نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

تور مالزی نوروز 99

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۲۷ ب.ظ


پس برای لذت بردن از غذا های گوناگون هم که شده سری به این شهر بزنید و بعد از صرف غذا با اجاره دوچرخه و گشت زنی در شهر یک روز بیادماندنی را برای خود بسازید.
سان‌وِی, پارک آبی دوست داشتنی شهر کوالالامپور هست. این پارک به علت محیط بسیار سرسبز و طبیعت زیبای و ساحل‌های شنی, هر ساله ساله گردشگران فراوانی را از سراسر جهان به سمت خود جذب میکند. کوالالامپور، پایتخت مالزی، فقط به آسمان‌خراش‌های زیبا و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی خلاصه نمی‌شود و از همین رو گردشگران می‌توانند تجربیات متفاوت و جذابی را برای خود رقم بزنند.
تازه های گردشگری را می توانید از همین وبلاگ مطالعه نمائید.
بازدید از اماکن دیدنی مالزی با کمترین هزینه ها میسر است و تعداد مکانهای دیدنی مالزی که می توانید ببینید، بستگی دارد که به کدام شهر مالزی سفر کنید . تقریبا می توان گفت دیدنی های کوالالامپور بیش از سایر شهرهای مالزی است اما دیدنی های لنکاوی نیز شما را محسور خواهد کرد . جاذبه‌های طبیعی وتاریخی ببرند, مالزی برترین انتخاب هست.
خبرنامه جهت اطلاع از آخرین لیست قیمت های تور. دیدنی های کشور مالزی برای رده های سنی و سلایق گوناگون جذاب است . برخی که به تاریخ علاقمندند به جاهای دیدنی مالزی که جنبه تاریخی دارند سر میزنند ، موزه های مالزی میزبان شمار زیادی از گردشگران است . اما سالانه فستیوالهای مالزی نیز نقش بسزایی در توریسم پذیری مالزی دارد .
من، اما سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید و خیابان‌های تهران را نشان می‌دهم و می‌گویم برداشت‌تان از ایران درست نیست. آنان در ابتدا می‌گفتند باور نمی‌کردند و می‌گفتند شاید کشوری جدید را اختراع کرده‌ای، آیا این جا واقعا ایران است"؟! عبدالله نادری روز شنبه در نشست ستاد خدمات سفر دشتی افزود: این شهرستان از مناطق مستعد برای توسعه صنعت توریسم و گردشگری تاریخی و طیبعی در استان بوشهر است. وی اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد فرهنگی وهنری باید از با استفاده از رسانه‌های نوین ارتباطی بویژه فضای مجازی زمنیه حضور بیشترمسافران و گردشگران در فصل زمستان و ایام نوروز را فراهم کنند.
خانه هایی به سبک زمان عثمانی با سقف های قرمز وکوچه های سنگفرش شده قرار دارد.که بازسازی شده . یک شهر پر پیج و خم که می توانید در آن قدم بزنید و از نزدیک تاریخ این کشور را لمس کنید. همچنین هتل بوتیک درجه یک، سوغاتی فروشی، گالری هنری و رستوران وجود دارد. شما می توانید به غیر از نقاشی های به جا مانده بر دیواره ی غارها، دیگر آثار باستانی کشف شده در غارهای آنتالیا، در موزه آنتالیا حفظ و نگهداری می شوند.
احتمالاً عاشق سفر به کشورهای آسیایی باشید خواهیم گفت که برخی دیگر از مهم‌ترین دیدنی‌های مالزی شامل آکواریوم کوالالامپور، مسجد کریستالی، پارک پرندگان کوالالامپور، پارک ملی تامان نگارا پائولو پنانگ، معبد کک لوک سی، مسجد تنگه ملاکا، دنیای گمشده تامبون، لگولند جوهور بهرو، معبد آرولمیگو سری را جاکالیامان، پارک ملی گونونگ مولو و پارک کرم شب تاب می‌شود.
اگر زمان کمی در اختیار دارید مستقیم بسراغ گالری هایی که شامل موزاییک های سلئوکیا، نمایش آثار نقره‌ای آسپندوس و مجسمه های مقدس از دوره پرج است بروید.
شهرستان میانه به عنوان پهناورترین شهرستان آذربایجان شرقی، با کوه های بلند و راه های پر پیچ قیمت تور مالزی نوروز 99 و خم و منظره زیبای جاده، چشم هر رهگذری را می نوازد.  این شهر در میان کوه های اطراف خود چونان کودکی در آغوش مادر است؛ کمتر کسی است که از میانه بگذرد و غرق تماشای طبیعت خدادادی آن نگردد. اول محرم روز آغاز سال نوی اسلامی است. مسلمانان در این روز با شرکت در سخنرانی های مذهبی و اجرای آوازهای مذهبی این روز را جشن می گیرند. این روز یک تعطیل عمومی می باشد.
اگر به طبیعت و تماشای کارون از بالای پل علاقه دارید، هر چه زودتر از پل طبیعت کیانپارس دیدن کنید. یکی از زیباترین کلیساهای روم، سانتا ماریا ماگورو است که در زمان قرن چهارم توسط پاپ لیلیروس ساخته شد.
دنیای شگفت انگیز زیر دریا را کشف کنید. به یکی از بزرگترین مخازن اقیانوسی دنیا بروید و از منظره شگفت ... این موزه در کناره تور مالزی نوروز 99 های قسمت آسیایی بسفروس در منطقه بِیلَربی واقع شده است. این مجموعه کاخ متشکل از ... پارک گلحانه یکی از پر بازدید کننده ترین پارک های استانبول است. این پارک در شبه جزیره تاریخی واقع ... با داشتن تعداد زیادی از مراکز خرید ، سواحل ، پارکینگ و پارک های تفریحی و...
سنگاپور از لحاظ ذخایر معدنی کشور فقیری است اما اقتصاد آن که متکی بر بخش خدمات و صنعت است، رشد و شکوفایی فراوانی داشته و این کشور را به یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا تبدیل کرده‌است. به نحوی که هم‌اکنون چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا و سومین مرکز بزرگ پالایش نفت در دنیا به‌شمار می‌آید. جزیره ردانگ یکی از بزرگ‌ترین جزایر واقع در سواحل شرقی مالزی است.

اطلاعات بیشتر
https://www.golbargtravel.com/t/s/تور-مالزی-نوروز-99

  • نت سنتر