نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی

بهترین فیلم کمدی خارجی

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵ ب.ظ


یکی از بهترین تفریحات تماشای فیلم و سریال است. و اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید بگوییم که تماشای فیلم های کمدی یکی از بهترین ژانرهای فیلم و سریال برای تفریح ​​و سرگرمی است. از آنجایی که خنده دوای همه دردهاست، در این مقاله بهترین فیلم های کمدی را در اختیار شما قرار می دهیم.


فیلم کمدی Dumb and Dumber

این فیلم که در ایران با نام احمق و احمق دوبله شده است فیلمی خنده دار و واقعا دیدنی است. این فیلم در سال 1994 اکران شد و امتیاز بالایی کسب کرد. 20 سال بعد یعنی در سال 2014 قسمت دوم ساخته شد که ادامه داستان فیلم کمدی قبلی را در 20 سال آینده نشان داد و در پایان فیلم متوجه شدیم که سازندگان قصد دارند قسمت سوم فیلم را 20 سال بعد از فیلم دوم بسازید.

داستان فیلم درباره دو دوست خوب اما فوق العاده احمق به نام های هری و لوید است. پس از یافتن کیفی پر از پول، آن دو تصمیم می گیرند به شهر دیگری سفر کنند و کیف را به صاحبش که زنی بسیار زیباست تحویل دهند. در این مدت آنها تصمیمات احمقانه زیادی می گیرند که فیلم را بسیار سرگرم کننده می کند.

در دومین فیلم منتشر شده در سال 2014، سفر و ماجراجویی دیگری در انتظار این دو است. چون هری میدونست دوست دختری داره که تا حالا ازش خبر نداشت. فیلم دوم مثل فیلم اول از نظر تماشاگر آراسته و مرتب نبود. با این حال، تماشای بازی جیم کری و جف دنیلز چشم بازکننده است.

یک فیلم خماری خنده دار

The Hangover یکی دیگر از فیلم های موجود در فهرست بهترین فیلم های کمدی جهان است. این فیلم در سه قسمت ساخته شده و نمی توان با آن نخندید! قسمت اول این فیلم در سال 2009 ساخته شد. پس از آن شاهد دو قسمت دیگر در سال های 2011 و 2013 بودیم.

این فیلم در مورد چند دوست است که برای آخرین مهمانی مجردی دوستشان داگ قبل از عروسی به وگاس سفر می کنند. اما پس از گذراندن اولین شب و بیدار شدن از خواب، متوجه می شوند که هیچ چیز از شب قبل را به یاد نمی آورند و اتفاقات زیادی رخ داده است که به پایان وحشتناکی منجر شده است. بدتر از همه، داگ، داماد آینده، ناپدید شده است و هیچ جا پیدا نمی شود.

فیلم رئیس وحشتناک

Horible Bosses یکی دیگر از کمدی های خوب است که اگر واقعاً می خواهید بخندید توصیه می کنیم. در این فیلم بازیگران مشهوری چون کوین اسپیسی و جنیفر آنیستون به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم درباره سه دوست است که توسط رئیس خود شکنجه می شوند و در محل کار مورد ظلم قرار می گیرند. این سه که خسته شده اند، تصمیم می گیرند یک قاتل حرفه ای را برای کشتن رئیس خود استخدام کنند. در این مدت اتفاقات خنده‌داری زیادی افتاد.

در دومین فیلم اکران شده در سال 2014 می بینیم که این سه دوست شغل قبلی خود را رها کرده و تصمیم گرفتند که رئیس خود باشند و کسب و کار خود را راه اندازی کنند...

ددپول یک فیلم کمدی است

آیا فیلم های ابرقهرمانی را دوست دارید و به دنبال یک کمدی ابرقهرمانی هستید؟ پس ددپول را از دست ندهید. این فیلم کمدی شما را می خنداند!

ددپول یک فیلم ابرقهرمانی است که بر اساس یکی از شخصیت های کمیک مارول به همین نام ساخته شده است. داستان فیلم درباره مردی به نام وید ویلسون است که در نیروهای ویژه کار می کند. او پس از اخراج با زنی به نام ونسا آشنا می شود. اما وقتی می خواهد از او خواستگاری کند، متوجه می شود که او سرطان دارد.

او با مردی آشنا می شود که به طور معجزه آسایی بیماری او را درمان می کند. پس از مصرف دارو، ژن های جهش یافته در او فعال می شوند و باعث می شوند تا هر زخمی در او بهبود یابد. با این حال، ظاهر او بیش از حد زشت است، بنابراین او خود را به عنوان یک ابرقهرمان در می آورد.

حال باید دید این مرد در این فیلم چه می کند. ددپول می تواند شما را بخنداند. پس برای یک فیلم ابرقهرمانی دیگر آماده شوید. در ادامه می توانید قسمت دوم فیلم منتشر شده در سال 2018 را تماشا کنید.

فیلم خوب ساقدوش ها

ساقدوش ها یکی از فیلم هایی است که اگر می خواهید فیلم کمدی تماشا کنید توصیه می کنم. البته همانطور که از عنوان فیلم پیداست، این فیلم احتمالا بیشتر مورد پسند خانم ها قرار می گیرد تا آقایان.

داستان این فیلم خنده دار با آنی شروع می شود. آنی عروس لیلیان و زنان دیگر می شود. علیرغم زندگی عاطفی، کاری و اجتماعی که آنی پر از مشکلات است، سعی می کند امروز عصر چیزی را برای دوستش باقی نگذاشته و وظیفه ای که به او محول شده را به خوبی انجام می دهد.

فیلم خنده دار جاسوسی

فیلم جاسوسی درباره جاسوسی که نباید با جاسوسی مثل جیمز باند مقایسه شود. در مقابل، این فیلم درباره زنی مسن است که مجبور می شود یک کار مهم را به پایان برساند.

سوزان کوپر یک کارمند میز در سیا است که به جاسوسان کمک می کند تا کارهایشان را انجام دهند. اما وقتی باید یک عملیات بزرگ قاچاق را متوقف کند، سر کار می رود و هرگز متوقف نمی شود! فیلم پر از لحظات کمدی و خنده دار است و فیلم قابل تماشا است.

فیلمی درباره دختران بدجنس

Mean Girls یک فیلم کمدی آمریکایی محصول ۲۰۰۴ به کارگردانی مارک واترز و نویسندگی تینا فی است. در این فیلم لیندسی لوهان، ریچل مک آدام، لیسی چابرت، آماندا سیفرید، تیم میدوز، آنا گاستیر، امی پولر و فی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم بر اساس کتاب خودیاری غیرداستانی روزالیند وایزمن در سال 2002، ملکه زنبور عسل و آنابس، ساخته شده است که به بررسی دسته های اجتماعی دختران دبیرستانی، قلدری در مدرسه و اثرات مخرب آن بر دانش آموزان می پردازد. این فیلم که در 30 آوریل 2004 اکران شد، 130 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و طرفدارانی را ایجاد کرد. نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و کارگردانی، فیلمنامه، طنز و اجراهای آن را تحسین کردند.

کادی هرون، یک نوجوان 16 ساله در خانه، و والدینش، بتسی و چیپ هرون، پس از یک سفر تحقیقاتی طولانی به آفریقا به ایالات متحده بازمی‌گردند. کادی سعی می کند در اولین روز خود در North Shore High دوستان جدیدی پیدا کند، اما بی فایده است. روز بعد، او با جانیس و دامیان دوست می شود. آن‌ها به کودی درباره دسته‌های مختلف مدرسه می‌گویند و به او هشدار می‌دهند که از پلاستیک دوری کند: گرچن وینر ثروتمند اما ناامن، کارن اسمیت شیرین اما شیطون، و ملکه زنبور عسل رجینا جورج. جنیس پس از یک حادثه قبلی در مدرسه راهنمایی، از رجینا کینه دارد، اما از افشای جزئیات خودداری می کند.

پلاستیک ها از کودی در برابر یک همکلاسی منحرف دفاع می کنند، سپس از او خوششان می آید و او را به ناهار دعوت می کنند. جانیس با اطلاع از این دعوت، کادی را متقاعد می کند که با پلاستیک ها دوست شود و برای او از آنها جاسوسی کند، کاری که کادی تمایلی به انجام آن ندارد...

فیلم خنده دار Shaun of the dead

یکی از بهترین فیلم های کمدی خارجی Shaun of the Dead است. این فیلم برگرفته از سینمای بریتانیا است و یک کمدی در ژانر زامبی محسوب می شود. در حالی که ما اغلب انتظار ترس و وحشت را در این ژانر از فیلم داریم، باید گفت که Shaun of the Dead یک فیلم زامبی واقعاً خنده دار است و احمقانه بودن داستان شما را به خنده می اندازد.

شخصیت اصلی فیلم مردی به نام شان است که اصلا جاه طلب نیست و شغل خوبی ندارد، رابطه اش با نامزدش به هم ریخته است و تنها کسی که برایش باقی مانده دوست صمیمی و بیکارش است که زندگی می کند. با او.

شیوع یک بیماری کل جمعیت را به مردگان متحرک تبدیل می کند. اما حالا، شاون که به هیچ وجه در قصر نیست، این شانس را دارد که از نظر نامزد سابقش خود را یک قهرمان ثابت کند.
 

  • نت سنتر