نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

مزووایت تراپی چه تاثیری بر روی پوست می گذارد؟

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸ ق.ظ

برخی از مردم ممکن است مزووایت را همان کرم پودر دائم بدانند اما جهت آگاهی به این افراد باید بگوییم که درست است که در هر دو تکنیک طریقه ی انجام دادن آن ها یکی می باشد اما موادی که در آن به کار رفته است بسیار با هم متفاوت است و برند آن ها نیز با هم یکسان نیست که اغلب متخصصین این دو روش را جدا از هم می دانند.

یکی از مزیت های قابل توجه مزووایت یا کرم پودر دائم این است که علاوه بر پوست می تواند برای درمان سیاهی دور چشم و نیز سیاهی دور لب ها هم تاثیر گذار باشد. اما به طور کلی هم روش کرم پودر دائم و هم تکنیک مزو وایت تراپی برای پوست های با عارضه ی تیرگی و یا لکه بسیار مناسب است و می تواند به بهترین صورت ممکن آن را بهبود بدهد.

  • اکنون نوبت آن است که پوست بی حس شود پس باید با کمک پمادهای بی حس کننده مثل پماد زایلاپی آن را سر کرد به این صورت که پس از مالیدن یک لایه ی ضخیم از پماد زایلاپی و یا دیگر پماد ها به تمام نقاط پوست آن را باید تا مدت زمان سی دقیقه با نایلون پوشاند.
  • پس از گذشت حداقل نیم ساعت که مشتری بی حسی صورتش را حس کرد می توان مواد روی آن را در دو مرحله پاک کرد، در مرحله ی اول با کمک یک گاز استریل با حرکت آرام پماد را از روی پوست برداشت و در مرحله ی دوم یک گاز استریل دیگری را در ظرفی حاوی آب سرد و از قبل جوشیده شده بخیسانید و به وسیله ی آن بقیه مواد را از روی صورت بردارید.
  • در مرحله ی شماره پنج باید پوست صورت را از طریق محلول ویتامین سی و هم چنین ژل های هیدرودرم برای مرطوب سازی و آب رسانی و با کمک ویتامین سی تقویت کرد که برای این کار باید ژل و محلول را با نوک انگشت با حالت آرام و نوازش وار و به صورت چرخشی روی پوست مالش داد تا کم کم جذب آن بشود و زمینه را برای جذب بهتر و بیش تر کرم پودر توسط پوست را فراهم بکند. این ماساژ باید در حدود پنج مین ادامه داشته باشد تا به صورت کامل وارد منافذ و سلول های پوست صورت بشوند.
  • پس از این کار ها نوبت به سرم های احیا کننده و تثبیت کننده می رسد که باید مقداری از ان ها را که از قبل با کمک یک سرنگ جدا شده باشپ روی پوست مالش داد.
  • اکنون می توان عمل مزو وایت تراپی را با کمک دستگاه میکرونیدلینگ شروع کرد. برای این کار صورت باید به قسمت های مختلف تقسیم بندی بشود و برای هر قسمت از کارتریج جداگانه و متناسب با آن محل استفاده بشود به این شکل که برای قسمت هایی مثل دور چشم و دور لب ها و اطراف تیغه ی دماغ کارتریج نانو و برای بقیه ی قسمت ها مثل گونه ها کارتریج ۱۲ سر را مورد استفاده قرار داد.
  • یک نکته ی بسیار مهم در حین انجام میکرونیدلینگ این است که باید عمق سوزن دستگاه را طوری تنظیم کرد که باعث خون ریزی در صورت مراجعه کننده نشود که میزان عمق سوزن باید متناسب با عمق پوست مشتریان که هر کدام ممکن است با دیگری فرق بکند باشد تا خون ریزی اتفاق نیفتد چرا که خون ریزی به صورت قطره های شبنمی با خارج کردن مواد کرم پودر و نیز سرم های جذب شده از پوست تمامی زحمات را هدر می دهد و عملا هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.
  • پس از انجام تمامی این کارها و جذب شدن مواد سرم تثبیت کننده و سرم احیا کننده و عمل میکرو نیدلینگ می توان مواد مزووایت را به پوست تزریق کرد که در این جا نیز باید پس از تقسیم صورت به قسمت های مختلف پیشانی چانه گونه ی سمت راست و سمت چپ دور چشم دور لب ها اطراف بینی و … از کارتریج های مناسب استفاده کرد و مواد را به حالت چرخشی و دورانی برای جذب پوست نیدلینگ کرد و این عمل باید تا زمان مطمئن شدن متخصص از جذب کامل مواد به درون سلول های پوست ادامه داشته باشد.
  • مشتری می تواند رنگ مواد مزووایت تراپی را نزدیک به رنگ پوست صورت خود و یا در صورت تمایل مقداری روشن تر انتخاب بکند که گاه می توان برای رسیدن رنگ مورد نظر چند تا از کرم ها در رنگ های متفاوت را با هم مختلط کرد و سپس مورد استفاده قرار داد. انجام تمامی این کار ها در حدود ۴۵ دقیقه تا ۶۰ دقیقه ممکن است زمان بر باشد.
  • در مرحله ی شماره ی نه باید مواد مازاد را به صورت چرخشی روی پوست و با کمک نوک انگشت ها ماساژ داد.
  • پس از گذراندن این مرحله باید از ماسک ها ( ماسک آلوئه ورا و یا ماسک ورقه ای طلا که بسیار مناسب اند) استفاده بشود و اجازه داد که ماسک حداقل سی دقیقه روی پوست بماند.
  • پس از گذشت نیم ساعت حال باید ماسک را به آرامی و با ملایمت از روی پوست پاک کرد و دوباره صورت را با حالت نوازش گونه ای ماساژ داد. در این زمان استفاده از ضد آفتاب با SPF ۳۰ درصد توصیه می شود تا از پوست محافظت کامل بشود. اکنون مشتری می تواند به منزل برگردد!

مراقبت های پس از مزووایت تراپی و دوره های انجام مزو وایت و کرم پودر دائم

مشتری باید توجه کند که پس از انجام عمل مزووایت تراپی و کرم پودر دائم لازم است تا سه روز بعد از آن صورت خود را در برابر تماس با آب حفظ کند یعنی در این مدت باید از استحمام و تمیز کردن صورت با آب و یا دستمال مرطوب پرهیز کند. استفاده از کرم های آب رسان شب در طول این مدت الزامی است. ماساژ دادن آرام کرم های ترمیم کننده بر روی صورت نیز نباید فراموش بشود. رعایت نکات گفته شده باید بسیار مورد توجه قرار بگیرند تا بتوان بهترین نتیجه را از این تکنیک دریافت کرد.

دوره ی درمان به کمک مزووایت کوتاه مدت است و افرادی که پوست خیلی تیره دارند می توانند با گذراندن حداقل دو دوره در بیست روز تاثیر بی نظیر آن را بر روی پوست خود ببینند که این تاثیر می تواند تا هشت ماه و یا یک سال هم ادامه داشته باشد. چند دقیقه پس از انجام عمل مزووایت پوست صورت به رنگ قرمز در می آید که کاملا طبیعی است و نباید با حساسیت اشتباه گرفته بشود که این قرمزی پس از مدتی به تدریج از بین می رود و افراد می توانند نتیجه ی فوق العاده را روی صورت شان پس از گذشت چند روز به وضوح مشاهده کنند و لذت ببرند. این مطلب از وب سایت فاطمه حبشی برداشت شده است. جهت مطالعه متن کامل توضیحات پیشنهاد می کنیم به لینک زیر مراجعه نمائید.

منبع : مزووایت فاطمه حبشی

  • نت سنتر