نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

دلایلی که می تواند باعث رشد درآمد یک شرکت شود

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲ ق.ظ

 

رشد همیشه با تورم حساب میشود که می‌تواند اثرات تورم در قیمت ها را برای تولید کردن کالاهای آن ها تغییر دهد یا از بین ببرد. اندازه گیری کردن رشد اقتصادی از حساب داری درآمد ملی قابل استفاده است که سالانه تولید خالص بودن و ناخالصی آن اندازه گرفته میشود و همه‌ی مزیت ها و عیب ها و نرخ تولید ناخالصی داخلی با توجه به اندازه جمعیت مقایسه میشوند.

اقتصاددانان می گویند که تعداد زیاد رشد اقتصادی ناشی از استفاده نیروهای کار (دارا بودن انرژی یا مواد، بیشتر شدن بهره وری کار) است که به آن رشد فشرده میگویند. رشد تولید ناخالصی داخلی نه تنها  ورودی ها را شامل میشود بلکه با افزایش جمعیت و قلمرو ها به حساب می‌آید.

تعیین کردن هدف برای رشد:

برای اندازه گیری رشد و ارزیابی کردن کارها راهکار های زیادی وجود دارد که باید هدف درست مشخص شود. تا زمانی که هدف ها مشخص نشود و جزو اولویت قرار نگیرد، نمیتوانیم تلاش خود را برای داشتن تمرکز انجام دهیم. بدون داشتن هدف و ایده و تفکر ممکن است  شغل و حرفه شما دچار مشکل شود وکسب و کار  متوقف گردد.

برای تعیین هدف ها چه کارهایی باید انجام شود:

  • ۱)درآمد داشتن های تکراری ماهانه
  • ۲)درآمدهای ناخالص
  • ۳)داشتن مشتری های ثابت
  • ۴)داشتن حساب های ویژه با فروش های بالا

برای رسیدن به هدف باید برنامه و جدول برنامه ریزی وجود داشته باشد و مداوم حواس افراد باید به کار باشد. چون کارکردها مخصوص روز خاص یا اوایل هرماه نیستند، بلکه باعث میشوند یک نقطه مشترکی را پیدا کنید و متوجه شوید که راه را درست طی میکنید یا اینکه از مسیر خود خارج شده اید.

راه های استخدام کردن کارمندان را سخت کنید، سازمان ها خود به خود رشد و نمو ندارند زیرا افرادی را که استخدام میکنند مسئول درآمد کسب و کار هستند، و این را در نظر داشته باشید که شما رهبر نیستید بلکه مدیر هستید و بین رهبری و مدیریت تفاوت وجود دارد. چون کار مدیر این است که برای رسیدن به هدف مشخصی، کار هایی را در مرحله و زمان خود باید انجام دهد تا بتواند نتیجه درستی از آن بگیرد. اما رهبر وظیفه اش  این است که اعضا، افراد و گروه را مدیریت و هدایت کند. این به تیم کمک میکند تا انگیزه بیشتری به اعضا بدهد.

کسانی که ایده های بیشتر و قوی تری دارند و می توانند تغییر اینجا کنند و باعث پیشرفت شوند را انتخاب کنید، از مدیریت و سرمایه گذاری کردن و پس انداز دور نشوید. سرمایه را خرج نکنید و به فکر پس انداز کردن نیز باشید. چرا که سرمایه گذاری باعث رشد میشود. پس در اولویت خود هزینه های ثبت برند را قرار دهید و از یاد نبرید که سرمایه گذاری های سنگین بدون اینکه پس اندازی باشد باعث میشود رشد شرکت کمتر شود و سازمان آسیب پذیر و شکننده شود .

رشد کردن ناگهانی همه بخش ها، با شکست رو به رو میشود و بیشتر شدن در آمدها باعث میشود تیم مالی تحت فشار قرار بگیرد و سرمایه گذاری هایی که اضافه هستند باعث میشوند که مشتری های زیادی و بدون سود جذب بشوند وبه دلیل زیاد بودن سفارش تیم تامین کننده گمراه و سردرگم میشود و با مشکلات و شکست روبه رو می‌شود. بدون مشتری رشدی صورت نمیگیرد و به جایگاه بالاتری نخواهید رسید.

  • نت سنتر