نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

خرید فالوور خوب در اینستاگرام بدون از دست دادن اینستاگرام بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای افزایش فالوور فیک و واقعی اینستاگرام است. سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام به شما این امکان را داده است که به دلخواه و نیاز خود تابلوی فالوور اینستاگرام را خریداری کرده و در اسرع وقت فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید.

پنل افزودن فالوور وب سایت خرید فالوور اینستاگرام توسط بالاترین و ارزان ترین فالوورهای موجود راه اندازی و آماده شده است. برای خرید فالوورهای درخواستی کافیست از پنل مفید زیر پیام دهید.

اغلب، وقتی نوبت به خرید فالوور ارزان می‌رسد، همه مراقب هستند زیرا فالورهای ارزان را همان فالوورهای تقلبی می‌دانند. اما حقیقت بیشتر است.
فالوورهای جعلی در واقع اکانت های اینستاگرام هستند که توسط تعداد زیادی کامپیوتر ایجاد شده اند و هیچکس از آنها استفاده نمی کند. اما فالوورهای ارزان ترکیبی از فالوورهای تقلبی و واقعی هستند که هر چند ساعت یک بار مثل هر سه یا چهار روز یک بار آنلاین می شوند و پست های ارسال شده در اینستاگرام را می بینند.

شاید تعجب کنید که چرا به آنها ارزان می گویند و چرا نسبت به سایر انواع فالوور ارزان تر هستند. سوال خیلی خوبیه
گفتنی است این نوع تریلر هر 3 یا 4 روز آنلاین می شود و در اینستاگرام کار می کند در حالی که فالوورهای فعال ایرانی و خارجی هر روز در اینستاگرام کار می کنند و این به دلیل تفاوت قیمت است.

البته هیچ اجباری برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان جی وجود ندارد اما در هر صورت دلیل این کار را توضیح خواهیم داد. در واقع بسته های متعددی برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد که یکی از آنها Cheap Followers است.

اگر یک کسب و کار تازه کار و نوپا هستید که هنوز پایه درآمد قابل توجهی ندارید و باید تعداد فالوورهای صفحه خود را افزایش دهید، فالوورهای ارزان بهترین گزینه برای شما هستند. این نوع مشتریان به دلیل هزینه کم مورد توجه افراد کم هزینه هستند. به خاطر داشته باشید که فالوورهای ارزان اینستاگرام بدون سقوط یک دروغ بزرگ است. اگر شما هم در حال خرید فالوور واقعی اینستاگرام هستید، این احتمال وجود دارد که برخی از فالوورهای شما صفحه شما را لایک نکنند و فالوورهای خود را از دست بدهند.

این پکیج ترکیبی از فالوورهای واقعی ایرانی و فالوورهای دروغین است. به همین دلیل است که نباید توسط اینستاگرام تنبیه شوید. زیرا این وب سایت ها مکانیزم بسیار قدرتمندی برای تشخیص فالوورهای کاذب دارند.

باید بدانید که فقط فالوورهای تقلبی در اینستاگرام افت آنها صفر است. بنابراین اگر کسی به شما قول صفر پایین می‌دهد، مطمئن شوید که تریلرهایش جعلی هستند. طرفداران ارزان قیمت مانند هواداران ایرانی و خارجی از 5 تا 20 درصد تخفیف برخوردار هستند و میزان این تخفیف با محتوا و موضوع صفحه اینستاگرام شما ارتباط مستقیم دارد. اما اگر از دست دادن فالوور اینستاگرام پس از خرید شما بیش از 20 درصد است، باید به کارکنان سایت خرید اینستاگرام اینستاگرام اطلاع دهید تا در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند.

 

منبع: خرید فالوور ارزان ایرانی

  • نت سنتر