نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

مجید احمدی شاعر و ترانه سرای جوان و نام آشنا

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۲ ب.ظ

مجید احمدی از شاعران جوان و نام آشنای ایران می باشد. در ادامه با زندگی نامه وی از زبان خود آشنا خواهیم شد.

"مجید احمدی هستم، متولد چهاردهمین روز از تیر ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و دو. پدر و مادری زحمت‌کش و مهربان دارم که پا به پای اتفاقات زندگیم همراهم بودند ‌با تنها خواهری که هم‌بازی کودکی و گوش شنوای درد دل‌هایم است. لیسانس مهندسی عمران دارم و به دلیل علاقه‌ام به کامپیوتر دوره‌های مختلفی در این زمینه گذارندم.

از کودکی عاشق خواندن شعر بودم و از پانزده سالگی شروع به نوشتن شعر کردم چند سال بعد به صورت جدی زیر نظر اساتید شعر و ادب به گفتن شعر و ترانه پرداختم و در جلسات متعدد شاعران بزرگ کشورم شاگردی کردم.

در سال ۱۳۹۰ مجموعه‌ای از ترانه‌هایم به نام «لبخند مصنوعی» در سیزدهمین جشنواره‌ی جوان خوارزمی برگزیده کشوری شد و در جشنواره‌های مختلف رتبه کسب کرد و انگیزه‌ای در من به وجود آورد برای سرودن ترانه‌های جدید و بهتر و همکاری در آلبوم‌های مختلف موسیقی با خواننده‌های متفاوت و چاپ مجموعه ترانه‌هایم به نام «عاشقانه‌تر از باران» در انتشارات شانی که مورد اسقبال طرفداران ترانه قرار گرفت.

در کنار ترانه، غزل، رباعی، دوبیتی و شعر نو هم سروده‌ام که بزودی در مجموعه‌ی جدیدی چاپ خواهد شد. بنده هم‌اکنون بعنوان مجری در سازمان‌های مختلف فعالیت دارم.".

برای ورود به وبسایت مجید احمدی به آدرس https://majid-ahmadi.ir مراجعه نمائید.

  • نت سنتر