نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

میسلار واتر میسلار واتر
اگر بتوانم فلسفه همه برنامه‌ها و روتین‌های مراقبت از پوست را در یک جمله خلاصه کنم، می‌توانم بگویم که راز داشتن پوستی سالم، پاکیزگی است.
شما نمی دانید یک پاک کننده آرایش روزانه که حتی در هنگام خواب هم پاک نمی شود، با پوست شما چه می کند. به این فکر کنید که آن پوست چگونه باید نفس بکشد و خود را تجدید کند؟
یکی از موثرترین محصولات در زمینه پاک کردن آرایش میسلار واتر است. محصولی مقرون به صرفه و با کیفیت. من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله به معرفی آب میسلار می پردازم. ما همچنین به تفاوت بین مایسلار و تونرها خواهیم پرداخت.
عنوان اصلی این صفحه نمایش
میسلار واتر چیست؟
میسلار واتر در واقع یک پاک کننده صورت است که به حذف چربی و آلودگی اضافی از روی پوست کمک می کند و پوست را صاف و زیبا می کند. آب میسلار از میسل یا ذرات روغن تشکیل شده است. میسل ها آلودگی ها و آلودگی ها را جذب کرده و از سطح پوست پاک می کنند. میسلار واتر فوق العاده قوی تمام مواد آرایشی را از کرم پودر گرفته تا آرایش چشم و ریمل و همچنین عرق و چربی اضافی را پاک می کند. مراقبت از پوست و پاک کردن آرایش اغلب به دو محصول جداگانه نیاز دارد. نکته مهم در مورد میسلار واتر این است که این محصول ساده و کاربردی هر دو را انجام می دهد.
ترکیب آب میسلار چیست؟
میسل های آب از میسل تشکیل شده اند، یعنی. تصفیه ذرات لیپیدی معلق در آب. به دلیل وجود ترکیبات لیپیدی خالص، میسل ها دارای خواص آبگریز و آب دوست هستند. این بدان معنی است که آنها می توانند آلودگی، کثیفی و آرایش را پاک کنند. از آنجایی که ته میسل آب است، شبیه آب شفاف است. اما در صورت تماس با پوست متوجه خواهید شد که این محصول دارای ترکیبات بسیار پیچیده ای است. میسل های موجود در آب میسلار عملکردهای متفاوتی دارند. از جمله کمک به پاک کردن آرایش، پاکسازی صورت و مرطوب کردن پوست. میسل‌ها مانند آهن‌ربا، آلودگی، چربی و آرایش را از روی پوست پاک می‌کنند، بدون اینکه پوست را تمیز کنند، پوست را بدون خشک کردن بیش از حد تمیز و مرطوب می‌کنند. انجام دادن. Micelles آنقدر خوب است که می تواند آرایش دائمی مانند ریمل ضد آب را پاک کند.
تونرها چیست؟
بسیاری از مردم تفاوت بین تونر و میسلار واتر را نمی دانند. پس بهتر است در مورد تونرها توضیح مختصری به شما بدهم.
همچنین بخوانید: راه اندازی یک مرکز مراقبت از پوست (برای دانستن مراحل شروع از صفر تا صد)
تونرها محصولاتی هستند که برای تنظیم PH پوست پس از شستشو و پاکسازی (قبل از مرطوب کردن و محافظت در برابر آفتاب) استفاده می شوند. این محصولات حالت دهنده که به صورت مایع یا ژل موجود هستند، سطح پوست را می پوشانند و آن را شاداب، صاف و هیدراته نگه می دارند. اگر پوست چرب یا مختلط دارید، استفاده از تونر مناسب چربی اضافی و عوامل مسدود کننده منافذ را کاهش می دهد. از سوی دیگر، استفاده از تونرها برای پوست های خشک، حساس و معمولی به کاهش قرمزی و التهاب و همچنین مشکلاتی مانند لایه برداری پوست کمک می کند.
از فواید تونر می توان به بازکردن منافذ پوست، بستن آنها، تنظیم PH پوست، محافظت در برابر آلودگی، آبرسانی و کمک به آبرسانی پوست اشاره کرد. تونرها بسته به فرمول خود می توانند اثرات متفاوتی بر روی پوست داشته باشند. به عنوان مثال، جوهر ویتامین C شفاف و زنده است و جوهر چای سبز نیز دارای خواص ضد آکنه و ضد آکنه است.
تفاوت مایسلار واتر و تونر
همانطور که گفتم تونیک ها محصولاتی هستند که باعث تقویت و محافظت از پوست می شوند و با فرمولاسیون های خاصی از آن حمایت می کنند. اما آب‌های مایسلار به دلیل خاصیت پاک‌کنندگی بسیار بالایی که دارند، اغلب در روتین پوست قرار می‌گیرند، زیرا درجه پاک‌سازی تونیک‌ها بسیار کمتر از آب‌های میسلار است و توانایی پاک‌سازی عمیق منافذ پوست را دارد.
مزایای میسل نسبت به سایر پاک کننده های صورت چیست؟
میسلار واتر نوعی پاک کننده صورت است. اما این محصول در مقایسه با محصولات شستشوی صورت که در گذشته استفاده می کردید چگونه است؟ برخلاف فوم ها یا لوسیون های پاک کننده، آب میسلار مانند آب است و نیازی به شستشو یا لوازم جانبی ندارد. به جای اینکه این محصول را مستقیماً روی صورت خود بمالید، آن را روی یک پد پنبه ای بکشید و آن را روی صورت خود بمالید. خواهید دید که چگونه تمام آرایش اضافی و کثیفی روی پنبه ظاهر می شود. اکنون که می دانید میسلار واتر چیست، خوب است به یاد داشته باشید که میسلار واتر فرمول ملایمی است و برای پوست مضر نیست. پوست
همچنین بخوانید : چرا پوست من تیره و کدر است؟
همچنین این محصول به راحتی در دسترس است و از آنجایی که قیمت مناسبی دارد این روزها به یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی تبدیل شده است.
میسلار واتر برای چه نوع پوستی قابل استفاده است؟
میسلار واتر نه تنها برای پوست های حساس به اندازه کافی ملایم است، بلکه نیازی به شستشوی خشن نیز ندارد. به همین دلیل برای تمیز کردن نواحی حساس پوست مانند زیر چشم مناسب است. مهمتر از همه، میسل برای همه مناسب است. حتی کسانی که پوست حساسی دارند. اگر پوست حساسی هم دارید. باید بدانید که بافت ملایم میسل های پاک کننده به آبرسانی و تغذیه پوست شما کمک می کند.
چگونه از آب میسلار استفاده کنیم؟
یک تکه پنبه را به پاک کننده آغشته کرده و روی صورت خود بمالید. این کار را تا جایی ادامه دهید که هیچ نقطه ای روی سینی باقی نماند. برای پاک کردن آرایش چشم ابتدا پد را به طور کامل در پاک کننده آغشته کنید.
بنابراین، قبل از پاک کردن آن، حصیر را به آرامی روی چشم خود فشار دهید و آن را برای چند ثانیه نگه دارید. خیس کردن پنبه و نگه داشتن آن در آرایش به میسل ها کمک می کند تا آرایش، کثیفی و چربی را مانند آهنربا از پوست بیرون بکشند.
معایب استفاده از میسلار واتر چیست؟
همانطور که گفتیم میسلار نوعی پاک کننده صورت است که ساختاری شبیه آب دارد و پس از پاکسازی صورت نیازی به شستشو ندارد. میسلار واتر فرمولاسیون ساده ای دارد و تاکنون هیچ تحقیقی هیچ ضرری را در این فرمول ثابت نکرده است. در حالی که برخی از پاک کننده ها می توانند رطوبت پوست شما را از بین ببرند، آب میسلار می تواند به مرطوب، پاکسازی و آبرسانی پوست شما کمک کند.
همچنین بخوانید: بهترین آموزشگاه زیبایی تهران کجاست و چه ویژگی هایی دارد؟
اما به یاد داشته باشید که هر ماده شیمیایی می تواند در برخی از پوست ها حساسیت ایجاد کند. بنابراین بهتر است قبل از شروع مصرف آن را روی قسمت داخلی ساعد تست کنید و در صورت عدم حساسیت بعد از 24 ساعت به صورت بمالید.
نکته بعدی این است که در صورت تماس با چشم باید مراقب شستن چشم ها بود تا این ماده به چشم سرایت نکند.
برای پوست های خشک استفاده از مایسل روی پوست توصیه می شود و بعد از دوش گرفتن حتما از ماسک پوستی استفاده کنید.
در صورت بروز حساسیت پوستی، بثورات، قرمزی، سوزش یا خارش، مصرف محصول را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید.
 

میسلار واتر چیست؟ (مزایا، معایب و تفاوت مایسلار واتر و تونر)
 

  • نت سنتر