نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

روش اصلی فروشندگان فالوور,روش سرور اصلی فروش فالوور,فالوور ایرانی,فعال,واقعی,ارزان,لایک,بازدید

بسیاری از افراد به دنبال این موضوع هستند که روش‌های افزایش فالوور فروشندگان فالوور اینستاگرام را بیابند و خود اقدام به راه اندازی یک فروشگاه مرتبط با این حوزه نمایند.

اگر در این زمینه در گوگل جستجو کرده باشید، حتما در جریان هستید که پکیج‌های بسیار زیاد و متفاوتی وجود دارند که در فضاهای گوناگون (که معلوم هم نیست قابل اطمینان باشند یا خیر) تبلیغ شده‌اند و اتفاقا همه آنها هم به شما تضمین می‌دهند که روش اصلی فروش فالوور را خواهید آموخت. این موضوع بسیار جالب است. اما چرا؟ چون هیچکس در کسب و کار برای خود رقیب ایجاد نمی‌کند.

اضافه شدن هر رقیب به بازار، طبیعتاً به معنای کم شدن سهم فروش شماست. اما بد نیست این پکیج ها و محتوایی که درون آنهاست را با هم مرور کنیم:

آنها به احتمال زیاد از شما میخواهند که نرم افزار خاصی را بر روی رایانه یا تلفن همراه خود نصب نموده تا از طریق افزایش سکه و … بتوانید فالوور خریداری نمائید. اما آیا این روش برای یک فروشنده فالوور می‌تواند روش عقلانی باشد؟ قطعا خیر !! ما در نت سنتر روزانه مشتریان زیادی داشته و در صورت استفاده از این روش به هیچ وجه پاسخگوی این مشتریان نخواهیم بود. بنابراین، این روش یک روش گمراه کننده و نامناسب است.

فراموش نکنید :

تنها به توضیحات آن پکیج‌ها قانع نشوید. بسیاری از معایب آن پکیج‌ها بیان نشده‌اند و مشتری پس از خرید متوجه آنها خواهد شد.

روش بعدی که در پکیج‌های فوق وجود دارند از شما میخواهند با عنوان “همکار در فروش” با آنها همکاری نمائید و درصدی از فروش از آن شما باشد. اما نکته جالب اینجاست که درصد تعلق گرفته به همکاران فروش را آنقدر پایین در نظر می‌گیرند که گویا هیچ سهی ندارند و این نهایت بی انصافی است. البته ناگفته نماند که همکاری در فروش آنها بصورت غیر مستقیم و معمولا غیرمستند بوده و به هیچ وجه قابل اطمینان نیست.

تقریبا ۹۰ درصد آن پکیج‌ها توسط افراد و یا سایتهایی فروخته می‌شوند که هیچ نام و نشانی ندارند که پس از خرید بتوانید پیگیر خرید خود شوید. فکر می‌کنیم مواردی که در بالا عنوان کردیم دلایل موجهی برای این تصمیم باشد که سراغ این پکیج‌ها نروید. اما چرا؟ زیرا فروشندگان فالوور (یا علاقمندان به فروش فالوور) فقط و فقط به یکی از دو روش زیر می‌توانند در زمینه فروش فالوور فعالیت داشته باشند و روش‌های دیگر (حداقل تا زمان نگارش این مطلب) یک روش گمراه کننده محسوب می‌گردند:

  • همانند نت سنتر ، سرور اصلی افزایش فالوور را در اختیار داشته باشند.

قطعا در اختیار داشتن سرور اصلی فروش فالوور ، می‌تواند یکی از نیرو محرکه‌هایی باشد که علاقمندان به این کسب و کار را وادار به فعالیت در این زمینه نماید. اما آیا سرور اصلی می‌تواند در اختیار همه قرار گیرد؟ متاسفانه باید بگوییم خیر. هیچ فروشنده‌ای اقدام به در اختیار قرار دادن سرور خود به دیگران نخواهد کرد. چون این سرورها معمولا به صورت کاملا اختصاصی طراحی، برنامه نویسی و یا خریداری می‌گردند و به دلایلی که قبلا عرض شد هرگز فروخته و یا در اختیار دیگران قرار نخواهند گرفت.

  • با فروشندگان معتبر همانند نت سنتر ، در زمینه فروش همکاری داشته باشند.

اشتباه نکنید، این همکاری در فروش همانی نیست که در آن پکیج‌ها وجود دارد. در همکاری در فروش نت سنتر، ما سهم مناسبی را برای همکاران ما در بخش فروش در نظر خواهیم گرفت و قطعا هرچه میزان همکاری و کیفیت همکاری آنها در فروش بیشتر باشد، سهم متغیری را برای آنها در نظر خواهیم گرفت. قطعا این روند برای همکاران ما سیر صعودی خواهد داشت و رضایت آنها را جلب خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید از شرایط همکاری در فروش نت سنتر آگاه شوید، به بخش همکاری در فروش مراجعه نمائید.

در نتیجه همواره باید در خاطرمان باشد که به هیچ وجه نباید در دام کلاهبرداران و سودجویان افتاد و این موضوع بارها و بارها توسط نت سنتر اعلام گردیده و تاکید شده است و این شما عزیزان هستید که می‌بایست بهترین شیوه را تشخیص و دنبال نمائید.

نظرات  (۱)

سلام ببخشید از کجا یا چطور میتونم یه سرور افزایش فالوور بخرم یا برنامه نویسیش بکنم؟اگر منبعی میشناسید برای راهنمایی ممنون میشم بگید.؟