نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

آشنایی با سایت های منحصر لوازم هنری

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۰۴ ب.ظ

توسعه روزافزون اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دچار تحول کرده است. مزایای خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌نماید. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند و کمتر کسی پیدا می شود که تجربه خرید اینترنتی را حتی برای یکبار نداشته باشد.

صنایع دستی تبلور ذوق و هنر جوامع بشری و نماد هویت و تاریخ یک ملت محسوب می شود. با توجه به اهمیت هنر و صنایع دستی در کشور عزیزمان و همچنین تمایل افراد به یادگیری آنها و راه اندازی کسب و کار خانگی، در این مقاله قصد داریم بهترین فروشگاههای لوازم هنری ایران عزیزمان را که در زمینه فروش لوازم هنری و آموزش فعالیت گسترده ای دارند،  به شما دوستان و همراهان همیشگی معرفی نماییم. با ما همراه  باشید.

 

فروشگاه دست ساز

 

 

 

فروشگاه دست ساز از بهمن ماه سال 1398 در زمینه عرضه مستقیم و فروش صنایع دستی و دستساز به بازار آنلاین و حذف دست های اضافه از فروش این محصولات و افزایش درآمد کسب و کارهای خانگی و کارگاهی اصیل ایرانی وارد عرصه فعالیت در زمینه فروش محصولات دستساز در اینترنت با مدیریت مجید سالاری گردید.

سایت دستساز در جهت توسعه کسب و کار خود اقدام طراحی پلتفرمی حرفه ای جهت ارزیابی کامل رضایت مشتری و هم چنین تولید کننده نمود،  تا هم محصول با کیفیت و قیمت واقعی به مشتری عرضه گردد و همچنین با قیمت واقعی و با ارزش از تولید کننده که صاحب اثر اصلی می باشد و بایستی سود اصلی به تولید کننده برسد که تا امروز به تولید کننده تنها کار و کار و… سهم این عزیزان زحمت کش از تولید صنایع دستی می شد، اولی فروشگاه دستساز با ارائه امکانات مختلف در وبسایت خود و در راستای توسعه کسب و کارهای تولیدی صنایع دستی و دست ساز، اقدام به ایجاد پل ارتباطی مستقیم و حذف واسطه های اضافی از بازار فروش صنایع دستی نمود، لذا از این رو تمامی محصولات بدون واسطه و توسط شخص تولید کننده عرضه شده و به فروش می رسند.

این فروشگاه با توجه به رسالت بومی و فرهنگی خویش و نیز آگاهی از بازخوردهای مثبت  ناشی از سرمایه گذاری در این صنعت و نقش آن در جذب سرمایه های داخلی و خارجی، توسعه فرهنگی بیش از پیش در ابعاد منطقه ای و بین المللی و نقش ارزنده آن بر مجموعه ساختار های اجتماعی، فرهنگی و هنری جامعه در تلاش برای تحکم هر چه بیشتر پیوند هنر، فرهنگ و اقتصاد است. این فروشگاه محصولات خود را با توجه به ذائقه و سلیقه علاقمندان در طرح های متنوع در طیف وسیع و مناسبی از قیمت ها و با بسته بندی منحصر به فرد خود عرضه می کند. اکنون با سامان دهی بیش از 500 هنرمند و صنعت گر کشور، علاوه بر تولید و عرضه محصولات هنری، با دایر کردن کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف صنایع دسنی به تربیت نیرو های مستعد و با انگیزه و کارآمد نیز می پردازد.

 

فروشگاه آپادانا

 

فروشگاه آپادانا در راستای نیل به اهداف خود که همان معرفی و ترویج استفاده از محصولات صنایع دستی ایرانی و حمایت از هنرمندان این عرصه است، در سال ١٣٩٣ راه اندازی گردید. شرکت صنایع دستی هنرمندان آپادانا در رشته های مختلف صنایع دستی از جمله مینا کاری، قلم زنی، خاتم کاری، فیروزه کوبی، تابلو فرش و تابلو نقره، تندیس و لوح تقدیر، مجسمه، سفال و سرامیک، انواع محصولات چرم، محصولات توانسته است با طراحی بسته بندی های متنوع سهم خود را در تکمیل زنجیره تولید، بسته بندی و توزیع این صنعت ایفا کند. اصلیترین هدف این شرکت، جایگزین کردن هدیه ایرانی در سازمان ها و موسسه های دولتی، بخش خصوصی و اقشار مختلف مردم از طریق محصولات متنوع صنایع دستی و نیز تمرکز بر ارائه بسته بندی های مرتبط با محصولات صنایع دستی و دقت در تنوع رنگ و طرح آن در کلیه ی محصولات این صنعت است.

 

 

فروشگاه لوازم هنری لوکس آرا

 

 

 

 


 

هدف اصلی و اساسی مجموعه ی luxara.ir ، حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس آرا در این راستای تلاش های زیادی را به کار بسته است تا از هنر دست ایرانیان عزیز حمایت کرده باشد. بدین منظور جهت معرفی کالاهای ساخته شده توسط هنرمندان صنایع دستی سنتی و مدرن، انواع محصولات مرتبط در این زمینه را عرصه ی فروش نهاده است. این گونه هنرمند و هنر ایرانی را به همه ی دنیا معرفی کرده و در بازار صنایع دستی ایران، جای خود را باز کرده است. وجود بسیاری از انواع کالاهای فیک در بازار، سبب شده تا گروه لوکس آرا، ترتیبی قائل گردد تا بتواند کالای اصل را از نوع تقلبی آن در زمینه هنر، تشخیص دهند.

قطعاً همه هنرمندان، به دنبال جذب مشتری برای کار دست خود هستند،  به همین دلیل مجموعه ی لوکس آرا به دنبال فرهنگ سازی این امر می باشد. اینکه ارزش دادن به هنر ایرانی سبب افزایش ارزش به ریشه های تمدن ایران عزیزمان خواهد شد. از طرفی با وجود با ارزش دانستن هنر دست ایرانی، بستری برای ایجاد اشتغال برای همه ی افراد تشکیل خواهد شد. با این کارآفرینی ها و معرفی صنایع دستی ایران عزیزمان به همه ی جهان، لوکس آرا به هدف والای خود خواهد رسید. در این راستا از انواع روش های فروش و بازاریابی استفاده کرده است. با مطالعه و دنبال کردن وبلاگ و محصولات موجود در لوکس آرا نیز از موضوعات معرفی صنایع دستی ایران زمین، آگاه خواهید شد.

ارائه ی کالاهای اصل با کیفیت، یکی از افتخارات مجموعه ی www.luxara.ir محسوب می شود. در راستای تحقق راستین این هدف، وجود صنایع دستی سنتی و مدرن بسیار در این مجموعه و فروش آنلاین آنها، گواهی بر این مطلب می باشد.

 

فروشگاه www.parsmide.ir

 

 

 

لذت یک خرید مطلوب را در فروشگاه پارسی مید تجربه نمایید. کیفیت عالی، قیمت مناسب و ضمانت کالا از ویژگی های اصلی  این فروشگاه می باشد. برخی از حوزه های فعالیت پارسی مید عبارتست از: لوازم هنرهای دستی نظیر عروسک سازی، بافتنی، گلدوزی، نمددوزی، قلاب بافی، ملزومات ساخت زیورآلات و آموزش تمامی این هنرهای زیبا.

 مهمترین فعالیت مجموعه پارسی مید، هنرهای دستی می باشد. ایران با سابقه فرهنگی چندین هزار ساله، سهم زیادی از تاریخ هنر را به خود اختصاص داده است و  هنرهای دستی و محصولات آن نیز، دارای قدمتی طولانیست. به همین دلیل این مجموعه آموزش آنلاین هنرهای دستی به شما علاقه مندان و همچنین تلاش مداوم برای ایجاد یک بازار فروش محصولات هنری را، هدف اصلی خود  قرار داده است. منظور از  راه اندازی این فروشگاه، ایجاد بستری مناسب است تا شما هنرمندان و هنرجویان عزیز از سراسر کشور بتوانید ابزار و لوازم مورد نیاز خود را به سادگی تهیه نمایند. مخاطبان این فروشگاه  تنها افراد بزرگسال نبوده و  ابزارهای لازم برای کاردستی کودکان نیز در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد

هنرآموزان با استفاده از آموزش های رایگان سایت پس از رسیدن به مهارت مطلوب می توانند به راحتی کسب درآمد نمایند، پارسی مید در این زمینه پشتیبان و حامی هنرآموزان عزیز می باشد. امیدواریم از این طریق بتوانیم در راستای گسترش صنایع دستی و ترویج هنرهای دستی کشورمان سهم کوچکی داشته باشیم. بدون شک اطلاع از نظرات و پیشنهادات شما میتواند ما را در این راه یاری نماید.

 

فروشگاه www.parnon

 

 

 

امروزه مشتریان قبل از خرید بایستی از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود، نهایت استفاده را ببرند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

فروشگاه اینرنتی پرنون با هدف معرفی و ترویج هنر و صنایع دستی ایران زمین شروع به کار کرده است و در نظر دارد با همکاری اساتید و هنرمندان این رشته بهترین و با کیفیت ترین هنر و صنایع دستی را از نقاط مختلف میهن عزیزمان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد و همچنین با تولید محتوا در زمینه هنر و صنایع دستی ایران و جهان اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قرار دهد، با این امید که این هنرها را همه به خوبی بشناسند و اهمیت و ارزش آن‌ها را درک کنند، بدیهی است در صورت اطلاع رسانی خوب و با کیفیت باعث خواهد شد تا این هنرها و صنایع ستی اصیل ایران زمین فراموش نشوند و همچنین باعث انگیزه و رونق برای هنرمندان آن‌ها باشد و یه این سبب راه خود را در گسترش و ارائه این هنرها ادامه دهند.

فروشگاه پرنون دارای چند اصل مهم می باشد:  محصولات با کیفیت، پشتیبانی مشتریان در کوتاهترین زمان، ارسال محصول در سریعترین زمان.

 

  • نت سنتر