نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

حذف اکانت تلگرام و اینستاگرام

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ب.ظ

حذف دائمی اکانت تلگرام و پیج اینستاگرام از جمله مواردی هست که از طریق گزینه ها و تنظیمات داخلی اپلیکیشن ها قابل انجام نیست. به همین خاطر هست که ما مجبوریم برای پاک کردن کامل اکانت از روش های دیگه ای که در ادامه به طور کامل و تصویری آموزش دادم استفاده کنیم.

جهت مطالعه تمامی توضیحات کافیست به صفحه حذف اکانت تلگرام و اینستاگرام میلاد صادقیان مراجعه نمائید.

دلیل این که این قابلیت درون اپلیکیشن قرار داده نشده به این خاطر هست که پس از انجام حذف اکانت تلگرام و پیج اینستاگرام، امکان بازگردانی اون اکانت تحت هیچ شرایطی وجود نداره و به عبارتی اکانت تلگرام و پیج اینستاگرام شما از ریشه و به طور کامل حذف و پاک میشه. 

افرادی ممکن هست از روی احساسات آنی و یا تصمیمات بدون فکر و یا از روی هیجان اقدام به حذف اکانت خودشون کنند و بعد از انجام این کار پشیمون هم بشن اما مساله اینه که بعد از طی کردن مراحل حذف امکان بازگردانی اکانت وجود نداره. بنابراین در این مورد دقت لازم رو داشته باشید.

با حذف اکانت تلگرام و پیج اینستاگرام دسترسی به تمامی داده های شما همچون کانال ها و گروههایی که در اون ها عضو بودید و تمامی پست هایی که داخل پیج اینستاگرامتون منتشر کردید و افرادی رو که فالو کردید یا باهاشون در ارتباط بودید و همچنین تمامی گفتگوها و چت های شما با دوستانتون و بقیه موارد به طور کامل و همیشگی برای شما که صاحب اون کانال ها یا گروه ها بودید، غیرقابل دسترس و به طور کامل حذف میشه. 

برای حذف اکانت اینستاگرام هم میتونید به وب سایت میلاد صادقیان مراجعه نمائید.

مختصری از نحوه انجام کار به این صورت است:

  • پس از کلیک روی لینک بالا، صفحه ای مشابه تصویر زیر رو خواهید دید که لازم هست از بخش Why are you deleting your account گزینه Something else رو انتخاب کرده و بعد در کادر To continue, please re-enter your password کلمه عبور یا پسوورد پیج  خودتون رو مجددا وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه Permanently delete my account که قرمز رنگ هست کلیک کنید. این کار اکانت شما رو برای همیشه حذف می کنه (در صورتیکه مطمئن هستید اقدام به انتخاب این گزینه کنید).
حذف و دیلیت اکانت و پاک کردن همیشگی اکانت و پیج اینستاگرام توسط میلاد صادقیان
حذف و دیلیت اکانت و پاک کردن همیشگی اکانت یا پیج اینستاگرام
  • با انتخاب این گزینه، صفحه ای رو مشاهده خواهیم کرد که پیغام Your account has been removed. We’re sorry to see you go رو به ما نمایش میده. این پیغام داره میگه: اکانت شما حذف شده. متاسفیم که نمی تونیم از این پس شما رو ببینیم. با مشاهده این پیغام می تونید مطمئن بشید که اکانت شما به طور کامل حذف شده و دیگه قابل بازیابی هم نیست.

به همین سادگی می تونید اقدام به حذف دائمی و همیشگی اکانت ها کنید.

برای مشاهده کامل آموزش به لینک زیر مراجعه نمائید:

https://miladsadeghian.ir/permanent-removal-of-telegram-and-instagram/

  • نت سنتر