نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی


بهترین کار قبل از خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی تحقیق در مورد شهرهای آن است. قبل از خرید آپارتمان در قبرس شمالی، باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید تا بتوانید بهترین شهر را انتخاب کنید. به طور کلی شهرهای خوب این کشور عبارتند از:

سی ساید: سی ساید در حال حاضر یکی از سریع ترین شهرهای در حال رشد در قبرس شمالی است. این شهر توسط مجله فوربس به عنوان بهترین شهر ساحلی در جهان برای خرید املاک و مستغلات معرفی شده است.

فاماگوستا: اگر می خواهید در قبرس تحصیل کنید، شهر فاماگوستا بهترین انتخاب برای شماست. زیرا معتبرترین دانشگاه قبرس شمالی که EMU است در این شهر قرار دارد.

گیرنه: این شهر را به دلیل زیبایی طبیعی و تاریخی، مروارید قبرس شمالی می نامند. گیرنه توریستی ترین شهر این کشور بود.

خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی

ممکن است فکر کنید که اگر می خواهید در قبرس شمالی ملک بخرید، باید مستقیماً به این کشور بروید. اما بد نیست بدانید که امروزه به راحتی می توانید خانه و آپارتمان در قبرس شمالی را به صورت آنلاین خریداری کنید. این کار توسط شرکت های معتبر فعال در این زمینه انجام می شود. اگر قصد خرید ملک و ملک در قبرس شمالی را به صورت غیر حضوری دارید، شرکت آرتان با تخصص در زمینه مشاوره سرمایه گذاری در این کشور تمامی مراحل را برای شما انجام خواهد داد.

در این حالت، شما دو گزینه دارید: یا امضای خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنید و در اولین ورود به کشور شخصاً وارد شوید. یا شرکت آرتان قرارداد را برای شما ایمیل می کند تا امضا حضوری انجام شود و شما برای انجام کارهای دیگر قرارداد را به شرکت برگردانید. با این حال، شرکت اورتن کل فرآیند را برای تکمیل خرید ملک شما انجام خواهد داد.

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور می باشد. علاوه بر این، قبرس شمالی با آب و هوای معتدل و رشد اقتصادی بالا یکی از امن ترین کشورهای جهان است. در این کشور می توانید با پول استرلینگ سرمایه گذاری کنید و خانه ای در قبرس شمالی نخرید، نمی توانید برای همه اعضای طبقه اول خانواده خود اقامت موقت پیدا کنید. پس از خرید ملک مورد نظر جهت نامگذاری سند ملکی، سند شخص به اداره مربوطه تحویل داده می شود و پس از بررسی های لازم و احراز صلاحیت فرد، سند به نام شخص نامگذاری می شود.

لطفا توجه داشته باشید که شرایط خرید ملک برای یک خارجی در قبرس شمالی کمی متفاوت است. به عنوان مثال، اموال یک خارجی باید حداقل 300 متر با تاسیسات نظامی فاصله داشته باشد. در مورد خرید ملک در قبرس شمالی باید بدانید که هر خارجی می تواند در طول زندگی خود در این کشور صاحب آپارتمان، ویلا یا زمین خاصی به نام خود شود.

بد نیست بدانید در قبرس شمالی سه نوع سند وجود دارد که عبارتند از: اسناد ترکی، اسناد مبادله و اسناد ارائه. با ارزش ترین نوع کاغذ در قبرس شمالی کاغذ ترکی است. توجه داشته باشید که بهتر است قبل از خرید ملک در این کشور انواع اسناد ملکی در قبرس شمالی را بشناسید.

قیمت املاک و مستغلات در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی و مناطق ساحلی از حدود 87000 پوند برای یک آپارتمان استودیویی و 13000 پوند برای یک خانه نیمه مستقل شروع می شود. پنت هاوس ها و آپارتمان های لوکس نیز از 380 هزار پوند و ویلاهای لوکس از 500 هزار پوند در دسترس هستند. قیمت شروع خرید ملک در قبرس شمالی در مناطق مختلف (جدید) عبارت است از:

در شهر نیکوزیا: 75000 پوند (اما تعداد املاک نوساز محدود است)

در فاماگوستا: 87000 پوند

گیرنه: 000 95000

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که ملک در قبرس شمالی متری فروخته نمی شود و قیمت هر خانه به امکانات آن، موقعیت خانه و موارد مشابه بستگی دارد.

حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک در قبرس شمالی چقدر است؟

حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک در قبرس شمالی 87000 پوند است.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. برخی از مزایای خرید خانه و آپارتمان در قبرس شمالی عبارتند از:

قیمت مناسب ملک و آپارتمان نسبت به سایر کشورهای مدیترانه ای

با خرید ملک یا آپارتمان اقامت دائم این کشور را دریافت کنید

وجود امنیت اقتصادی و روانی در این کشور

او در نزدیکی ایران زندگی می کند

حقوق اروپا در آسیا

مالیات کم در این کشور

امنیت بالا

خرید و فروش ملک به پوند انگلیس

در قالب عرصه و شوالیه خرید کنید

رشد سال به سال نرخ سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس شمالی.

خرید و فروش ملک به پوند انگلیس

فرصت تحصیل در مدارس و دانشگاه های قبرس شمالی

معایب خرید آپارتمان در قبرس شمالی

در کنار تمامی مزایای ذکر شده، خرید آپارتمان در قبرس شمالی می تواند معایبی نیز داشته باشد. برخی از معایب یا مشکلات خرید ملک و خرید آپارتمان در قبرس شمالی عبارتند از:

ممکن است ناخودآگاه ملک یا آپارتمانی بخرید که مجوزهای لازم را ندارد یا ملکی بخرید که فروش آن سخت یا غیرممکن است. البته داشتن دانش مهم در مورد شرکت های ساختمانی قبرس شمالی مهم است. در این زمینه می توانید از شرکت هایی مانند آرتان مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که سرمایه خود را حفظ کرده و بهبود می بخشید و در آینده اگر قصد فروش دارید بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دهید. در واقع اگر با متخصصین و مشاوران متخصص ما مانند مشاوران آرتان مشورت کنید، هرگز چنین مشکلاتی پیش نخواهد آمد.

امکان درخواست برای اقامت دائم در این کشور وجود دارد، اما این فرآیند می تواند بسیار زمان بر و پیچیده باشد زیرا شامل خرید ملک می شود.
 

  • نت سنتر