نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

پینسیل، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر

شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۱۸ ب.ظ


مدیسه یکی از فروشگاههای خوب در این حوزه است که در فضای آنلاین فعالیت میکند. کالاهایی که در وبسایت مدیسه قرار گرفته از برترین برندهای مطرح است. پارسیکار، کنکو، سفیر و کیان از برندهای خوشنام خودکار ایرانی هستند که محصولاتشان در لیست لوازم تحریر فانتزی ایرانی قرار دارد. هم چنین انواع لوازم تحریر فانتزی ارزان ایرانی مناسب تمام سنین را میتوانید در محصولات بادپرک پیدا کنید. تحریر فروش از آن دسته فروشگاههایی است که تنوع بسیاری در محصولاتش میتوان دید. فروشگاه آنلاین الیشاپ از تابستان 1394 فعالیتش را با فروش لوازمتحریر و اجناس فانتزی در فضای آنلاین آغاز کرد. البته در نظر داشته باشید معرفی سرویس های مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و سرویس های فوق بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند. در صورتی که کالای رسیده شده به دست مشتری دارای آسیب باشد مشتری باید طبق ضوابط از 24 ساعت الی 1 هفته این خرابیها را به پشتیبانی الیشاپ اطلاع دهد. در این فروشگاه اینترنتی کاربرعلاوه بر راحتی در انتخاب و خرید کالا از اطمینان خرید یک کالای با کیفیت همراه با قیمت مناسب با پشتیبانی “فروشگاه های زنجیره ای اداری سهیل” بهره مند می گردد.به روز بودن قیمت و تنوع کالا ها از دیگر مزیت های این پایگاه اینترنتی می باشد.دریافت خدمات فراتر از انتظار مشتری باعث رضایتمندی بیش از پش مشتریان از پونز دات آی ار گردیده است.مشترکین بعد از ثبت نام و عضویت در این پایگاه می توانند همیشه از جزئیات آخرین خرید و خرید های قبلی خود آگاهی داشته و آنها را مدیریت نمایند.

پشتیبانی این فروشگاه به صورت شبانهروزی پاسخگوی شماست. اصل بودن کالا، قیمتهای مناسب، ارسال سریع و مشتریمداری در این فروشگاه اینترنتی حرف اول را میزند. از برترین برندهای موجود لوازم تحریر نظیر استدلر، فابرکاستل، وستا، پاپکو، سنتروین، اونر، پنتر، اشنایدر و یوروپن در این فروشگاه قابل خریداری است. در مقطع ابتدایی مخصوصاً پایه دوم تا ششم برای پرورش استعداد و خلاقیت دانشآموزان از کاردستی استفاده میکنند و برای درست کردن این کاردستیها با کاغذ سر و کار دارن، به همین دلیل برای هم چسبیدن کاغذ از ابزاری به نام چسب ماتیکی استفاده میکنیم که هم کار با آن راحت هست هم این که به صرفه میباشد. در صورتی که مشتری اشتباهی در انتخاب خود انجام داده باشد باید سریعا پس از دریافت بسته قبل از باز کردن آن به فروشگاه اطلاع بدهد تا امکان عودت کالا وجود داشته باشد. این وسایل از الزامات محیط کاری هستند که علاوه بر منظم نشان دادن سطح میز، دسترسی را به وسایل آسانتر میکنند؛ همچنین از منظر روانشناسی نوع ست رومیزی بیانگر شخصیت و کلاس کاری یک شرکت یا دفتر کار است، پس بهتر است فضای کاری هر فرد متناسب با روحیاتش چیدمان شود. پس از بررسی کالا، پول به حساب مشتری بازگردانده میشود.

همچنین به علت تراشیدن زیاد مداد یا مداد رنگی عمر آنها هم زود به اتمام می رسد و شما مجبور خواهید شد مجدد برای خرید آن هزینه کنید. در جهان هر ساله بیش از 300 میلیون تن کاغذ تولید میشود، به همین علت توصیه میکنیم که محصولات سازگار با محیط زیست را برای دفتر کار خود تهیه کنید. گاهی اوقات اسناد به قدری مهم هستند که امکان منگنه کردن آنها وجود ندارد به همین علت برای اتصال سایر اوراق به آن از گیره نگه دارنده استفاده میکنند. این کالاها به مدت ۲۴ ساعت از ساعت ۰۰:۰۱ دقیقه بامداد بر روی سایت قرار گرفته و در ساعت ۲۴ روز بعد تغییر میکنند. شرکت پارسا پلاستیک که محصولات خود را با نام تجاری پاپکو به بازار عرضه میکند فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرده است و با تولید انواع لوازم تحریر دانشجویی، اداری و غیره توانسته است جایگاه ویژهای در بازار لوازم التحریر پیدا کند. لوازم تحریر یک کلمهی پوششی است که شامل موارد متعددی از جمله کاغذ، نوار چسب، خودکار، پاککن، تراش و همینطور محصولات مبتنی بر کاغذ مانند دفتر و دفترچه یادداشت، دفتر برنامهریزی و غیره میشود. بیشتر ما مداد مشکی کمل (Camel) با روکش زرشکی را بهیاد داریم که شاید از مجبوبترین محصولات این کمپانی باشد، اما کمپانی استدلر علاوه بر مداد و خودکار مورد استفاده دانشآموزان، لوازم طراحی و نقاشی حرفهای و لوازم رومیزی مانند گیره کاغذ و تراش و غیره را نیز تولید میکند.

زیرا کیفیت کاغذ آن بسیار فوق العاده است. با توجه به این مسئله که دانش آموزان مقطع ابتدایی درس ریاضی را دارند؛ نیاز آن ها به خط کش، پرگار، شابلون و … بعلاوه این نوع دفترچه یادداشت ها دارای برچسب هایی نیز می باشند که ایده بسیار خوبی است، زیرا می توانید نکته ای را بنویسید و آن را روی یخچال یا هر جای دیگری که می خواهید بچسبانید که بسیار کار خلاقانه ای است. در این مقاله به معرفی برخی از مهمترین لوازم تحریر اداری خواهیم پرداخت و شما را با کاربرد آنها آشنا خواهیم کرد. دستهبندیها در الیشاپ به صورت لوازمتحریر، وسایل فانتزی و کیف تقسیمبندی شده است. خرید لوازم تحریر فانتزی عمده میتواند برای مدرسه، دانشگاه یا دفتر کار باشد. مشاهدهی لیست کامل محصولات و برندها، و در دسترس قرار دادن کاتالوگ قیمتهای روز عمده لوازم التحریر، این امکان را به مشتریان میدهد که با کمترین میزان از صرف هزینه و وقت، بتوانند بهترینها را انتخاب کنند. مشتریان با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان میتوانند خریدی لذتبخش را تجربه کنند. برای سفارشهای درونشهری، هزینهی ارسال با توجه به حجم خرید محاسبه میشود و زمان ارسال بین 6 تا 24 ساعت متغیر است. خرید جدای لوازم تحریر هم هزینه را افزایش میدهد و هم اینکه به دلیل مختلف بودن مدلهای رنگ و طرح بی نظمی خواهد داشت که ارتباطی با هم ندارند.

منبع: https://pinsil.ir/

  • نت سنتر