نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

خدمات نماشویی با داربست

يكشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۷ ب.ظ

خدمات نماشویی با داربست در تهران پس از توافق بین طرفین و توافق کارفرما برای نصب کردن داربست تیم کاری مورد نظر کار را شروع کرده و اقدام به نصب داربست بر روی ساختمان می کند. فشار بالای آب جرم ها و کثیفی ها را پاک می کند و سطح مورد نظر را عاری از هرگونه آلودگی می نماید که علاوه بر کاهش مصرف آب باعث افزایش کارایی نیروی انسانی و کیفیت و سرعت امور نظافتی می گردد.واترجت صنعتی در فشارهای کاری مختلف بسته به کاربرد مورد نیاز تولید می شوند. از نظر زیبایی شناختی هر چه ظاهر یک ساختمان زیباتر عاری از هرگونه آلودگی و کثیفی باشد آن ساختمان بسیار چشمگیر و زیباتر مشاهده می شود. به طور کلی میتوان گفت مقررات انجام و اجرای این عملیات، مجوزهای مورد نیاز، روش انجام کار، ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز آن و… با پیشرفت تکنولوژی و طراحی و عرضه تجهیزات تخصصی نماشویی و امکان انجام عملیات شستشوی نما مستقیما از سطح زمین، این فرایند به میزان قابل توجه ساده تر گردیده و خطرات پیرامون آن به کلی حذف شده است.

یکی از مهمترین ویژگی های نصب داربست بر روی نمای ساختمان وجود ایمنی بالای آن می باشد. عملیات نماشویی و تمیز کردن شیشه ها به دلیل قرارگیری سطوح در ارتفاع، وسعت بالای نما و حجم بالای آلودگی یکی از دشوارترین عملیات نظافتی می باشد که انجام آن مستلزم صرف انرژی، زمان و هزینه قابل توجه خواهد بود. پاکیزگی و زیبایی این بخش نه تنها افراد مراجعه کننده را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه به دلیل قرارگیری در فضای عمومی، بر سلامت و نشاط روحی کلیه افراد حاضر در محیط پیرامون آن نیز تاثیرگذار خواهد بود. از این رو بسیار حائز اهمیت است تا هر کاری که می توانید انجام دهید و این قسمت از ساختمان محیط کارتان را همیشه تمیز نگه دارید. اولین بخشی که قبل از عمل پیچ رولپلاک نمای ساختمان مورد بررسی قرار می گیرد نوع و رنگ سنگ استفاده شده در نمای ساختمان می باشد که این بررسی شامل ابعاد سنگ ،رگه های سنگ و قطر سنگ نما نیز می باشد و همچنین روشی که سنگ کاری انجام شده و نحوه ی کار گذاشتن سنگ نما نیز باید بررسی شود. شرکت آذرساب، بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان دارای تجربه کافی برای کفسابی، سنگسابی، شستشوی نمای ساختمان به روش های مختلف و همچنین مقاوم سازی نما (پیچ رولپلاک نما) می باشد.

https://www.ropeaccess-industry.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%a9%db%8c%d8%b4/
 

این بخش از ساختمان همواره در معرض انواع آلودگی های محیطی همانند برف و باران، همچنین مواد آلاینده ناشی از سوخت فسیلی خودروها، کارخانه ها و سایر مراکز صنعتی قرار دارد بنابراین حجم آلودگی قرار گرفته بر روی آن بالا می باشد. نماشویی با داربست در تهران نسبت به دیگر روش ها هزینه ی بیشتری دارد و باید زمان بیشتری را صرف آن کرد. با این که نصب پیچ و رولپلاک با داربست کار راپلکار را آسانتر میکند، اما هزینهی بیشتری نسبت به نصب با طناب در پی دارد. لذا توجه داشته باشید که شما به عنوان کارفرما باید بدانید که خصوصیات و ویژگی های مجری پیچ رولپلاک نما چیست و بر طبق آن به بررسی مراکز ارائه دهنده سنگ نما این خدمت بپردازید. نمای خارجی یک ساختمان، نخستین بخش آن ساختمان است که مورد توجه افراد قرار می گیرد. ولی مجموعا حداقل هزینه ی شستشوی نما بسته به شهری که در آن زندگی می کنید عددی بین 250 تا 350 هزار تومان خواهد بود. شاید این سوال برایتان پیش آید که برای پیچ کردن نمای ساختمان باید آن را سوراخ کرد.

بکارگیری از نیروهای متخصص و ماهر و استفاده از بهترین ابزار و بهترین مواد و به روز ترین دستگاه ها در اجرای نماشویی با داربست در تهران از ویژگی های بارز تیم کاری موج نو می باشد که در این زمینه بسیار موفق می باشد. مدرنترین روش از نماشویی برای نما های مسطح مانند شبشه و کامپوزیت سرامیک های شفاف با استفاده موپ و طی استفاده می شود ابتد با کشیدن موپ بر روی نما و کشیدن طی می توانید تمیزی صد در صد را مشاهده نمایید این سبک ابزارهای سنتی به روز دنیا می باشند. با این کار دیگر اثری از اقدامات که برای محکم کردن سنگ نما انجام شده نمی ماند.و نما مانند روز اول می ماند. در این مقاله با تجهیزات تخصصی نماشویی و شستشوی شیشه مانند دستگاه شیشه شور بیشتر آشنا خواهید شد. نماشویی اصطلاحی است که برای شست و شوی نمای ساختمان ساختمان استفاده میشود امروزه با وجود آلاینده های موجود در هوای شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج دود و گرد و غبار و کاهش کیفیت و کثیف شدن نمای ساختمان در طول گذر زمان لزوم شستشوی نمای ساختمانها به صورت دوره ایی در کلان شهرها احساس می شود.

  • نت سنتر