نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

عقیم سازی گربه، سگ و حیوانات خانگی

دوشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸ ق.ظ


چون پزشکان و کادر کلینیک ضمن انجام اصول حرفه ای خود، با مراجعین خود مهربان و رفتاری دوستانه دارند و این باعث دلگرمی شما می گردد. به صاحبان سگها توصیه میشود که بدون توجه به وضعیت عقیم سازی حیوان خانگی خود، برای جلوگیری از چاقی، مقدار مناسب غذا را مشخص کرده و حیوان را به ورزش کردن تشویق کنند. گاهی برای درمان عصبی بودن یا پرخاشگری ناشی از ترس، عقیم کردن را توصیه میکنند که البته این کار درمان مناسب نیست. در هنگام عقیم کردن سگ بخشی از بدن حیوان که وظیفه باروری را برعهده دارد، جدا میشود. در این درمانگاه انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی جراحی، اورتوپدی، پیوند بافت، ترمیم بافت های آسیب دیده و از بین رفته با استفاده از داربست های دو و سه بعدی، سلول های بنیادی و مواد محرک ترمیم بافت، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، رادیولوژی عادی و رنگی دیجیتال، سونوگرافی معمولی و داپلر (رنگی) و سه بعدی، فیزیوتراپی و تحریک الکتریکی جهت بهبود ضعف عملکردی اعضای آسیب دیده، بیهوشی و تنفس مصنوعی، الکتروسرجری، درمان بیماری های قارچی، انگل های خارجی و داخلی، درمان انواع عفونت ها و اسهال و استفراغ، نارسایی های تنفسی به ویژه آسم و آلرژی، نارسایی های قلبی، نوار قلب و هالتر مونیتورینگ، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، درمان نفخ، باد معده، ورم معده، اتساع و انسداد های حاد و مزمن روده ها، انواع فتق ها، عقیم سازی، سخت زایی، مامایی، تشخیصی آبستنی و سزارین، درمان تخصصی انواع زخم های حاد و مزمن و عفونی و دیابتی و قانقاریایی و میازی (کرم زده)، انواع خدمات فوق تخصصی ترمیم انواع شکستگی های مفصل، استخوان، تاندون و لیگامنت، جایگزینی تاندون ها و لیگامنت ها و استخوان های از دست رفته با داربست هایی که تبدیل به بافت های خود بدن می شوند، سلول درمانی، پی آر پی درمانی، تجویز جیره غذایی، درمان های روانپزشکی ویژه حیوانات خانگی به خصوص درمان پارس کردن و رفتار های خشونت آمیز حیوانات، انواع مشاوره های تربیتی و آموزشی، و نیز انواع مشاوره ها در زمینه بیماری های مشترک ارایه می گردد.

 

پلیس شیلی امیدوار است با تکمیل فرایند آموزش این سگ ها، روند تشخیص و شناسایی افراد مبتلا سرعت بیشتری یافته و در نتیجه اقدامات پزشکی در خصوص آنها نیز با سرعت بیشتری انجام شود تا در نهایت از پیشرفت ویروس کرونا در این کشور جلوگیری شود. در این مجموعه سعی شده است تا از برترین فناوری های روز دنیا مانند سلول درمانی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی و پیوند جهت درمان های جراحی استفاده شود. عبارت - گفتگوهای بلدیه: محمد زرودی شهردار تنکابن در گفتگو با عبارت در خصوص فعالیت های شهرداری این شهر در راستای حمایت از حیوانات و محیط زیست با اشاره به پراکندگی سگ های بلاصاحب در شهر گفت: تنکابن دومین شهرداری در کشور است که به موضوع عقیم سازی سگ های بلا صاحب پرداخته است. وی افزود: در سل 96 وقتی من شهردار شدم، شنیدم که برای کشتن هر قلاده سگ 50 هزار تومان به میرشکار داده می شد، من در همان زمان گفتم که 100 هزار تومان می دهم تا به جای کشتن عقیم سازی گربه را اجرا کنند.

 

البته این نکته را باید بدانید که در کنار این که این کار مزیت هایی دارد، عواقبی نیز دارند، چرا که متعاقب هر عمل جراحی طبیعتاً خطراتی نیز وجود خواهد شد. انقراض یکی از فجیع ترین حالت هایی است که می توان تصور کرد و تبعات جبران ناپذیری را در پی دارد. افزایش DJD در حیوانات عقیم شده با در نظر گرفتن موارد CCL بسیار مهم است و تئوری فرضی این است که عقیم سازی قبل از بسته شدن صفحه رشد و بلوغ اسکلتی این فرآیند را به تاخیر می اندازد. محمدجعفر فلسفی دیگر عضو شورا نیز با اشاره به اینکه آمار گزش شهروندان توسط سگ ها بیش از ۲هزار مورد در سال است افزود: یکی از مشکلات کنونی شهر اهواز وجود تعداد بیشمار سگ ها است که نارضایتی زیادی را به دنبال داشته است، این روند کند عقیم سازی مشکلی را حل نمی کند. بسیاری از افراد بر این عقیده اند که عقیم سازی سگ های ماده می تواند سلامت او را در بزرگسالی تضمین کند. چون در مرکز تخصصی ما دامپزشکان وقت زیادی در تشخیص و سپس درمان حیوان بیمار شما انجام می دهند و بنابراین تشخیص های دامپزشکان ما با درصد موفیقت بسیار بالایی درست است.

 

 

اگر این عمل قبل از اولین فحلی انجام شود احتمال ایجاد تومور های پستانی در آینده به درصد بسیار پایینی در حد کمی بالاتر از صفر می رسد. جلوگیری از حاملگی ناخواسته; کم شدن احتمال ابتلا به سرطان سینه تا ۱۰ برابر در صورت عقیمسازی سگ قبل از ۲.۵ سالگی; جلوگیری از ابتلا به عفونت رحم و هزینههای سنگین جراحی مربوط به اون. و در نهایت، چون پزشکان ما عاشق کار دامپزشکی، نجات حیوانات و عاشق حیوانات بوده و رفتاری مهربانانه و دلسوزانه با حیوان شما دارند. لازم به توضیح است در این سوپرکلینیک تخصصی، مرگ سبز تنها پس از معاینه دقیق بیمار و تشخیص غیر قابل علاج بودن بیماری حیوان قابل انجام است و ما این کار را به بهترین وجه ممکن به صورتی انجام می دهیم تا حیوان بیمار که تاکنون زجر می کشیده است، هیچ گونه درد و آلامی را حس نکند. و دست از شایعه سازی که : وای سم دادن و کشتن و لت و پار کردن و غیره …

  • نت سنتر