نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

آیا با آموزش حسابداری می توان به درآمد رسید؟

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱ ب.ظ

شغل حسابداری به‌دلیل داشتن شرایط و درآمد عالی در بازار کار، بین جوانان بسیار محبوب است. برای استخدام به‌عنوان حسابدار، باید دوره‌های آموزش حسابداری مورد نیاز را بگذرانید. این آموزش‌ها یا ازطریق تحصیلات عالی دانشگاهی و یا با شرکت در دوره‌های مستقل فنی‌وحرفه‌ای انجام می‌شود. یادگیری اصول و مهارت‌های علمی مرتبط با حسابداری، پیش‌نیاز مهمی برای کسب درآمد از این حرفه است. به‌عبارت دیگر، بدون گذراندن آموزش‌های لازم، شرکت‌های بزرگ و کوچک شما را به مصاحبه شغلی دعوت نمی‌نمایند.

علاوه‌بر آموزش حسابداری بازار کار جهت استخدام، با آموزش‌های تکمیلی و پیشرفته حسابداری می‌توانید منابع درآمد خود را توسعه دهید. پس در جواب سوال: "آیا با آموزش حسابداری می توان به درآمد رسید؟"  باید اذعان داشت که ضمن کسب درآمد ، می‌توان استقلال مالی را با حسابداری تجربه نمود.

حسابداری یک سیستم مالی است، که به‌کمک آن اطلاعات مالی ثبت، خلاصه و طبقه‌بندی شده و درنهایت گزارش‌های لازم از آن‌ها استخراج می‌گردد. این گزارش‌ها برای استفاده افراد مختلف از مدیرعامل گرفته تا ذی‌نفعان یا ادارات و نهادهای دولتی تهیه می‌شود. حسابداران با ثبت اطلاعات مالی و تهیه گزارش‌ها به مدیران کمک می‌کنند تا تصمیمات درستی بگیرند. بدون حسابدار، یک مدیر نمی‌تواند به درستی انتخاب کند که در کجای مسیر اهداف سازمانی قرار دارد.

بازار کار پس از آموزش 0 تا 100 حسابداری

حسابداری یک فرآیندِ یادگیری، به‌کارگیری و نتیجه‌گیری است؛ و حسابدار حرفه‌ای کسی است که به نظم مالی، ایجاد محیط حرفه‌ای و روش‌های ایجاد آن آگاه باشد. یک ‌فرد به‌طور جادویی به اهداف بزرگ نخواهید رسید مگر با تخصیص وقت و انرژی مضاعف. بنابراین برای موفقیت در حسابداری علاوه بر کسب مهارتِ‌های تخصصی و تمرکز بر: آموزش حسابداری مقدماتی، آموزش اصول حسابداری 1، آموزش اکسل حسابداری، آموزش حسابداری مالی، آموزش حسابداری مالیاتی و آموزش اصول حسابداری، سعی کنید به اوج برسید و همواره دانش خود را به‌روز نمایید.

فارغ‌التحصیلان حسابداری، پس از اتمام آموزش می‌توانند مسئولیت امورمالی در سطوح و شاخه‌های مختلف را برعهده گرفته و در هر سازمان و شرکت دولتی یا خصوصی، در زمینه‌های زیر به‌عنوان حسابدار مشغول به‌کار شوند.

  • حسابدار مالی: در کلیه موسسات تجاری و غیر انتفاعی
  • حسابدار صنعتی: در کلیه واحدهای صنعتی و کارخانجات تولیدی.
  • حسابدار دولتی: به‌عنوان حسابدار یا کارگزارِ پاسخ‌گو در کلیه موسسات و ادارات دولتی.
  • حسابدار مالیاتی: در کلیه موسسات بازگانی، تولیدی و خدماتی، در سازمان‌های دولتی.
  • حسابدار بیمه: در شرکت‌های بیمه
  • حسابدار بانک: در شعب و سرپرستی بانک‌ها.

البته حسابداران پس از مدتی با سابقه کاری حسابداری، می‌توانند به‌عنوان مدیریت مالی واحدهای تجاری ایفای نقش نموده و درآمد خود را افزایش دهند.

هم‌چنین با آموزش حسابداری از 0 تا 100 می‌توانید در منزل کار کنید. مشاغل حسابداری خانگی مانند هر شغل دیگری، نیاز به آموزش و تخصص دارند. هرچه مهارت حسابدار بیش‌تر باشد و بتواند اعتماد کارفرما را بیش‌تر جذب کند، می‌تواند قرارداد پروژه بعدی خود را تضمین نماید. حسابداری در منزل ممکن است بسیار جذاب به‌نظر برسد، اما این شغل برای کسب درآمدِ ثابت نیاز به مهارت، نظم و تبحّر دارد.

اگر در رشته غیرمرتبط تحصیل نموده‌اید و می‌خواهید مهارت‌های ورود به بازار کار را بیاموزید، حسابداری شرکتِ خود را انجام دهید، یا اگر دانشجوی حسابداری بوده یا هستید اما در دانشگاه چیزی نیاموخته‌اید، دوره حسابداری بازار کار حسابداری آپاداس بهترین گزینه برای شماست. در این دوره با راهنمایی اساتید مجرب، جنبه‌های اولیه و کاربردی حسابداری را فرا خواهید گرفت و با آموزش حسابداری با اکسل و نرم‌افزار، ضمن گذراندن دوره، قادر خواهید بود با قدرت کامل وارد بازار کار شوید. در پایان دوره مدرک حسابداری بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه ای نیز دریافت خواهید نمود.

وظایف حسابدار

  • ثبت اسناد حسابداری در دفاتر و نرم‌افزار حسابداری.
  • ثبت اطلاعات کارکنان، محاسبه حقوق‌ودست‌مزد ماهیانه آنان.
  • پرداخت و ارسال فیش حقوقی کارکنان.
  • تهیه و بررسی ترازهای سالیانه و اطمینان از صحت و انطباق آن‌ها با قوانین و مقررات مالی و حسابداری جاری کشور.
  • محاسبه دقیق بدهی مالیاتی.
  • تهیه اظهارنامه مالیاتی.
  • پیگیری پرداخت صحیح و به‌موقع مالیات.
  • تهیه نمودن حساب درآمد و هزینه شرکت و کنترل حساب سودوزیان.
  • ارائه گزارش‌های دوره‌ای به مدیران اجرایی.
  • تهیه، تدوین و نگه‌داری صورت‌های‌مالی قانونی.
  • ارزیابی عملیات مالی و توصیه بهترین روندها به مدیریت.
  • ارائه راه‌کار برای کاهش هزینه‌ها، افزایش سود و بهبود سرمایه‌گذاری.

اموزش حسابداری 0 تا 100

در آموزش حسابداری ابتدا اصول و قواعد حسابداری به‌طور کامل و عملی، تدریس می‌گردد. معمولاً مهم‌ترین دغدغه دانش‌جویان حین تدریس، ورود به بازارکار و قبول مسئولیت حسابداری می‌باشد.

حسابدار در روابط عمومی به وکیل شباهت بیش‌تری دارد. یک وکیل را در نظر بگیرید، اگر خوب صحبت نکند، نمی‌تواند وکالت پرونده‌ای را برعهده گیرد. یک حسابدار نیز اگر در هنگام مصاحبه یا جذب پروژه موفق عمل نکند، با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

با آموزش کامل اصول حسابداری 1 می‌توان به درآمد پزشکان رسید!!!

شاید با دیدن عنوان این تیتر از خود پرسیده باشید که دکتر کجا و حسابدار کجا؟ بله، در نگاه اول کاملاً درست به‌نظر می‌رسد، اما سازمان امورمالیاتی با تغییرات و به‌روزرسانی‌های زیادی که منجر به افزایش نیاز کارفرمایان به حسابداران گردید، کار حسابداری را به یک ارتقای عظیم تبدیل نمود،  و بدین ترتیب درآمدِ بسیاری از فعالان حسابداری و مالیاتی از درآمد پزشکان بیش‌تر شد. هر فردی با تلاش و تجربه در هر صنفی می‌تواند درآمد زیادی کسب نماید. اما در حسابداری با تجربه کم و تنها با داشتنِ دانشِ کاربردی، می‌توان خیلی سریع پیشرفت نمود. بنابراین اگر به‌دنبال کسب ثروت ازطریق حسابداری هستید، باید درنظر داشته باشید انجام یک کار حسابداری مانند قبل با نرم‌افزار، مستندات لازمه و ... رکن اصلی بازار کار برای ثروتمند شدن نیست.

آموزش حسابداری رایگان

حسابداری در اصل فرآیندی است که در آن عملیات جمع‌آوری، طبقه‌بندی، ثبت، خلاصه و تهیه گزارش‌های مالی انجام می‌شود. شرکت‌ها، سازمان‌ها یا مشاغل خصوصی همیشه به یک حسابدار حرفه‌ای برای مدیریت امورمالی کسب و کار خود نیاز دارند، زیرا گزارش‌های مالی لازم برای تصمیم‌گیری صحیح و دقیق تجاری را در اختیار مدیران قرار می‌دهد. حسابداری مدیریتی و آموزش اصول حسابداری 3 یکی از شاخه‌های مهم حسابداری محسوب می‌شود.

مهارت تنها با آموزش حاصل می‌شود. در این میان ارائه آموزش‌هایی که بتواند افراد را برای ورود به بازار کار آماده کند بسیار حائز اهمیت می‌باشد، زیرا آموزش اصول حسابداری 2 کلید حل مشکل است. یکی از ویژگی‌های نرم افزار آموزش حسابداری این است که اگر فارغ‌التحصیل حسابداری یا دانشجوی این رشته هستید، می‌توانید با شرکت در دوره آموزشی حسابداری بازار کار، تمامی مهارت های مورد نیاز کارفرمایان در شرکت‌های کوچک و بزرگ را توسط استاد مجرب بیاموزید.

دانلود آموزش رایگان حسابداری بازار کار pdfیکی از ابزارهای آموزشی مهم برای حسابداران نوپا محسوب می‌شود. پکیج آموزش حسابداری رایگان برای دو گروه مفید خواهد بود:

  1. کسانی که با مفاهیم کلیدی حسابداری آشنا هستند و نیاز به بررسی دوباره دارند.
  2. کسانی که دانش‌جو یا فارغ‌التحصیل رشته تحصیلی حسابداری هستند و به مفاهیم اولیه آشنایی نسبی دارند.

اما بهترین راه برای آموزش اصول حسابداری 1 به زبان ساده، حضور در دوره‌های ویژه بازارکار حسابداری در آپاداس می‌باشد که دانش‌جویان، فارغ‌التحصیلان و حتی علاقه‌مندان به رشته حسابداری می‌توانند با تمرین عملی، آمادگی لازم را برای ورود به بازار کار حسابداری کسب نمایند. در آموزشگاه حسابداری آپاداس، علاوه بر آموزش حضوری حسابداری، تمامی سرفصل‌های مهم اعم از: آموزش حقوق و دستمزد، آموزش اکسل، آموزش نرم‌افزار حسابداری، آموزش حسابداری صنعتی 1 و ... تدریس می‌گردد. هم‌چنین در پایان دوره آموزش حسابداری پیشرفته 1 یا سایر دوره‌ها، می‌توانید با معرفی به سازمان فنی و حرفه‌ای، و قبولی در آزمون، مدرک حسابدار بین‌المللی و معتبر را، از این ارگان دریافت نمایید.

آموزش حسابداری به زبان انگلیسی

"آیا با آموزش حسابداری می توان به درآمد رسید؟ و سود دلاری کسب نمود؟" یادگیری و استفاده از زبان تخصصی حسابداری یکی از مهم‌ترین عواملی است که نقش مهمی در افزایش دانش حسابداری، توسعه کسب و کار، افزایش درآمد، تسهیل ارتباطات بین‌المللی و بهبود زندگی ایفا می‌کند.

اگر دانشجوی حسابداری در تمامی مقاطع تحصیلی هستید، اگر در شرکت‌های بین‌المللی کار می‌کنید یا به دنبال استخدام در این نوع شرکت‌ها هستید، اگر قصد شرکت در دوره‌ها و آزمون‌های ACCA را دارید، اگر مدرس دوره‌های حسابداری بین‌المللی هستید، پس حتماً درپی آموزش حسابداری به زبان انگلیسی باشید.

درآخر با استناد به مقاله فوق که توسط تیم محتوای آموزشگاه حسابداری آپاداس در تبریز تهیه شده است؛ می‌توان نتیجه گرفت، که درحال حاضر نیاز بازارکار به حسابدار، به‌دلیل سخت‌گیری‌های سازمان امورمالیاتی بیش از پیش می‌باشد، از سوی دیگر حسابداری، شغلی است که هر فردی که به آن علاقه‌مند باشد می‌تواند با شرکت در دوره آموزشی کاربردی آن‌را فرا گرفته و شروع به‌کار نماید. بنابراین اگر دغدغه کسب درآمد داشته و علاقه نسبی نیز به این حرفه دارید، حسابداری می‌تواند بهترین پله ترقی شما باشد.

پس فرصت را از دست ندهید، همین امروز تصمیم بگیرید و شروع کنید.

 

  • نت سنتر