نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

خرید پنل پیامک ارزان و انبوه تبلیغاتی

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۲ ق.ظ

خرید پنل پیامک یا همان خرید پنل اس ام اس و خدمات مبتنی بر پنل‌های پیامکی، سامانه ای می باشد که می توانید از طریق آن به ارسال پیامک های تبلیغاتی برای خود و مشتریانتان، آن هم به صورت انبوه و هدفمند ارسال کنید.

ما همواره خرید و فعالسازی پنل SMS را به مشتریان سئوسل توصیه می کنیم.

برای اینکه مشتریان بتوانند از این خدمات به راحتی استفاده کنند، سئوسل آن‌ها را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین بازه زمانی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

هدف از ایجاد پنل اس ام اس سئوسل دقیقا این است که بتواند شرایطی را برای مشتری فراهم کند به طوری که حجم عظیمی از پیامک را یکجا ارسال کند و به جذب مشتری و تبلیغات پیامکی با کمترین هزینه بپردازد. پیامک هایی که می توانند در یک شهر خاص، منطقه خاص و برای صنف خاصی و یا حتی سن یا جنسیت خاصی و در یک نقشه خاصی ارسال شوند و از این رو کاملا هدفمند باشند.

برای اینکه با خدمات مبتنی بر پنل sms آشنا شوید باید با محتوا، قابلیت ها و عملکرد این پنل آشنا شوید. در ادامه به طور کامل این سامانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم ابتدا در سامانه عضو شده تا گام به گام با توضیحاتی که در ادامه می آید همراه شوید و آن را فرا بگیرید.

کار با این سامانه بسیار آسان است. چنانچه پس از ثبت نام و فعال سازی پنل، در استفاده از آن سوالی برایتان مطرح بود، می توانید توضیحات این صفحه را مطالعه نمایید تا بتوانید یک پنل اس ام اس قوی داشته باشید.

اطلاعات بیشتر: https://seocell.ir/sms/

  • نت سنتر