نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

ارسال خودکار و زمان بندی شده مطالب در ایستاگرام و تلگرام
آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که مطالبی از پیش آماده شده در اختیار داشته باشید و بخواهید این مطالب را بصورت خودکار و زمان بندی شده در صفحه اینستاگرامتان و یا تلگرامتان منتشر کنید؟
بهترین راه ، استفاده از سیستم مدیریت کاملا شخصی محتواست که هم دارای امنیت بسیار بالاییست و هم کار با آن بسیار ساده بوده و کلیه شخصی‌سازی‌ها در اختیار خود شماست.
در واقع، این شما هستید که تعیین می‌کنید چه محتوایی و چگونه در صفحه اینستاگرام و یا کانال تلگرامتان منتشر شود. ارسال خودکار محتوا در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، تلگرام و… جزو نیازهای امروزه بسیاری از موسسات، صاحبان مشاغل، مدیران صفحات اجتماعی و… می‌باشد.
ما آموزشی برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید خودتان یک سیستم ارسال خودکار برای خود ایجاد نمائید. این سیستم ها از API شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند و شما را قادر می‌سازد مدیریت پیج خود را به صورت کاملا اتوماتیک درآورید و دارای امنیت بسیار بالایی هستند. از ویژگی های بارز این سیستم ها می‌توان موارد زیر را نام برد:
– ارسال خودکار مطالب
– ارسال مطالب در زمان های مشخص شده توسط کاربر
– ارسال فرم کاملا شخصی‌سازی شده‌ی مطالب
– ارسال مطالب بصورت آنی
– قابلیت ارسال عکس از طریق مطالب
– قابلیت درج لینک و…
– قابلیت درج هشتگ ها و…
– محیط کاربری بسیار ساده
– و…


جهت خرید این محصول آموشی به وبسایت رسمی نت سنتر (اینجا کلیک کنید) مراجعه نمائید.