نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

معرفی شرکت سرویس باسکول

يكشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۱۵ ق.ظ

شرکت سرویس باسکول در زمینه تولید، نصب، راه اندازی و خدمات انواع باسکول جاده ای فعال می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از بروزترین تجهیزات دنیا و مجرب‌ترین متخصصین بعنوان برترین تولیدکننده باسکول و ارائه دهنده خدمات باسکول در ایران شناخته می‌شود.

«سرویس باسکول» بعنوان جزئی از باسکول پند ارائه دهنده خدمات تعمیرات باسکول نظیر کالیبراسیون، نگهداری، لوازم جانبی و سرویس‌های مختلف باسکول می‌باشد و در کوتاهترین زمان به سراسر ایران خدمات باسکول را ارائه می‌نماید.

سرویس باسکول بعنوان بخشی از باسکول پند واردکننده و تولیدکننده تمامی اجزاء باسکول  می‌باشد و به همین دلیل آگاهی کامل نسبت به جزئیات فنی و ابعاد تخصصی کار دارد. همچنین این اطمینان برای مشتریان حاصل می‌شود که تمام قطعات اصل و اوریجینال می‌باشد.

شبکه گسترده نمایندگی‌های مجاز باسکول پند امکان ارائه خدمات باسکول در کمترین زمان در هر نقطه از کشور را مهیا کرده است. جهت تعمیرات باسکول تنها با یک تماس در هر نقطه‌ای که باشید کارشناسان و متخصصان «سرویس باسکول» جهت ارائه خدمات باسکول به محل شما اعزام می‌گردند.

سرویس باسکول علاوه بر ایران، آمادگی ارائه خدمات در تمام کشورها را دارد؛ تا اکنون در کشورهایی نظیر عراق، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، عمان، گرجستان، قزاقستان، کنیا و کلمبیا خدمات و تعمیر باسکول توسط تیم متخصصین سرویس باسکول انجام پذیرفته است.

منبع: https://servicebaskool.com/

  • نت سنتر