نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

اخذ رتبه در کرج

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۳۰ ب.ظ

این موسسه یکی از قدیمی ترین شرکت ها در ارائه خدمات ثبت مشاغل در کرج، ثبت علامت تجاری در کرج و همچنین اخذ مدرک در کرج می باشد و با بهره گیری از کارشناسان مجرب و دارای سابقه آماده خدمت رسانی به شهروندان کرجی می باشد. در ثبت مشاغل و همچنین در سطح کشور. این شرکت در زمینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود، ثبت شرکت های دولتی و خصوصی، ثبت شرکت در مناطق آزاد، ثبت شرکت های تعاونی و تضامنی و همچنین ثبت تغییرات در شرکت ها و موسسات، خدمات جامعی را ارائه می دهد. مثال. تغییر صورتجلسات شرکت، تغییر آدرس، انحلال، ورود، خروج شریک، افزایش و کاهش سرمایه، انتقال سهام، تعیین اعضای هیئت مدیره، انتخاب بازرس در کمترین زمان.
ثبت امیران با بیش از 10 سال سابقه، نامی منحصر به فرد در زمینه لیبل گذاری، رتبه بندی پیمانکار، رتبه بندی جاده ها، رتبه بندی آبینه، رتبه بندی شرکت اطلاعات، سیگنال برق و کلیه خدمات در زمینه تعرفه می باشد. . آموزش مشاوره و راهنمایی شرکت های پیمانکاری و مشاور جهت اخذ گواهینامه در کرج و سایر ایالت ها.
خدمات حقوقی و مالی شرکت امیران شامل صدور کارت بازرگانی، صدور کد اقتصادی، ثبت طرح های صنعتی، پلمپ دفاتر و ثبت برند می باشد که همگی با نهایت دقت توسط وکلای دادگستری انجام می شود. هدف موسسه حقوقی و ثبتی امیران ارائه بهترین خدمات برای رضایت مشتری، شفافیت زمان و هزینه، افزایش سطح دانش کارکنان در جهت رفاه بهتر مشتریان و ارتقای کیفیت کسب و کار می باشد. مردم عزیز ایران.
خدمات ویژه این شرکت شامل رتبه بندی تراکنش، رتبه بندی معاملات برند، شرکت بازرگانی، فروش گرید جاده، خرید خیابان درجه 5، فروش ساختمان درجه یک، خرید کشاورزی درجه 5، فروش ساختمان درجه 5 و سایر خدمات می باشد. ، خرید رتبه 5 ساخت و فروش شرکت های رتبه بندی و خرید شرکت های دارای رتبه بندی پیمانکاران به صورت روشمند و حرفه ای در این شرکت انجام می شود.
اعضای هیأت مدیره با مسئولیت محدود ممکن است خارج از سهامداران باشند، اما برای سهام خاصی باید حداقل یک سهم داشته باشد. سهام خاص به اندازه تعداد سهام دارای حق رای هستند، اما به نسبت سرمایه با مسئولیت محدود تقسیم می شوند. شرکت با مسئولیت محدود ماهیتی تجاری دارد، اما شرکت سهامی می تواند برای مقاصد تجاری یا غیر تجاری باشد.
یک شرکت با مسئولیت محدود با 2 سهامدار قابل ثبت است و توسط یک مدیر عامل اداره می شود و این نوع شرکت ها ممکن است هیئت مدیره نداشته باشند که در این صورت شرکت مدیریت واحد نامیده می شود و حداقل 3 سهامدار دارد. ثبت شرکت سهامی خاص الزامی است .
پس از ثبت شرکت هرگونه تغییر و تصمیمات مجمع اعم از تغییر آدرس، ثبت، انحلال شرکت، افزایش یا کاهش سرمایه، ورود یا خروج شرکاء، تعیین و انتخاب مدیران و... باید زمانی انجام شود که مالکان و مدیران صلاح بدانند.

 

منبع: https://sabteamiran.com/

  • نت سنتر