نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

نمایندگی شیائومی

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۴۴ ق.ظ

هیچ یک از ما دوست نداریم که گذرمان به مراکز تعمیرات موبایل بی­افتد، اما زمان بروز مشکلات ملزم به مراجعه به یک مرکز تخصصی داریم. چرا از عنوان تخصصی استفاده می­کنم؟ زیرا در صورت اعتماد به مرکز محلی نامعتبر پس از گذشت مدت زمانی کوتاهی مجبور به تعمیر مجدد تلفن همراه خود هستیم. اگر یکی از موبایل­های هوشمند شیائومی را خریداری کرده­اید، برای تعمیر آن باید به نمایندگی شیائومی مراجعه کنید. در ادامه مزایای مراجعه به یک مرکز تعمیرات معتبر را ذکر خواهیم کرد.

صرفه جویی در هزینه

زمانی که صحبت از صرفه جویی در هزینه­ها می­شود، تصور می­کنیم که باید به حداقل هزینه­ها آری بگوییم. یعنی هر مرکزی که کمترین قیمت را برای تعمیر موبایل اعلام کرد، منصف است و بازی را برده­ایم. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که لازم است تعمیرات عمری باشد و دیگر نیازی به پرداخت مجدد هزینه تعمیر نداشته باشید. نمایندگی شیائومی با اعلام حداقل هزینه­ ها برای شما قطعات موبایل را تعمیر یا تعویض خواهد کرد.

اطمینان از اورجینال بودن قطعات

شما یک متخصص نیستید. اگر چنین بود شخصا تعمیرات موبایل را برعهده می­گرفتید. هیچ وقت متوجه آن نخواهید شد که چند قطعه نیاز به تعمیر دارد و کدام یک از آن­ها باید کاملا تعویض شود. از طرفی برخی از مراکز تعمیرات موبایل محلی و نامعتبر به جای استفاده از قطعات فابریک از قطعات­های کپی استفاده می­کنند. برای اطمینان از اورجینال بودن قطعات باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

عیب یابی تخصصی

حتما برای شما یا دوستانتان پیش آمده است که پس از تعمیر موبایل، برای بار دوم به دنبال یک مرکز تخصصی می­گردند. در واقع مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری همچنان حل نشده و حتی با مشکلات جدیدی مثل قطعی صدا یا هنگ کردن موبایل مواجه می­شوند. زمانی که عیب یابی موبایل به صورت تخصصی انجام شود، هرگز چنین مشکلاتی بروز نخواهد کرد.

انجام تعمیرات توسط نیروی متخصص

برخی اوقات در یک گذر و خیابان چندین مرکز تعمیرات موبایل را مشاهده می­کنیم. سردرگم هستیم که به کدام یک اعتماد کنیم. هیچ وقت نمی­توانیم از روی ظاهر یک مرکز تعمیرات تصمیم گیری کنیم. حتی مکالمه ما و متصدی مرکز خدمات راضیمان نخواهد کرد.

او این اطمینان را می­دهد که همه چیز در اسرع وقت با حداقل هزینه­ها انجام خواهد شد. به چه کسی باید اعتماد کرد؟ بهتر است به نمایندگی شیائومی مراجعه کنید. تعمیرات در این مراکز توسط نیروی متخصص انجام خواهد شد.

تعمیرات بدون کمترین آسیب به سایر اجزا

وقتی که موبایل باز می­شود، لازم است با نهایت دقت قطعات بررسی و تعویض شوند. برخی اوقات اشتباهات تعمیرکار است که هزینه­ها را زیاد می­کند.

گارانتی تعمیرات و قطعات تعویضی

یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر تمامی خدمات خود را گارانتی خواهد کرد. چرا که از سلامت و اورجینال بودن قطعات تعویضی در کنار مهارت نیروی متخصص خود اطمینان خاطر دارد.

سرعت در پیگیری روند کار

در دنیای امروز موبایل شما وسیله­ای نیست که چند روز طولانی از شما دور باشد و به مشکل برنخورید. نمایندگی شیائومی در کمترین زمان ممکن تعمیرات را انجام خواهد داد.

حفظ حریم شخصی مشتری

یکی از دلایلی که از رفتن شما به مراکز تعمیرات موبایل محلی جلوگیری خواهد کرد، عدم اعتماد است. اکثر این مراکز تعمیرات خود را به خارج از مجموعه می­سپارند، اما این موضوع در رابطه با نمایندگی شیائومی صدق نمی­کند.

عدم برون سپاری و پیگیری صفرتاصد

از عیب یابی گرفته تا سفارش قطعات تعویضی و تعمیر موبایل، همه و همه در یک مرکز معتبر صورت می­گیرد. در نتیجه می­توانید با پرداخت هزینه­ای مقرون به صرفه و اطمینان خاطر از روند کار موبایل خود را به دست این مجموعه بسپارید.

  • نت سنتر