما خواهند ماند. کفش ها شخصیت فرد را نشان می دهند و وقتی از کفش های خود مراقبت می کنید، از خود نیز مراقبت می کنید.

حتی اگر ممکن است برای روزها و مناسبت‌های مختلف کفش‌های متفاوتی داشته باشید، هرگز نباید اجازه دهید کف (کفش‌های) زیبا بدون حرکت در یک مکان قرار گیرند. به آنها مراقبتی را بدهید که نیاز دارند، بالاخره آنها همتای شما هستند.

بنابراین، در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از طریق آنها به درستی از کفش های خود مراقبت کنید و از داشتن رابطه طولانی مدت با آنها اطمینان حاصل کنید:

خرید کفش مردانه در کتپوش

https://katpoosh.com/product-category/men-shoes/

 

چگونه از کفش های خود مراقبت کنید:

کف پاهای زیبا چیز زیادی نمی خواهند، تنها چیزی که نیاز دارند کمی توجه به برنامه شلوغ روز شماست و از این طریق خوشحال هستند. اجازه ندهید کفش هایتان فکر کنند که دیگر به آنها اهمیت نمی دهید فقط این نکات ساده را دنبال کنید و آنها را سرگرم کنید:

1. کفش ها از رطوبت متنفرند:

کفش‌های خود را دور از رطوبت نگه دارید زیرا رطوبت می‌تواند منجر به رشد باکتری‌هایی شود که می‌تواند باعث شود وقتی در نهایت کفش را بپوشید، مواد کفش به راحتی از بین برود. از خشک‌کننده‌هایی مانند کیسه‌های سیلیکا یا ژل‌ها برای حفظ رطوبت و عاری از باکتری استفاده کنید. اگر سیلیس ندارید، می‌توانید کفش‌هایتان را با روزنامه پر کنید و بعد از یک هفته یا بیشتر آن‌ها را عوض کنید، در نتیجه از کف‌های مورد علاقه‌تان در برابر رطوبت محافظت کنید.

2. آنها را از گرد و غبار دور نگه دارید:

پوشیدن یک جفت کفش به طور منظم هرگز توصیه نمی شود، اما این بدان معنا نیست که آنها را تمیز نکنید و عاری از گرد و غبار نگه دارید. گرد و غبار بیش از حد می تواند منجر به از بین رفتن رنگ طبیعی کفش و پیر به نظر رسیدن آنها شود. برای نو نگه داشتن کفش‌هایتان مثل همیشه، آن‌ها را به طور منظم جلا/تمیز کنید. همچنین کفش های خود را ایمن نگه دارید و از دمپایی های خانگی که به طور منظم استفاده می کنید دور نگه دارید تا گرد و غبار روی آن ها ننشیند. بهترین مکان برای نگهداری کفش، کمد کفش است.

3. درخت کفش بسیار مهم است:

در حالی که کفش خود را نمی پوشید، یک درخت کفش قرار دهید، زیرا این کار تضمین می کند که شکل و بافت طبیعی کفش بازیابی شود. علاوه بر این، از درختان کفش سرو می توان برای حفظ رطوبت آنها استفاده کرد.

4. دور از نور مستقیم خورشید:

گرمای شدید یا نور مستقیم خورشید می تواند منجر به پوسیدگی خشک شود و باعث سفت شدن آنها و در نتیجه فرو ریختن آنها شود. درعوض، کفش‌های خود را در یک محیط کنترل‌شده نگه دارید و مطمئن شوید که زمانی که در نهایت بیرون آمدید، طول عمر بیشتری دارند.

5. از جعبه کفش پلاستیکی استفاده نکنید:

کفی ها به گردش هوای مناسب نیاز دارند و بنابراین جعبه های پلاستیکی یا حتی مقوایی کفش هرگز برای آنها خوب نیست. از کیسه هایی که از پارچه های قابل تنفس ساخته شده اند برای نگهداری کفش ها استفاده کنید و اجازه می دهد هوا به راحتی و کارآمد گردش کند. کفش ها را ذخیره کنید

6. از پولیش و براق کننده استفاده کنید:

درست همانطور که روح ها برای جوان نگه داشتن پوست خود به یک رژیم سالم نیاز دارند، کف پاها نیز برای جوان ماندن به جلا و براق کننده نیاز دارند. جلا دادن منظم کفش و استفاده مکرر از براق کننده به عمر طولانی تری کفش و حفظ درخشش و بافت آن کمک می کند.

7. کفش را تمیز نگه دارید:

زیره های عالی پایه و اساس کفش های عالی هستند، بنابراین حفظ کف کفش شما بسیار مهم است. در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید تا از تمیز و مرتب بودن کفی خود اطمینان حاصل کنید:

کفش‌هایتان را بیرون به هم بکوبید تا گرد و غبار شل از آن خارج شود.

برای از بین بردن کثیفی کف پا از برس استفاده کنید.

برای از بین بردن کثیفی شیارهای داخل کف پا از یک برس رنگ خشک استفاده کنید.

 

https://www.dsw.com/

8. چرم را جوان کنید

چرم تنفس می کند و می توانید با جوان سازی کفش های چرمی خود با کرم کفش به تنفس بهتر آنها کمک کنید. با این حال، کرم کفش را با استفاده از یک برس یا پارچه نرم روی کفش‌های خشک بمالید و بگذارید کرم کاملاً جا بیفتد و قبل از پوشیدن کفش‌ها را یک شبه بگذارید.

9. برای کفش و زیره کفش کتانی سفید:

کفش‌های سفید، به‌ویژه کفش‌های کتانی نماد استایلی هستند که هم مردان و هم زنان آن را دوست دارند. اما رنگ سفید می تواند به راحتی کثیف و لکه شود. بنابراین، آنها نیاز به مراقبت بیشتری دارند و هنگامی که مجبور به تمیز کردن آنها هستید، فقط از یک پاک کن جادویی تمیز استفاده کنید که در یک صابون ظرفشویی آغشته شده است تا لکه ها را پاک کنید و در نتیجه ظاهر جدیدی براق به آنها ببخشید.

10. پراکسید هیدروژن و جوش شیرین برای روشن کردن دوباره کفش های شما:

همه از به نمایش گذاشتن یک جفت کفش کتانی براق جدید لذت می برند، اما چیزی که بسیاری از آنها لذت نمی برند این است که حتی کفش های قدیمی شما می توانند به اندازه یک جفت کفش جدید درخشان باشند. فقط از یک مسواک آغشته به خمیر پراکسید هیدروژن و جوش شیرین استفاده کنید و به آرامی خمیر را روی تمام کفش بمالید و ببینید که خمیر جادویی معجزه می کند. شما یک جفت کفش کتانی براق خواهید داشت که می توانید آن را به عنوان یک جفت کفش ورزشی جدید به نمایش بگذارید.

 

جمع بندی:

یک جنتلمن واقعی هرگز کف پاهای بزرگ را ترک نمی کند و همیشه از آنها مراقبت بیشتری می کند. اگر مراقبت‌های لازم را دریافت نکنند، کف پاها تغییر می‌کنند، بنابراین، هرچه بیشتر به آن‌ها اهمیت دهید، بدون از دست دادن شکل و درخشش (بدون تغییر) بیشتر به شما خدمت خواهند کرد. فقط نکات ساده بالا را دنبال کنید تا مطمئن شوید که کف پای شما در چنین مواقعی آسیب نمی بیند.

  • نت سنتر