نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

سام سرویس و خدمات پس از فروش

جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۱ ب.ظ

سام سرویس یک شرکت ارائه ذهنذه ی خدمات پس از فروش است. این شرکت فعالیت خود ر ایران را از سال 1380 آغاز نموده است. حوزه ی فعالیت این شرکت ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش، پشتیبانی از لوازم الکتریکی و الکترونیکی که شامل لوازم صوتی تصویری، لوازم خانگی و قطعات کامپیوتری است. شرکت سام سرویس هم چنین قطعات مورد نیاز برای تعمیرات را وارد کشور می کند و امکان صدور خدمات خود را نیز دارد.

این شرکت اقدام به اخذ و یا اعطای نمایندگی در داخل و خارج از کشور می کند. نمایندگی ها باید ارتباط مستقیمی با فعالیت های شرکت سام سرویس داشته باشند.

همانطور که می دانید سام سرویس امور مربوط به خدمات پس از فروش یرند سامسونگ را نیز به عهده دارد. نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران و در شرق و غرب تهران فعالیت می کند. همین طور نمایندگی تعمیرات موبایل  سامسونگ در جنوب تهران و در شمال تهران نیز فعال است. حتی می توانید از خدمات تعمیرات موبایل سامسونگ در محل استفاده کنید.

اگر تبلتی از برند سامسونگ در اختیار دارید که آسیب دیده است می توانید با دریافت آدرس نمایندگی تبلت سامسونگ در تهران، به آن نمایندگی مراجعه کنید و با شرح مشکل دستگاه تبلت خود نسیت به عیب یابی و تعمیر تبلت سامسونگ اقدام کنید.

البته نمایندگی های تعمیرات سامسونگ محدود به تهران نیستند و در همه ی شهر های ایران مشغول به فعالیت هستند.

خدمات پس از فروش شرکت سام سرویس شامل خدماتی مانند مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی است. گروه هایی که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم محصولاتی از برند سامسونگ هستند که تحت گارانتی شرکت سام سرویس ارائه می شوند:

  • محصولات لوازم خانگی

مانند انواع یخچال های  ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و مایکروویو
 

  • محصولات صوتی تصویری

 انواع تلویزیون هایLED، تلویزیون های Plasma ، تلویزیون های LCD، انواع دستگاه های پخش صوتی و تصویری MP3 Player ،VCD ،DVD و انواع مختلف سینماهای خانگی ، انواع دوربین های عکاسی و فیلم برداری ، طیف گسترده ای از موبایل و تبلت ها

  • محصولات تهویه مطبوع خانگی

انواع  کولرهای گازی خانگی و تصفیه هوا
 

  • محصولات ماشینهای اداری

مانیتور، پرینتر، نمایشگرهای هوشمند حرفه ای و تونر

محصولاتی که در دسته بندی های بالا از برند سامسونگ معرفی شد، تحت گارانتی و خدمات پس از فروش شرگت سام سرویس قرار می گیرند. برای استفاده از خدمات پس از فروش سام سرویس باید به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در سراسر ایران مراجعه نمایید. با توجه به شهر محل سکونت خود یک نمایندگی را انتخاب کنید. نمایندگی های سام سرویس از پراکندگی خوبی برخوردار هستند و در هر محلی که سکونت داشته باشید می توانید با یک جست و جو ی ساده در موتور های جست و جو، آدرس یک نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ را برای مراجعه پیدا کنید. همچنین می توانید در صورت بروز نا رضایتی از خدمات نمایندگی ها، سام سرویس را در جریان مشکلات پیش آمده برای خود قرار دهید.

  • نت سنتر