نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی

GRE Home Edition

شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ


آزمون عمومی GRE® در خانه یک گزینه ایمن و راحت برای آزمون دهندگانی است که ترجیح می دهند این آزمون را در خانه انجام دهند تا در یک مرکز آزمون. این آزمون در تمامی کشورهایی که آزمون GRE Home Edition را برگزار می کنند به جز ایران برگزار می شود. آزمون GRE General at Home همان آزمون مرکز آزمون است و بر روی رایانه شخصی در خانه یا مکان امن دیگری برگزار می شود. همه امتحانات به صورت آنلاین برگزار می شود و 24 ساعته از طریق ProctorU® در دسترس هستند. برای شرکت در آزمون GRE در خانه، باید شرایط ذکر شده در زیر را داشته باشید. اگر رایانه و اتاق امتحان شما شرایط لازم را نداشته باشد، نمی توانید در آزمون شرکت کنید، هزینه امتحان را دریافت نمی کنید یا نمی توانید امتحان خود را به صورت رایگان برنامه ریزی کنید.

تجهیزات مورد نیاز برای آزمون GRE Home Edition

از نظم

کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ؛ نمی توانید از رایانه لوحی، Chromebook™ یا تلفن همراه استفاده کنید. سیستم عامل تایید شده باید بصورت قانونی خریداری شده باشد. استفاده از نسخه های غیرقانونی یا در حالت آزمایشی مجاز نیست.

رایانه رومیزی: سیستم عامل Windows®، نسخه 10 یا 8.

MAC®: Mac OS X® 10.5 یا بالاتر (10.13 High Sierra توصیه می شود).

مرورگر Chrome™ یا Firefox®.

مانیتورهای چندگانه یا دو صفحه نمایش مجاز نیستند.

مرورگر خود را دانلود کنید و سخت افزار خود را برای آزمون GRE Home Edition تست کنید

ETS Secure Test Browser را بر روی رایانه ای که برای آزمایش استفاده خواهید کرد، دانلود و نصب کنید. برای نصب کامل مرورگر، فایل را پس از دانلود اجرا کنید. با دیدن این پیام می توانید مرورگر خود را ببندید:

موفقیت! من مرورگر متن امن ETS را نصب کرده ام.

بررسی دستگاه ProctorU® را در رایانه ای که برای امتحان استفاده می کنید انجام دهید. اگر نمی توانید تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در آزمون را ایمن کنید، باید مشکل را در روز آزمون حل کنید. یک نماینده Live ProctorU می تواند کمک کند.

فایروال ها و نرم افزارهای کامپیوتری ممکن است در روند آزمایش اختلال ایجاد کنند. اگر با این مشکل مواجه شدید، ممکن است لازم باشد این برنامه ها را قبل از آزمایش غیرفعال یا بازیابی کنید.

اسپیکر آزمایشی نسخه خانگی آزمون GRE هوم ادیشن


از یک میکروفون داخلی یا خارجی که بخشی از هدست نیست برای برقراری ارتباط با پروکتور استفاده کنید.

دوربین تست نسخه خانگی GRE

این می تواند یک دوربین داخلی روی رایانه یا یک وب کم جداگانه باشد. قبل از آزمایش، دوربین باید بتواند فعال شود تا نمای 360 درجه از اتاق، از جمله بالای میز شما را به کارمند نشان دهد.

محیط و فضای آزمون GRE در خانه

محرمانه بودن

در طول آزمون، شما باید در اتاق تنها باشید و هیچ کس دیگری وارد اتاق نمی شود.

شما نمی توانید در مکان ها و مکان های عمومی مانند پارک ها، کافی نت ها و رستوران ها در آزمون شرکت کنید.

قبل از شروع آزمایش، باید تمام درهای اتاق را ببندید.

میز و صندلی

تیونر و صفحه کلید شما باید روی میز یا سطح دیگری قرار گیرد.

میز و صندلی خود را طوری قرار دهید که درب اتاق برای معاینه کننده قابل مشاهده باشد. سرپرست ممکن است از شما بخواهد که این کار را هنگام چک کردن اتاق خود انجام دهید. میز و محیط اطراف اتاق باید از تمام مواردی که برای استفاده در طول امتحان تأیید نشده اند، از جمله تلفن همراه (مگر اینکه برای دسترسی به اتاق شما استفاده شود)، دوربین، یادداشت و مواد مطالعه پاک شود. نیازی به حذف مبلمان و تزئینات از اتاق نیست. شما باید روی یک صندلی استاندارد بنشینید و نمی توانید روی تخت، مبل یا صندلی نرم بنشینید یا دراز بکشید.

لباس و ظاهر برای آزمون نسخه خانگی GRE

در طول معاینه، گوش های شما باید قابل مشاهده باشد و توسط مو، کلاه یا اشیاء دیگر پوشانده نشود. استفاده از کلاه شرعی در صورتی مجاز است که هنگام امتحان گوش های شما نمایان باشد. هنگامی که بازرس دستگاه را بازرسی می کند یا در طول هر جلسه آزمایش خانگی، نباید از ماسک صورت استفاده کرد. برای امتحان باید لباس مناسب بپوشید. شما بر روی دوربین سرپرست آزمون نظارت خواهید شد و تصویر شما با موسسات آموزشی دریافت کننده نتایج به اشتراک گذاشته خواهد شد. از پوشیدن جواهرات، گیره کراوات، کراوات، گیره جواهرات، شانه، کمربند، هدبند و سایر لوازم جانبی مو خودداری کنید.

ابزارهای یادداشت برداری در آزمون GRE هوم ادیشن

برای امنیت امتحان، نمی توانید روی کاغذ ساده یادداشت برداری کنید. برای یادداشت برداری می توانید از یکی از موارد زیر استفاده کنید:

یک تخته سفید کوچک با یک نشانگر قابل پاک کردن

یک ورق کاغذ داخل یک محافظ صفحه شفاف با یک نشانگر قابل انتقال

استفاده از مداد و خودکار ممنوع است

در پایان آزمون باید به دادستان نشان دهید که تمامی نت ها از بین رفته اند.

  • نت سنتر