نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

دستگیره کابینت ممبران، چشم گیر و مسحور کننده

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۱۹ ب.ظ

اگر به فکر تغییر چشمگیر در آشپزخانه منزل خود هستید بشتابید که “دستگیره کابینت ممبران” با ظاهر لوکس و دلبرای خود قطعاً مورد پسند شما قرار می گیرد. بانوان خوش سلیقه ایرانی امتیاز کامل را به دستگیره کابینت ممبران داده اند! تصمیم با شماست. 

 

دستگیره کابینت ممبران، چشم گیر و مسحور کننده

نیازی نیست هزینه زیادی کنید و کل کابینت خود را تعویض کنید، “دستگیره کابینت” ممبران یک انتخاب ویژه و خاص پسند است و آشپزخانه منزل شما را نونوار می کند.

دستگیره کابینت ممبران مدل های متنوعی دارد پس دست شما در انتخاب باز است. دستگیره کابینت استیل یکی از متریال های بی نظیر در گروه ممبران است. استیل به هیچ عنوان زنگ نمی زند و مقاومت خوبی دارد. میزان خط و خط نیز روی این دستگیره ها بسیار کم است.

در صنعت کابینت سازی در زمینه دستگیره های ممبران طراحی های بی نظیری وجود دارد به طوری که می توان آن را با هر سبک آشپزخانه ای ست کرد.

نوع دیگری از دستگیره کابینتی وجود دارد که از جنس سرامیکی است. ظاهر کلاسیک و سلطنتی این دستگیره ها به فضای منزل شما ابهت می بخشد. بخش سرامیکی که روی دستگیره اعمال می شود با طرح های متنوعی همراه است. اگر دوست دارید می توانید به سراغ طرح های رنگارنگ بروید و یا نقشه های بزرگ و درشت را انتخاب کنید.

 

مشهورترین دستگیره کابینت ممبران

در بین انواع دستگیره کابینت لوکس، نوع ممبران سفید رنگ جایگاه ویژه ای دارد. دستگیره های سفید صدفی با جلوه بی نظیر خود در آشپزخانه منزل شما می درخشند. این مدل از دستگیره ها معمولاً یک انتخاب هوشمندانه برای خانه های کلاسیک است. معمولاً طرح به کار رفته برای دستگیره های سفید صدفی بسیار ساده است و با منحنی های جذابی همراه است. شما می توانید این سبک از دستگیره ها را در سایزهای مختلفی سفارش دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

البته قابل ذکر هست که انتخاب یراق کابینت کاملا بر اساس سلیقه است.

 

مدل های مختلف دستگیره کابینت ممبران

یکی از مدل های بسیار جذاب از دستگیره کابینت ممبران، مدل دکمه ای است. این مدل از دستگیره ها مثل یک دکمه روی درب کابینت ظاهر می شوند. شکل های کروی، بیضی و مربعی و نیم دایره ای برای آن طراحی شده است. اگر به دنبال ر ارزان قیمت هستید، دکمه ای بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود.

نوع دیگری با عنوان خطی یا میله ای موجود است که مشابه با خطوط کوتاه یا بلند است و بر اساس سلیقه مشتری در سبک های افقی یا عمودی اجرا می شود. می توانید از سبک های مستطیل به صورت تخت یا محدب سفارش دهید و یا از سبک های مستطیلی فرو رفته استفاده کنید. هر ظاهر مدرنی که مدنظر شما است قابل اجرا خواهد بود.

 

نکات مهم در انتخاب رنگ دستگیره کابینت ممبران

دستگیره ای که انتخاب می کنید باید با شرایط کلی منزل شما سازگار باشد اما اصلی ترین هماهنگی باید بین دستگیره و خود کابینت صورت بگیرد.

مثلاً اگر کابینت شما روشن است می توانید از دستگیره هایی با رنگ تیره استفاده کنید. همینطور اجرای دستگیره هایی با نمای چوبی روی کابینت هایی که به رنگ سفید هستند بسیار جذاب خواهد بود. در صورتی که کابینت شما مات است از دستگیره های براق استفاده کنید. این پارادوکس فضای منزل شما لوکس تر می کند و جلوه ویژه ای به آشپزخانه می دهد. اگر به دنبال رنگ های شاد هستید بهتر است آن را با سایر اعضای منزل مثل پرده ها، مبل ها و ... سازگار کنید. در هر صورت اجرای کابینت ها به واسطه دستگیره هایی که دارند قابل قبول خواهند بود کافیست ایده هایی که در ذهن خود دارید به ما بگویید.

 

ظاهر بسیار مهم است!

در خرید دستگیره کابینت ممبران یا هر جنس دیگری، ظاهر اهمیت زیادی دارد. مثلاً اگر روی کابینت شما یک سری خطوط و نقش و نگارهای صاف دیده می شود می توانید از سبک های کلاسیک استفاده کنید. دستگیره هایی که به شکل کلاسیک هستند بهترین فضا را فراهم می سازند. دستگیره های منحنی که به ظاهر نرم به نظر می رسند نیز گزینه بسیار خوبی است. در هر صورت مدل های خطی و شکسته یک هارمونی جذاب در فضا ایجاد می کند و سبب می شود که فضای آشپزخانه شما مدرن شود. در انتخاب دستگیره یک سبک را برای کل درب ها اجرا کنید به این ترتیب هارمونی خوبی در فضا اعمال می شود.

 

با تشکر از یراق دات کام / yaragh 

  • نت سنتر