نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

مزایای استفاده از واتر جت

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰ ق.ظ

می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت مستقیم و با تخفیف ویژه زمستانه خریداری نمایید. برای خرید دسته لانس دقت نمایید که نوع با کیفیت آن را تهیه کنید چرا که نوع بی کیفیت آن ها سریع داغ می شود و همچنین سنگین هم هستند. شستشوی منظم تجهیزات و وسایل مختلف افزایش طول عمر آنها را نیز در پی دارد. البته نازل های سوزنی با زاویه صفر درجه نیز در دسترس هستند که کاربرد های تخصصی خود را دارند. استفاده کرد. شوینده فشار قوی یا واترجت غالبا دارای قابلیت تنظیم فشار آب می باشند، بنابراین در عملیات مختلف می توان فشار دستگاه را متناسب با مقاومت سطح تنظیم نمود تا ضمن حذف آلودگی، سطح دچار آسیب نگردد. نازل ها با زاویه بزرگ تر سطح بیشتری را پوشش داده و قدرت نظافتی کمتری دارند. اکثر کارواش صنعتی های موجود در بازار به حالت کارواش صنعتی آب سرد هستند، چرا که پمپ پیستونی مورد استفاده در کارواش صنعتی دمای آب تا حداکثر 30 تا 40 درجه سانتیگراد را ساپورت می کنند و در صورتی که آب با دمای بالاتری از این درجه وارد پمپ شود، سرامیک های پمپ پیستونی به مرور زمان دچار خوردگی خواهد شد، جهت رفع این مشکل از کارواش صنعتی آب گرم استفاده می کنند، طریقه ی کارکرد این نوع از واتر جت های صنعتی به این صورت است که فرآیند گرم کردن آب بعد از پمپاژ آب از درون پمپ و درون لوله های مارپیچ مانند انجام می شود تا پمپ پیستونی کارواش صنعتی دچار مشکل نشود.

واترجت آب سرد توانایی بالایی در جرم زدایی و شستشوی سطوح مختلف مانند نمای ساختمان، کف پارکینگ، استخر، ماشین آلات صنعتی داشته و کاربرد آن در بسیاری از عملیات نظافت صنعتی، کیفیت و نتیجه مطلوب را به همراه دارد. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش آن هستیم که بتوانیم با ارائه ی محصولات و سیستم هایی با کارایی عالی، رضایت کامل شما را به دست آوریم. عوامل اثرگذار در کارایی سیستم مه پاش مرغداری به چند دسته تقسیم می شوند که مهمترین آن ها شامل پمپ، لوله و اتصالات و نازل مه پاش می باشد. تایمر آبیاری آکوا تک خروجی یک از تایمر های ساده ولی با کارایی خوب می باشد. همچنین آبیاری بیشتر از نیاز گیاه انجام نمی دهید. دمای محیط بیشتر از 30 درجه مدام اتفاق می افتد و اگر دمای هوا در محیط پرندگان به این حد برسد، پرندگان در معرض خطر قابل توجه استرس گرما قرار می گیرند و باید با دقت کنترل شوند. این تجهیزات نظافتی کارآمد از لحاظ نوع کاربرد به دو دسته اصلی خانگی (کارواش خانگی) و صنعتی (لوازم کارواش صنعتی) تقسیم بندی می شوند.

همچنین در صورت دسترسی به پریز برق یا امکان تهیه مولد برق، استفاده از واتر جت صنعتی الکتریکی ترجیح داده می شود زیرا انرژی لازم برای این دستگاه ها با اتصال به برق بصورت پیوسته تامین شده و نگرانی پیرامون وقفه در کار به دلیل اتمام سوخت وجود ندارد. دارای 6 نازل رنگی برای مدل هایی که از دو طرف خروجی آب دارند. ضمن آنکه از هر نوع مواد شوینده ای نیز نمی توان استفاده نمود چرا که باعث صدمه زدن به پمپ دستگاه می شود. ضمن آنکه از این دستگاه برای شستشوی خودروهای سواری نیز استفاده میشود. دستگاه های صنعتی دارای فشار کاری بالا برای امور سخت صنعتی کاربردی هستند و نسبت به کارواش های دارای فشار کاری پایین تر و یا کارواش خانگی قیمت بیشتری دارند. مدل های مختلف دستگاه واترجت براساس فشار کاری کدامند؟ از واتر جت صنعتی به منظور افزایش سرعت شستشو و بالا بردن راندمان کاری نیز استفاده می شود. نظافت در این روش بدون استفاده از مواد شوینده نیز به خوبی صورت می گیرد؛ این در حالی است که استفاده از مواد شوینده در واتر جت ها به منظور شستشو و نظافت بهتر میسر می باشد. 

از مزایای استفاده از واتر جت می توان به کاهش مصرف آب، سازگاری با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از مواد شوینده یا استفاده حداقلی از آنها، افزایش کارایی،کیفیت و سرعت در عملیات نظافت و شستشو اشاره کرد. انتخاب نادرست این دستگاه باعث عدم موفقیت در اجرای عملیات مورد نظر شده و حتی ممکن است باعث آسیب دیدن دستگاه یا سطح تحت پاشش گردد. واتر جت آب سرد بدون ایجاد تغییر چندان در دمای آب ورودی، تنها موجب افزایش فشار آب شده و جریانی پرفشار آب را بر سطح مورد نظر پاشش می نماید. واترجت ، یک تجهیز نظافتی است که بوسیله یک پمپ، آب را با فشار بالا به سطح پاشش می کند. این نوع نازل بخار آب را به صورت نقطه ای پخش می کند در نتیجه موجب افزایش قدرت بخار می گردد ولی سطح کمتری را پوشش می دهد، در نتیجه از این نوع نازل برای از بین بردن آلودگی های عمیق و کم مساحت استفاده می شود. قابلیت اتصال به سنسورهای مختلفی مثل سنسور باران و یا رطوبت خاک را دارد. این دستگاه صنعتی با اتصال به یک منبع آب، خروجی بسیار پر فشاری تولید می نماید که در نظافت نمای ساختمان، نظافت انواع سطوح داخلی و خارجی، شستشوی خودرو و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

  • نت سنتر