نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی

نحوه سفر به جزیره زیبای کیش

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۹ ق.ظ

در این مقاله پیشنهاداتی در مورد بهترین زمان سفر به جزیره زیبای کیش، جاذبه های این جزیره، راه های رفتن به کیش و ... رابه شما ارائه می دهیم.
در این مقاله نکاتی را در مورد اینکه چه زمانی به کیش بروید، چه چیزهایی را در این جزیره ببینید، چگونه به کیش برویم و همچنین راهنمای کوتاهی در مورد نحوه رزرو هتل در این جزیره را با شما در میان می گذاریم. پس قبل از اینکه تصمیم بگیرید به کیش بروید این مقاله را با دقت بخوانید.
بهترین زمان برای سفر به کیش چه زمانی است؟
جزیره جنوبی کیش آب و هوای بسیار خوبی دارد اما اگر قصد دارید در زیباترین زمان سال از این جزیره دیدن کنید، باید یکی از دو دوره زمانی که قبلا ذکر شد را انتخاب کنید. به طور کلی هوای کیش در نیمه اول بهار یعنی از اوایل فروردین تا اواسط اردیبهشت بهترین است و این دوره می تواند یکی از گزینه های پیشنهادی شما باشد. دوره از اواخر پاییز تا اواخر زمستان نیز زمان بسیار خوبی برای بازدید از این جزیره است، اگرچه معمولاً سفر بین این دو دوره زمانی گران‌تر است. کیش تابستان های گرمی دارد و اگر در این فصل به کیش سفر کردید، می توانید از جشنواره های تابستانی آن بهره ببرید.

 


در کدام هتل های کیش اقامت کنیم؟
شما می توانید هر یک از هتل های مختلف جزیره کیش را از اسنپ تریپ با بهترین قیمت رزرو کنید و در صورت داشتن کد تخفیف از آن برای صرف هزینه کمتر برای رزرو هتل استفاده کنید. برای انتخاب از بین هتل های مختلف جزیره، باید به پارامتر قیمت هتل و موقعیت مکانی آن توجه کنید. به عنوان مثال، هتل هایی که در قسمت شرقی جزیره قرار دارند، عموماً دسترسی بسیار بهتری به جاذبه ها، مراکز تفریحی و خرید کیشی دارند. این جزیره دارای هتل های مجللی مانند ترنج یا داریوش نیز می باشد و اگر از هزینه های هتل ناراحت نیستید می توانید اقامتی خاطره انگیز را در این هتل ها تجربه کنید.

طبیعتا سریع ترین راه برای سفر به جزیره کیش که راحت ترین هم هست، سفر به این جزیره با هواپیما است. البته اگر از کیش دور نیستید راه دیگری هم وجود دارد. راه این است که با ماشین، اتوبوس یا قطار خود را به بندرعباس برسانید و از آنجا با کشتی های اتوبوسی به مقصد کیش یا قشم به این جزیره بروید تا در هزینه های سفر صرفه جویی کنید.
برای پرواز به جزیره کیش می توانید بلیط هواپیما اسنپ تریپ را با بهترین قیمت خریداری کنید.
چگونه برای کودک وقت بگذرانیم؟
فعالیت های زیادی وجود دارد که می توانید در جزیره کیش تجربه کنید تا سفر خود را در طول اقامت خود در این جزیره لذت بخش تر کنید. اگر به رانندگی علاقه دارید پیست کارتینگ کیش، بزرگ ترین پیست کارتینگ در خاورمیانه این یک پیشنهاد جذاب برای ارضای هیجان شما خواهد بود. علاوه بر پارک آبی اقیانوسی این جزیره. تفریحات آبی مانند جت اسکی، غواصی، پاراسلینگ و قایقرانی تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود.پارک پرندگان، پارک دلفین ها، قایق های یونانی، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره از دیگر جاذبه های این شهر هستند.


پرواز به جزیره کیش:
شما می توانید بلیط هواپیما جزیره کیش را از چارترایر با مناسب ترین قیمت از طریق وب سایت یا اپلیکیشن چارترایرخریداری کنید و هزینه بلیط را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

 
 

 

 

چارتر ارزان یکی از راه هایی است که شما میتوانید با اندک ترین هزینه نسبت به رزرو سفر خود به جزیره زیبای کیش اقدام نمایید.

در صورتی که قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری  سفر به کیش را داشته اید میتوانید بصورت آنلاین آن را سایت چارتر ایر تهیه نمایید.

یکی دیگر از راه ها،جهت سفر به جزیره زیبای کیش تهیه فوری بلیط لحظه آخری می باشد،که بهترین روش جهت صرفه در زمان ومکان شماست.

 

 

 

 

 

در نهایت حتماقبل از سفر به جزیره زیبای کیش باکس اطلاعات خود را پر نمایید.

  • نت سنتر